Új hozzászólás Aktív témák
-
süti5
őstag
válasz Khelben #4456 üzenetére
1. Azért nem járok, mert most nincs.
2. Tavaly meg azért nem voltam, mert még bejáratós volt a gép nyáron, mikor futamok voltak, így nem volt lehetőség.
Nem értem a problémádat, ha nem jön mellettem gyorsulva én se gyorsulok, beállt mellém, mentünk egyet, ennyi... Sokan túlmisztifikálják ezt....
-
ett
aktív tag
válasz Khelben #4612 üzenetére
Én se azt vennék, ha lenne pénzem. De közlekedésre megfelel, elvisz bárhova, megbízható és ha hülyének néznek, nekem még tetszik is. Sőt, ha lenne sok lóvém, akkoris tartanék egyet második autónak. Kis városi szaladgáálósnak. Mármint a swiftről beszélek most éppen, mert a splash egy rakás f*s szerintem. Nem minőségre, hanem szerintem nem olyan jó mint ahogy reklámozzák. Meg hogy 5 ember elfér benne, ez vicc. Én beverem a lábam magam mögött, csak nehezen férek be. De ha azt akarnám, hogy megnézzenek, akkor én se suzukit vennék persze.
Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
-
Thunder78
senior tag
válasz Khelben #4692 üzenetére
Nekem rendesen be lesz állítvan, nem sufnituning és nem is villogni akarok vele.
Sokat járok éjszaka és az utamnak nagyrészét erdőben, ergo pont arra van szükségem, amiben a xenon jó. Oldalirányú fényterítés.
Későbbiekben szerzek majd az elejére fényszórómosót is.''A víz a legerősebb ital. Egy egész hajót is elbír!''
-
Latissimus Dorsi
senior tag
válasz Khelben #4704 üzenetére
Nem feltétlen, egy jól beállított xenon, pláne egy projektoros (na nem valami jing-jang akármi, hanem mondjuk egy valeo) jobban világít mint egy halogén.
Az más kérdés, hogy nem legális a beszerelése
De ha arra kell hogy szélesebben világítson akkor a ködfényszóró remekül megfelel erre a célra, lent is van, oldalra is világít, nem is vakít ha rendesen van beállítva. És pont arra való, hogy a távolsági álltal be nem világított területet, kocsi előtt, mellett bevilágítsa.MOS6510 > Intel P166 > Intel Cel400 > Intel Cel800 > AMD Athlon 2,0 Thunderbird > AMD Athlon 2,5 Barton > Intel Core2 Duo E6600 > AMD Phenom II N970 >Intel Core i5-4300U > Intel XEON E3 1505M v5 > ?
-
Thunder78
senior tag
válasz Khelben #4708 üzenetére
Egyenlőre nem, de tervbe van ... fényszórómosó mindenképpen.
Egyébként ha meg szembe jönnél velem és feltolnád a refit, akkor én is
Gondold meg érdemes-e egy 6000K-es xenon-nal - akármilyen "sufnixenon" is - ezt eljátszani.''A víz a legerősebb ital. Egy egész hajót is elbír!''
-
Thunder78
senior tag
válasz Khelben #4710 üzenetére
Tudom hogy az a színe
A fényerőt nemtom pontosan ... asszem 3000 lumen lesz. Vagy valami ilyesmi.
És a láthatóság miatt 6000K ... minél kékebb, annál kevésbé lehet vele látni ... 8000K még ok, de 10000 aszondják esőbe már nem igazán jó.Amúgy nemtom miért kell kóstolgatni ... ha jól emlékszem, nem írtam oda a 6000K mellé, hogy fényerő. Vagy igen?
De ugye kisebb színhővel nagyobb a fényerő ... 4200K-n 3600lm, 6000K-n 3000lm, 8000K-n már csak 2700lm. És a gyártó, ill. a széria ugyanaz. Mivel ugye a színhőmérséklet emelését a xenongáz szennyezésével érik el. Javíts ki ha tévedekSzerk.: Így azért van némi közvetett hatása a fényerőre is. Nemde?
[ Szerkesztve ]
''A víz a legerősebb ital. Egy egész hajót is elbír!''
-
DeadMeat
veterán
válasz Khelben #4708 üzenetére
Igen es a gyari xenon ha jon szembe valaki akkor lejjebveszi a szintet,hogy ne vakitson el.... ne viccelj mar.Az utolag beszerelt xenon rendszer jol beallitva legalabb annyira elvakit mint a jol bealitot halogen.... De te tudod hogy vakitani fog....
[ Szerkesztve ]
Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
DeadMeat
veterán
válasz Khelben #4718 üzenetére
pfff.Igeeen.Elmondanad,hogy mi a kulonbseg a gyari es a nem gyari xenon kozott?Nem nem a szintezesre es a fenyszoromososra gondolok.Mas elven mukodik talan?Mas az "izzo" kialakitasa?Nem?Akkor mitol vakitana el a nem gyari,ha nem attol hogy szarul van beallitva?
Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
DeadMeat
veterán
válasz Khelben #4720 üzenetére
Nem mind olyan.Pl az en automba is lehet 2 fajta,egy vetitolencses,a masik meg sima,detto int a halogen.Sajat szememmel lattam a trelerrol leallo auton,amin meg rendszam sem volt.(persze a szintezes es a moso benn volt.)Szoval a projektor sem feltetele a xenonnak.Van projektoros, halogenizzos auto is.Lsd punto 2? .
A lenyeg a lenyeg a sufnixenont bekell allitani normalisan,es nem vakit.Ezt nem csinalja meg a sok hulegyerek,mert csak betolja a h4-es foglalatba a xenon "izzot" felcsavarozza a trafokat es megy.Azt felejti el,hogy a xenon hoszabb mint a halogen (vagy rovidebb mar nem is tudom) izzo es mashova esik a fokuszpontja,szoval mashova vetiti a fenyt...Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
DeadMeat
veterán
válasz Khelben #4722 üzenetére
Ezert is tilos a beszerelese.De a leirt esetben a halogen is ugyanugy vakit,szoval mindegy akkor mar,hogy xenon vagy sem.
Ezert vadaszok mar kozel egy eve bontott lampatestre,amiben bennevan a kibaszott szintezo,csak senki nem akarja osszetorni a rs fabiajat,es senki nem vesz lencses lampaval sima fabiat Gyari xenonom mar van,csak nem akarom igy beszerelni[ Szerkesztve ]
Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
Thunder78
senior tag
válasz Khelben #4749 üzenetére
Rendesen kihajtja ... nem szabad annyira lebecsülni ezeket ... általában a gyenge gyári dolgok a kábelezésen szoktak elcsúszni, meg persze azért az sem mindegy, hogy az adott hangszórók mennyire könnyen vagy nehezen hajthatók. Nem csak a wattokat kell nézni.
Majd készítek képeket és videót is, aztán feltöltöm a honlapomra
''A víz a legerősebb ital. Egy egész hajót is elbír!''
-
divot
veterán
válasz Khelben #4756 üzenetére
Computer mutatott ennyit: de ez szerintem is lehetetlen, mondjuk ha rátoljuk azt az egy liternyi tévedést, akkor legyen 7 az átlagfogyi. Ami szintén majdnem hihetetlen.
Az autó pedig 102 lóerős, amihez 1000 kg tartozik, tehát igencsak tisztességes a súly/teljesítmény arány. Ezért meny ennyire, s csak a nagyobb sebességeknél fekszik meg, mert az autó nagyon magas.
-
divot
veterán
-
divot
veterán
válasz Khelben #4763 üzenetére
Asszem tényleg nem érted, talán azért, mert nem Suzukit vezetsz.
A honi közlekedés tele van olyan flusztrált faszkalapokkal, akik nem bírják elviselni, hogy egy Suzuki haladjon előttük, és hiába a szakadt verda, akár az életük kockáztatásával is, de mindenképpen megpróbálnak megelőzni. Ezeken amúgy csak röhögni szoktam az első piros lámpánál, amikor begurulok mögéjük, de mivel most úgy is próbálgatom az autót, egy kicsit megmutattam nekik is, hogy mire képes egy szar Swift.
A másik antisuzukista társaság meg ül a húsz éves, kétezer köbcentis akármiben, és egy centire megy a seggedtől, csak hogy mutassa, akármelyik pillanatban simán letolhatna. Átlagos napon ilyenkor lehúzódom a külső sávba, hadd erőlködjön, mert úgy is letolja az első A6-os. De ma inkább odaléptem neki én is.
-
divot
veterán
válasz Khelben #4769 üzenetére
Persze: most gondolj bele, hogy ha egy idióta barom hozzájut egy bazi erős Audihoz, mit fög művelni az utakon? Sőt, azt tapasztalom, hogy aki az életben pöcs, az az úton még pöcsebb lesz.
Szerencsére azért tapasztalni némi javulást, legalább is mostanában úgy tűnik, hogy valamelyest javult a morál. -
DeadMeat
veterán
válasz Khelben #4775 üzenetére
Es te melyik voltal?A fiatal,vagy a skodas tata?Azt mondtad volt szuzukid.
Tegnap vezettem splasht Baratosnem azt mondta csereljuk a fabiat egy ilyenre Nagyon bejon neki.Amugy kellemes kis auto lett,bar a muszerfal kicsit fura.De az oszkep kellemes.Es tenyleg megbamuljak
[ Szerkesztve ]
Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
Thunder78
senior tag
válasz Khelben #4792 üzenetére
Mert nem értek hozzá ... fogalmam sincs, hogy milyen az EU és milyen a japán szabvány, csak azt tudom, hogy az EU-s xenon szett nem megy a japán vezetékezéssel.
De ha elmondod, hogy mit kell mérni, akkor kimérem. Műszert tudok szerezni és színvak sem vagyok''A víz a legerősebb ital. Egy egész hajót is elbír!''
-
as_Rock
őstag
válasz Khelben #4805 üzenetére
Szegény divot ne menjen már ki a városból, hogy ott is megmutathassa jól megy a szuzi, ha egyszer csak a szomszéd kerületben van dolga
[ Szerkesztve ]
"Tényleg, ki kellene találni valami beavatási szertartást. Mittomén, be kell szólni egy modinak, ...ilyesmi.'' - by csigi
-
Latissimus Dorsi
senior tag
válasz Khelben #4805 üzenetére
Lássuk be, az átlag autósban szinte azonnal kiváltja a Suszka az utálatot.
A hétvégén Pestre menet több alkalommal próbáltak lezavarni a pályán a belső sávból. Első delikvens egy sokéves WV Passát aki előbb végrehajtott egy külső sávban előzést majd mőgém vágódva örült villogás és ezerrel közel jövés, addig nem is gyorsítottam, amíg szabályos 130-al el nem mentem a kamionsor mellett, aztán integettem, és 4-esbe visszatéve otthagytam a pibe
2 egy új wv golf volt aki szintén őrült villogással "jutalmazta, hogy 130-al előzök,bár mikor elkezdtem még nagyon messze volt.
160 körül már annyira az se gyorsult persze, de a sluszpoén, hogy a roppant nagy sietség okát is vesztette pár km után, amikor utolértünk egy szép hosszú sort amiben busz előzött kamionokat. Gondolom ette a kefét, mert nem haladt. Aztán a dolgot megkoronázta az egyik kamion elé bevágással, és az autópálya elhagyásával.MOS6510 > Intel P166 > Intel Cel400 > Intel Cel800 > AMD Athlon 2,0 Thunderbird > AMD Athlon 2,5 Barton > Intel Core2 Duo E6600 > AMD Phenom II N970 >Intel Core i5-4300U > Intel XEON E3 1505M v5 > ?
-
DeadMeat
veterán
válasz Khelben #4846 üzenetére
Ezt a golfos dolgot ala tudom tamasztani,140-150 ig megy ugy mint az 1,6-s golf.Folotte azert annyira nem.Hangosnak hangos,de a golf is hangos volna hangszigeteles nelkul.
t1: misinaljak vele?Vezettem mar van hasonlitasi alapom.Versenyeztem is mar a szervizuton a haverral.Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
divot
veterán
válasz Khelben #4853 üzenetére
Az csak az első szériában volt gond: tudom, mi is szívtunk vele. De az ezerötösben (2007. decemberi gyártás) semmi probléma nincs a kuplunggal, ugyanolyan, mint bármelyik másik autóban.
Egyébként meg elég sok járgányt vezettem mostanában: öt perc alatt megszokod, hogy mi hogyan működik, aztán már nincs probléma.
-
Dare2Live
nagyúr
válasz Khelben #4860 üzenetére
értem akkor azért van tele minden ennyiért ilyen Audikkal mert az eladók hülyék. Szerintem meg azért mert enyit ér.
És külön öröm volt megtudni, hogy a totalcarosok amit leírnak az nem igaz. (Azaz hazudoznak.)
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
divot
veterán
válasz Khelben #4864 üzenetére
Engem már a mi saját történetünk is elriaszt a használtautók vásárlásától.
A mi Suzukink ugye majdnem totálkáros lett: kicserélték a teljes kormányművet, két légzsák nyílt, stb., tulajdonképpen újra kellett építeni az autó elejét. Szépen megcsinálták, de ebből a bummból már nincs autó, amelyik igazából magához tudna térni. Ezért is jöttek aztán sorra a kisebb-nagyobb hibák.
Na most az autót a kereskedő normál állapotúként árulja...
-
divot
veterán
válasz Khelben #4883 üzenetére
Mivel újraépítették, kvázi cserélték az elejét, az égvilágon semmit nem venne észre, és még egy szakember is csak akkor, ha jobban elmélyed a témában.
Az autó baja, hogy a nagy ütéstől olyan sérülések is keletkezhettek, amiket nem látni: szétcsúszott drótok, meglazult csatlakozok, stb, stb.Szóval most tényleg nem kő ide ez az én sokkal jobban tudom, és nekem van igazam úgy is, mert nincs igazad, és nem tudod jobban. Ugyanis az én volt autómról van szó. Márpedig ha használtat vásárolsz, akkor simán belefuthatsz egy hasonló járgányba.