Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
efge
aktív tag
idaig kellett volna visszaolvasnod
Bővebben: linkA tűzfal a gyengék menedéke! A bátrak IEt használnak!
-
Zenty
őstag
-
-
aesir
veterán
Persze, persze
Nekem azért fura ez a dolog, mert általában itt a PH-n fiatal felnőttek reális gépkocsi-igénye alapján merül fel a dolog, mint szempont. Ha azt vesszük, hogy mondjuk 5-6 évre vásárolunk autót, akkor sem okoz mondjuk két ilyenkorú gyermeknek kényelmetlenséget, ha a hátsó hely nem 2M-es emberekre van tervezve. Ha nincs gyermek, akkor pláne nem értem. Azon ritka esetekben pedig, amikor más felnőttek is beszállnak az autónkba, akár párszáz km-t is ki lehet bírni.
Nyilván van rengeteg kivétel, de szerintem az átlag valami ilyesmi amit vázoltam...Van saját életem...
-
MyKonzerv
senior tag
Próbáld ki a pesti kátyús utakon, meg fogsz lepődni. Nagyon jó az útfekvése, mitnha ide lett volna kitalálva. Szóval a futóműve és a rugózása veri mind a swift2t , mind az accentet.
persz, mert román termék...még jó, hogy nálunk jó, náluk még ennél is rosszabbak az utakHalott indul hozzád, Uram, lelkét ezer kínba taszítsd! Könnyel terhes jajsiráma megváltja majd bűneimet.
-
aesir
veterán
Nem arról beszélek, hogy teherautónak használod a személyautót.
Hanem arról a trendről, amit pl autós műsorokban is következetesen követnek, hogy a legkisebb zsebautóba is aránylag nagy termetű műsorvezető beszáll hátra, és a fejét csóválja. Egyszerűen van egy méret, ami alatt vagy a hátsó ülés lesz ''kényelmes'', vagy a csomagtartó kicsi. De kimondottan városi kisautók esetén fejet csóválni a hátsó ülés láttán 190 cm-es embernek, nekem ez taszító is, meg alapvetően hülyeségnek is tartom. Ugyanis ezeket a kocsikat NEM családi autónak gyártják, nem is családi autó szlogennel forgalmazzák, akkor minek kell úgy tenni, mintha mérvadó lenne a hátsó ülésen való terpeszkedés?Van saját életem...
-
aesir
veterán
Nincs ehhez most kedvenm tildy.
Nem olvasol figyelmesen, nem a SWIFT mellett kampányolok, hanem általánosságban nem értem miért elvárás Mo-n egy kisautótól, hogy kényelmesen üljenek 190 cm-es emberek a hátsó ülésen, mindezt úgy, hogy a csomagtartó is nagy legyen. Vagy ez, vagy az, vagy egyik sem, hiszen kisautóról van szó.
Akinek meg kicsi, az vegyen nagy kombit.Van saját életem...
-
oceanearth
őstag
azért azt vedd figyelembe, hogy az accent jóval nagyobb autónak számít mint egy swift. a swift egy ksiautó az accent meg már egy kategóriával nagyobb. nem is csoda, hogy jobban elfértek benne. de ha már a kisautóknál járunk. ott a meriva, ami tulajdonképpen egy corsa csak más felépítménnyel. egyszer ülj bele, hogy mekkora a hely hátul és mekkora a csomagtartó. szvsz ha kell simán elfér hátul 3 ember, fejedelni lábtérrel igaz akkor csak 350 liter körül van a csomi tartó(ha tetőig pakolod, akkor olyan 500). ha kell, akkor meg előretolod az üléseket kicsit kisebb a lábtér, de vagy 420 liter(tetőig oakolva vagy 750). szóval a lényeg a felépítmény, egy kis autóból is lehet nagy. ennek ott iszod a kárát, hogy 1300kg és marha mags. 160 fölött nem érzi jól magát és nem si fogyaszt keveset a nagy légellenálás miatt. szvsz az új Swift ugyanazt tudja mint a régi, csak jóval biztonságosabb. tökéletes ha el akrsz jutni A-ból B-be
mondjuk énj nagyon opeles vagyok meg ott van ismerős és olyan áron van lehetőségem pl. egy astrát mintha bemennék a suzuzki szalonba és vennék egy swiftII-t, de ez full szubjektív dolog. a suzuki sztem egész jól sikerült, bár nekem a formája nem jön be. túl magsan ível nekem a vállöv, mondjuk ez jót tesz odlalsó ütközésnél, de nekem nem jön be. meg a kis felnik de azért egy jó kis autó -
sasa311
veterán
én aesirrel értek egyet. a kisautó az kisautó! mindenki tudja, hogy nem arra való, hogy hátul is üljenek...
Fiataloknak, esetleg olyanoknak, akiknél 1 kisgyerek van még csak.
Akinek meg nagy autóra van szüksége vegyen nagy autót, ne szidja a micrajat vagy szuzukiját, hogy nem fér el benne
Én pl. sose vennék egy új szuzkit 3 milláért, akkor már inkább valami használtat.Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
oceanearth
őstag
egy népautó nem attól lesz népautó, mert annak hirdetik, ahnem attól, hogy hány ember veszi meg. és mivel a suzuki tarol, a SWiftet úgy veszik mint a cukrot így népautó!!!!!
MÁRKA
2004 (db)
részesedés (%)
2005 (db)
részesedés (%)
előző évhez (%)
SUZUKI
33 855
16,3
39 120
19,7
115,6
OPEL
24 147
11,6
24 092
12,1
99,8
SKODA
17 089
8,2
17 928
9,0
104,9
vaklamiért nem jó a táblázat. mind1. itt a link [link] -
divot
veterán
1. Már miért hirdetnék népautónak? Kifejezetten fiatalos reklámot kapott, se csomagok, se gyerekek, egy ifjú párocska versenyez a városban: mert ugye erről van szó, dinamikus kis városi járgány.
2. Én, a 190 centis apósom mellettem, a sógornőm az apósom mögött, a 120 kilós anyósom meg mögöttem, és elfértünk. 120 Km-t tettünk meg, és senki sem nyüsszögött. Persze ha kétszer ennyit mentünk volna, akkor az anyósom már nem kedvelte volna az autót.
[Szerkesztve] -
sasa311
veterán
Ugyan már.... - a reklám nem erről szól, igazságnak meg 99%-ban nyoma sincs benne.
Te az intelligens mosópor reklámot is elhiszed? Ha azok igazak lennének, már 5 éve is olyan mosóport csináltak csak, ami a legdurvább szennyeződést is kiveszi, akkor viszont minek csinálnak újat.... ?Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
zsiga667
addikt
Egy autó attól 4/5/X személyes hogy az van a forgalmijában.
Egyébként sok függ pl. attól is hogy a vezető hogy szeret ülni. Apám kb. ugyanolyan magas mint én, de mögöttem legalább 15centivel nagyobb a lábtere a hátsó ülésen utazónak, mert én nem szeretek feküdni vezetés közben. -
Dare2Live
félisten
''Korrekt megnevezés a városi szingli, max párocska kocsi lenne...''
mo on eladott kocsik 50+%a kiskocsi és családosok veszik, ez a kategoria a swift is....
azhogy nálatok a család leginkább nem gyerekeket hanem 180-190cmes nagymamát/nagypapát takar máskérdés és azis, hogy egy 180-250Les csomagtartó(osztott üléssel 300+) nemelég nektek a bevásárláshoz....
(2-3kisgyerek nagyon boldogan elvan egy swiftben és egy tetőcsomagtartóval akármit rápakol az ember ha elmegy nyaralni)
szóval imho a városi szingli max párocska kocsi kategóriád enyhén szóval is röhelyes...don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
divot
veterán
Á, két kisgyerekkel már misönimpászibül az egész. Egy gyerekkel, babakocsi alvázzal, úgy hogy ő a babakocsi hordozójában ül, egész jól el lehet férni, de két kisgyerekhez már nagyon kicsi a csomagtér.
Bevásárlás témája: semmi probléma, pedig veszem a pelust rendesen. A heti Tescozás alaptétele a nyolc palackos ásványvíz + nagy csomag pelenka + 5kg mosópor, és eddig mindig sikerült kényelmesen bepakolni.
Ami viszont a kisautóság óriási előnye, az a döbbenetes fordulékonyság.
A pörgetős motorba meg most már teljesen beleszerelmesedtem, gondolom nem kell ecsetelni, az országúti harcokban milyen előnyt jelent, hogy 90-100-nál váltom kettesből hármasba.
A 160 pedig abszolút utazósebesség - 1,3-as motorrol van szó, azért azt ne feledjük -, ma Miskolctól tudtam jönni végig az M3 belső sávjában, és csa egy Mercedes villogot le. -
Dare2Live
félisten
teljesen off de mégcsak annyit, hogy anno 2+2en mentünk éveken keresztűl nyaralni egy trabantal aminek a tetején volt a sátor+biciklik+lacitel ésmég pár dolog csomagatró meg rogyásig.
....és k* yóvolt mindenkinek, egy liana méretű komfortú kocsi semmi +örömet boldogságot, semi lényegeset se adott volna.
Persze ebbe a nagy kapitalizmusban a boldogásg elengedhetetlen kelléke a nagy autó, EUban is a kiskocsiból adnak el a legtöbbet talán mert az emberek inkább elmennek 500Kból 2*nyaralni, minthogy 200 helyett 400Les legyen a csomagtartó meg a 180 helyett a 190cmes gyerek is 100%ig kényelmesen elférjen hátul.....
mod:''offba raktam''
[Szerkesztve]don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
zsiga667
addikt
Az Octaviát más ki is veheted a listáról, két átlagos (mondjuk 175cm, 75kg) ember mellett már én is kényelmetlenül ülnék hátul, pedig ugye nem vagyok valami nagydarab... (Tapasztalat, ültem már 1-2 Octaviában. Nagynak látszik, de nem az.)
A Merciket nem az átlagember pénztárcájához tervezik, egy Loganbe meg én például be se mernék ülni, egyszerűen nem merném rábízni az életem egy ilyen autóra. -
aesir
veterán
Te rendszeresen utazol hosszútávra a saját kocsidban a hátsó ülésen két hasonlóan magas emberrel? Persze ez is lehet.
Engem pl rohadtul nem érdekel hogy hátul elfér-e valaki kényelmesen, mikor én viszem a saját autómmal valahová. Ha nem tetszik neki nem száll be és kész. Az meg nem fordul elő, hogy én üljek hátra a saját kocsimban, tehát a probléma megintcsak nem áll fenn.
Függetlenül attól, hogy a mostani kocsimban véletlenül tényleg elfér 3 nagydarab ember is hátul kényelmesen.Van saját életem...
-
zsiga667
addikt
Álló helyzetben bele merek ülni természetesen, de nem is erről van szó, elhiszem neked ha azt mondod hogy elfértek benne. Csak pl. számomra nem lenne alternatíva.
A Thalia már inkább, bár az se épp a tökéletes biztonságról híres, de azért az ABS-e jól dolgozik (saját tapasztalat), a Renault biztonsági övei meg már mentették meg egy közeli rokonom életét. (Tudom hogy a Dacia is Renault, és a Thalia meg a low-end modellje a franciáknak, de ettől függetlenül jobban bízom az echte Renaultban, bár ez lehet hogy csak sznobság.) -
divot
veterán
Csak annyit, hogy öt perc alatt, ami ráadásul azzal telt nagyrészt, hogy a szokatlan kuplung miatt rosszul váltottatok, nem igazán lehet ráérezni semmire sem.
Ha nekem az első hét alapján kellett volna véleményt mondanom az autóról, akkor azt mondtam volna, hogy iszonyú nehéz vezetni. -
nagyúr
nem tudom mit paráztok, ez szvsz sosem fog európába jönni.
ez a japánoknak való, ahol is olyan adók sújtják a nagyobb autókat a zsúfolt városokban, hogy ilyeneket terveznek nekik...
meg hát Tildy, Te már úgyis RX-8-at veszel, nem?Pleased to meet you - hope you guess my name
-
Dare2Live
félisten
őőő swiftbe mi az összelopott?
érdekes neked ronda te vagy az első aki így nyilatkozik más mindenkinek csodaszép.
(szépsége miatt majdnem ment a yaris és vettünk egy ilyet. (éanyám miatt pedig ilyet amióta édesanyámat ismerem nemprodukált semmivel ^^)don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
sasa311
veterán
Ez minden autón meglátszik.
Édesanyám autója Pözsó 206 1.4 TDI
város: 4,5-5,5 liter
országút: 6-7 liter
sztráda emberes tempóval 9-10 ....... tartósan 150 fölött 12 is.
Az enyém Audi 80 (kerek)
1,8 karburátor
város 9-11
országút 7-8
sztráda 130 körül 8-9 , persze ha kened neki, akkor több
Igaz, most kap egy injectort, kíváncsi vagyok mit segít a fogyasztásán és mennyire érezni majd a + kraftot...
Amúgy nálunk az egész családnak nem jön be a szuzuki, a régi nagyon, de az új sem....
[Szerkesztve]Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
nagyúr
a pillanatnyi fogyasztásról annyit, hogy kb. nulla az értelme...
pl. a BMW-vel elinduláskor adsz egy gázfröccsöt, és kiírja, hogy 48 liter / km...
de a mazda 6-tal produkáltam 94 liter / 100 km-es pillanatnyi fogyasztást is...
-------------------------------------------
a kedvem meg azért ilyen, mert már aludtam, de felkeltettek. aztán meg végigolvastam a poltika topicot, és hát ideges lettem.Pleased to meet you - hope you guess my name
Új hozzászólás Aktív témák
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- PlayStation 5
- MárkaLánc
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Windows 11
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Mit szóltok a „hallgatózó” telefonokhoz?
- Házimozi haladó szinten
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Xbox Series X|S
- További aktív témák...
- Himiway Zebra Step Thru 2023 elektromos fatbike
- ÓRIÁSI Philips Hue csomag - Hue Go, Iris Black, Play Bar, Light Strip V4 stb...
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Klarstein Chillout jégkocka készítő
- Dreame D10 Plus robotporszívó és nedves feltörlő
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest