Új hozzászólás Aktív témák
-
oceanearth
őstag
értem. elég lett volna, ha annyit mondassz, hogy GTi ismerem a típust.
mondjuk én ültem 1es swfitben és vezettem is és mit mondja motorikusan nagyon jó, na de a többi, hát az finoman szólva nem avlami jó nekem az nagyon nem jött be, hogy tényleg olyan mintha szét aakrna esni az autó alattad, de tényleg egyszerűen minden recseg, ropog az autóban és ez nem azért, mert 10 éves, hanem mert ki van spórolva az anyag. a méásik meg a fék, anhát az sem valami jó. nálam az első dolog,a mit nézek az autón az a fék. szvsz nem vennék autót 4 tárcsa nélkül, mert sztem az a legfontosabb, hogy minnél gyorsabban meg tudj állni. -
oceanearth
őstag
de hallottam, ahogy néztem anno a ''full-extrás'' verzió került olyan 2,8ba-3ba de lehet, hogy rossul emléxem.
sytex:
szvsz nem is rossz a 8,8 egy ilyen idős autótól. ha belegondolok, hogy 8,9et gyorsult a 2,2es C Vectránk(150paci) szvsz kiváncsi lettem volna egy gyorsulásra kár, hogy már nincs meg, gyorsulhattunk volna egyet. a mosatni 1,6os meriva az sajnos elég lassacskán gyorsul(olyan 13-14), de hátra berakok egy kispolszkit -
oceanearth
őstag
hát igen. még nem kelett ahsználni a klímát, még nem volt nyár, amióta megvan. nekem nagyon bejön az autó. igaz volt már gyorsabb kocsink, meg jóval fullosabb, de nekem igazándiból ez jön be a legjobban. hihetetlen milyen variálható és kényelmes. még nem volt egyterűnk, de ezntúl csak egyterűm lesz az tuti. egyszerűen annyira jó, maghasan ülsz, nem kell alulról kiszállni, ahnem kilépsz, óriásira nyíilik a raktér és nagyon könnyű vele prakolni, mert rálátsz midnenre. szóval nekem nagyon bejött ez az egyterű dolog, a midenre rálátás überel midnent. igaz balra előre nem látsz ki az A oszloptól
-
oceanearth
őstag
ja, de az B Vectra a mienk meg az őj C volt.
kanyarban úgyis elmentem volna. volt, hogy preluddel gyorsultunk, de elkedzett esni az eső és nem mert jönni a kőbányai útnál lévő nagy kanyarban én meg mentem mint a hülye, mert majd mondom az ESP úgyse engedni csúszni az autót. hát nem is engedte viszont hiába volt padlón a lábam, a fordulatszám nem ment följebb poén volt. egyébként kanyarba marha jó volt a Vectra, sajnálom nagyon, hoyg eladtuk -
oceanearth
őstag
hát ja. egyszer összetörték a Vectrán hátulját. 1 millás kár. valami régi fiat tipo szállt bele édesapámba 80al hátulról. ő állta a féken egyszr csak azt érezte megmozdult az autó. összetört a jobb hátulja elég durván. viszont a Tipo brutálisan összetört, teljes totálkár.
ekkor írtunk a biztosítójának egy kérvényt, hogy értékcsökkenés miatt adjanka pénzt, erre kaptunk 30ezer forintot egy vicc volt . amikor az elejét törték össze(lökő, 2 xenon lámpa, hűtő, első elektronika) akkor is kb 1 millás kárt csináltak, akkor írtunk a KÖBE-nek egy lkevelet és ők azt vaáslzolták, hogy mivel eredti alaktrészekkel lett javítva nincs értékcsökkenés, na akkor nevttünk csak igazán(vagy sírtunk) -
oceanearth
őstag
nekem a suzukikban az nem tetszik, hogy kicsi a kerék és magasn van az autó (persze ez jó a magyar utaknak) pl. ott van a jwrcs Ignis és a Swift. sztem azok már kifejezetten szép autók. a nagyobb kerekek és az ültett kocsiszekrény már nagyon megdobja az autó kinézetét.
-
-
oceanearth
őstag
azért azt vedd figyelembe, hogy az accent jóval nagyobb autónak számít mint egy swift. a swift egy ksiautó az accent meg már egy kategóriával nagyobb. nem is csoda, hogy jobban elfértek benne. de ha már a kisautóknál járunk. ott a meriva, ami tulajdonképpen egy corsa csak más felépítménnyel. egyszer ülj bele, hogy mekkora a hely hátul és mekkora a csomagtartó. szvsz ha kell simán elfér hátul 3 ember, fejedelni lábtérrel igaz akkor csak 350 liter körül van a csomi tartó(ha tetőig pakolod, akkor olyan 500). ha kell, akkor meg előretolod az üléseket kicsit kisebb a lábtér, de vagy 420 liter(tetőig oakolva vagy 750). szóval a lényeg a felépítmény, egy kis autóból is lehet nagy. ennek ott iszod a kárát, hogy 1300kg és marha mags. 160 fölött nem érzi jól magát és nem si fogyaszt keveset a nagy légellenálás miatt. szvsz az új Swift ugyanazt tudja mint a régi, csak jóval biztonságosabb. tökéletes ha el akrsz jutni A-ból B-be
mondjuk énj nagyon opeles vagyok meg ott van ismerős és olyan áron van lehetőségem pl. egy astrát mintha bemennék a suzuzki szalonba és vennék egy swiftII-t, de ez full szubjektív dolog. a suzuki sztem egész jól sikerült, bár nekem a formája nem jön be. túl magsan ível nekem a vállöv, mondjuk ez jót tesz odlalsó ütközésnél, de nekem nem jön be. meg a kis felnik de azért egy jó kis autó -
oceanearth
őstag
egy népautó nem attól lesz népautó, mert annak hirdetik, ahnem attól, hogy hány ember veszi meg. és mivel a suzuki tarol, a SWiftet úgy veszik mint a cukrot így népautó!!!!!
MÁRKA
2004 (db)
részesedés (%)
2005 (db)
részesedés (%)
előző évhez (%)
SUZUKI
33 855
16,3
39 120
19,7
115,6
OPEL
24 147
11,6
24 092
12,1
99,8
SKODA
17 089
8,2
17 928
9,0
104,9
vaklamiért nem jó a táblázat. mind1. itt a link [link] -
oceanearth
őstag
válasz Jégkokó #1926 üzenetére
Opelből a GTS az nem gyári tunin got jelent, hanem csak optikai tuningot. nekünk volt 2,2es GTS és 2,,2es sima vectra. mind2 ugyanazt tudta teljesítmébyen. pesrze van az OPC Vectra, da arról nem tudok, hogy lenne az országban egyébként Opelből nekem ami nagyon bejön az az új Astra Caravan 1,9cdti. volt szerncsém a legelső ilyen autóban ülni a behozatal után 2 nappal. akkor az volt az 1. Astra Caravan itthon, 2 napos volt és tesztelhettük a vadonatúj 150 lovas mocit. ami rendőr volt az mind megálított, hogy miylen autó ez
most nem azért Tildí de sztem egy ember nem 180náél kezdődik. a 160 cewntis személy nem ember. ráadásul úgy beszélsz mintha itthon ez lenne a nagy átlag. hazánkban a testmagasság átlag tuti nincs 180 fölött inkább 170 körpl van. sztem. most nem azért, de te láttál már teljesértékű 5 személyes normákis autót. mert pl a vectra kétszer akkora mint egy Suzuki, de abba sem fér el kényelmesen 5 ember. az 5. az midnenhol szükségülés. -
oceanearth
őstag
úúúú kis suzuba 90-100-nál váltod a 3mat??? az elég durva váltó áttételzést taakr. 2,2es vectrának váltottam 110nél(szabályzott) a 3mat, majd 150nél a 4et. olyan 180-190nél az 5et, ami vette egészen 230ig. ahoz képest, hogy csak 216 a gyári adat óra szerint elég jó a 230
én egy régi 190D mercin tanultam vezetni, igazui batár volt. na az oktatóm mindig azt mondta, hogy azért vette ezt a mercit, mert jobban fordul mint a swift. akkor még nem létezett a IIes swift, azt ilyen szempontból nem ismerem, vszínű akkor azonb már ott javítottak.
mostmár úgy dícséritek ezt a swiftet, hogy kérek akkor egyet a tesóm barátjától és kipróbálom -
oceanearth
őstag
úúúú. az kemény. én mondjuk szerenbcsére soha nem voltam ilyen helyzetben. nem szoktam csínby belemenni. csak akkor előzök ha tudom, hogy beférek. persze volt már, hogy melettem a barátnőm nem tudta, de szvsz nem ő vezet. a lényeg, hogy ismerd a kocsid haátrait.
mostmár tényleg érdekel az új swift. neked 1,3as van? -
oceanearth
őstag
hát igen. mondjuk én amikor a vectrán atnaultam vezetni sosem kapcsoltam vissza, mert mert az megindult 90él 4be is, aztán mondta apám, hogy nyomd vissaz mondom minek, amjd mondta, hogfy nyomjam vissaz. na akkor elkapott a hév. akkor jöttem rá, mit bírnak meg az autók. szvsz azóta én is mindig addig váltok visaz amíg kell.
-
oceanearth
őstag
válasz zsiga667 #1972 üzenetére
szvsz a dacia az dacia. ez olyan mint a daewoo racer. hiába vették meg a kadett gyártó sorát az csak akkor is egy daewoo. a dacia meg csak egy dacia. nem tudom én nyáron kiábrándultam a francia autókból. kaptam céges autónak egy Citroen C3mat. hát inkább vissaz adtam, és jártam BKV-val szörnyű volt. a váltója az rettenet volt. egyszerűen szar volt nem vette a sebsségeket, motorja mondjuk húzott, de iszonyúan kerregett össze-vissza. tudom milyen a diesel, de z brutális volt. a féke na az meg halál a köbüön. egyszerűen nem tudtam vele olyat fékezni, hogy ne kapcsoljon az ABS. egyrészt nem lehette adagolni, másrész kcsiit erőteljesebben nyomtam máris darélt az ABS és akkor tapsztaltam azt amit mások mondtak, hogy a fényes betonon(pl. árkád parkoló) nem lassul auz autó csak csúszik, olyan mintha jég lenne. tényleg szörnűy volt
-
oceanearth
őstag
válasz T. Almeida #2131 üzenetére
láttál te már BMW-t Suzukival ütközni? azt azért megnézném, hogy amikor ütközöl egy BMW-vel egy Swifttel a BMW-be meghalsz a Suzukiból meg épen kiszállsz. ez egy butaság te is elismerhetnéd. már csak a fizika miatt.
''Gondolom nem totál telibe kapta el a két autó egymás, különben a bmw-ből se maradt volna sok, nemhogy a sofőrből...''
nem láttál tew még luxus, bálna autót törni, én már láttam egy SEL mercit és bizony ki lehet belőle karcolás nélkül szállni csakúgy mint egy 7es BMW-ből
nem a suzukit akarom fikázni, csak egy 7es BMW az 7e BMW ne találjuk már ki, hogy a suzuki biztonságosabb ez egy butaság -
oceanearth
őstag
válasz T. Almeida #2143 üzenetére
nem azért adtuk el, még most is hűen sztolgálja azt aki megvette, igaz, hogy 1.2es és csak 44 lóerős, de annak a motornak soha semmi baj nem volt pedig ment már légszűrő nélkül is vagy 150km-t, de meg sem érezte
-
oceanearth
őstag
részben egytértek veled, de részben nagy butaságot írsz. raczger miatt jutottam el idáig a visszaolvasásban és ezt most kommentlnem kell.
''Az egy dolog hogy papírkasztnis, de nem kell törni. És nem kell jönni a ''nem mindig te vagy a hibás'' dumával, mert aki odafigyel rendesen a környezetére mikor közlekedik, azt nem törik össze. Bár ezt te nem tudhatod, mert csak 16 éves vagy és még nem vezetsz!!!''
most én is mondhtanám, hogy látszik, hogy 18-19 éves vagy, mert ilyenekt írzs. nagyon jó haverom apját megnyomoríatotta egy állat, mert ment este és kanyarodot és egyszer csak eltalálta szemből egy részeg barom. felépült, de azóta nem tudja hogy kell a fiától haza menni pedig taxis volt a városban, szinte mindent elfelejt. egyébként a haverom apja Swift 1-ben ült, de ez nem lényeg. a léyneg, hogy önhibádon kívül BÁRMIKOR összetörthetznek, akármennyire is figyelesz. majd ha többet vezetsz tapsztalsz ilyet. egyszer menj le Lacházára, na az ott halál. az 51es nagyon meleg ilyen szempontból.
ja és ez nem flame akrt lenni, csak hidd el, önhibádon kívbül, akármikor összetörhetnek és evvel számolni kell. -
oceanearth
őstag
nen flamenek szántam egyáltalán, csak nem tetszett, amit írtál, mert tapszataltból tudom, hogy ez nem igaz.
''Pedig ha odafigyelsz, nem törnek össze, többmilió kilométert levezetett sofőrök, autóversenyzők voltak a ''mestereim''. Na ők azok, akik ha mondanak valamit a vezetésről akkor az úgy is van. ''
én csak azt kívánom neked, hogy soha ne kerülj ilyen helyzetbe, mikor nem a te hibádból összetörnek. nem tudom, hogy merre felé laksz, de itt Pesten nap mint nap történik ilyen. édesapámat. egy hónapon belül3szor törték így össze. egyszer állt egy fordulósávban és várt a zöldre, majd hátuléról beleszállt egy állat. másodszor megálltegy leállósávban levenni a kabátját, de beszorult a zipp-zárja. mikor fölnézett csak azt látta 1 méterre van tőle egy IFA, nyomta a duddát de semmi és összetörték. a 3. az volt, mikor álltunk a szoksásos helyünkön a ház előtt és egy rallyzó hülye nekiment az álló autónak.
''Bevallom akkor is összetörnek, de kb 1%-a az esély annak, mint ha csak ''bambulva'' közlekedsz'' több mint 1% az az 1% hidd el. persze jobb, ha oda figyeélsz mert nagyon sokat ki lehet védeni engem is ezért nem törtek még meg, de van olyan amit nem tudsz kkivédeni. kívánom, hogy ne kerülj ilyen helyzetbe, de ha már lettél volna, akkor nem írnál ilyet.
ja és még erre:
''Namost jó lenne ha visszavennél az arcodból.....''
mint ahogy az előző hszemben is írtam ezt nem flamenek szántam, csupán megjegyzésben és nem is érzem úgy, hogy arcoskodtam, szóval ne vedd annak plz és flamnek se, mert úgy érzem nem olyan stílusban írtam -
oceanearth
őstag
csak azt akartam szemléltetni, hogy hidd el a zászló mindig ott áll. hiába vezetsz isten módon, ha jön egy fasz és összetörsz. és hidd el van olyan helyzet ahol nem tusz mit csinálni.
édesapám 46 évig vezetet baleset mentesen, soha meg nem húzták, soha meg nem egy autót sem. soha semmi baleset nem volt és 2 éve 1 hónapon belül 3szor összetörték úgy, hogy egyszer sem ő volt a hibás és nem is tehette semmit, hogy kivédje. tehát nem lehet úgy autóüzni, hogy nem kell törni az autót és aki figyel azt sosoem törik össze, mert ez butaság. az ember is ember és általában hibázik, te is ember vagy, te is hibázol, csak lehet kevesebbszer és kcisit, de sajnos van nagyon sok olyan ember az utakon akik sokszor nagyot hibáznak. ne magadból indulj ki, hanem másokból, nem mindnekit tanítottak versensyzők és nem tudják kezelni a vészhelyzeteket, teljesen beparálnak azt máris kész a baj. nekem is rengeteg olyan helyzetem volt, hogy magamnak köszönhetem, hogy nem törtem össze, mert kivédtem egy barom hibáját, de ttől függetlenül amikor beülök tudom, hogy hiába figyelek akármikor történhet olyan dolog amit egyszerűen nem tudsz kivédeni.
pl. egyik haverom ment az úton megállt előtt egy IFA ő meg 60al bele szállt, mert nem volt fék. most a szakértői elemzésre vár, hogy miért nem tudott fékezni.
szóval hidd el, akármnennyire is figyelksz bármikor megtörténhet a baj. és hibás elgonbdolás, hogy engem sosem fognak összetörni, mert lehet hoigy igen. én szívből kívánom neked, hogy soha ne törd össze a kocsid és téged se törjenek meg soha, de ettől még akármelyik percebn összetörheted az autót, akár más akár saját hibádból -
oceanearth
őstag
válasz spirit007 #2172 üzenetére
Szia spirit!
figy ne hozd példánal a luxus autókat, mert azok a legmagyobb pénz temetők, minnél többe kerül egy autó, annál többet veszít az értékéből és annál nehezebb eladni. most mondd meg feltörekvő(piti) gengszetern kívűl ki venne 10 éves 7es BMW-t??
luxus autót általában mindneki csak őújjonan vesz, ezért ez a marha nagy az értékvesztés. Opel Vectra C újjonann 7,2M használtan 3,5, ja és 2,5 éves.
szóval minnél drágább egy autó, annál jobban veszít az értékéből. mi most adtuk el 94-es 1,2es(44lóerős) telojesen fapados Corsánkat 850ért. szóval szvsz kis autót éri meg megvenni és modlelfrissítések előtt eladni -
oceanearth
őstag
válasz spirit007 #2175 üzenetére
hát nem tudom 3 napig volt fennt a hirdetés 900ért hirdettük és 15ön nézték meg. 3 nap aaltt elment az autó. azért sikerült ilyen jó árban eladni, mert csak asszem 100k volt benne és nagyon meg volt kímélve, sehol nem rohadt, semmi baja nem volt, tényleg nagyon vigyáztunk rá. na de mind1, jól jéártunk az a lényeg
-
oceanearth
őstag
kábé most elsőzör értek egyet veled