Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
''Van egy nőszemély a képen , a háttérben meg suzukik, és valahogy a kettőt ildomosabb nem egy ''lapon'' említeni.''
hát b+, akkor retusáld ki magad a képről.
ez annyira gyenge volt, hogy nagyon.
nem gondolod, hogy jobb lenne hanyagolnod ezt a topicot, ha már úgyis ''ildomosabb nem egy lapon említeni'' a szuzukikkal...?
[Szerkesztve]Pleased to meet you - hope you guess my name
-
-
divot
veterán
1. Ne vegyen SX4-et, mert nem jó autó. A dízel elmegy, viszont piszok drága, annyit nem ér az egész. Egyébként meg elhibázott a konstrukció. Én is kacérkodtam vele, de hatalmas csalódás volt a próba.
2. Továbbra sem értem, hogy mi a vicces abban, ha elhaladsz az autóddal a Suzuki szalon mellett, ami egyébként azon az útvonalon található, ahol minden nap minimum kétszer elhajtasz. De biztos bennem van a hiba. -
divot
veterán
Ha nektek bejön a gyönge motor a nagy kasztnihoz, a rövid, kényelmetlen első ülés, az autó méretéhez képest kicsi csomagtartó, a baloldali első oszlop, ami miatt életveszélyes minden balkanyar, akkor hajrá.
De tudod mit? Vegyeteket egyet, mert tök kafa kocsi. Majd azzal a tudattal ülhetsz benne, hogy milyen jól megszivattál engem.
[Szerkesztve] -
divot
veterán
Csak emlékezz vissza, hogy mennyire csalódtatok a Swiftben, mivel csak 112Nm-t tud a 92 lóerős motorja. Na most gondold el, hogy mire képes a 99 lovas suzuki motor egy ekkora autóban. A népítéletben a legelfogultabb SX4 tulaj is azt írta, hogy hát bizony lomha a kicsike. A 107 lóerőt meg az 1,6-ból hozták ki, autómata váltóval...
A 120 lovas dízelért meg horror összeget kell fizetni. -
bobsys
addikt
hideg motornál nagyobb fordulaton füstöl-e (valaki menjen mögöttük és nézze)
valamint futómű, futómű és futómű
nekem eszi a féltengelyt (bár ez a kanyarodási stílusomnak is köszönhető ), kanyarban eltekert kormánynál kigyorsításkor darál-e , nagyobb sebességről erős fék (majdnem satu) ráz-e a kormány, úthibáknál kopog-e a futómű. Hirtelen ennyi jut eszembe. Motorikusan nem szokott ezekkel baj lenni ha kap olajat meg vizet. Viszont egykor törött (nem koccanás) stiftet én nem vennék, láttam az enyémen hogy mit okoz egy kis koccanás eltudom képzelni milyen mikor törik rendesen. Volt kollegám anno belefutott egy törött swiftbe. Mikor alánéztek el sem hitték, hogy ilyen létezik. Az egész alváz úgy volt széthúzva annyira összeroppant.Enterprise Admin? Kirk kapitany leszel? - Ne törődjél semmivel, egyél zsömlét kiflivel
-
bobsys
addikt
még annyi jutott eszembe, hogy nekem ''nyikorog a váltó ha 1-2 felé húzom'', de no problem ugyanis ez teljesen normális a motortérben van vmi baszás ami váltásnál a bowdent mozgatja és az nyikorog cserélni lehetne de minek, ilyen műanyag vacak. Kuplungnak fent kell fognia, könnyen benyomhatónak kell lennie és ha jó a kuplung akkor nagyon kis helyen fog, mondjuk úgy hogy nehéz csúsztatni (mikor tanultam rendszeresen le is fulladtam vele, mert egyszerűen ledobta a lábamat ahol hirtelen elkezdett fogni). Belseje ha csörög zörög az kilóméterállástól függően elfogatható mert mégiscsak műanyag minden.
Hány km van amúgy benne?Enterprise Admin? Kirk kapitany leszel? - Ne törődjél semmivel, egyél zsömlét kiflivel
-
Dare2Live
nagyúr
Aztírtam, hogy kb ''már k*ra unom folyamatosan mindig baja van és ahelyett, hogy ''horgásznék'' a szervízbe rohangálok vele.'' mosthogy lejár a gari megmár előre rettegek.... mivan ha velem akarják az eddigi garis dolgot kifizettetni.
hogy ez konstrukcio hiba vagy sem, nemtudom, nemérdekel ez így szar.
és szó nincs arrol, hogy én szidni szoktam a kocsim.
Suzukink volt, jellemzően csak dicsértem. szinte bántam leseréljük.
aztán franciánk. Míg mások szidták nekem semmi bajom nemvolt vele, ''csak dicsértem'', bántam lecseréljük.
most Toyotank van. és amint lehet túladok rajta.
[Szerkesztve]don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
Tildy: nektek 110ekm fékbetét csere nekünk 50ekm. ettöl függetlenül amit itt felsoroltál az egy nemkis lista nekem. Lehet elvoltam régebben kényeztetve a Suzukival? hmm mind1 Hyundait se veszek.
omni: Tildy jolírta. Ezért egy guruló koporsó a Toyotánk.don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
bobsys
addikt
nem lesz , de ha mégis szólj, szerzünk alkatrész jóóól, olcsón
Dare2Live: nekem 35k km után kellett fékpofákat cserélnem (190k km-nél cseréltem majd pár hete mikor is 225k km-et mutatott az óra)Enterprise Admin? Kirk kapitany leszel? - Ne törődjél semmivel, egyél zsömlét kiflivel
-
bobsys
addikt
erről az ÁSZról még jót nem hallottam senkitől, egyébként érdekes történet és eléggé bicskanyitogató a szervíz hozzáállása
volt csajom suzukijából (2000es sedan) anno kilopták a komplett hűtőt, nem vette észre (géptető rendesen visszacsukva) beszállt és elindult csepelről, a kocsi a délinél adta meg magát, szereztek új hűtőt, beszerelték, feltöltötték és pöcre indul azóta is (megjegyezném: akkor még nem ismertem )Enterprise Admin? Kirk kapitany leszel? - Ne törődjél semmivel, egyél zsömlét kiflivel
-
AmunRa
aktív tag
-
tildy
nagyúr
A 116ot rosszul írtam, moist néztem meg 125 az kb. . Mindenesetre elég fura, hogy egy sportmotor túlképpen mechanikailag gyengébb (mivel fúrt 1.5ös) , mint egy utcai...
[link]
Hasonló ár?(valódi) 1.6os motorral kia ceed ex 122 lóerő, 3 999 000-4 239 000.
Igaz nem alufelnivel. Bár kinek mi a fontos, én a kettő közül biztos nem a swiftet választanám.
[Szerkesztve]"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
tildy
nagyúr
Ja és a tesztben mondjuk a swiftet hozták ki a 3 közül a legjobbnak, bár pl. a futúmű rázását feltótták neki.
"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
divot
veterán
Ti írtátok?
Én ugyan ilyet nem írtam.
Egyébként meg az alaphelyzet az, hogy az ember akar vennie egy sportos kisautót. Na most a ceed nem az, tehát marad a tesztelt hármas, meg a Ford Ka Sport, a Ford Fiesta ST - bár az drágább, igaz jobb is.
(Mindenesetre annyira vicces vagy itt a Suzuki topicban. ) -
süti5
őstag
Honnan tudod, hogy ki és mikor miből tervezte a kia-k motorját például?.....
Merthogy a daewo-két, ma chevrolet néven futnak, a valamikori opel kadett-ből származtatják.....
Miért baj az, hogy egy 2005-ös tervezésű motor gyárilag erősebb kivitelű változata kerül bele? A 125 Le pedig nem csak a motor átalakításából jön sztem, hanem a sport kipuffrendszer - nem csak kipuff!.
Íme a gyári szöveg:
''A motor lélegzeteállító teljesítménye a Swift Sport számára kifejlesztett részegységeknek köszönhető. A szívócsonk különleges, megszélesített szívónyílásai és polírozott belső felületeijavítják a nagy teljesítmény eléréséhez szükséges légáramlást. Az elektronikus vezérlésű folytószelep a gyors reakcióért felelős. A szívó- és kipufogószelepek vezérlőbütykei nagy szelephézagot tesznek lehetővé, ezért a nagy fordulatszám-tartományban megnövelt motorteljesítmény gondoskodik az erőteljes, folyamatosan rendelkezésre álló gyorsítóhatásról. A melegen kovácsolt dugattyúk erejének tartóssága azok olajhűtésének köszönhető. A kipufogórendszer nagy teljesítőképességű kipufogódobjával és kettős magasfényű kipufogóvégével mind megjelenésében, mind hangzásában tiszteletet parancsoló.'' -
süti5
őstag
Az a 100cm3 fúrás nemigen gyengíti a szerkezetet....
A lényeg a többi alkatrészen van, azoknak kell bírniuk a többletterhelést. Mittomén hengerfej, dugattyúk....
Egyébként tényleg nem értem miért ódzkodsz zsigerből a swiftektől, és keresel indokokat rá.....ez a ''meggyengítés'' is.....
Ki tudja, akár milyen falvastagságú alapból egy suzuki egy hyundai vagy kia vagy bármilyen motor. Meg hogy abból mit, mennyit lehet kihozni. Az ignis sport motorja is 1.5-ös, de nagyon jól bírja a kiképzést....Nyilván nem az alap 1.5 ignis motorja dolgozik benne, hanem cserélték a motor terhelt alkatrészeit a tartósság érdekében.
Végre örülni kéne, hogy minőségi, megbízható, tetszetős kocsikat gyárt a suzuki Magyarországon. Az, ha utálod a formáját, szíved joga. De a minőséget, árat, egyebeket legalább el kéne ismerni..
A legnagyobb tuningcágek (schnitzer, amg) is fúrják a motorkat és ugyanúgy garanciát adnak rá, nyilván tudják, miért.
Ja, még annyit, hogy egy új blokkot kifejleszteni embertelen sok pénz, én sem értem, miért, de így van. -
ett
aktív tag
Én írtam, hogy fúrt 1.5-ös, mivel elég közeli információm van róla. De attól még nem rossz. Eredetileg gti-t akartak a swiftből, csak olyan probléma merült fel, hogy amire ráírják, hogy gti, annak bizony 150 pacisnak kell lenni. És mivel ez nem teljesült, ezért lett csak sport. Na úgy azért már bivaly kis gép lett volna, így csak egy picit erősebb, mint az 1.5-ös, de nagyon jól gyorsul egy darabig. Az 1.9-es diesellel mértük össze, kb. 100-ig fej-fej mellett haladtak, aztán az 1.9-es kilőtt a swifthez képest, mint egy rakéta.
Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
AmunRa
aktív tag
Nekem a formája nem tetszett.
A belső digitális műszeres sem. De a vége fele azt hiszem volt normális analód műszere.
De az is csak volt!
Aztán az egérkamion, ignis ami hasonló, mint az egér, meg a még kissebb alto.
A swift ami nekem a legjobban tetszik, az sx4 ami meg nem jó semmire és drágga. -
-
-
süti5
őstag
Kedves Tildy!
A héten átvettem a swiftet (3 ajtós), és egyszerűen nemtom elképzelni, mi kicsi azon neked elől..... én 120 kiló vagyok, 184 cm, és komolyan mondom, qrvára kényelmesen elférek. A titok annyi, hogy meg kell találni az ülést előre-hátra csúsztató és a háttámla dőlésszögét állító gombokat/karokat
Akinek a swift elől kicsi, ááááá...télleg no comment..... -
divot
veterán
Ez tényleg megszokás kérdése, mert én a magam 184 centijével nem tolom teljesen hátra az ülést, hanem egy kattintással előtte pozícionálom. Hozzáteszem: mivel hátfájós vagyok, szinte majdnem derékszögben ülök, nyilván ez is számít.
De az tény, hogy az első helykínálatra még egyik szaktotyikban sem panaszkodatk a Swift-tulajok, pedig akad köztük böszme nagy állat szép számmal. -
nemcso
senior tag
Nekem olyan problémám volt a Swift-vel, hogy tartósan Opelt vezetve, át kellett ülnöm ismét egy Swift Sedan-ba, ahol egynapi vezetés után hátfájást kaptam. Olyan érzésem volt, mintha a két vállamat megfogva össze akartak volna hajtani a hossztengelyem mentén.
Szóval egy Opel ''fotel'' után kissé szűknek éreztem a Suzuki ülését. De tartós vezetésnél már ismét nem volt ilyen gondom.Vegetáriánus - régi indián szó, jelentése "béna vadász"
-
nagyúr
jajj, ne hasonlítgassál már minden a szamarához...
meg egyébként is, a szamaráról nekem nem a tágasság jut eszembe (igaz nem ma volt, hogy utoljára ültem olyanban)
egyébként a mai kocsikban már olyan bonyolult beállíani az üléspozíciót, hogy lehet, hogy tényleg az tréfált meg, hányféle paraméter van...Pleased to meet you - hope you guess my name
-
bobsys
addikt
de véletlen nézik
ahogy az enyémen a hátsó fékek fognak... úgy bőven elég az első tárcsa
viccet félretéve persze igazad van, az előző posztomban elfelejtettem megmeélíteni, hogy az első tárcsákkal elég jól meglehet állni szterintem egy suzukinálEnterprise Admin? Kirk kapitany leszel? - Ne törődjél semmivel, egyél zsömlét kiflivel
Új hozzászólás Aktív témák
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Formula-1
- Vigneau interaktív lokálblogja
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Star Trek
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- További aktív témák...