Új hozzászólás Aktív témák
-
tildy
nagyúr
Persze, hogy láttam.. Bobsys: na amit utoljára írtál, valami ilyenre gondoltam én is.
Tegnap megnéztük , hogy a mienket kettesben meddig lehet kihúzatni.. Hát kb 80ig.
Divot ez ugyanaz amit kipróbáláskskor mondtunk: az , hoyg jobban ''ugrik'', még nem jelenti azt, hogy jobban is fogja bírni a 100ig gyorsulást. (Pl. lehet a mienk hamarabb van 0-ról 40en, de a tietek ekkor ''húz'' bele, jól... És ha jobban belegondolsz ez meglátszik a fogyasztásban is... Szvsz. )
Divot ne a 100ig gyorsítást nézd, 100nál hol van neked alacsony fordulat gyorsításkor?
Mert én arról beszéltem. Városban amúgysem mész annyival. Én nem erről beszéltem. Mind1.Nézd mondjuk 50ig. Várom válaszod.
[Szerkesztve]"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
sasa311
veterán
ööö ti így vezettek általában, vagy csak néha?
Vagy csak én vagyok olyan spúr, hogy spórolok a benzinnel és nem nagyon járatok egy motort sem 2000 fölött, hacsak nem előzök
raczger: A szuzuki olyan amilyen! Kisautó gyenge kasztnival, kis motorral és utastérrel (Mivel kisautó, nem teherautó!) és az újakban egy viszonylag jó kis bikás mocival.
Viszont ezekért cserébe elég olcsó, olcsó a fenntartása, keveset fogyaszt.
Egész szép magyarsággal fapados VS olcsó. Ez ilyen, ezért nem kell szidni.
Akinek jobb autóra van igénye/pénze, az jobbat/nagyobbat/erősebbet vesz Én speciel szeretem a kicsit nagyobb autókat vezetni, ha nem is sokkal biztonságosabb, az érzetem jobb benne. Most is egy Audi 80-am van, lóerőre olyan, mint egy szuzuki, csak nagyobb kasztni, így nehezebb és kicsit lomhább, de nekem megfelel. Ha lesz pénzem szívesen cserélném egy ilyenre: [link] vagy egy újabb audira, de még 4-5 évig biztos jó lesz ez is nekem
azért azt hozzáteszem, hogy 2-3 mill között biztos nem vennék új szuzukit, inkább valami ilyesmi használtat: [link] vagy [link]
[Szerkesztve]Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
SzalaiG
addikt
Sajna igazad van. Ezt most olvastam az index.hun:
''Suzukit, Opelt, Volswagent lopnak
* Napi Gazdaság
2006. február 7., kedd 8:46
Német és japán autókra fáj a foguk a magyarországi autótolvajoknak, akik az elmúlt években beálltak az évi 8000-9000 közötti darabszámra: a friss adatok szerint 2005-ben 8250 gépjárműlopást követtek el, ami az összes vagyon elleni bűncselekmény alig hat százaléka volt. A felderítési arány nem túl nagy, igaz, a bűnbandák egyre kevésbé értékesítik egyben az autókat, sokkal inkább darabokban, alkatrészenként keresnek rájuk vevőt.
A statisztikák szerint tavaly is nagyjából annyi autót loptak el, mint 2004-ben. Több mint 135 ezer vagyon elleni bűncselekmény történt 2005-ben, ennek alig 6 százaléka, 8250 a gépjárműlopások száma - derül ki a Belügyminisztérium Kriminálstatisztikai Értesítőjéből. Két éve valamivel több, összesen 8547 gépkocsit tulajdonítottak el.
Piaci információk szerint főleg autójavító műhelyek környékéről érkeznek a megrendelések. Egy autót 200-500 ezer forint közötti összegért kötnek el, az alkatrészeken ''pult alól'' tíz vagy akár százezer forintos nagyságrendben spórolhatnak a végfelhasználók. Becslések szerint a húszmilliárdos magyar autóalkatrész-piac tizedét teszi ki a feketekereskedelem - az államot így évente mintegy félmilliárd forint veszteség éri csak a forgalmiadó-bevételek kiesése miatt.
Első a Volkswagen
A tavalyi évről részletes értékeléssel szerdán szolgál a rendőrség. A többéves tapasztalat azt mutatja, hogy vannak közismerten kedvelt gépkocsitípusok. Az összesített körözési lista élén két éve a Volkswagen állt, melyet az Opel és a Suzuki követ - valószínűleg ez a hármas szerepel a 2005-ös élbolyban is. Ha kizárólag magyar tulajdonú gépjárműveket vizsgálunk, módosul a rangsor: a legtöbb körözést Suzukira adták ki, a második ugyancsak az Opel, a Volkswagen pedig a harmadik (fontos megjegyezni, hogy ezekből az autókból értékesítik a legtöbbet, vagyis ''van miből'' lopni).
Évjárat szerint is összevethetők az adatok, így például a magyar felségjelzésű, 2004-es évjáratú kocsik körözési listáján az Opelnek az első, a Suzukinak a második, míg a Volkswagennek ''csak'' a hetedik hely jutott ebben a rangsorban. Az összes körözött jármű közül a 2004-es gyártású autók aránya 5, a 2003-ban készülteké 10, míg a 2000 előtti évjáratú gépkocsiké 63 százalék. A gépkocsik nagyobb részét alkatrészként értékesítik, egyre nehezebb ugyanis külföldre csempészni a járművet.
Kiviszik
Ha mégis, a szomszédos déli országok helyett ma Ukrajnán keresztül viszik az ki autókat, de divatos az Ausztrián keresztül Szerbiába, illetve Olaszországon keresztül az észak-afrikai országokba történő szállítás is. Megnőtt a lízinghez kapcsolódó csalások száma: az autót külföldre viszik, majd eladják, és csak ezután jelentik be a lopást. A gyártók is megpróbálják visszaszorítani a lopásokat, ezért a drágább alkatrészeket azonosító jellel látják el, hogy megnehezítsék az értékesítést. -
karib
addikt
Lehet azért felnit vadászni - bár tény, hogy ritka.
Bontókat végig kell telefonálni, illetve apróhirdetéseket nézni. Én anno elég könnyen találtam 4 db gyári alufelnit gumival együtt, elfogadható áron. Érdemes ezeket is megnézni - sokan cserélnek nagyobb alukerékre, így a levetett gyárik néha jó áron megfoghatók.Department of Redundancy Department
-
divot
veterán
Én megvenném, ha nem lennék családos ember.
A 148NM-t szinte az összes fodulatszámtartományban leadja, ami nagyon ígéretes menetteljesítményt jelent, és a 8,9-es gyorsulás se rossz. És kinézetre pedig nagyon pofás.
De nézd a konkurenciát, például a Citroen C2VTS 125 lóval 4.010.000 forint. -
hobizoli
nagyúr
Hat aki rendszeresen kinalja rendesen, azoknal elofordul, hogy a vezerlesmodosito elkarhozik, es akkor kisse dizeles hangja van/lesz a vasnak, meg nem megy rendesen, afkorz ez (is) egy ''kivalo'' Bosch alkatresz, ez kb egy 50-55kHUF-s mutatvany.
10liter alatt csak az jar el vele, aki nem ismeri gazpedal ''padlogaz'' allapotat, de ez barmelyik hasonlo teljesitmenyu autora is igaz, hiszen teljesitmeny az csak elegetett benzinbol lesz, mert az az energiahordozo.
hobizolitöbb drón kell ;P
-
tildy
nagyúr
Megvették
2000-es évjárat, 88 000 volt kb benne, és meg is csináltatták már rá a 90 ezres szervízt is vásárlás után.
dare2live: igen úgy. Meg nyomott orrú, nyomott seggű. Bár ezzel a régi fajta sedan swifttel eléggé ki vagyok békülve Sőt. Szerintem jól döntöttek barátnőmék.
[Szerkesztve]"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
tildy
nagyúr
Átadom Nagyon szép kis gép, sötétkék(eslila) Remélem nem lesz komolyabb gondjuk vele, nem szokása a suziknak .
"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
AmunRa
aktív tag
A könyvelőm késöbb a fia ott vette és szervizelte, nekik semmi bajuk nem volt.
A könyvelő(nő) egyszer elvitte cseréltetni az olajat, és mondták, hogy olyan volt már mint a kátrány. A szine és az állaga is. Kicsit többet ment mint 10-15e km.
Szóval vigyázat a megkimélt női tulajtól autóktól.
Amikor néztem hol vegyem a kocsit volt az oktogánnál is suzuki ász kereskedő, bemutató terem. Amikor mondtam adjon egy adatlapot, erre közli az ember, hogy ez népautó és nem jár. Nem nézte ki belőlem, hogy meg tudom venni? Vagy nem tudom, hogy mi volt, nem volt olyan érzésem, hogy el akarja adni.
De halottam olyat is az M3 meletti szalonba bement egy srác és egy szervizes az előtérben telefonált, hogy: Te Suzukit akarsz venni? Az egy fos!
Én ha valahol dolgozok azért nem így csinálnám. Nem a bemutatóteremben. -
salieri.
őstag
jool nez ki meg minden nem azzal van a baj de nekem sokat evett es erre merges voltam 6000 kmt mentem vele meg volt valami grimbusz a fekkel amiert visszahivtak
Tildy: szerintem a nemetek jobban ugyelnek az autora mint a magyarok mertha valami tonkremegy nem az van hogy jajj akkor masik oldali teleszkopot nem cserelem hanem fogjak es kicserelik parba hiaba joo a masik
[Szerkesztve] -
MODERÁTOR
Köszi az infót!
Az oldal jó. Rájöttem, az autószerelőm épp' egy ezressel hozza többért az alkatrészeket, mint az oldalon található árak. (Nem baj, betudom a szakértelme díjának. )
Más. Valaki mondja el nekem, miért lehet az, h. a 3- és az 5-ajtós Suzuki szélvédőinek lefóliázása között miért csak 2 ezer forint a különbség? Ilyen olcsó a fólia? (Ez esetben nem tudtok valakit, aki olcsóért elvállalná? )Samsung Galaxy A54
-
tildy
nagyúr
Hát akár az is lehet, ha valami miatt az üzemi fék pl. meghibásodik
fokukac: miért kell rögtön a rosszat feltételezni az emberről? Bár azon ledöbbentem ja, hogy kb két év teljes swift-terméséét vissza kell hívni. Nade azért akkor sme kéne épi fazekasedényként vidselkedned gyk: ne érts mögöttes tartalmat olyan mögé, ami mögött nincs mögöttes tartalom"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
tildy
nagyúr
jepp. Vagyis a dobfékről . Mindenesetre ha jól tudom műszakin is nézik, jól működik-e, talán nem véletlen
[Szerkesztve]"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
tildy
nagyúr
-
Grillo
senior tag
Hát a 250k km még elég messze van. Elvileg. (most áll 06505 kmen, ami elvileg 106ezer).
Én is észrevettem, hogy 2000-2500ig csak megy, de nem dinamikus, uttána jön egy kissé morcosabb hang, meg meg is lódul. Viszon alacsonyabb fordulaton sem ugrál.
Pesti utakon nem nagyon fogok járni, itt Zalaegerszegen meg nem annyira vészes, Fékeke lettek most cserélve, nekem megfelel, majd vigyázok.
Az ablakok elöl nekem is nehezen mentek fel, de a szervízben asszem kitisztították a járatot, és most simán működik.Neked van hozzá távirányító? Az eladó adta, hogy ők nem használták soha, azt sem tudta megmondani, hogy riasztó, vagy immo. (a tulaj meghalt, és a fia adta el a kocsit). Eredeti Suzuki cucc, akkora mint egy gyufásdoboz, és van rajta egy piros meg egy zöld gomb. Cseréletm benne elemet, de így sem csinál semmit, legalábbis nem vettem észre.
Van a kormánynál LED, de nem világít, nem is villog, lehet, hogy le van kötve a cucc? -
as_Rock
őstag
Nem biztos, hogy a motor, lehet csak ki kell tisztítani ahol jár az üveg, vagy kicserélni a fém "sineket" amiben mozog, mert az az esetleg becsöpögő víztől szép lassan elrozsdál.
"Tényleg, ki kellene találni valami beavatási szertartást. Mittomén, be kell szólni egy modinak, ...ilyesmi.'' - by csigi
-
Grillo
senior tag
íJa, tényleg, erre én is akartam írni. Mikor megvettem, párás, ködös idő volt este, és míg nappal rendesen ment, estére nagyon nehezen vitte fel az első két ablakot, még kézzel is rá kellett segíteni. A szervízben kipucolták, és azóta jó.
Most láttam, hogy már írtam ezt.
[ Szerkesztve ]
-
-
2 hónapja volt egy baleset, nem adták meg a jobbkezest. Asszem Golf 4 vagy 5 vs swift.
Golf lökhárító le, lámpa kitör, motorháztető berogy, suzukinak meg elment az alváza is.
Anno fejreállt egy ignis a vízelvezetőbe, ülésig ment a teteje. Szomszéd volvójába meg ugyancsak suzuki ment, jobb eleje leamortizálódott, volvónak meg törött a lökhárító.
Soroljam?(#4957): olvass utána pár fórumon a fellelhető gyújtáshibás-sohanemderülkimibaja suzukiknak, meg a bedöglő elektromos ablaknak.
[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
spirit007
senior tag
el vannak durranva az emberek a hasznaltauto arakkal
Inkább a kereskedők .
Az "emberek" sajna 2-300 ezerrel olcsóbban hagyják ott a kereskedőnél a kocsit .
Ennek több oka is van , pl. :
- ha meghirdeti magánszemély a kocsit , 1-2 hét alatt kikészítik a hiénák .
- piacra kivinni egyenesen életveszély (!)
- sokan nem tehetik meg , hogy hónapokig árulják a kocsit (biztosítás + egyéb költségek)
- magánszemély nehezebben intéz hitelt , és Mo-n szinte mindenki hitelre vesz autót , tök mindegy melyik árkategóriáról beszélünk .
- sok vevő még mindíg hisz a meséknek (kereskedőnek...) -
spirit007
senior tag
3 éve mikor Swift-et vettünk a nejemnek , alig volt magánszemély hirdetés .
Kb 100 kocsit néztem meg egy hónap alatt és összesen 3 magán volt :
2 elmebeteg ... és egy normálisabb hölgy , aki ~2 hónap múlva felhívott , hogy akár 100K-val olcsóbban is eladná a kocsit mint amire korábban alkudoztunk , mert nem tudja eladni csak kereskedőknek ... 200K-val olcsóbban .
Persze addigra már mi megvettük . Valahol azért sajnáltam is , mert nem tudta (és sokan mások sem) hogy a hasznaltauto.hu áraiból ki kell vonni legalább 1-200K-t hogy a "valós" árat megkapjuk