Új hozzászólás Aktív témák
-
AmunRa
aktív tag
válasz salieri. #3954 üzenetére
6-7 körül eszik vegyesben állítólag.
De a fene se tudja. Passatot csak a veltautótól vennék.
Sok kilométer tekert szar van. A kaszni szerintem erősebb, mint te jellemzed. Szép belülről.
Elég jól felszerelt. Megbízható, ami kevés autóra jellemző.
A árakból meg elég sokat engednek. Bár a hitelből visszajön nekik.
De valószínüleg a többi autó hitele is hasonló. És nem biztos, hogy 4-500-at elengednek, de talán utánajárok.
Engem az zavar, hogy nem csinálnak családi autót. A Grand Vitara egyedül ami alkalmas erre. Az SX4 meg drága és nem is olyan jó. -
bobsys
addikt
válasz salieri. #3961 üzenetére
én meg voltam suzuki szervízben és láttam nem egy olyan autót totálkárral, hogy a figura bukfencezett az autóval, vagy éppenséggel árok+oszlop kombót nyomott és az utastér maga alig sérült
komolyan szerinted forgalomba lehet helyezni autót mo-n ami nem bírja el magát ?Enterprise Admin? Kirk kapitany leszel? - Ne törődjél semmivel, egyél zsömlét kiflivel
-
tildy
nagyúr
válasz salieri. #3967 üzenetére
Aztán meg leshetsz, mikor rájössz, hogy az első tulaj úgy járatta be, hogy leginkább sehogy, és nem foglalkozott normálisan az autójával....
"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
ett
aktív tag
válasz salieri. #3965 üzenetére
Van igazság abban amit írsz, de vw egyáltalán nem olyan nagy minőség, csak a neve miatt kérik meg az árát. Volt amikor mentünk munkatársaimmal (volt külső- belső-, motortérellenőr köztük) szalonokba nézni autót, és nagyon meglepődtünk. Vw, opel, skoda, peugeot,stb. mindegyiken rengeteg hiba volt, még szarabbak voltak, mint a suzukik. Ahol sorozatgyártás van, ott ez megy sajnos. Viszont, a két autó tényleg nem egy kategória, így nem is nagyon lehet összehasonlítani őket. Bár ha a vw-ben tönkremegy valami, akkor elég borsos az ára, a suzukiba olcsóbbak a cuccok. Az is hozzátartozik, hogy a kisautók drágábbak összességében, mint a nagyok, de nem is veszítenek olyan gyorsan az értékükből.
Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
AmunRa
aktív tag
válasz salieri. #3970 üzenetére
a megbízható forrás a rokon.
A weltautoban se lehet megbízni, mert adtak el használt autót ujnak.
A mostani pasat nem olyan megbízható mint a régi.
Kicsit magas az ára, de garanciát kapsz. A használt diseledet meg lehet, hogy viheted javításra porlasztócsere, vagy adagoló. Baromi nagy a kockázat.
Emeléstől nem lukad ki, ez 100% még a régi swift sem. Azt hiszem a kirohadt kispolszli jellemzője.
A két autót nem lehet összehasonlítani. Nekem is tetszik a Pasat, de drága.
A polo árát hasonlitgasd vagy a fabia árát a swifthez. A fabia nem drága? Vagy a polo?
A golfot nem is említem.
Az általad látott árakból lehet alkudni is suzukinál.
Ha kp.-ban fizetetd olyan 2-300 körül, ha hitelre, akkor 4-500 is. A GLX és a GS-nél biztosan. -
tildy
nagyúr
válasz salieri. #3972 üzenetére
Errőla németek jobban ügyelnek az autóra , vagy a nyugatiak inkább ne beszéljünk. 2001ben svájcból behozott ponym van.... És hát opké belülről ügyeltek rá, de hogy a motorjára nem ügyeltek az hótziher... Tuti, hogy nem az elmúlt 5 évben lett olyan , amilyen... Szerencsére már rendbeszedettem valamennyire, nem kopog.
[Szerkesztve]"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
AmunRa
aktív tag
válasz salieri. #3981 üzenetére
Most melyikről van szó? Az újról vagy a régiről?
Van külnbség a régi swfitem és a G Astrám között.
Egyik reggel a páromat és a gyereköcöt vittem, utána átültem a swiftbe és fapados érzésem volt. Olyan más a két autó. A váltó és kaszni, ahogy a kormanyt tekerem.
Gondolkozom a cseréjén, de végüls szeretem, mert nem fogyaszt sokat megbizható. Az ülése is kényelmes. Csak ne csattanjak vele. Ha másik autóba beszámitattnám, elég megalázó árat fizetnánek érte. Lehet, hogy 2-3 évig használom aztán elajándékozom, és veszek egy alsóközepet. Addigra 0-ra használtam ha ha évi 200k-nak veszem amibe került nekem. -
AmunRa
aktív tag
válasz salieri. #3984 üzenetére
A PSA motor az jó, csak a többi... Elektronika, futómű, stb. Az adagolól vagy más egyébb kütyű se olcsó. Ahogy hallom, nem ritka ezek cseréje.
A 206 életem álma volt anno, az SW is, de nem bántam meg, hogy kihagytam, mert majd mindenki szidja.
Most após H Astráján görcsölünk ami 2 éves klimás 5 ajtós 1,4 motorral 2,5M-ért.
Az öreg nem tudja eldönteni a dolgot, de szerintem meg akar szabadulni. Csak van egy kis ingatlan ügye amibe talán nekünk is be kell segíteni.
A végén két szék között pad alá esünk.
Most tényleg 500k-t engednek az új swift GLX és GS árából. Ráadásul emberi áron számolnák be a régi suzukimat. Bár csak akkor kapsz 500k kedvezményt, ha min. 1M hitelt kérsz. Ha nem kell hitel, akkor csak 300k-t engednek.
Végülis tök ugyanott vagy, csak nem kell azonnal kifizetni. -
-
Pickit3
aktív tag
válasz salieri. #40715 üzenetére
A kinyírta a motort, azt hogy kell érteni?
Én az ignisbe (14éves) a 10w40 helyett 5w40-et használok, mert rövidtávozok és télen is gyakran hidegen közlekedek, elméletileg meg még jobb is bele. Tesóm swiftjébe (3éves) 0w40 jár és az is van benne. Ugyanannyi km-t teszünk meg (kb 12ekm) mégis az ignisből szinte új olajat engednek le míg a swiftből sötétbarna olaj jön ki. -
tboldi
nagyúr
válasz salieri. #40847 üzenetére
K12B-hez nem 0W20 kellene inkább? Szerintem igen.
Nem tudom, milyen egyéb követelmények vannak még megszabva, de arra is figyelj (ACEA, API minősítések)!
Amúgy Motul párti vagyok, azt teljes magabiztossággal tudom ajánlani, de most ki akarom próbálni a Shell-t is.Lég-, illetve olajszűrőből gyárit vennék, a Suzukikhoz marha olcsó.
Én MANN-t szoktam mindenből venni a Jazz-hez.A többi rendben van.
(#40852) dethroner: Szívesen!
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz salieri. #40855 üzenetére
Motul: [link]
Én meg ezt akarom kipróbálni egy Honda Jazz-ben, de úgy nézem, Splash-hez is jó: [link]
Eddig Motul 8100 Eco-nergy 0W30 volt benne.Szűrőket meg ahol a legolcsóbb, van egy pár Suzukira szakosodott webshop.
És igen, a kezelési útmutató a mérvadó.
[ Szerkesztve ]
-
villifog
tag
válasz salieri. #40847 üzenetére
Szia!
K12B-hez olajszűrő: 16510-81420
16510-81420 gyári szűrő.
Olaj: 0W20
3.1liter, miért nem jó a gyári?
Amennyiben még is: 4 liter.
Váltóba: Suzuki Gear Oil 75W-80, ha létezik ez a fémkannás változat (szerintem már nincs)
Váltó olaj. Váltóba nem tudom fejből a mennyiséget.[ Szerkesztve ]
-
simonjoe
senior tag
válasz salieri. #49595 üzenetére
Az a helyzet, h én 3 hónap alatt több ezer km-t autóztam mire megtaláltam amit és amilyet kerestünk. Kb. ez az a szint amiért érdemes lépni. Én a helyedben nem nagyon haboznék, hasonlót vettem 300k val drágábban. De persze ezt neked kell tudni. Némi ellentmondást látok az itthoni nyilvántartási rendszer és a hirdetés között. A hirdető 2010-esnek és egy gazdásnak írja. A nyilvántartásban ez az autó második tulajos és 2009-es. Azt gyanítom, h valami elírás lehet, mert valszeg a kereskedő már átvette az eladótól papírforma szerint is, így Ők a második tulajok, Te lennél a harmadik. De az így jó! Ha meg az évjáratot nézem, akkor a műszaki vizsgák idei pont jól jönnek ki. Szóval tényleg inkább elírás ez. Viszont a kipörgésgátlót-ESP-t meg nem írták fel, pedig az is van a kocsiban! No, ne haboz!!!
Joe
-
simonjoe
senior tag
válasz salieri. #49597 üzenetére
..be tudod indítani a klímát, hallani fogod ha a ventilátor felpörög a hűtő elején. Én valami törésre gondoltam rejtett hibára, de a fényezésen meg lehet majd látni az eltérést. Nézd majd meg a géptető, ajtók zsanérjainak csavarjait, azok is árulkodnak, a réseket, illesztéseket, h jól futnak-e. Olajcserének meglétét valóban nehéz ellenőrizni, én úgy tudom, h ezekben lévő ABS kocka már nem nyűgös. De ha megveszed gondolom mindent(is) cseréltetni fogsz rajta, benne. Én is ezzel kezdtem, meg volt még pár dolog amit muszáj volt megcsináltatni. Ha meg hosszabb távra tervezel vele, egy alváz és üregvédelemmel is számolj. Én egyébként teljesen rendben lévőnek ítélem, így a meglévő infók alapján. Talán alkudni is tudsz egy kicsit. A másik a kereskedők hozzáállása, én teljesen kikészültem tőlük, van egy stílus a használt autó kereskedésben, erre készülj!
Joe
-
ncc1701
veterán
válasz salieri. #49601 üzenetére
Ja, ha pénzzel akarod megoldani, akkor ja. Szerencsére kb nulla szakértelem, és tudás kell hozzá, csupán kis akarat, meg szándék.
Csáposra feldobod, lecsiszolod a rozsda nagyját. Utána 2 réteg korant, majd lemaszkolsz mindent, és hazamész aludni. Másnap fogsz 2-3 doboz Dinitrol 4941/car alvázvédőt, lefújod vele. Futómű elemekre meg nyomatsz fekete festéket. Majd mikor beszáradt, leveszed a maszkolást. Üregvédelmet nem feledni, ehhez általában ki kell venni a doblemezeket, h hozzáférj a kupakokhoz. Ja, szóval ez 2 nap, és piszkos lesz a kis kezed. Már nem egy autón csináltam, cserében hanyattesik, aki alulról megnézi, h wtf, ez nem így szokott 10-en évesen kinézni.
Ja, s sokkal egyszerűbb megelőzni a bajt, mint vívni a rohadással. Mert ott már kell hozzá eszköz, h kivágd a rohadó elemet, becsinálj hozzá ép lemezt, ezt nem akármilyen heggesztővel tudod megvarrni, utána pedig fényezhetsz flakonból. Úgy, h jó is legyen.
Vagy eladod a kocsidat pár évesen, és nem foglalkozol az egész témával.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal