Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Zola007
veterán
sz.rd le magasról, lesz még rajta máshol is, főleg ha pesti vagy
[ Szerkesztve ]
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
negroo
aktív tag
Fentebb írtam, hogy ezek gyári üreg védelemmel látják el. Így a látható korúzíókat javíthatóak, de max költségeden kijavítasz rozsda foltokat és használod egészségel. Így a kisebb helyeken nem tudják kipucolni a gyári tőmítő rést és korodálhat emiatt hiába költesz rá vagyont. A szaki állítása szerint.
-
domojko
senior tag
Köszi. Kicsit költséghatékonyabban oldottuk meg. A munkahenger nyomórúd tört el. Vágtam 10-es betonvasbol kb ugyanolyan méretűt, két végét gömbölyűre leköszörültem, és ez lett berekva a teljesen műanyag nyomórúd helyére. Szépen tette a dolgát hazáig. Majd itthon kicserélem a munkahengert. Itt megjegyezném hogy, szerintem kritikán aluli már az is hogy teljesen műanyag szar az egész munkahenger ami nem kis igénybevételnek van kitéve. Az meg aztán hogy ezért a műanyag csodáért elkérnek 18-22k ft-ot. Tihanyból elvergődtem még földvárig vele, ugy hogy beraktam 2.-ba majd indítás gázadás, de földváron nem birt felmenni az emelkedőre mert csak pörgött a motor, és nem húzott. Földváron fogtam egy sárgaangyalost aki még az autójábol sem szállt ki. Elmondtam neki hogy mi a jelenség. Távolból az elmondottak alapján megszakértette hogy munkahengert meg kuplung szettet is cserélni kell. Két opciót ajánlott: 1, behúz a szervizbe majd hétfőn talán kész lesz mert alkatrészt kell rendelni hozzá, vagy 2, trélerrel hazaszállítják. A 3. verziót választottam, elengedtem útjára. Ezután a vaksötétben kicsavaroztam a munkahengert, mert a nyomórúd be volt szorulva a kuplung kar alá, így a kuplung kar nem tudott visszamenni eredeti állásába. Ezért pörgött fel a motor és nem húzott. Ezután kuplung nélkül óvatosan a gázzal játszva váltogattam. Kb 40 km mentem így mire visszaértünk máriafürdőre.
-
-
Kornel
veterán
Nem cserélik ilyenkor automatice a fekolajat.
Kérd külön.
Akkor is ha azt mondják, hogy nem kell.
Gyári suzuki fekolajat raknek bele, biztos ami biztos.
Váltó olaj castrol syntarex 75w90, csak ezt szereti a suzuki váltó.
Persze lehetőleg megbízható forrásból, eredetit.
Gyertya csereintervallum 105.000 km, bőven ráér még. -
Kornel
veterán
-
MuMa012
tag
Köszi!
Felmerült bennem egy további kérdés: Mivel közel picit több, mint egy éve van nálam az autó, feltételezem kell olajcserére is vinnem. A kézikönyvben csak olajtípust ajánlottak, de márkát nem (talán a Shell hirdetése volt benne) és olajcsereperiódusról sem írtak. Ti mit ajánlanátok?
-
Biga123
addikt
Igen minden jól működik.
Ha megnyomom a pty gombot akkor nyomkodás mellett változik a stílus. de nincs olyan h off vagy valami.
és pl usb hallgatás mellett is bepittyeg a pty error felirat.---- Elméletileg, az elmélet és a gyakorlat egy és ugyanaz. Gyakorlatilag nem.----
-
tboldi
nagyúr
Lehet, hogy csak pozícionálásra van a motor összeszereléséhez, de csak tippelek.
Amúgy félre lett locsolva az olaj, vagy miért néz ki így?
------------------------------------------------
Más: Nem rossz.
Új hozzászólás Aktív témák
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen egeret válasszak?
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Na, még egyszer, csak ezúttal OnePlus Open néven
- Amazon Kindle
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban