- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ijk
nagyúr
Sziasztok!
A családdal szeretnénk venni egy kisautót, én az új swiftre gondoltam. Szerintetek megéri az árát, vagy van esteleg más versenyképes kisautó? Opel corsáról olvastam, hogy még 1.2-es is gyengus/人◕ ‿‿ ◕人\
-
Ijk
nagyúr
Sziasztok! Úgy tűnik hamarosan én is benne leszek a ''swift klubban''. Sok hezitálás után végül őt választottuk. GLX klímás lesz, a kereskedő elengedett belőle 300-at. Megjegyzem a listaára majd 3 milla volt, annyit nem adnék egy swiftért. Már nagyon várom, hogy elhozzam, remélem nem fogom megbánni.
A skodát túl drágának találtam, mellesleg az új fabia úgy néz ki mint a swift, csak kevesebbet tud drágábban, a colt nem tetszik, Dacia olcsóbb de azt nem vennék, Focus tetszene csak marha drága, Fiesta volt még esélyes, de végül Suzuki lett. Annak ellenére hogy sokan le akartak beszélni az ismerettségi körömből, persze nem objektív tapasztalatok alapján./人◕ ‿‿ ◕人\
-
Ijk
nagyúr
válasz as_Rock #4005 üzenetére
Francia kocsit nem szerettem volna, a Kia meg azért drágább.
Eddig egy 1.3-as LADA Szamarát nyúztam, miután visszaültem tesztvezetés után, a pedálokat nyomkodva úgy éreztem magam mint egy konditeremben. Hát igen könnyű a jót megszokni... Egyébként szerettem a vén szamarat is (90-es évjárat), igaz szervizelni kellett párszor, de elég igénytelen, fogyasztása kb mint a swiftnek, és szerintem viszonylag erős (főleg, hogy 2 hónapja a szétrohadt kipufogódob kilyukadt). Meg kissé furcsa volt, hogy 100-nál a swift nem kezdett rázni, mert a ladában azért van rezonancia, a váltó és a különböző kasztnielemek zaja elnyomja a rádiót./人◕ ‿‿ ◕人\
-
Ijk
nagyúr
Még a gyári hangrenszerről akartam kérdezni.
6 hangszórós lesz benne, nemtudom milyen minőségűek, ha valami papírmasé majd kidobálom, ha lesz fölös pénzem veszek bele normálisat. És erről a beépített fejegységről mi a tapasztalat? Lenne egy jó kis Pio-m, csakhát ahhoz kellene egy másik középkonzol. Szóval ha nem nagyon ócska, akkor nem cserélgetném./人◕ ‿‿ ◕人\
-
Ijk
nagyúr
válasz Mecy_Lacee #4009 üzenetére
És mekkora fér be? 13-as, vagy 16-os is elfér?
Fejegységet hogy lehet cserélni? Gondolom lehet venni középkonzolt méregdrágán.
Jó hogy még meg sincsen a kocsi és már azt tervezem hogy cserélem ki a hifit. Ha meglesz persze úgysem ez lesz az első dolgom, ráér még...
[Szerkesztve]/人◕ ‿‿ ◕人\
-
Ijk
nagyúr
1.4-es Fabia (új) induló ára 3.083.800 Ft és eben igen csak alapfelszereltség van. Ha még kérek bele klímát az már kb 3.300.000, szuzukinál ugyanez (1.3-as motor) 700.000-el olcsóbb. Egyébként klímás Golfot kapok 3,5 milláért, szal akkor már ráfizetnék 200 ezret, azért az mégis egy golf. Egyébként kísértetiesen hasonlít a swiftre az új fabia.
[Szerkesztve]/人◕ ‿‿ ◕人\
-
-
Ijk
nagyúr
Egyébként ez a bejáratós dolog hogy van? Csak elgondolkodtam hogy lehet nem kellett volna 140-el nyomnom a sztrádán.
/人◕ ‿‿ ◕人\
-
Ijk
nagyúr
Hát maximum pár centivel. Én szamarából ültem át, és tegnap ültem vissza egyszer, de nem éreztem azt a marha nagy tágasságot. Egyébként szuzukiban sokkal magasabban ülök, szerintem kényelmesebb. Nemtudom elképzelni kinek nincs benne elég hely, én a 187 centimmel símán elférek, még csak nincs is teljesen hátratolva az ülés.
Mellesleg mennyit ér ez az átlagfogyasztás mérő? Nekem 6.4/100-at ír, de nem igen tudom elhinni, főleg hogy leginkább városban használtam és ráadásul még bejáratós. Mondjuk majd tankolásnál úgyis kiderül, eddig 440km-t futott./人◕ ‿‿ ◕人\
-
Ijk
nagyúr
Sziasztok!
Valaki tudna szaktanácsadást adni, hogyan lehet leszedni az elülső ajtókárpitot?
Odáig eljutottam, hogy kiszedem a 2 csavart meg kétoldalt az 1-1 bolhát, de csak nem sikerült leszedni, nagyon nem mertem feszegetni./人◕ ‿‿ ◕人\
-
Ijk
nagyúr
Jelentem sikerült a beavatkozás, beszereltük a hangszórókat. Jbl komponens került be. Nem volt vészes meló, a legkeményebb mindössze a kiemelő keretnek lyukakat fúrni az acéllemezbe. A csipogó meg a gyári helyére került, kivágtuk a rácsot és beleragasztottuk. A hangváltón sokat vacilláltunk, végül kivéstünk neki egy mélyedést a kárpit alatti hungarocelbe.
A gyári hangszórókat meg nem értem, olyan pici az a mágnes, hogy szerintem valami más technika lehet, mert azért rezgette a membránt.
A hangzásban ég és föld a különbség, megszólalnak végre a hangszerek, zene jön ki. Őszintén szólva kellemesen csalódtam a fejegységben is. Ennek ellenére ki lesz cserélve egyszer, mert kellene valami kisebb mélyláda is, csak hogy legyen dinamika és ahhoz sajna külső erősítő kell. Mellesleg a jbl azthiszem 70 Hz-re van szabályozva, ami nem is baj, mert az ajtóban nem igazán mélynek való az akkusztika.
Fejegységcserénél át is kábelezzük az egészet, viccesek ezek a gyári vezetékek is.
Ja most elfelejtettem, de a következő ''akciónál'' csinálok majd képeket is, remélem segítenek a hozzám hasonló vállalkozó szelleműeknek a beépítésben.
[Szerkesztve]/人◕ ‿‿ ◕人\
-
Ijk
nagyúr
Én raktam rendesen szivacsot az ajtó-kiemelő-hangszóró közé, és mivel 70Hz-es csak max hangerőn kezdett rezonálni, de ott úgysem hallgatom.
Egyébként neked gyárilag volt benne rádió? Ha igen, akkor hol szereztél középkonzolt az új fejegységhez? Melyik pio került be?
A mélynyomón én is töprengek, nincs kedvem kisebbíteni a csomagteret. Esetleg még ovál lehetne, az mehetne fejegységről is, csak fabrikálni kellene neki fából egy kalaptartót, persze kárpitozva szépen, igényesen.
[Szerkesztve]/人◕ ‿‿ ◕人\
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen