Új hozzászólás Aktív témák

  • tildy

    nagyúr

    válasz Dare2Live #3896 üzenetére

    Valószínű az ingerküszöbünk más, nekünk eddig ezek voltak 110 ezer km-ig , de ettől függetlenül még nem mondanám rossz autónak a mienket:

    Hibalista
    -Műszerfali digitális óra : néha nem lehet beállítani

    -Hátsó ablaktörlő mosó bekapcsolásakor néha az első ablaktörlőt indította el + a hátsót, de nem adott rá ablakmosó folyadékot . A hiba már több mint egy éve nem jelentkezik, valószínűleg egyedi eset volt

    -Check engine néha kigyulladt - szakszervízben teljesen ingyen kiolvasták a hibakódot, semmi komoly, csak kontakthiba az egyik érzékelőnél (Egyik csatlakozó kicsit le volt csúszva, ez okozta a hibát. Kötelezőn helyretették, azóta semmi gond vele! )

    -Valahol picit szelelt a kipufogó - Egyik tömítés szétment, cserélve.

    - 110 000 kmnél fék betét és fék pofa csere. Ahogy láttuk az első alkalom. Valahol elment egy kis fékolaj is , javítva. Ez volt a leghúzósabb tétel eddig cakkompakk az összes betét és pofa + javítás: 90E

    -budapesti utak megtették a hatását: bal első lengéscsillapítóból kicsit ''könnyezett'' az olaj. Dunakeszin egy kis magánvállalkozás csavarosra csinálta a tetejét a gyári ''összegyógyított '' helyett,így már jó. 16 E FT.

    -2006 szept. Valami morgás hallatszik a futóműből. Elülső csapágyak voltak, mindkettőt cserélni kellett, darabja 22 ezer forint.


    Azért ezek is jó sokba voltak (nem volt már garis) idén úgy néz ki csak a 2 nyári tappancs + a műszaki+ a 120E kmes kötelező + zöldkártya lesz rá kiadás (reméljük...)


    Omni : de van. Pl. lemész murvára kicsit, egiyk kerékkel, és az összesről elmegy a fékezés. Ha jól vettem ki dare2live szavaiból...


    [Szerkesztve]

    "Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain

Új hozzászólás Aktív témák