Új hozzászólás Aktív témák
-
tildy
nagyúr
válasz Dare2Live #3896 üzenetére
Valószínű az ingerküszöbünk más, nekünk eddig ezek voltak 110 ezer km-ig , de ettől függetlenül még nem mondanám rossz autónak a mienket:
Hibalista
-Műszerfali digitális óra : néha nem lehet beállítani
-Hátsó ablaktörlő mosó bekapcsolásakor néha az első ablaktörlőt indította el + a hátsót, de nem adott rá ablakmosó folyadékot . A hiba már több mint egy éve nem jelentkezik, valószínűleg egyedi eset volt
-Check engine néha kigyulladt - szakszervízben teljesen ingyen kiolvasták a hibakódot, semmi komoly, csak kontakthiba az egyik érzékelőnél (Egyik csatlakozó kicsit le volt csúszva, ez okozta a hibát. Kötelezőn helyretették, azóta semmi gond vele! )
-Valahol picit szelelt a kipufogó - Egyik tömítés szétment, cserélve.
- 110 000 kmnél fék betét és fék pofa csere. Ahogy láttuk az első alkalom. Valahol elment egy kis fékolaj is , javítva. Ez volt a leghúzósabb tétel eddig cakkompakk az összes betét és pofa + javítás: 90E
-budapesti utak megtették a hatását: bal első lengéscsillapítóból kicsit ''könnyezett'' az olaj. Dunakeszin egy kis magánvállalkozás csavarosra csinálta a tetejét a gyári ''összegyógyított '' helyett,így már jó. 16 E FT.
-2006 szept. Valami morgás hallatszik a futóműből. Elülső csapágyak voltak, mindkettőt cserélni kellett, darabja 22 ezer forint.
Azért ezek is jó sokba voltak (nem volt már garis) idén úgy néz ki csak a 2 nyári tappancs + a műszaki+ a 120E kmes kötelező + zöldkártya lesz rá kiadás (reméljük...)
Omni : de van. Pl. lemész murvára kicsit, egiyk kerékkel, és az összesről elmegy a fékezés. Ha jól vettem ki dare2live szavaiból...
[Szerkesztve]"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain