Új hozzászólás Aktív témák
-
Zadia
senior tag
válasz SzalaiG #3754 üzenetére
A könyve szerint 100.000-nél kell cserélni,csak olyan hülyén van megrajzolva a kép,hogy élőben nem találtam semmilyen csavart ahova lett rajzolva.
Kell valamilyen speckó kulcs a csavar kitekeréséhez?
A legnagyobb szívás az egészben,hogy nincs aknám és így kell megoldanom a problémát. -
Zadia
senior tag
Vezérműszíjjat+feszítőt cserélt már le valaki Suzukiban? (házilag)
-
ett
aktív tag
-
Zadia
senior tag
Egyébként az utcánk Suzuki nagyhatalom,mivel 12 ház található benne.
Ebből ötünknek van Swiftje egynek meg Ignise.A többinek meg nincs autója. -
joshua7
veterán
Tudja valaki, h mennyit csal egy Ignis órája? Tegnap mutató szerint 160-nal mentem, kíváncsi lennék, ez valójában mennyi km/h lehetett.
Semper Fi
-
ett
aktív tag
válasz joshua7 #3763 üzenetére
Amikor a funkcióellenőrzést végezzük a drum padon, mérjük a km óra pontosságát is 40 és 80 km/h-nál. 40-nél 41 és 47 km/h közt az elfogadott, 80-nál 81 és 91 km/h közt elfogadott a mutató.
Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
dabadab
titán
Nemileg forditva: 100 felett 33%, 100-nal nem nagyobb sebesseg eseten 50% a ''jelentos sebessegtullepes'' hatara ([link]), vagyis a nagyobb sebessegeknel szazalekosan alacsonyabb a hatar.
Persze ez nem jelenti azt, hogy ha ennel kevesebbel mesz, az senkit nem fog erdekelni, pl. autopalyan a rendorok altalaban 160-ra allitjak be a trafit (es ugy tudom, hogy az automatak is erre a hatarra vannak beallitva), csak a lehetseges kovetkezmenyek sulyossagi fokat adja meg (pl hogy veszelybe kerulhet-e a jogsi).
[Szerkesztve]DRM is theft
-
Petek
tag
Dízel SX4-e kinek van rajtam kívül?
In vino veritas
-
t1
addikt
Huhhh...teszteltük egy picit haverék 1.0 3 hengeres JAPÁN Swiftjét.
Elég fickosan megy:
1@50/7000
2@80/7000
3@110-115-7000
4-est nem tudjuk...
Tegnap 5-en ültünk benne és ment 160-at már majdnem szabályzott...jó kis kocsi meg kell becsülni..alig eszik vmit.. az a baj hogy viszont nem nagyon gyorsul de menni megy -
ett
aktív tag
Nem tudom, hogy kalibrálják, mi csak mérjük és ez az elfogadott érték. A liana nem tudom mennyit csal, azt a japánok gyártják.
Petek: tetszik az sx4? Jól hasít a fiat motor ugye? Padon kivitte simán a 220-at, de ott ugye nem cipeli magát, meg a terheket, csak egyhelyben megy.Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
Petek
tag
Nekem eddig 205-öt sikerült menni vele 2 személlyel ( 140kg + asszem 3/4 tank ) enyhe emelkedőn a szekszárdi Duna hídra menet, aztán lefelé 210-ig ment aztán lassítanom kellett sajnos, szvsz sík úton kb 210 lehet a vége, persze már a 205-öt is lassan éri el, de 180-ig nagyon jól gyorsít. Csak az a baj, hogy rettenetesen hangos ( viszont egész jó sztem a gyári hifi benne nagy hangerőn ), és olyan a hangja mint haveromék dízel Fiat Tipojának , meg a szűk csomagtartó is kevés 4 személlyel, és persze a legrosszabb az a rettenetes A oszlop. Egyszer egy körforgalomban majdnem nekimentem vkinek, mert nem láttam, pedig nagyon hajlongtam előre hátra.
Tudsz még mondani vmi érdekességet az autóról?
[Szerkesztve]In vino veritas
-
SzalaiG
addikt
Jön az egyhatos dízel Suzuki SX4: [link]
-
Petek
tag
válasz SzalaiG #3780 üzenetére
De nem az 1.9-es leváltására, mert sajnos csak a 90 lóerős változatot rakják az sx4-be, pedig a 110-es nagyon frankó lenne, apámnak olyan van a ford c-maxban, és csak alig gyengébb az 1.9-es sx4-nél, ráadásul összehasonlíthatatlanul kultúráltabb, és 1 literrel kevesebbet fogyaszt országúton ha a megengedett sebességgel megy az ember
Mondjuk érdekes lesz összevetni majd a kis dízel sx4 árát a hozzá nagyon hasonló méretű ford fusionnal ( lehet hogy még a c-max sem lesz sokkal drágább lolIn vino veritas
-
Petek
tag
válasz SzalaiG #3782 üzenetére
Sztem is, pedig nem rossz autó, bár engem nagyon idegesít, hogy abszolút nem praktikus, a csomagtartóba pl vennem kellett a filcre tépőzárazható kis háromszőgeket, hogy a kötelező kresz tartozékok, meg egy két állandóan magammal cipelt apróság ( szélvédőmosófolyadék, vileda, szivacs, ) ne gurulásszanak ide-oda, mert abszolút semmi rögzítési lehetőség nincsen még a GS-ben sem, ami ugye a legmagasabb felszereltségi szint. De az utastér sem kényeztet minket túlságosan sok pakolóhellyel. A legjobb tulajdonsága más autókhoz képest sztem a hatalmas külső tükrök, nagyon jól lehet bennük látni oldalt-hátra ( legalább ez jó, hamár oldalt előre az A oszlop miatt nem lehet látni )
Az árakról még annyit, hogy a 2.0l-es 136le-s c-max-ot ghia, azaz csúcs felszereléssel
5.4 milláért lehet kapni, ami csak 200-al több mint a kevésbé felszerelt és gyengébb sx csúcsváltozata!!!!!
[Szerkesztve]In vino veritas
-
Petek
tag
válasz SzalaiG #3784 üzenetére
a francia és a fiat résszel egyetértek, de a ford nem olyan rossz...
jó persze nem japán...
Eszembe jutott egy a fordnál is jobb ár/érték arányú autó, ami ráadásul megbíhatóságban is lehet hogy megveri majd az sx4-et!: Kia Cee'd az újságírók nagyon dícsérik, én még nem próbáltam, apám már ült benne, neki tezsett. A műszaki paraméterei, az ára, és a garanciája is veri az összes konkurenst, és nagyon dícsérik a dízeljét is. Mondjuk a formája nem tetszik annyira mint az sx4-éIn vino veritas
-
ett
aktív tag
A japán autókat elég nehéz felülmúlni megbízhatóságban, kíváncsi vagyok én is erre a Kia-ra. Neked mondjuk inkább olasz-magyar-lengyel-cseh-német autód van, mint japán-magyar-lengyel-cseh-német. Így a megbízhatóság se a japánnal ér fel, hanem az olasszal, legalábbis motorikusan.
Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
Petek
tag
A mai autókkal nem is motorikusan szokott gond lenni, és ez igaz az olasz autókra is, sőt!
A gondot az elektronika megbízhatatlansága okozza leggyakrabban, és emiatt van olyan rossz híre a franci és olasz autóknak. Ráadásul ha valamiben igazán jók az olaszok akkor az a motorépítés.In vino veritas
-
bod101
aktív tag
Az új Kia nagyon jó. Eddig vérbeli Suzuki fan voltam, de ha most kellene kocsit vennem vlszinű a Ceedet venném. A megbizhatósága is biztosan jó lesz, de ha nem ott a 7 év garancia.
[Szerkesztve]1-es golf, 2-es golf, ... (Bëlga)
-
Sytex
tag
Suzuki váltóólaj csere. Vegyél fel játszós ruhát. A leeresztéshez elég ha megemeled, alámész, kitekered azt a csavart ami ugy néz ki mint egy imbusz-csavar, csak négyzet alakú kulcs megy bele. Edény alá, aztán hagy csöpögjön. Csavar vissza. 10-es T kulcs összerak jó hosszan, kilóméteróra spirál csavarja kiteker (Ha felülröl-szemből nézed, akkor a váltó tetején, a bal hátsó felén), spirál kihuz, lukba cső beledug, csőbe tölcsér és már locsolod is bele az olajat. Asszem 2 liter megy bele, de ebben nem vagyok biztos. utána spirál visszadug, csavar vissza, motorháztető lecsuk, kezetmos, fürdik, nem játszós ruha felvesz, örül, kocsikázik.
Szerk: a bordásszij és feszitő cseréhez viszont komolyabb szerszám arzenál kell, mert le kell kötni az egyik motortartó bakot, alátámasztani a motort, elbillenteni oldalra, ugyanis az ékszijtárcsa (ami mögött a vezérműkerék van) csak igy jön le.
[Szerkesztve]- Kártyával lehet fizetni? - Persze. - Egy ászból és királyból tud visszaadni?
Új hozzászólás Aktív témák
- Eredeti játékok OFF topik
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- Külpolitika
- GoodSpeed: SAMSUNG Galaxy Buds FE (SM-R400NZAAEUE) a 9 éves SONY SBH20 utódja (nálam)
- PlayStation 5
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Ennyibe fognak kerülni az új Huawei Nova 12 modellek
- Gyúrósok ide!
- Kerékpárosok, bringások ide!
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- További aktív témák...