- Elden Ring
- Horizon Forbidden West
- Contra: Operation Galuga teszt
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Feltámad a Hellgate sorozat
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Dragon's Dogma 2
- PlayStation 5
- The Planet Crafter - Megjelenési dátumot kapott a teljes változat
- Call of Duty: Warzone
Új hozzászólás Aktív témák
-
süti5
őstag
Ahogy én tudom, és ahogy szakiktól hallom, az ignis computere az utsó 40 indításból határozza meg, hogyan adagolja, milyen stílusban a benyát. Ezért is szokták javasolni, ha valaki vesz egyet használtan, picit vegye le az akkuról, azaz resetelje, és utána a saját ''stílusához'' szokik.
-
hobizoli
nagyúr
Hat aki rendszeresen kinalja rendesen, azoknal elofordul, hogy a vezerlesmodosito elkarhozik, es akkor kisse dizeles hangja van/lesz a vasnak, meg nem megy rendesen, afkorz ez (is) egy ''kivalo'' Bosch alkatresz, ez kb egy 50-55kHUF-s mutatvany.
10liter alatt csak az jar el vele, aki nem ismeri gazpedal ''padlogaz'' allapotat, de ez barmelyik hasonlo teljesitmenyu autora is igaz, hiszen teljesitmeny az csak elegetett benzinbol lesz, mert az az energiahordozo.
hobizolitöbb drón kell ;P
-
Slax
senior tag
válasz badamoa #3328 üzenetére
Papíron igen, valóságban kicsit többre. Az Ignisek képesek 190-195 km/h-ra.
Süti5, nekem is ezt mondták az ignisklub-on. A szervíz szerelője is megerősítette.
[Szerkesztve]''mit csinálsz? megmondod a gépnek: MŰ-HOLD-VEVŐ!! NEM ÉRTED?! MŰ-HOLD-VEVŐ!!'' by escie '' Fáznak a bitek, a kihűlt adatok egymáshoz bújnak... by LAN Sianis megtömött egy pónit
-
Slax
senior tag
Nem is gondoltam rosszra. Viszont az fix, ha Dodi72 a környékemen lakna, gumitippekért vagy fényezés szakágban őt piszkálnám telón. Többé kevésbé egyfolytában.
''mit csinálsz? megmondod a gépnek: MŰ-HOLD-VEVŐ!! NEM ÉRTED?! MŰ-HOLD-VEVŐ!!'' by escie '' Fáznak a bitek, a kihűlt adatok egymáshoz bújnak... by LAN Sianis megtömött egy pónit
-
Raptus
tag
Nekem egy literes 97-es Swift-em van. Fél évig ki sem próbáltam, hogy mennyit megy. Mindig öt liter alatt volt a fogyasztásom. Aztán egyszer elmentem egy Suzuki találkozóra, ahol beneveztem a gyorsasági szlalomra és elkapott a gépszíj. Utánna vettem direktszűrőt, sportgyertyát, és tapostam is neki elég sűrűn. A vége valahol 170 felett volt óra szerint és negyedikben még rendesen megnyúlt a szekér. Volt is nagy csodálkozás, amikor pl. a VW Polo 1.4 nem akart elviselni előzésnél. Az már más kérdés, hogy ez eléggé tönkre is tette a motort. És alapból a futómű sem támogatja a sportos vezetést, de arra sosem volt elég pénzem, hogy megültessem, meg akkor már jött volna a sportdob, meg az alufelni és anyagilag...hmm. Sajnos Suzuki tulajdonosoknak el kell viselni, hogy sosem fogják őket autósszámba venni. Még a 20 éves Corsa-sok is nagyobb megbecsülésnek örvendenek, mint mi. Pedig nagyon megy az autó, ha akarjuk, és a fenntartása potom pénz, mert kifejezetten üzembiztos. Talán az új Swift változtat ezen a lenézettségen.
Még olyat sem láttam, aki ilyet látott...
-
Snoop-y
veterán
Én az új Swift-ből hátulról a tárcsaféket hiányolom.Ha már csináltak egy közel 100 lovas kocsit akkor talán meg is kéne tudni vele állni
Egyébként egész jól megy szerintem bár akinek új Swiftje van mind azt hiszi, hogy sportkocsiban ül...New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
tildy
nagyúr
válasz fokukac #3362 üzenetére
Tudomásom szerint nicns megkötve, hogy ki melyik topicba írhat vagy nem írhat, de ha tudsz ilyenről kérlek ne tartsd magadban.
"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
Totyi
őstag
Mint swift tulaj;én is írnék 1-2 dolgot;de sztem sokan leírták már előttem.Persze;akinek mazda 626-osa van;vagy toyota avensis(új),az nem fog beleülni jó szívvel egy suzukiba.Ahol melózom,van 7 suzuki.Vegyesen...új és wagon-r;régi swift és ignis.Mindenkinek megfelel.Fogyasztás nyáron 5 alatt van;de télen sem megy 5.5 fölé.4,5 éve van nálam;most 8 éves 2X volt műszakin;amióta megvan.SEMMIT nem kellett cserélni rajta...ja,de pfff egy izzót és egy stiftet az ajtóba.Slussz...ennyi.
Persze nem vetekszik egy nyugati autóval;de nem is ez a cél.Kis fogyasztású alacsony költségű autó.Ez az amire nekem szükségem van.Egyszer sem hagyott cserben;ahhoz képest hogy 50 lóerő,elég jól megy és pörgős.Sport dobbal és gázgyorsító középpel még jobban pörög.1 hátránya van(eddig);mivel 8 éves;így nyikorog 1-2 dolog benne;ha nagyobb huppanóba érek.De ez legyen a legkevesebb...
Amire szánták;arra TÖKÉLETES.
Tildy...ne hagyd magad.
[Szerkesztve] -
tildy
nagyúr
Hány km van benne? Csak mert a fékeket illik mondjuk 60-80 ezrenként cserélni. Emellett gondolom a gumikat is cserélitek nyáriról télire, stb. egy garnitúra mondjuk elmegy tfh. 4 évig , akkor 8 év alatt már második garnitúra mehet.
Sok autónál 100E km környékén már befigyel egy kerékcsapágy illetve lengéscsillapító csere (vagy javítás) is.
Emellett illik ugye 3-4 évente üreg és alvázvédőztetni , ablaktörlő lapátok sem bírják 8 évig. Egyébként ne kekeckedésnek vedd, csupán érdeklődőm."Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
magic7
tag
Wagon-R+ van nekem 5 éve, ez a 2. wagon 2 éves. Maga az autó eddig kitűnőre vizsgázott, bár az űlések lehetnének sokkal kényelmesebbek. Amit viszont javaslok mindenkinek, ha Erdélybe mentek, előtte akinek van assistant kártyája nézzen jól utána mikor és kinek jelezheti a meghibásodást ! Nekem beszorult egy kavics a kiegyensúlyozásra felragasztott ólomsúlyba, de ezt akkor ott nem tudhadtam, mivel emiatt dübögött a kocsi, nem mertem vele folytatni az utat és felhívtam a kártyán megadott segélyhívószámot. Azzal hajtottak el udvariasan, hogy nem él a szolgáltatás Erdélyben. Annak ellenére állította ezt a tag, hogy a kártyán Románia is fel van tüntetve. Itthon a Suzuki honlapon ha megnézitek nincsen elérhetősége a cégnek, csak valami postafiók. Tehát külföldről semmi esélyed kommunikálni velük ! Itthon írtam emilt valami górénak (ha kell meg tudom mondani pontosan kinek), ennek már 2 hónapja és válasz sehol. Na ezt nevezem én ügyfélcentrikusságnak. Annyit viszont el kell ismerni, hogy a szalonokban viszont télleg gondoskodnak többnyire teljes gőzzel ez ügyfélről, legalább is Debrecenben igen.
Óvodában elhangzott:'' ne rosszalkodj kisfiam, mert elvisz a Májkel Dzsekszon bácsi ! ''
-
Totyi
őstag
Nem veszem annak
83 ezer van benne;legutóbb 5 hónapja volt a műszaki;ott megnézték(biztos mindent).
Fék maradhat...stb.Nagyon keveset használtam(most többet;mert azzal járok dolgozni);ami évi 8000 km-t jelent.Most a duplája lesz.
Gumi volt cserélve, 3 éve;ablaktörlő is.
Itt most nem ezekre gondolok;ami magától érthetődik hogy elhasználódik.Pl,gumi,ablaktörlő,fék,hűtővíz,olaj...stb.Hanem semmilyen meghibásodása nem volt.
Legnéscsillapító 55%-os.
Télen keveset használtam;így az nem volt;de most veszek,ha minden igaz. -
tildy
nagyúr
Nem tudom, mintha emlékeimben ilyesmi derengne doditól, de majd megkérdem.
totyi: nos ez dicséretes. Nekünk 110Enél már fék, lengéscsillapító, kerékcsapágy, kipuf. flexibilis cső is bejátszott...
tbs : pff. Mi mindenesetre adtunk az 5 éves vasnak. Jó vastagon, rendesen. BP-en sokkal jobban ki van téve ugyanis a latyaknak , mocsoknak, sós hólének, mint pl. vidéken.
[Szerkesztve]"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
Totyi
őstag
Az igazság az,hogy nem megyek mint a barom vele.Szép nyugodtan.Pláne nem a soroksárin...kövér gáz aztán 30 másodperc és állhatsz mert piros.Ezért minek.
Amennyire lehet;vigyázok rá;nekem fontos hogy ne hajtsam szét.Bár néha kicsit megpörgetem;nem túl sűrűn.
Jaj...tényleg kipufogóaz szétrohadt...ez igaz ;de sport dobot rakattam helyette.
Azt nem tudom,hogy átmegy-e a vizsgán sport dobbal? -
Raptus
tag
Már fél éve használtam a Swift-em, amikor apám rájött, hogy neki is kell egy. Vett egy 6 éveset 98.000-rel és a vásárlást követő 3. héten egyszercsak nem indult neki reggel. Persze nekiállt szentségelni, mivel előző autóját (ami történesen egy négyütemű Trabant volt) mindig szervizelni kellett. Mivel vasárnap volt, ezért kihívta az autóklubot. Megjött a szaki, meg sem nézte az autót, már szedte elő a bikakábelt. Autó persze pöccre indult, mire a szaki: '' mikor meghallottam, hogy Suzuki, rögtön tudtam, hogy csak az akksi lehet. Ezeknek az autóknak soha nincs semmi más bajuk''. Azt hiszem, ennél többet nem kell írnom, gondolom a Suzuki tulajdonosok egyetértenek velem. Persze néha belefutnak egyesek a tipikus állatorvosi ló esetébe, de nézzük csak meg a francia autóipar műremekeit. Na azoknál megbízhatóságban klasszisokkal jobb a Suzuki.
Még olyat sem láttam, aki ilyet látott...
-
Totyi
őstag
Az biztos,hogy a motorja NO1.
srác haverom nyári munkára ment egy szervízbe.Visszatérve ennyit mondott:nagyon csalódtam az opelban és nagyon nagy meglepetés volt a suzuki.
Taxis ismerősöm 300000 km-t használta : meghibásodás egy vízpumpa.
Mindenki csak lenézi,mert egy suzuki...de tény;hogy a japán motorok a legmegbízhatóbbak.És leszarom,hogy konzervdoboz;hogy gyenge és hogy suzuki.
Nekem megfelel és amíg hibátlanul működik addig nem fogom lecserélni.Azért meg pláne nem,hogy 5 liter helyett egyen 8-at. -
magic7
tag
Valóban nem éri meg lecserélni egy suzukit csak azért, mert sznobságból, vagy csak gonoszságból valakik istenítenek gyengébb minőségű motorokkal ellátott márkákat.
Óvodában elhangzott:'' ne rosszalkodj kisfiam, mert elvisz a Májkel Dzsekszon bácsi ! ''
-
amerigo
aktív tag
Szervusztok!
Én már nem vagyok Suzukis, (sajnos gyalogos lettem) de hátha érdekel valakit.
[link] -
Retekegér
HARDVERAPRÓD
WagonR+ Special-unk volt egy darabig (2 évig) sztem egész jó kis kocsi volt. Pörgős motorral, árához képest sok extrával. A hátsó ülésen nem volt valami nagy a kényelem, ott nem sikerült valami jól a felfüggesztés.
<< Heimdal >>
-
Snoop-y
veterán
válasz SzalaiG #3361 üzenetére
Van már Swift sport? Nem is tudtam Adatok?
Hozzáteszem én nem a régi GTI-re gondolok.Azt ismerem és nagy kedvencem is.
Közben látom megérkezett Mo-ra is.
Hát nem egy erőgép a szentem 125Ló 0-100 8,9mp
Hát meg az ára ehh: 3 920 000
[Szerkesztve]New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Snoop-y
veterán
Én picit csalódtam mert annak idején 135-145 lovat ígértek.
Valószínűleg van még a motorban tartalék amit kis ügyeskedéssel ki lehet csalni.
A mai világban egy 125 lovas autó az nem kifejezetten sport.
Inkább egy divatverdának nézem sportos jelleggel.
Dupla kipuff 17''-os felni peres gumma.Mielőtt valaki ilyet vesz ajánlom neki ne csak egy próbakörre vigye el a kereskedés parkolójában ahol tükörsima az út.
Nekem is 17-es guriga van a kocsi alatt igaz nem /45 hanem /40 de sztem az az 5mm nem lágyít túl sokat a Budapesti ''utakon''.Szóval kibaszottul ráz stb stb.
Mondjuk nem túl súlyos verda ( 1070 Kg ) és biztos élmény vezetni de sajna más után kell néznem.
Pedig komolyan fontolgattam tavaly ,hogy ebből vennék GTI-t mert formára tetszik de így
Legutolsó szériás Clio RS ( Clio 2 Ph2 ) 4,5 milla volt sokáig akcióban.
Ha összehasonlítod a két kocsit inkább rádobok 5 kilót és van egy sportkocsim.
Én erre mondtam, hogy sok.De bízzunk benne hátha lemegy majd az ára.New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Snoop-y
veterán
válasz hobizoli #3382 üzenetére
Tanulmányautó tesztek alapján tartott tájékoztatókban többször is elhangzott.
Oké de az a kifutó modell is a kulcs nélküli indítást kivéve minden extrát tartalmazott amit a sport swift.Az új RS-t meg szándékosan nem hasonlítottam vele mert a két autó nem egy kategória.De a régi RS -el gyorsan össze lehet hasonlítani:
Swift sport Clio RS kifutó
3920000 4500000
1.6 , 2.0
Változó szelepvezérlés
125LE 182LE
8,9 ( gyári adat ) 6,8 - 7,2 ( gyári adat )
200 220
Gyári CD
Klíma
Sport Ülés
Sport Kormány
Sport futómű
Dupla kipuff
Könnyűfém felni
Kulcs nélküli indítás ( swift )
Szó mi szó várni kell.Sztem tuti lejjebb viszik az árát.Aki sport kocsit akar annak azért számít az a közel 50 ló meg 2mp különbség .
[Szerkesztve]New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
hobizoli
nagyúr
válasz Snoop-y #3383 üzenetére
Hat nemtom...azert en mar mentem itt-ott ijen RS Clio ellen, szo-mi-szo elgge jol megy, azt meg kell hagyni, de a 40-50LE-t pluszt vagy nem tudjak kiautozni belole vagy nemtom mi van, de egy 182LE-s az eppen csak elvert -es mi ketten ultunk az autoban egy haverral-, egy 172LE-s ellen meg 3-bol 3x gyoztem egy ~136LE-s digoverdaval.
Egy havercsavonak volt mk1 Clio Williams-e, na az viszont aztan konkret
A Renault Sport Magyarorszag egy szerelojee volt az auto, ugyhogy elegge rendben volt, meg volt egy kis hekkelgetes is...a ~900kg-hoz a ~170-175LE mar elegge jo menetdinamikat biztositott barmilyen helyzetben
Egyszer volt szerencsem utaskent ulni benne akkor is, amikor ez a srac vezette, neki van/volt versenyzoi licensze is....hat az hub+ volt
hobizolitöbb drón kell ;P
-
SzalaiG
addikt
Megvan az új kocsim. 2002es Szuzki Swift 1.3 GL Plusz5a Mélyzöld.
-
süti5
őstag
válasz hobizoli #3384 üzenetére
Uhh. A clio williams más kategória. Asszem 220 lóerős.
Napi olyan 5-6-ot szereltek össze belőle svédországban, ahova kivitték a kis 3 ajtós kasztnit, aztán minden létezőt kicseréltek rajta. Csak az érdeklődők kedvéért: két személyes clio, hátul van a motorja, ami 3 literes hathengeres. Igazi büntetőgép, aminek lényegében semmi köze a sima cliohoz, más motor, futómű, minden más. -
SzalaiG
addikt
Futott 39500km. Van benne távírányítós-központizár, riasztó, elektromos ablak meg kormány és kerék.
-
Slax
senior tag
válasz SzalaiG #3387 üzenetére
Grat hozzá. Sok balesetmentest. Ugye nem fordult óra? Fateromé 2001-es glx-es riasztó nélkül, és mivel szeretnek anyámmal körülnézni az országban, már 95k km körül járnak. Amúgy lehet a mocit hajtani, nekem 175-nél még gyorsult.
''mit csinálsz? megmondod a gépnek: MŰ-HOLD-VEVŐ!! NEM ÉRTED?! MŰ-HOLD-VEVŐ!!'' by escie '' Fáznak a bitek, a kihűlt adatok egymáshoz bújnak... by LAN Sianis megtömött egy pónit
-
Calogero
addikt
válasz SzalaiG #3391 üzenetére
Ha manuális váltóval kértük volna már karácsonykor itt állhatna a garázsban, de az asszony kormányról akar váltani gombokkal. (mint a Forma-1-be) Gonoszkodtam is vele egy kicsit
-''Ha már a 3 pedált nem tudtam megjegyezni, akkor a két pedál közül csak eltalálod, hogy melyik a fék
2007-es model évü autó lesz, ép a váltó miatt nem tudták teljesíteni, mert mert 2006-os modelt nem raknak össze már ilyen váltóval.
[Szerkesztve] -
Slax
senior tag
-
tildy
nagyúr
válasz SzalaiG #3385 üzenetére
Mennyibe adnak manapság egy ilyet?
Calogero: milyen astra lesz?sedan, vagy csapot hátuljú?
[Szerkesztve]"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
Calogero
addikt
Sajnos ilyen váltóművel szerelt autót jóval kevesebbet rendelnek mint manuális váltóval, és gondolom egy bizonyos számú rendelést összegyűjtenek, és akkor kezdik el a gyártást.
Ha azt nézzük hogy 2007-es model évű autó lesz és tavasszal már itt lesz az kb 3 hónap.
[Szerkesztve] -
SzalaiG
addikt
990eFt.
Szervízkönyves, de én leszervizelem csak azért is, h minden ok legyen.