Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Latissimus Dorsi
senior tag
Itt egy ''kalapos'' sofőr skodával:
Bővebben: link
[Szerkesztve]
[Szerkesztve]MOS6510 > Intel P166 > Intel Cel400 > Intel Cel800 > AMD Athlon 2,0 Thunderbird > AMD Athlon 2,5 Barton > Intel Core2 Duo E6600 > AMD Phenom II N970 >Intel Core i5-4300U > Intel XEON E3 1505M v5 > ?
-
Latissimus Dorsi
senior tag
Hátul ég és föld a különbség egy swift és egy felicia között. Nem a suzuki javára...
MOS6510 > Intel P166 > Intel Cel400 > Intel Cel800 > AMD Athlon 2,0 Thunderbird > AMD Athlon 2,5 Barton > Intel Core2 Duo E6600 > AMD Phenom II N970 >Intel Core i5-4300U > Intel XEON E3 1505M v5 > ?
-
Latissimus Dorsi
senior tag
Gondolom egy ''10 second'' turbódízel megfelelne neki Nekem is De egyelőre marad a szívó...
MOS6510 > Intel P166 > Intel Cel400 > Intel Cel800 > AMD Athlon 2,0 Thunderbird > AMD Athlon 2,5 Barton > Intel Core2 Duo E6600 > AMD Phenom II N970 >Intel Core i5-4300U > Intel XEON E3 1505M v5 > ?
-
Latissimus Dorsi
senior tag
-
Latissimus Dorsi
senior tag
válasz Jégkokó #1911 üzenetére
Egy ülés kényelmességét nem lehet egy autókiálításon kipróbálni.
Mondok példát, lehet furi lesz hallani.
Az egyik alany egy ssang yong korando, az előző autóm, és egy 120-as skodri, a jelenlegi.
A korando egy amcsi tipusu családi autóféleség bazinagy helyel mindenféle kényelmi cuccokkal. És egy kényelmes(nek tűnő) üléssel. Az üléssel városi forgalomba semmi baj nincs, de ha 100 kilcsi felett mész vele akkor egy rémálom. Pedig lehet rajta állítani vagy 5 helyen. Még a gerinced S kanyarulatát is be tudod lőni vele.
A másik ugye a skodri. Beleülsz nincs oldaltartása, kényelmetlen szarnak tűnik, de 2-300 kilóméter után is úgy szálsz ki belőle mint ahogy beszáltál. Pedig az az autó vezetési konfortban sehol sincs a korandóhoz képest! Gondolok itt az ülésen kívül mindenre, szervókormány, váltó, kezelőszervek.
Még egy autó 2001-es toyota corolla, Édesanyám szinte minden hosszabb utazás alkalmával visszasírja a skodrit. Pedig elsőre beleülve nagyon szuper az ülése.
Szal az egésszel azt akarom mondani, hogy ami elsőre kényelmetlennek tűnik az hosszú távon nem biztos hogy az, sőtt!
Szerk inkább offba teszem mert nincs sok köze a suzukikhoz.
ÉS egy mondat ON: Ja egy régi cimbim mostanában vett swift2 és nagyon tetszik neki:d
[Szerkesztve]MOS6510 > Intel P166 > Intel Cel400 > Intel Cel800 > AMD Athlon 2,0 Thunderbird > AMD Athlon 2,5 Barton > Intel Core2 Duo E6600 > AMD Phenom II N970 >Intel Core i5-4300U > Intel XEON E3 1505M v5 > ?
-
Latissimus Dorsi
senior tag
Sziasztok!
Csak a ráncfelvart swiftekben van egy oldalra helyezve a kormányon a hifi vezérlés, vagy a régebbi modellekben is? Azokon a képeken amit a neten találtam az SwiftIII-A-n két oldalon vannak a gombok. A megrendelt modellen pedig csak a bal oldalon[mint itt]
A.
MOS6510 > Intel P166 > Intel Cel400 > Intel Cel800 > AMD Athlon 2,0 Thunderbird > AMD Athlon 2,5 Barton > Intel Core2 Duo E6600 > AMD Phenom II N970 >Intel Core i5-4300U > Intel XEON E3 1505M v5 > ?
-
Latissimus Dorsi
senior tag
1,3-as glx:
Nekem az első tank benzinnel bejáratósan, városban 6,3 lett a fogyi, mióta kicsit jobban tolom neki 7 körül van a csak városi fogyasztás, de amint kiszabadul a városból egyből zuhanórepülésbe kezd a fogyasztás.
most ~300 kilcsi város és ~150 km vidéki autózás után 6,6l.
Divot kolléga, ha erre téved mesél majd remélem a pályás fogyasztásáról is.(Azt meg tom erősíteni hogy nagy tisztelet nem övezi ezeket az autókat. Talán még a régi 120-as skodám váltott ki hasonló utálatot az emberekből, de azt egy laza gázfröccsel elintézték. A kis swiftet azért nem ennyire egyszerű leírni, és ez agressziót vált ki az emberekből
Tipikus eset:lámpánál hasonló méretű toyota vagy opel, stb. laza otthagyása és sávváltás után hosszú dudaszó, ráfutás a seggemre, villogás...)[ Szerkesztve ]
MOS6510 > Intel P166 > Intel Cel400 > Intel Cel800 > AMD Athlon 2,0 Thunderbird > AMD Athlon 2,5 Barton > Intel Core2 Duo E6600 > AMD Phenom II N970 >Intel Core i5-4300U > Intel XEON E3 1505M v5 > ?
-
Latissimus Dorsi
senior tag
Nem tudjátok hogy kötelező szervíznél mennyi eltérés lehet km-ben az előirttól?
MOS6510 > Intel P166 > Intel Cel400 > Intel Cel800 > AMD Athlon 2,0 Thunderbird > AMD Athlon 2,5 Barton > Intel Core2 Duo E6600 > AMD Phenom II N970 >Intel Core i5-4300U > Intel XEON E3 1505M v5 > ?
-
-
Latissimus Dorsi
senior tag
-
Latissimus Dorsi
senior tag
-
Latissimus Dorsi
senior tag
Alul jobban megy?
Csendesebb?A többi dologban hogy vagy megelégedve, a Szuzihoz képest, az autóval?
A.
MOS6510 > Intel P166 > Intel Cel400 > Intel Cel800 > AMD Athlon 2,0 Thunderbird > AMD Athlon 2,5 Barton > Intel Core2 Duo E6600 > AMD Phenom II N970 >Intel Core i5-4300U > Intel XEON E3 1505M v5 > ?
-
Latissimus Dorsi
senior tag
Ez a kategória töretlenül fejlődik méretben, felszereltségben, kényelemben. A szuzka a maga idejében az egyik legjobb, ha nem a legjobb, ár-érték arányú model volt. Nekünk idén azért esett rá a választás, mert a csomagtartót kivéve szinte nem volt olyan (álltalunk fontosnak tartott) paraméter amiben ne előzte volna meg a többi hasonló méretű autót.
MOS6510 > Intel P166 > Intel Cel400 > Intel Cel800 > AMD Athlon 2,0 Thunderbird > AMD Athlon 2,5 Barton > Intel Core2 Duo E6600 > AMD Phenom II N970 >Intel Core i5-4300U > Intel XEON E3 1505M v5 > ?
-
Latissimus Dorsi
senior tag
Komoly konkurencia...
Saját maguknak!Hasonló felszereltség + 2 légzsák, és mp3-as fejegység 200-al olcsóbb mint swiftben.
Külsőre talán nem olyan eltalált. Helykinálat hasonló.Fene tudja...
MOS6510 > Intel P166 > Intel Cel400 > Intel Cel800 > AMD Athlon 2,0 Thunderbird > AMD Athlon 2,5 Barton > Intel Core2 Duo E6600 > AMD Phenom II N970 >Intel Core i5-4300U > Intel XEON E3 1505M v5 > ?
-
Latissimus Dorsi
senior tag
Ekkora tömegnél +10 ló sokat számíthat. Bár mondják, hogy a jobban menést meg kell tankolás oldalon fizetni.
Végleges a döntés? Vagy próba?
MOS6510 > Intel P166 > Intel Cel400 > Intel Cel800 > AMD Athlon 2,0 Thunderbird > AMD Athlon 2,5 Barton > Intel Core2 Duo E6600 > AMD Phenom II N970 >Intel Core i5-4300U > Intel XEON E3 1505M v5 > ?
-
-
Latissimus Dorsi
senior tag
-
Latissimus Dorsi
senior tag
-
Latissimus Dorsi
senior tag
Nem tudja véletlenül egy benfentes, hogy a splasben található napszemcsi tartó okosság, megvásárolható-e külön? Nem utolsó sorban kompatibilis-e a swiftII kapaszkodójával?
[ Szerkesztve ]
MOS6510 > Intel P166 > Intel Cel400 > Intel Cel800 > AMD Athlon 2,0 Thunderbird > AMD Athlon 2,5 Barton > Intel Core2 Duo E6600 > AMD Phenom II N970 >Intel Core i5-4300U > Intel XEON E3 1505M v5 > ?
-
Latissimus Dorsi
senior tag
Ezen kívül más a hátsó lámpa, széria a bőrkormány glx-től, Nem dönthető a hátsó üléssor alsó lapja, csak a háttámla. Cserébe kapott egy összehajtható lapot a csomagtartó, amivel teljesen síkká válik előredöntött üléssel a rakodótér, alatta meg egy jó kis rekesz keletkezik.
MOS6510 > Intel P166 > Intel Cel400 > Intel Cel800 > AMD Athlon 2,0 Thunderbird > AMD Athlon 2,5 Barton > Intel Core2 Duo E6600 > AMD Phenom II N970 >Intel Core i5-4300U > Intel XEON E3 1505M v5 > ?
-
Latissimus Dorsi
senior tag
Mi január elején vettük a decemberi gyártású glx-et, az már a faceliftelt verzió volt.
És 3 misi helyett 2,6-ért ideadták.Állitólag Japán gyártással lesz egy új felszereltségi szint style néven abban a belső tért is kicicomázzák fával, meg bőrrel rendesen.
MOS6510 > Intel P166 > Intel Cel400 > Intel Cel800 > AMD Athlon 2,0 Thunderbird > AMD Athlon 2,5 Barton > Intel Core2 Duo E6600 > AMD Phenom II N970 >Intel Core i5-4300U > Intel XEON E3 1505M v5 > ?
-
Latissimus Dorsi
senior tag
-
Latissimus Dorsi
senior tag
Gondolom alapos piacfelmérés késztette a szedán formára a Suzukit. Egyszerű térnyerést el tudtak volna érni ha csinálnak egy hasonló feneket neki mint ami a G-s Astráknak van.
Valahogy így:
MOS6510 > Intel P166 > Intel Cel400 > Intel Cel800 > AMD Athlon 2,0 Thunderbird > AMD Athlon 2,5 Barton > Intel Core2 Duo E6600 > AMD Phenom II N970 >Intel Core i5-4300U > Intel XEON E3 1505M v5 > ?
-
Latissimus Dorsi
senior tag
válasz Thunder78 #4691 üzenetére
Az utólagos xenon beszerelése Mo. nem legális ennél a tipusnál
[ Szerkesztve ]
MOS6510 > Intel P166 > Intel Cel400 > Intel Cel800 > AMD Athlon 2,0 Thunderbird > AMD Athlon 2,5 Barton > Intel Core2 Duo E6600 > AMD Phenom II N970 >Intel Core i5-4300U > Intel XEON E3 1505M v5 > ?
-
Latissimus Dorsi
senior tag
válasz Sh@dowMAN007 #4695 üzenetére
Konkrétan leszarom, de lehet hogy egy ilyen poszt téríti el 40-50 e huf ablakon kidobásától, és a későbbi büntetéstől.
SX4-ben a halogén lámpatestben különben sem egy isten a xenon, távolsági fénynek katasztrófa. Komplett projektoros lámpatestet érdemes inkább venni, ha már villantani akar valaki. Persze a bünti lehetősége ott is fennáll.MOS6510 > Intel P166 > Intel Cel400 > Intel Cel800 > AMD Athlon 2,0 Thunderbird > AMD Athlon 2,5 Barton > Intel Core2 Duo E6600 > AMD Phenom II N970 >Intel Core i5-4300U > Intel XEON E3 1505M v5 > ?
-
Latissimus Dorsi
senior tag
válasz Khelben #4704 üzenetére
Nem feltétlen, egy jól beállított xenon, pláne egy projektoros (na nem valami jing-jang akármi, hanem mondjuk egy valeo) jobban világít mint egy halogén.
Az más kérdés, hogy nem legális a beszerelése
De ha arra kell hogy szélesebben világítson akkor a ködfényszóró remekül megfelel erre a célra, lent is van, oldalra is világít, nem is vakít ha rendesen van beállítva. És pont arra való, hogy a távolsági álltal be nem világított területet, kocsi előtt, mellett bevilágítsa.MOS6510 > Intel P166 > Intel Cel400 > Intel Cel800 > AMD Athlon 2,0 Thunderbird > AMD Athlon 2,5 Barton > Intel Core2 Duo E6600 > AMD Phenom II N970 >Intel Core i5-4300U > Intel XEON E3 1505M v5 > ?
-
Latissimus Dorsi
senior tag
Kíváncsi leszek a fogyasztásra. Nagyobb motor pályán előnyösebb, városban kiderül .
MOS6510 > Intel P166 > Intel Cel400 > Intel Cel800 > AMD Athlon 2,0 Thunderbird > AMD Athlon 2,5 Barton > Intel Core2 Duo E6600 > AMD Phenom II N970 >Intel Core i5-4300U > Intel XEON E3 1505M v5 > ?
-
Latissimus Dorsi
senior tag
Az jól hangzik.
Nekem most 6,5-en áll az 1.3, de dugót szinte sose lát, hiába városban hajtom főleg (Miskolc).MOS6510 > Intel P166 > Intel Cel400 > Intel Cel800 > AMD Athlon 2,0 Thunderbird > AMD Athlon 2,5 Barton > Intel Core2 Duo E6600 > AMD Phenom II N970 >Intel Core i5-4300U > Intel XEON E3 1505M v5 > ?
-
Latissimus Dorsi
senior tag
válasz Thunder78 #4736 üzenetére
"Nem kell megvágni és megbontani az autó eredeti elektromos rendszerét még a legkisebb mértékben sem. Kizárólag az égő gyári csatlakozójával kell összekötni."
innenItt
szintén ilyenről van szó, emlegetve valami dióda polarizáció cserét.MOS6510 > Intel P166 > Intel Cel400 > Intel Cel800 > AMD Athlon 2,0 Thunderbird > AMD Athlon 2,5 Barton > Intel Core2 Duo E6600 > AMD Phenom II N970 >Intel Core i5-4300U > Intel XEON E3 1505M v5 > ?
-
-
Latissimus Dorsi
senior tag
válasz Khelben #4805 üzenetére
Lássuk be, az átlag autósban szinte azonnal kiváltja a Suszka az utálatot.
A hétvégén Pestre menet több alkalommal próbáltak lezavarni a pályán a belső sávból. Első delikvens egy sokéves WV Passát aki előbb végrehajtott egy külső sávban előzést majd mőgém vágódva örült villogás és ezerrel közel jövés, addig nem is gyorsítottam, amíg szabályos 130-al el nem mentem a kamionsor mellett, aztán integettem, és 4-esbe visszatéve otthagytam a pibe
2 egy új wv golf volt aki szintén őrült villogással "jutalmazta, hogy 130-al előzök,bár mikor elkezdtem még nagyon messze volt.
160 körül már annyira az se gyorsult persze, de a sluszpoén, hogy a roppant nagy sietség okát is vesztette pár km után, amikor utolértünk egy szép hosszú sort amiben busz előzött kamionokat. Gondolom ette a kefét, mert nem haladt. Aztán a dolgot megkoronázta az egyik kamion elé bevágással, és az autópálya elhagyásával.MOS6510 > Intel P166 > Intel Cel400 > Intel Cel800 > AMD Athlon 2,0 Thunderbird > AMD Athlon 2,5 Barton > Intel Core2 Duo E6600 > AMD Phenom II N970 >Intel Core i5-4300U > Intel XEON E3 1505M v5 > ?
-
Latissimus Dorsi
senior tag
13 éve van jogsim de ilyen még nem volt, remegtem az idegtől...
Persze aztán győzött a józan ész Örömteli, hogy az egy hónapitól, most egy kerek literrel kevesebb volt a pályás fogyasztás. Gondolom a melegebb idő meg a beletett kilóméterek. Lassan 5000-nél jár a kis drága.
MOS6510 > Intel P166 > Intel Cel400 > Intel Cel800 > AMD Athlon 2,0 Thunderbird > AMD Athlon 2,5 Barton > Intel Core2 Duo E6600 > AMD Phenom II N970 >Intel Core i5-4300U > Intel XEON E3 1505M v5 > ?
-
Latissimus Dorsi
senior tag
Lehetett volna mondani 5 más autót ez alatt a 200 km alatt, akiket felháborított hogy 130-al közlekedek a belsőben, előzés közben, a márka mellékes. Ami kb tizedikre eldurrantotta az agyamat az a hozzáállás volt nem az adott autó tipusa. Amúgy a szuzkák éppen magas fordulaton erősek, ami autópája tempónál épp ez a 130-160 körüli sebességhez tartozó fordulatszám 4-5 ben.
WV Golf ügyében lásd Divott gyári adatait.Valószínű 1.4 es golf volt akinek 1.6 van az büszkén hirdeti a hátsó ajtón
[ Szerkesztve ]
MOS6510 > Intel P166 > Intel Cel400 > Intel Cel800 > AMD Athlon 2,0 Thunderbird > AMD Athlon 2,5 Barton > Intel Core2 Duo E6600 > AMD Phenom II N970 >Intel Core i5-4300U > Intel XEON E3 1505M v5 > ?
-
Latissimus Dorsi
senior tag
válasz DeadMeat #4843 üzenetére
Azért ez erős sarkítása annak amit írtam. Adott helyzetben a passat nem tudott tovább tolni, lehet leszarta, lehet nem akart visszaváltani, lehet hogy szét volt már ütve. A golf is lehet hogy elvette 160-nál. Amiről írni akartam, hogy az az alapvető tévképzet, hogy ezek az autók nem mennek, pedig 1,4-16-os autók közül nem sok van ami megszorítja a szívó benyások közül. Alatta meg kb. semmi.
Ennyi történt: Jöttek toltak le, én is nyomtam, és már annyira nem akartak/tudtak letolni.
Nem az volt a célja a hsz-nek, hogy kinyilvánítsam hogy mennyire verhetetlen autó a swift, mert nem az. Megjártam, néhányszor Belgiumot, 1,9 jtd stiloval, meg 1,8-as benyás kókusszal, tom hol a helye a szuszkának. Aki nem vezetett még, az nem annyira tudjaMOS6510 > Intel P166 > Intel Cel400 > Intel Cel800 > AMD Athlon 2,0 Thunderbird > AMD Athlon 2,5 Barton > Intel Core2 Duo E6600 > AMD Phenom II N970 >Intel Core i5-4300U > Intel XEON E3 1505M v5 > ?
-
Latissimus Dorsi
senior tag
Nem tudjátok a gyári olajszűrőnek ki a beszállítója? 2007-es Swift 1.3
Valamint, ha szervízciklus közben cserélek olajat, olajszűrőt az van-e hatással a garira? Elég sok helyen olvastam, hogy javasolt 5000-nél az olajcsere.MOS6510 > Intel P166 > Intel Cel400 > Intel Cel800 > AMD Athlon 2,0 Thunderbird > AMD Athlon 2,5 Barton > Intel Core2 Duo E6600 > AMD Phenom II N970 >Intel Core i5-4300U > Intel XEON E3 1505M v5 > ?
-
Latissimus Dorsi
senior tag
válasz Khelben #4946 üzenetére
Erre az anyagi indokra annyit, hogy a kötelező szervizeken túl, 3 évig nem fáj a fejem, a hibák miatt.
Mutass olyan használt autót aminél ezt így le lehet írni, hogy 3 évig kb 80-100 körül kell a szervízben hagynod.
Tudom itt mindenki aki a használt nagyvasak pártján van, vagy röntgenszemű autóguru, vagy pedig van olyan autószerelő ismerőse aki a röntgenszem mellett jós is3 misis fapad szuzi meg csak a tájékozatlanságodat árulja el... a 2 misis Logan, na az fapad.
[ Szerkesztve ]
MOS6510 > Intel P166 > Intel Cel400 > Intel Cel800 > AMD Athlon 2,0 Thunderbird > AMD Athlon 2,5 Barton > Intel Core2 Duo E6600 > AMD Phenom II N970 >Intel Core i5-4300U > Intel XEON E3 1505M v5 > ?
-
Latissimus Dorsi
senior tag
válasz Khelben #4959 üzenetére
Óvatos válaszom igen
Én roppant hálás vagyok azokért az extrákért amik egy 3 misis szuszkát megkülönböztetnek egy 2 misistől. Azért választottam 3 misist.
És még miért? Új autó kellett mert
nem szerelek itthon,
nincs szerelő haverom,
nem volt se kedvem se időm se hozzáértésem használt után kutatni,
fentartási költsége 2-3 év múlva is sokkal jobban kalkulálható, mint egy eladásra összetákolt használtnak.
(Tom hogy ki lehet fogni, de azért a valóságban inkább az fordul elő hogy átb*sznak.)
És a legfontosabb: ebben a kategóriában kerestem autót! Ha magasabb kategória kellett volna akkor Octavia és társai, szintén újban.De ebben a kategóriában szerintem nincs jobb vétel
ami a felszereltséget, üzemeltetési költséget, teljesítményt, finanszírozást illeti.MOS6510 > Intel P166 > Intel Cel400 > Intel Cel800 > AMD Athlon 2,0 Thunderbird > AMD Athlon 2,5 Barton > Intel Core2 Duo E6600 > AMD Phenom II N970 >Intel Core i5-4300U > Intel XEON E3 1505M v5 > ?
-
Latissimus Dorsi
senior tag
Nem hasonlítottam, épp ellenkezőleg. Rámutattam mi a fapad, és mi nem.
A 3 misis swift egyáltalán nem fapad ebben a kategóriában, sőtt...MOS6510 > Intel P166 > Intel Cel400 > Intel Cel800 > AMD Athlon 2,0 Thunderbird > AMD Athlon 2,5 Barton > Intel Core2 Duo E6600 > AMD Phenom II N970 >Intel Core i5-4300U > Intel XEON E3 1505M v5 > ?
-
Latissimus Dorsi
senior tag
Barátom swiftje, oldalról belementek, aki belement elöl totálkár, nekilökte egy padka mellett parkoló passatnak, aminek kitört a bal első kereke, swift 2 ajtó csere, meg a másik oldalon ahol találkozott a passattal egy sárvédő csere...
MOS6510 > Intel P166 > Intel Cel400 > Intel Cel800 > AMD Athlon 2,0 Thunderbird > AMD Athlon 2,5 Barton > Intel Core2 Duo E6600 > AMD Phenom II N970 >Intel Core i5-4300U > Intel XEON E3 1505M v5 > ?
-
-
-
Latissimus Dorsi
senior tag
-
Latissimus Dorsi
senior tag
-
Latissimus Dorsi
senior tag
válasz Dare2Live #5273 üzenetére
A generátorok, starterek esetében, szerintem jobb a bosch mint az ND.
Ha pl. gondod akad egy ND generátorral, akkor szinte tuti kuka vagy drága és komlett alkatrészek kellenek hozzá, egy Bosch ezzel szemben viszonyleg egyszerűen szerelhető, felújítható.
A swiftbe amúgy Mitsubishi generátor van, nem tudom a többiben mi. Na nem mintha az szerelésbarát lenne
[ Szerkesztve ]
MOS6510 > Intel P166 > Intel Cel400 > Intel Cel800 > AMD Athlon 2,0 Thunderbird > AMD Athlon 2,5 Barton > Intel Core2 Duo E6600 > AMD Phenom II N970 >Intel Core i5-4300U > Intel XEON E3 1505M v5 > ?
-
Latissimus Dorsi
senior tag
válasz mefistofeles #5286 üzenetére
Tegnap nálam is megvolt az "optikai tuning".
Az asszony összehányta én meg kitakarítottamMOS6510 > Intel P166 > Intel Cel400 > Intel Cel800 > AMD Athlon 2,0 Thunderbird > AMD Athlon 2,5 Barton > Intel Core2 Duo E6600 > AMD Phenom II N970 >Intel Core i5-4300U > Intel XEON E3 1505M v5 > ?
-
Latissimus Dorsi
senior tag
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen