Új hozzászólás Aktív témák
-
Khelben
nagyúr
válasz DeadMeat #4721 üzenetére
hiába állítja be normálisan, akkor se lesz jó, ha beül hátra valaki.
a xenonos fényszóróállításban a fokozatmentesség a lényeg, a normál halogénnek meg van jó esetben 4 állása, aztán kész. ha pont nem találja el a jó beállítást, akkor vagy vakítani fog, vagy nem fog látni semmit.
már ha egyáltalán figyel arra, hogy ha beül hátra valaki, akkor lejjebb kell állítani a lámpát, mert sokaknak ez se megy...
arról meg már ne is beszéljünk, hogy a koszos lámpaüvegen szóródó fény mennyire vakít.[ Szerkesztve ]
-
Khelben
nagyúr
válasz DeadMeat #4723 üzenetére
a halogen is ugyanugy vakit,szoval mindegy akkor mar,hogy xenon vagy sem.
nem egészen, mert a xenon káros a szemre (elektromos ív, mint a hegesztésnél)
és ahogy elnézem az utakon szembejövő xenonos autók arányát, lassan fel fog tűnni valakinek ott fenn, hogy hogyisvanez.
amúgy nem értem, miért vágyik annyira mindenki erre, nekem eszembe nem jutna fizetni érte, annyival nem jobb, cserébe előbb utóbb tönkremegy és nem 1000 Ft bele az égő, a többi elektromos alkatrészéről nem is beszélve.... tök véletlen, hogy olyan autót néztem ki, amiben éppen van.
[ Szerkesztve ]
-
Khelben
nagyúr
-
divot
veterán
válasz DeadMeat #4843 üzenetére
Hát, az 1.3-as tényleg nem egy erőművész: egyszer-kétszer kíváncsiságból meghajtottam, de 160-ról 180-ra egy örökkévalóság alatt mászott föl.
130-140-et szereti, fölötte irdatlan sokat is fogyaszt, mert magas a kasztni.Az 1.5-el még nem próbáltam ki a dolgot, mert alig 600 km van benne: az biztos, hogy sokkal könnyebben beleszaladt a 160-ba, amikor hagytam neki egyetlen alkalommal. Majd egy hónap múlva kiderül, hogy mit bír.
-
Latissimus Dorsi
senior tag
válasz DeadMeat #4843 üzenetére
Azért ez erős sarkítása annak amit írtam. Adott helyzetben a passat nem tudott tovább tolni, lehet leszarta, lehet nem akart visszaváltani, lehet hogy szét volt már ütve. A golf is lehet hogy elvette 160-nál. Amiről írni akartam, hogy az az alapvető tévképzet, hogy ezek az autók nem mennek, pedig 1,4-16-os autók közül nem sok van ami megszorítja a szívó benyások közül. Alatta meg kb. semmi.
Ennyi történt: Jöttek toltak le, én is nyomtam, és már annyira nem akartak/tudtak letolni.
Nem az volt a célja a hsz-nek, hogy kinyilvánítsam hogy mennyire verhetetlen autó a swift, mert nem az. Megjártam, néhányszor Belgiumot, 1,9 jtd stiloval, meg 1,8-as benyás kókusszal, tom hol a helye a szuszkának. Aki nem vezetett még, az nem annyira tudjaMOS6510 > Intel P166 > Intel Cel400 > Intel Cel800 > AMD Athlon 2,0 Thunderbird > AMD Athlon 2,5 Barton > Intel Core2 Duo E6600 > AMD Phenom II N970 >Intel Core i5-4300U > Intel XEON E3 1505M v5 > ?
-
lacam
aktív tag
válasz DeadMeat #5202 üzenetére
Sziasztok.
Igaz, igen távoli tervem az új kocsi (addíg hajtom a jelenlegi Fiat-omat, amíg szét nem esik ), de én is rápályáznék egy Swift Sport-ra. Nagyon tetszik, dögös kis autó, ráadásul meg van pakolva minden földi jóval. Egyenlőre csak irigyelni tudom (a szó legpozitívabb értelmében ) azt, akinek ilyenje van, vagy ilyet készül venni.
Nemtom' mennyire lehet alkudozni a szalonban, de ha sikerülne kicsit alacsonyabb árat kicsikarnom a kereskedésben, nemsokat tétováznék.Kulcsnélküli indítás, n+1 lufi, soksok "hárombetűs" ( ) rendszer, klíma, erős motor. Ennél jobbat el sem tudnék képzelni magamnak.
A fogyasztására viszont kiváncsi lennék. Tudom lábfüggő, de nagyátlagban kb mennyi lehet?Üdv
-
süti5
őstag
válasz DeadMeat #5607 üzenetére
Hát, a motorja sem jobb, meglátjuk mondjuk 200.000km-nél milyen állapotban lesz az a turbó....mellesleg sok olyen dolog van, amit alapból beletesznek a swiftbe a puntoba meg nem, ezért én sem szoktam érteni, mikor csak a lóerőt nézi valaki.
Mellesleg nekem egy sportos autónál egyáltalán nem rossz tulajdonság, ha pörgetni kell....sőt, előny, egy külön élmény, ahogy ki kell centiznem, hogy a bika erőért dolgoznom kell, és mindig mondjuk tiltás előtt váltani, nem pedig már 6000 körül, vagy még korábban, mert már kifullad.
-
süti5
őstag
válasz DeadMeat #5610 üzenetére
125 le, nem 120, de ez mondjuk részletkérdés
Ha eltekintünk a VTI motoroktól, akkor ez nem rossz egy nagy szériában gyártott 1.6-ostól, ennél többet egyik se nagyon tud, max 130le-t.
A 170-180 lóerő 1.4-ből csak turbó és kompresszor együttes alkalmazásával jön ki a VW-eknél is.
Hát, nekem fiat unom volt, igaz csak 1.1-es, de mindig is egy 1.4 vagy 1.3 turbora vágytam, viszont elrettentett az a mennyiségű szerelés amit mindenki eszközölt rajtuk....mondjuk főleg eletkronikai hibák, de egy annyi éves kocsinál már minden előjött, pláne sportosabb vezetés mellett, na de ki venne csak 3000-ig pörgetni egy 100-120 lóerős 800 kilós kocsit?A sport futóművét tényleg nagyon eltalálták, a fékjei is nagyon jók és sztem a váltója is. Ami kellemetlen lehet aki sokat megy autópályán, hogy minden fokozat rövig, az 5. különösen, az más kocsinál már pihentető fokozat, itt még az is húz, és hiába megy ki vele 200-ig, 130 körül már 4000 felett forog. Tehát nem tipikus utazóautó ez tuti, de persze aki ritkán használja pályán - mint én is - azt nem zavarja.
-
SirKero
őstag
válasz DeadMeat #41132 üzenetére
Tudomásom szerint nem lehet frissíteni minden évben meg kell venni az újat.
A facebook csoportban többen is árulnak navi kártyát 15 000 HUF árban.Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
blakey
titán
válasz DeadMeat #41132 üzenetére
Ha visszakeresel ebben a topikban akkor sokan vagyunk akik gyári navira "frissítenek" de nem a Suzukitól vesszük, sima frissítés nem érhető el, de ebay-en vagy a topikban is olvasható egyéntől be lehet szerezni töredék áron is, első költségem 20e volt, majd a második frissítéstől 5e/kártya (kártyát cserélünk), jelenleg is a legfrissebbet használom. A másik megoldás az Android Auto vagy az Apple CarPlay.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
blakey
titán
válasz DeadMeat #46208 üzenetére
Azta qrva büdös bunkót aki így cselekszik. Szerintem a lökhárító akkor lesz szép ha kompletten lecserélik, a sárvédőt meg egy jó lakatos hibátlanul megcsinálja. Nincs kamera a parkolóban ahol álltál?
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
őstag
válasz DeadMeat #46208 üzenetére
Érdekes a morál itthon. Én a múlt héten ennél jóval enyhébbet csináltam a belvárosban Pesten (elnéztem az elejét). Festéket cseréltünk. Névjegyet otthagytam. Felhívott, bocsánatot kértem, és gyakorlatilag csodálkozott hogy hagytam üzenetet (udvariasan megköszönte, és "futni hagyott"). Mondjuk velem többször csináltak ilyet (kis festék le, nem ilyen durvát mint ez), és soha senki nem hagyott üzenetet. Egy még úgy tolatott bele kicsit az autóba hogy benne ültem (és úgy próbálta elhúzni a csíkot).
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz DeadMeat #52766 üzenetére
Mekkora kerékméret van rá? Lehetséges hogy a 272-es a gyárilag 15"-os (ha jól emlékszem az még akkora volt) alufelnis felszereltségé...
Előre való a nagyobbik hűtött tárcsa, de érdemes lenne megmérni. OEM kódot nem tudsz hozzá? Hol nézted? Esetleg cikkszám a kerékagynál nincsen beleütve?"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz DeadMeat #55381 üzenetére
Nem szokásuk cetlit hagyni... ezek ilyen népek. Nem tudom miért panaszkodsz, hagyott valamit, egy karcolást a kocsidon. (bocs, magas labda volt )
Javaslom szerezz be parkoló üzemmódos dual dashcamet. (Mondjuk A500+rc06)[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
őstag
válasz DeadMeat #55381 üzenetére
Hát részvétem.
20+ év kocsikázás közben legalább tucatnyi ilyen ügyem volt sajna. Kétszer volt papír. Egyszer amikor én voltam béna (hagytam cetlit, tök normális volt a másik fél). Második alkalommal bent ültem amikor a másik fél bénázott (és szépen sunnyogott el amikor kiszálltam hogy szevasz akkor ezt most hogy is...).
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz DeadMeat #56831 üzenetére
Csak nem foglalkozik vele hogy jött e anyag a fúvókából és ha jó ideje nem használtad akkor ugye az elejében főleg levegő van, vagy ha kifogyott a tartály onnan tudod hogy nem jön a lötty. A hátsó még rosszabb a Vitara esetében, ott simán töröl szárazon is 5-6 kört mire előlről odaér a folyadék.
Nekem azt a márkaszerviz tette be, gyári alkatrész, de nem tudom hogy a 12 és a 2 fontos Mahle ugyanolyan e, de kétlem hogy a drágább hatszor jobb minőségű lenne. Én most Nipparts-ot tettem a Mahle helyére, majd kiderül igazam volt e.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz DeadMeat #57060 üzenetére
Sajna itthon nem kapható a Seal&Shine, rendelni kellene.
Azért ezt ajánlottam, mert ezt barkácsboltban is megkapja, nem kell futárt várni, vámot fizetni, csak bemegy, levesz, kifizet, kipróbál. Applikálni könnyű, akár tűzőnapon is használható, ha nem jönne be max fél év alatt lekopik. Sajnos a kemény wax is ugyanez, nincsen itthon piaca így a kiskereskedők és viszont eladók nem rendelnek.[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz DeadMeat #60448 üzenetére
Az első mondathoz nekem még nagyon reggel van...
Az enyém is 19es, csak a nagyobbik motoros meg a színe is más. gratulálok, szerintem egy jó járgány, mi nagyon szeretjük a családdal.
A szálló rozsdat nem kommentalom, ez kokler munka volt a kozmetikus részéről. Egy TFR tartalmú elomosoval azért menj át rajta, UKban könnyebb beszerezni."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
burgatshow
veterán
válasz DeadMeat #60459 üzenetére
Kokszosodas minimalizalasa:
jo minosegu uzemanyag (98/100-as), meg probald meg minimalizalni a rovid tavokat. Akkor a legtutibb, ha uzemmelegre fel tud rendesen melegedni az egesz rendszer. Ezt nyilvan ugy tudod, ha tudsz vele palyan/aztouton menni 30-40 km-t (18-25 merfold) legalabb.A sok rovid tav hideg motorral a legnagyobb kokszosodas gyorsito.
[ Szerkesztve ]