Új hozzászólás Aktív témák
-
kistukesz
újonc
válasz 2ozzmexy #49163 üzenetére
Nekem az első olajcserénél 1/2 literrel többet tettek bele! Dolgozhattam utánuk. A fél liter leengedése után is még maximum fölött van 1-2 mm -rel, de az már elmegy.
Ezért aztán nem foghatom rájuk, hogy spóroltak az olajjal.
Egyébként valószínűleg a gyári feltöltést nézhette a kolléga, ami 3,3 liter, pedig cserekor csak 2,9 liter kellene bele, így aztán részben érthető a baki.
Na mindegy, már kijavítottam. -
kistukesz
újonc
Előző 11 éves mitsubishi lancer gépkocsimat eredeti akkumulátorral adtam el és semmi baja nem volt, pedig rengeteg rövid távra (napi 2 km) volt használva. Bratyesz új autójában csak 3-4 évet bírt ki az aksi pedig hosszú utakra ment.
Nem tudom mitől függ, hogy ekkora szórás van az élettartamuk közt.[ Szerkesztve ]
-
kistukesz
újonc
Az első szervizre elvittem a swiftet, majd miután fél literr olajat le kellett engednem, hogy maximumon legyen a másodikat már én csináltam meg. Az is bosszantott, hogy pollenszűrőt is cseréltek egy 4500 km futású autóban, hiába mondtam nekik, hogy csak 3 év után kötelező a csere, ezért amit kivettek elhoztam, visszatettem és majd jövőre kicserélem.
A második olajcserét már magam csináltam és Fuchs Titan Supersyn D1 5W-30 olajat tettem bele az lspi miatt, főleg mivel a 6-os automata nagyon alacsony fordulaton váltogat.
Már a következő olajat is megvettem ami Total Quartz 9000 Future FGC 5W-30.
A fékolajat (fékfolyadék) is kicseréltem, amihez vettem vákuumos fék légtelenítőt. Az esp miatt figyelni kell arra, hogy class 6-os legyen a dot4-es fékolaj.
A szerviz által (saját magam) végzett munkával maradéktalanul elégedett vagyok ! -
-
kistukesz
újonc
válasz burgatshow #56605 üzenetére
A puding és a próba esete miatt megcsináltam a frissítést 1890-es slda-val és jelentem müxik.
Köszi!
ui.: 2019-es swift glx.
[ Szerkesztve ]
-
kistukesz
újonc
Jókor írjátok az elem cserét.
Nekem nemrég amikor kiszedtem az elemet, letört a kis műanyag pöcök ami bent tartja. Úgy tudtam csak összerakni, hogy egy papírt tettem az elem mögé és összenyomtam a két fél külső házat. Kopogjam le, most működik.
Azért írom, hogy csak óvatosan az elemcserével.
Egyébként meg lehet oldani, mert a másiknál már nem történt a fentihez hasonló probléma.
Lehet, hogy gyárilag volt gyenge a pöcök és azért tört le…?
-
kistukesz
újonc
Volt már valaki visszahíváson a vákuumszivattyú miatt?
Azért kérdezem, mert az értesítésben azt írják, hogy a vákuumszivattyú visszacsapó szelepe megdagadhat a motorolaj egyes összetevőinek hatására, miáltal a fékrásegítés csökken ezért nagyobb fékerőt kell kifejteni a vezetőnek.
Mivel én nem használom (az első olajcserét leszámítva) az Ecstar motorolajat, elgondolkodtam, hogy érdemes-e visszavinnem javításra?
Bár azt nem tudom, hogy az általam használt olaj tartalmazza vagy sem azokat az összetevőket, amik a fenti hatást kifejtik.Tudom, hogy ingyenes a csere, de mivel most minden jól működik, nem örülök a megbontásnak.
Mi a véleménye, tapasztalata annak aki már kicseréltette!
Köszönöm!
-
kistukesz
újonc
Mivel a gyertya a téma, megnéztem a kezelési útmutatót. A K10C motorra km korlátozás nincs, ellenben 36 havonta van csere előírva.
Azon gondolkodtam, mivel igen keveset megyek a 3 hengere swift-el, (4 éves és nincs benne 12000 km) mi történhet, ha még nem cserélem a gyertyákat, megromlanak !? -
kistukesz
újonc
válasz Arolotifar #68841 üzenetére
Ki lehet törölni és akkor nem világít a lámpa.
Olajcsere 1 év vagy 15000 km, amelyik elöbb eljön.
Nálam az év szokott eljönni, de én cserélem a második csere óta, mert az első cserével nem voltam megelégedve (a szervízben fél literrel többet tettek bele, amit persze másnap leengedtem).