Új hozzászólás Aktív témák
-
Khelben
nagyúr
válasz WhiteSkyline #4404 üzenetére
minden 90es évek elején fejlesztett kisautó pont annyira biztonságos, mint a régi swift.
csak azokat már nem gyártották 2000 után.
az új swift meg teljesen átlagos a kisautók között biztonság terén. -
Khelben
nagyúr
válasz Sh@dowMAN007 #4695 üzenetére
igaza van.
xenont csak automata szintszabályozással és szélvédőmosóval szabad beszerelni.egyelőre szarnak rá a rendőrök, de egyre több sufnixenonos lesz és előbb utóbb kiborul a bili, aztán lehet fizetni a büntetéseket meg a kocsi újravizsgáztatását (a helyszínen elvehetik ezért a forgalmit)
amúgy nem értem, a "menőzésen" kívül mi értelme van, nekem az egyik autóm gyári xenonos, a másik sima halogén, semmivel se jobb a xenon. kicsit más, jobban megvilágítja az utat a kocsi előtt, de hamarabb vége a fényének. És a nem-xenonos lámpatestbe csavart xenonégő sosem lesz jobb egy halogénnél, a xenont nagyon pontosan kell beállítani ahhoz, hogy rendesen világítson.
ha új autót vennék, nem fizetnék külön a xenonért, az tuti. a sok sufnixenonosnak inkább el kellene mennie egy fényszóróbeállításra...[ Szerkesztve ]
-
Khelben
nagyúr
válasz Latissimus Dorsi #4705 üzenetére
na a másik...
a rendesen beállított ködlámpa kb 1 métert világít előre, ergo 10-20km/h sebesség felett értelmetlen, felesleges látni, hogy mi van ott, tenni ellene úgyse tudsz.
cserébe éjszaka és esőben a jól beállított ködlámpa is vakítja a szembejövőket, hiszen kétszer annyi lámpa jön szembe, mint amennyinek kellene.a gyári xenonok valóban jobban világítanak, mint a halogének. a sufnixenonok meg, akármilyen drágák, csak arra jók, hogy vakítsanak. nem véletlenül van a gyáriakhoz szintszabályozás meg mosóberendezés...
de amúgy nekem aztán mindegy, én max feltolom a refit, ha egy ilyen jön szembe, és akkor duplán kapja vissza a saját vakítást
-
-
Khelben
nagyúr
válasz DeadMeat #4721 üzenetére
hiába állítja be normálisan, akkor se lesz jó, ha beül hátra valaki.
a xenonos fényszóróállításban a fokozatmentesség a lényeg, a normál halogénnek meg van jó esetben 4 állása, aztán kész. ha pont nem találja el a jó beállítást, akkor vagy vakítani fog, vagy nem fog látni semmit.
már ha egyáltalán figyel arra, hogy ha beül hátra valaki, akkor lejjebb kell állítani a lámpát, mert sokaknak ez se megy...
arról meg már ne is beszéljünk, hogy a koszos lámpaüvegen szóródó fény mennyire vakít.[ Szerkesztve ]
-
Khelben
nagyúr
válasz DeadMeat #4723 üzenetére
a halogen is ugyanugy vakit,szoval mindegy akkor mar,hogy xenon vagy sem.
nem egészen, mert a xenon káros a szemre (elektromos ív, mint a hegesztésnél)
és ahogy elnézem az utakon szembejövő xenonos autók arányát, lassan fel fog tűnni valakinek ott fenn, hogy hogyisvanez.
amúgy nem értem, miért vágyik annyira mindenki erre, nekem eszembe nem jutna fizetni érte, annyival nem jobb, cserébe előbb utóbb tönkremegy és nem 1000 Ft bele az égő, a többi elektromos alkatrészéről nem is beszélve.... tök véletlen, hogy olyan autót néztem ki, amiben éppen van.
[ Szerkesztve ]
-
Khelben
nagyúr
Azért a 10 másodperces 0-100 sprint az átlagmagyar átlagautója kategóriában nagyon ott van.
a közlekedésben inkább múlik a sofőrön a dolog. sokan írják, hogy ilyenolyan autókkal vertek bmw-t, erősebbeket, pedig jó eséllyel nem az autót verték meg, hanem a sofőrt. mint ahogy hiába adnak nekem egy 5 másodperc alatt 100ra gyorsuló autót, egy rallyversenyző egy 1literes swifttel otthagyna akármelyik hegyi szakaszon
-
Khelben
nagyúr
ez egy érdekes dolog, nekem is volt suzukim, vezettem vagy 100ezer km-en keresztül és sose tapasztaltam azt, amiről a suzukisok panaszkodni szoktak (letolnak, mindenáron megleőznek, stb) talán mert nem suzukis módra vezettem? fene tudja
(meg most sem úgy vezetek, hogy nézd egy suzuki, akkor ezt rögtön meg kell előzni, stb)szóval megint csak oda jutunk, hogy az emberekkel van a baj, nem a kocsival
-
Khelben
nagyúr
válasz South Velen #4771 üzenetére
ha ezt meg kell kérdezned, akkor te is úgy vezetsz
-
Khelben
nagyúr
válasz South Velen #4774 üzenetére
én kétféle "tipikus" suzukist ismerek, az egyik a 20éves hülyegyerek kék leddel, beömlővel a motorháztetőn, amint városban cikázik az autók között, a másik meg a skodából átült tata, aki képes egy Budapest-Siófok távot úgy megtenni, hogy egyszer sem megy a mutató 60 km/h fölé.
-
Khelben
nagyúr
ja, jelentem ma autóztam 600 km-t és egy hülyével se találkoztam, se suzukissal, se mással.
-
Khelben
nagyúr
látod, egy nemsuzukis ilyenkor megvárja, hogy a másik kilőjjön, hadd forgassa szét a motorját, ő meg besorol szép nyugodtan mögéje
tegnap pont egy honda prelude csinálta ezt, állok a lámpánál, beáll mellém, csúnyán átnéz kicsit pörgeti a motort, majd zöldnél kilőőőő szépen besoroltam mögé, kiértünk a lakott területről aztán otthagytam, érdekes, ott már nem ment annyira a gép, csak városban volt izmos -
Khelben
nagyúr
-
Khelben
nagyúr
válasz Dare2Live #4862 üzenetére
És külön öröm volt megtudni, hogy a totalcarosok amit leírnak az nem igaz.
bocs, hogy leromboltam a világképed egy részét, de komolyabb autós körökben ezt már régen tudja mindenki
Nem hazudoznak, csak érdekesen írnak cikket, 2 autó tapasztalatait ráhúzzák az egész használtautó piacra. Ennyi erővel én is ráhúzhatnám az én autóim történetét az egész piacra, és pont az ellenkezője derülne ki.
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Politika
- Hobby elektronika
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Tőzsde és gazdaság
- Xiaomi Mi 10 - nem olcsóbb, hanem kedvezőbb árfekvésű
- Foxpost
- Magisk
- Linux kezdőknek
- További aktív témák...