Új hozzászólás Aktív témák
-
DeadMeat
veterán
Ugyanannyi mit a 86 lovas fabiae 133nm.Sot az 1.2-es 64 lovas fabia 113nm,mint az 1.3-as swift. Kisautok igen igaz,varosba vannak kitalalva,ahol semmire nem mesz a sok loeroddel.
Nemkell azert leirni a fabiakat,mint ahogy a suzukikat sem.Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
DeadMeat
veterán
Nekem is furcsa,foleg mivel az elozo szeriaban csucsulok,igy nekem tul suzukis lett Nemmintha bajom lenne a swiftekkel,de ha azt akarok akkor S betuvel az orran legyen ne Skoda felirattal
De amugy jo,hetvegen elmentem tesztvezetni,kiprobaltam.A belseje egesz turheto,a valtoja ugyan olyan mint az elozo generacioe,talan nekem kicsit lagy lett a futomu... De akkorsevennek,mert ez mar nem vigyorog olyan sunyin,kajanul mint az elozo (de a teteje legalabb fabia maradt )Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
DeadMeat
veterán
válasz arpeen2 #4204 üzenetére
Hasznaltnal nincs nagy kul. ja igazad van.Nekem pl amikor vettem a traktort 100K-val lett volna tobb a klima.Mivel nem birom,bevorosodik a szemem,fejfajas,folyok minden letezo lukambol,ha csak 10 percre beulok egy klimas helysegbe,igy en nem rakattam bele.
Szoval nem mindenkinek eri meg.Szvsz...Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
DeadMeat
veterán
válasz Khelben #4708 üzenetére
Igen es a gyari xenon ha jon szembe valaki akkor lejjebveszi a szintet,hogy ne vakitson el.... ne viccelj mar.Az utolag beszerelt xenon rendszer jol beallitva legalabb annyira elvakit mint a jol bealitot halogen.... De te tudod hogy vakitani fog....
[ Szerkesztve ]
Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
DeadMeat
veterán
válasz Khelben #4718 üzenetére
pfff.Igeeen.Elmondanad,hogy mi a kulonbseg a gyari es a nem gyari xenon kozott?Nem nem a szintezesre es a fenyszoromososra gondolok.Mas elven mukodik talan?Mas az "izzo" kialakitasa?Nem?Akkor mitol vakitana el a nem gyari,ha nem attol hogy szarul van beallitva?
Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
DeadMeat
veterán
válasz Khelben #4720 üzenetére
Nem mind olyan.Pl az en automba is lehet 2 fajta,egy vetitolencses,a masik meg sima,detto int a halogen.Sajat szememmel lattam a trelerrol leallo auton,amin meg rendszam sem volt.(persze a szintezes es a moso benn volt.)Szoval a projektor sem feltetele a xenonnak.Van projektoros, halogenizzos auto is.Lsd punto 2? .
A lenyeg a lenyeg a sufnixenont bekell allitani normalisan,es nem vakit.Ezt nem csinalja meg a sok hulegyerek,mert csak betolja a h4-es foglalatba a xenon "izzot" felcsavarozza a trafokat es megy.Azt felejti el,hogy a xenon hoszabb mint a halogen (vagy rovidebb mar nem is tudom) izzo es mashova esik a fokuszpontja,szoval mashova vetiti a fenyt...Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
DeadMeat
veterán
válasz Khelben #4722 üzenetére
Ezert is tilos a beszerelese.De a leirt esetben a halogen is ugyanugy vakit,szoval mindegy akkor mar,hogy xenon vagy sem.
Ezert vadaszok mar kozel egy eve bontott lampatestre,amiben bennevan a kibaszott szintezo,csak senki nem akarja osszetorni a rs fabiajat,es senki nem vesz lencses lampaval sima fabiat Gyari xenonom mar van,csak nem akarom igy beszerelni[ Szerkesztve ]
Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
DeadMeat
veterán
válasz Khelben #4775 üzenetére
Es te melyik voltal?A fiatal,vagy a skodas tata?Azt mondtad volt szuzukid.
Tegnap vezettem splasht Baratosnem azt mondta csereljuk a fabiat egy ilyenre Nagyon bejon neki.Amugy kellemes kis auto lett,bar a muszerfal kicsit fura.De az oszkep kellemes.Es tenyleg megbamuljak
[ Szerkesztve ]
Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
DeadMeat
veterán
válasz Latissimus Dorsi #4815 üzenetére
Miert neked milyen suzid van,ami 160 folott is lelepi az atlag autot?
Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
DeadMeat
veterán
De 1,6 sport tuti lelepi az 1,6-os golfot,talan az 1,5-os is.Annyira nem megy jol az a golf,foleg 160 folott.de ha mar sport a szuzi,akkor a golf is legyen az.Pl gt.Annal mar nemigen van egyeb alternativaja a suzinak mint a golf segget nezze.Persze egyenesben.
Na igen minden autotipust vezetok kozott van barom.Szoval folosleges igy kisarkitani a dolgot.
Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
DeadMeat
veterán
Semmit nem jelent a gyorsulasi adat nagy sebessegnel.Minden a valto attetelen mulik.A suziknak plane az 1,3-asnak rovid.Szoval jol gyorsul.De hogy ugyanilyen rugalmas legyen nagy sebessegen,ahhoz keves.... nagyon keves.Legalabb annyira mint a fabiam.140+ra ertem.
Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
DeadMeat
veterán
De nem 1,5-asorol volt szo.Hanem Latissimus Dorsi irta,hogy 160-nal mar annyira nem ficankolt a golf,meg a passat es jol ellete oket.Visszaolvastam,es irja hogy 1,3-as suzija van.Na abbol en nem nezem ki,hogy 140 folott olyan faca a dinamikaja.Amugy kb egalban van az 1,3-as az en 1,4-es fabiammal.csak az enyem nyomatekosabb.
Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
DeadMeat
veterán
válasz Khelben #4846 üzenetére
Ezt a golfos dolgot ala tudom tamasztani,140-150 ig megy ugy mint az 1,6-s golf.Folotte azert annyira nem.Hangosnak hangos,de a golf is hangos volna hangszigeteles nelkul.
t1: misinaljak vele?Vezettem mar van hasonlitasi alapom.Versenyeztem is mar a szervizuton a haverral.Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
DeadMeat
veterán
Ezt a gondolkodast en ugy szeretem.Az uj autok ellenzoi szerint ha kihozod a szalonbol mar 500e forintaler kevesebbet.De kerdem en azert veszed,hogy fel ev mulva eladd?Vagy hogy hasznald 3-5 evig?Na erre mar valaszolni nem nagyon tudnak...
Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
DeadMeat
veterán
Ez csak a kollegaimrol jutott eszembe,akik lehulyeztek amikor megvettem a fabiamat,azota o rakoltott legalabb fel milliot a szarjara 3 ev alatt,aztan eladta 300-ert, es most biciklivel jar,mert az "uj" sem mukodik ugy ahogy kene..
Nem rad gondoltam,csak eszembejutott.[ Szerkesztve ]
Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
DeadMeat
veterán
válasz Khelben #5009 üzenetére
Mutass nekem olyan autot,aminek 100k km utan meg normalisan egyben van a futomuve.Mert ilyen ebben az orszagban nem nagyon van..... Bar en egyet tudok, egy 5-os golf,250k km-el,de csak palyan ingazik.... tok egyben van a futomuve.
Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
DeadMeat
veterán
Gyerekek lehet elcsabulok,holnap szaladok a helyi szalonba egyeztetni.Elcsabitott a sport swift.Minden attol fugg mennyiert veszik be a skodrit
Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
DeadMeat
veterán
-
-
DeadMeat
veterán
Igen a "vagány" swiftesek rendesen meg is szoktak lepödni a lusta fócvágenen.És de nyomatékszegény.Egy szar 3 hengeres motor tud annyit mint az 1,3--as swift.
Mellesleg szeretem a swiftet,anno azért nem ö lett,mert nem fértem bele ugy,hogy mellém beszált a haver is,és nem ért össze a könyökünk.
Nameg utána a sport,ha adnák normális hitelre... értsd nem 10 évre.....t1:1100kg vs 800kg? szerinted? Amugy útálatos motorok,nem is értem minek eröltetik öket...
[ Szerkesztve ]
Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
DeadMeat
veterán
Hát nézd.A régi puntókban,unókban is volt turbós moci,mennek még most is,ha okos a user.Ezekkel sem lesz baj,ha... Nincsenek ezek csucsra járatva a turbóval.Ha a fosvágennek az 1,4-es motorjaiban van 170-180le.És azokra is 100k km gari van.
Nade a sport swiftnek nem a motorja az erössége szerintem.Az 1,6-ból 120le nem kimagasló.De a fütómü azMar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
DeadMeat
veterán
-
DeadMeat
veterán
válasz blakey #41130 üzenetére
Igen, itt a rossz oldalon hajt mindenki. Fura lenne "normalt" használni.
Amúgy amin meglepődtem, hogy ez is Esztergomban készült.
A gyári navi update hogyan működik tudja valaki (talán garmin?) Suzukinál igen pofátlan árat kérnének érte.[ Szerkesztve ]
Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
DeadMeat
veterán
válasz gyenesmartin #42523 üzenetére
Ha ennyire nagyon zavar, ami ertheto is, foliaztasd le az erintett reszeket.Gephazteto, lokos kuszobok, ami ki van teve a felverodeseknek. Nem olcso, sot draga, de nagyon mas mod nincs a kivedesere.
Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
DeadMeat
veterán
válasz blakey #46210 üzenetére
&ncc1701
Nincs sajnos, a bolt szerint csak az aruhazhoz kozel vannak kameraik. Rendorok meg nem foglalkoznak vele, azt mondtak intezzem a sajat biztositommal... Az ajto ranyitasok miatt allok kevesbe frekventalt helyre es erre meg en fizethetek holmi gerinctelen egyed miatt.Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
DeadMeat
veterán
Ha mar az index a tema, 2016-os swift tukor indexenek mindig kellene mukodnie? Vagy ezt valahol be lehet allitani? Nekem csak ha tompitott eg akkor mukodik, egyebkent csak a lampakban levo.
Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
DeadMeat
veterán
Kisse osszezavarodtam, kis segitseg kellene fek (tarcsa) ugyeben. Mekkora az elso fektarcsa merete, 2016-os swiftnek? Hatso tarcsafekes verzio, de akarhol nezem 256 es 272 van felajanlva opciokent. Konyvben nincs benne sajnos. 1.2 90 lovas verzio.
Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
DeadMeat
veterán
válasz roti86 #52767 üzenetére
Igen, de azt szerettem volna a kerdessel elkerulni
#52768
16" a gyari kerekmeret.Igen elol hutott tarcsa, hatul a kis sima. Ami osszezavart, hogy a nagyobb elerheto auto alkatresz webshopok a rendszam alapjan adjak ki mindketto meretet (256;272) az elso tengelyre. Mondjuk kb semmit nem talalnak el ami ebbe a fajtaba valo, kezve az olajtol a gyertyakig. Szerencsere csak nehany kulonbseg van a regebbi motor es a dualjet kozott.
Cikkszamot nem tudom, ahhoz le kell szedni a kereket ---> lusta vagyokMar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
DeadMeat
veterán
Udv!
Kis segitseg kellene. Esetleg valaki tudja milyen olajszuro leszedo eszkoz valo k12b (dualjet, bar ez nem hiszem, hogy lenyeges) motorhoz? A ra helyezheto, "kupak" szeru eszkozre gondolok.Mekkora meretu lenne a jo? 65/14 es 68/14 talalok, de ha jol remlik 66 a szuro atmeroje. Hasznal esetleg valaki ilyet?Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
DeadMeat
veterán
válasz 2ozzmexy #56818 üzenetére
Beletetted a bogarat a fulembe, kiprobaltam en is, megmondom oszinten soha nem is figyeltem, de az en swiftem eloszor spriccel, aztan torol, elol is, hatul is.
Az olajos topikban a mahle szuro felvetesedre valaszolva; igen, keprol nekem is feltunt utolag, kovi olajcserehez rendelek is egy mahle es egy gyarit(ha lesz keszleten) es osszehasonlitom a kettot. A mahle vlami £2 font, a gyari meg £12. remelem ugyan azok
Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
DeadMeat
veterán
válasz 2ozzmexy #57044 üzenetére
Csak ajanlani tudom, nagyon konnyu vele dolgozni, tartossagra szerintem a seal and shine jobb, es olcsobb is. Vegeredmenyben viszont a ceramias cucc jobb, legalabbis en annak latom. Kicsit egyszerubb is a kezelt feluletet takaritani utana. Kb 3 honap alatt doglik be nekem, bar itt sok a homokos eso mifelenk, gondolom az sem segit.
Viszont ha ajanlhatok valamit, kicsit macerasabb a felvitele, de ha beszerezheto a ceramic +graphene waxot probald ki. Alom vele dolgozni, tartos, (6. honapot tapossa nalam) es gyonyoru mely csillogast ad a kocsinak.Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
DeadMeat
veterán
Uj csaladtaggal bovultunk, kicsik kirepultek, "dagadt galamb" meg be.
19-es gl+ ha jol sejtem az az otthoni elnevezese a felszereltsegi szintnek. Ezres valtozat
Feltem tole, nem kicsit, de kellemeset csalodtam, jobb, mint amit vartam, nem egy sportkocsi, nem is arra kell, 2 ragcsalo ulesekkel, jobbik felem, dupla babakocsi es a kutya is befer, mind egyszerre.
Btw az auto a szalon autokozmetikusa altal lett felkszitve, mint a kepen is latszik alapos munkat vegzett Kuldtem is vissza a fotot az ertekesitonek, hogy keressenek mast helyette.Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
DeadMeat
veterán
válasz szabonagyur #60451 üzenetére
Kozel a megoldas, hasonlo tortent, igen swift es celerio lett levaltva a vitarara. Mas elethelyzet volt, szukseg volt a ket kocsira, de most mar csak nyug volt, egybe sehogy nem fertunk be (kicsit tulzoan, mert befert ugyan a ket gyerek ules mind kettobe, de kb 20 merfold utan ugy szalltam ki mint egy 90 eves, mindenhol fajt)
Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
DeadMeat
veterán
válasz szabonagyur #60458 üzenetére
Itt eleg nepszeru kis kocsi, na nem kell i10 es aygo nagysagrendre gondolni, de van jopar.
Nem rossz kis vas az, kicsit puritan, egyszeru megoldasokkal, cserebe gombokbol fent tarthato. A nem turbos motor valtozat hajtotta a paromet, remelem a vitaraval is annyi bajom lesz mint a ket kistesoval.
A direkt befecskendezo miatt kicsit felek a kokszosodastol, esetleg valami tipp az elkerulesere?Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
Új hozzászólás Aktív témák
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Keresek! Motorkerékpár
- Költségmentes! 61xxx KM, Jaguar XE L4D Prestige 2.0D Automata.
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron