Hirdetés
- Akciófigyelő - Epic Store ajándékozás 2. nap: Astrea: Six Sided Oracles
- Le Mans Ultimate
- Call of Duty: Black Ops 6
- PlayStation 4
- Akciófigyelő: PlayStation "Januári" leárazások
- PlayStation 5
- Nintendo Switch 2, vagy amit akartok (találgatós topik most még)
- The Elder Scrolls V: Skyrim
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Xbox Series X|S
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
válasz hossszú #16114 üzenetére
valószínű jót tesz neki a váltóolajcsere, én is azt teszem a splash-ben, nem egész 2 év alatt beleszaladt 50 ezer km...
viszont nekem a futóműben már kellett cserélni 2 toronygumit, 2 kutyacsontot, és ugye kicseréltem a gátlókat is, bár az még nem volt rossz, de ugye koni került bele... meg persze a 2 gyári hibás rúgóról nem beszélek, de az a swift2-t nem érinti. azért a gátlóidra méress rá egy futóművesnél egyszer, ha messze már a gyári érték, akkor szedd ki őket, és a lindornál 7500-ért újat varázsolnak belőle, ami nem tétel.hozzátartozik, hogy előttem nőé volt a kocsi, bp-en használta, és szerintem csak ment vele, ha nagy gödör volt, akkor átment rajta, valószínű sokat kapott akkor.
szerencsére motorikusan tökéletes[ Szerkesztve ]
-
Reaper
őstag
válasz hossszú #12323 üzenetére
No végre egy pozitív történet a rendőrökről Szerintem nekem még ennyire se kell sötétre azért, de majd meglátjuk.
Kíváncsi vagyok ki fogja megcsinálni nekem, Főnixéknél a Thomy fóliát ajánlották, fel fogom keresni őket.@mdk01: Nekem tuti 0%os gyárilag, ebből nem lesz gond, de azért majd ráméretek.
[ Szerkesztve ]
-
Motion_Blur
félisten
válasz hossszú #12323 üzenetére
Szép nagyon (nekem is fóliás), de az első ajtókra nem lehet tenni.
Nekem ott teljesen víztiszta van, ismerősnél műszakiztattam és még ők is le akarták szedetni. De aztán csak átment...
Jó környéken laksz ha a rendőrök se kapnak el érte
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
mdk01
addikt
válasz hossszú #12323 üzenetére
Én úgy tudom 70%-ig rendben van a dolog csak sokan azt felejtik el ami az ismerősömmel is megtörtént hogy gyárilag volt az üvegen egy 5%-os fólia és arra rakatták rá a műbizonylatos 70%-os fóliát amit a rendőr bemért és ugye a kettő együtt már 75%-os volt így bukta.
5%-ot nem látni ugye azt csak mérni lehet bár úgy gondolom egy normális helyen a fóliázást úgy kezdik hogy megmérik az üveget van e rajta vmi, de lehet én gondolom rosszul. -
-
Motion_Blur
félisten
válasz hossszú #10876 üzenetére
Enyém 7,5 éves. Szervizkönyve alapján 1x volt cserélve benne váltóolaj, fékolaj, gyertya még soha. 108e km.
Minden évben mondom a szervizben hogy lehet hogy kellene cserélni ezt-azt, de azt mondják hogy felesleges. Nagyon régóta ismerem őket, nem sufni kis otthoni szerviz én hiszek nekik.
A másik véglet ha elviszem egy full ismereten Suzuki szervizbe, ott meg cserélnek mindent, még azt is amit nem kell és én meg dobom a hátast a végösszegtől
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
karakpecze21
senior tag
válasz hossszú #10822 üzenetére
Köszönöm, akkor ez nem is drága, ki is próbálom.
Nyáron vettem az autót, nem volt büdös, még csodálkoztam is, hogy jó új autó szaga van, pedig 9 éves.
Amióta bejöttek a hideg idők azóta kezdtem el érezni és egyre erősebben.Valószínűleg a pára ahogy lecsapódik, ahogy írtátok ti is.Köszönöm még 1x.
-
Motion_Blur
félisten
válasz hossszú #10810 üzenetére
Ez kevés az üdvösséghez, kérni kell szervizben egy klímatisztítást ami nem merül ki annyiban hogy tele fújják habbal a rostélyokat, már ameddig ugye beér a cső. Én is próbálkoztam ezzel de nem megoldás ősszel és tavasszal egy-egy ilyen tisztítás megoldja a gondot, mondjuk nem olcsó mulatság azt tudom. De mivel én nagyon allergiás vagyok ezért muszáj kiadnom ezt az évi majd 20e Ft-ot.
kornelka: köszi az infot!
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Kornel
veterán
válasz hossszú #10803 üzenetére
a legjobb az, amikor megpörgettem 6000-ig a motort, kettesben nyomtam 80-al, és közben néztem a real time adatokat, minden tökéletes volt, a motorhőfok meg se moccant, és kurva jó hangja volt a motornak. mondjuk biztos nem tesz rosszat neki az eneos sustina 5w30 és a omw mm100 se
-
-
Smani
senior tag
válasz hossszú #8913 üzenetére
Gyertyát általában akkor szoktak venni az emberek amikor zárlatos lesz vagy rángat már a motor és vagy kihagy a gyújtás. Ez nem olyan mint az olaj, hogy következményei lennének. Én biztosan nem cserélném ki csak ha már kell
Giot:
A peremén látod a kormot? Nem szoktál sokat menni kis fordulaton erőltetve?
-
Miamiquake
aktív tag
válasz hossszú #8909 üzenetére
Én is meg akarom csinálni mert már érzem a váltón hogy nem olyan mint volt, kérdésem csak annyi hogy hogyan tudom ezt megtenni? Illetve csinálta-e már valaki?
Leírás sehol sem találok hozzá szervizbe meg nem vinném mert szeretem is bütykölni meg pénzem se lenne most rá.☆ Eladó karórával és numizmatikával kapcsolatban keress bátran ☆ Faber est suae quisque fortunae.
-
Reaper04
aktív tag
válasz hossszú #7994 üzenetére
Azt mondják, hogy tényleg "könnyebb" úgy váltani, szóval előfordulhat
Ásványi olaj váltóba felejtős ugye ?
Autóalkatrész boltban azt mondták, hogy "régi autóba, nem kell szintetikus, nem kívánja meg, jó az ásványi olaj is."Fékezéskor miért van ilyen furcsa "mély" súrlódó hang ? Elkopott a tárcsa, vagy a betét?
Finom fékezésnél nem, csak ha kicsit jobban rálépek. -
a_tesz
Korrektor
-
Motion_Blur
félisten
-
ett
aktív tag
válasz hossszú #6873 üzenetére
Igy igaz. Szerintem se er ennyit ez az auto. De ami a vicc megint, hogy kulfoldon olcsobb, mint itthon, gondolom a regado miatt. Peldaul Totiaban az 5 ajtos glx ac az itthoni 3 699 000 ft helyett 285-os arfolyammal szamolva 3 229 905 ft-ra jon ki,(11 333 euro) ami nem kis kulonbseg. A totoknak meg plane jo ar, mivel nekik a korona jo arfolyamon valtott at eurora. Ugyhogy megint mi szivunk, de a gyar eddig sem az itthoni eladasokbol elt meg, jo par eve mar az export a lenyeg.
En peldaul 2008-ban vettem a swiftet, akkor a gs 3 680 000 ft volt a teljes ar, de vegul 2 900 000-ert vittem el, mivel hitelre ment ugye.
Es most a gs otajtos meg 4 017 000 ft itthon, a totoknal meg 3 514 905 ft-ra jon ki(12 333 euro). Na ez a felhaborito. Olcsobb a gs kint mint az en regebbi swiftem 2008-as aron. Az arazassal tehat semmi baj nincs, csak a magyar allam baszik ki megint velunk.Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
Latissimus Dorsi
senior tag
válasz hossszú #6873 üzenetére
A felszereltség sokkal magasabbról indul, mint az előző verziónál. Az a baj, hogy nincs igazi fapad. Bár a fene tudja baj-e Most a GC többé kevésbé egy régebbi glx cd ac felszereltségnek felel meg (Aktív biztonságban sokkal több, kütyükben kevesebb). Így már nem is olyan vészes a különbség.
MOS6510 > Intel P166 > Intel Cel400 > Intel Cel800 > AMD Athlon 2,0 Thunderbird > AMD Athlon 2,5 Barton > Intel Core2 Duo E6600 > AMD Phenom II N970 >Intel Core i5-4300U > Intel XEON E3 1505M v5 > ?
-
Yushchenko
őstag
válasz hossszú #6846 üzenetére
két jel között volt fél litert töltöttünk rá és most maximumon van. Viszont most 3 nap is csak erre használtam a kocsit hogy lementem a hegyről és felmentem, kb 2km, másra nem. Most hazafele 650 km minden gond nélkül ment. Ha olvastad még postjaimat előfordult ebben a fél évben (és 6000km alatt) mióta megvan a kocsi 2x nem indult egyből be, akkor alig volt benne benzin erre fogtuk. De most már elbizonytalanodtam nincs-e a gyújtással gond.
-
aXXon
őstag
válasz hossszú #6814 üzenetére
Az lehet az oka - szerintem - hogy ha a gyűrődés vagy a feszültség miatt berobbannának az oldalsó ablakok, az ne az utasra történjen. De ez csak elmélet.
"Van, amikor azt hiszed rosszabb már nem lehet. Erre két dolog mindig rácáfol: a Firefox és a magyar kormány ;)" - bartucc // ''Ember Te asztán nem kímélsz senkit, odab@szol a fílingnek!'' by Lev Andropov
-
aXXon
őstag
válasz hossszú #6544 üzenetére
Én egyszer próbaképpen tisztán tankoltam, próbaképpen, kb fél tanknyit, benzin csak 2-3 liter lehetett benne előtte.
Gyakorlatilag az üzemanyag 3/4-ét felhasználtam, mikor kigyulladt a Check Engine lámpa (gondolom erre gondoltál). Utána tankoltam tiszta bengát és elaludt. Azóta is felesbe járok gond nélkül. Azt mondják nálam nagyobb elmék a neten, hogy nem nagyon kell vele foglalkozni, természetesen ha csak nem veszel észre valami komoly változást a kocsin, bár az valószínűleg egyébként is bekövetkezett volna.
Mondani könnyű, de emlékszem engem is kajak idegesített, hogy világít a kis genyó lámpa a műszerfalon
"Van, amikor azt hiszed rosszabb már nem lehet. Erre két dolog mindig rácáfol: a Firefox és a magyar kormány ;)" - bartucc // ''Ember Te asztán nem kímélsz senkit, odab@szol a fílingnek!'' by Lev Andropov
-
addikt
-
dim3nsi0n
tag
válasz hossszú #5987 üzenetére
Osztom hossszú véleményét, akkor inkább +1 liter benyó 100 km-ként, és frissen érkezek a célállomásig, és nem megfőve, mint a rák. Főleg abból a szempontból is előnyös, hogy a hűvösebb beltéri levegő miatt a reakcióideje is jobb az embernek. Az ezredmásodpercek meg sokat számítanak gépjárművezetésnél.
-
a_tesz
Korrektor
válasz hossszú #5969 üzenetére
esetleg bontó? mondjuk egy normális márkakereskedés felajánlana szerintem valami megoldási lehetőséget, sajnos ezen a téren nem sok jó tapasztalatom van, pedig suzukisok vagyunk már vagy 7 éve...
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
addikt
válasz hossszú #5764 üzenetére
Az gond. Egyet nem tűrök meg, az olyan szervizeket, ahol adjam a kulcsot, aztán azt se tudom hol\ki\mit csinál az autómmal. Inkább leviszem vidékre egy baráti kétállásos kis szervizbe, ott is lehet mindent csinálni, de közben ott állok és még meg is mondhatom mit csináljon az autóval.
És részvétem az eseted miatt.nofene
-
Latissimus Dorsi
senior tag
válasz hossszú #5386 üzenetére
Ezt hová szánja a Suzuki? Lesz egy harmadik minijük is?
Vagy a swift megy a levesbe?MOS6510 > Intel P166 > Intel Cel400 > Intel Cel800 > AMD Athlon 2,0 Thunderbird > AMD Athlon 2,5 Barton > Intel Core2 Duo E6600 > AMD Phenom II N970 >Intel Core i5-4300U > Intel XEON E3 1505M v5 > ?
-
ett
aktív tag
válasz hossszú #5365 üzenetére
A kocsi már rég ott van a kereskedésben, csak nem tudtam elhozni mivel rendszám nem volt rajta. Ma lett rá rendszám is, de 4 napig melózok, úgyhogy nem tudok érte menni, majd csak vasárnap. Mindegy, akkor tuti elhozom.
Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Akciófigyelő - Epic Store ajándékozás 2. nap: Astrea: Six Sided Oracles
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Szólánc.
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Xiaomi 12T Pro - kétszínű, mint a kétszázas
- Autós topik
- Fűzzük össze a szavakat :)
- 20 milliárd kameraszenzornál jár a Sony
- Asszociációs játék. :)
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest