Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Xmodule
őstag
válasz Xmodule #9906 üzenetére
vettem 2 komponensu poliészter gittet és azzal bekentem a lyukat és körulötte. Kb egy gombostü nagyságu lyuk volt, mert ugye ahogy folyt ki a benzin folyamatosan nagyobbodott aztan mikor drotkefeztem akkor is egy kicsit nagyobb lett. vegulis erösen megkötött szerintem jo lett. majd teli tankolom megint aztan kiderul jo lett e. bontoban nem talaltam sehol sem tankot sajnos.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Kornel
veterán
válasz Xmodule #11314 üzenetére
eneos sustina 5w40
ez jobb is és olcsóbb is. -
sedo
tag
válasz Xmodule #11810 üzenetére
100k km-eket azért nem annyira egyszerű eltitkolni általában, ha valaki ért hozzá, vagy hoz magával olyat aki képben van akkor nagyjából amúgy is meg tudják saccolni mennyi lehet benne, egyébként sem feltétlenül a km állás számít hanem az állapot.
A kormány állása sok dolog lehet, legegyszerűbb ha elviszed futóműveshez, nagyjából 6k egy futóműállítás, utána király lesz. Kivéve ha gond van valamivel, akkor legfeljebb nem állítja be, de pontosan megmondja, hogy mit kell javítani/cserélni kormány/futómű/gumi téren.
-
-
Doze
aktív tag
válasz Xmodule #14058 üzenetére
Itthon is jó lenne egy ilyen oldal, azt hittem itthon vagy ...
Igen egy lapkás hézagmérővel ki tudod mérni, csak annyi a gubanc hogy a szelepfedelet le kell kapni. Szal egy új szelepfedél tömítés nem árthat.
A másik féltengelyes dolog: Elvileg le tudod bontani (még nem bontottam) a féltengelyt mindenféle spéci szerszám nélkül. Ha megvan jól telenyomatod zsírral amit készletben árulnak a gumiharanggal. Ha nem javul akkor berágódott a kosz miatt, akkor viszont csere. De szerintem ha kiszopósodott akkor rögtön észreveszed ha a kezedben tartod.... Vagy ha megemeled az autót, üresbe rakod, a kereket megfogod, másik kézzel meg a féltengelyt megrángatod, és ha kotyog akkor kampó.
[ Szerkesztve ]
-
Xmodule
őstag
válasz Xmodule #14052 üzenetére
Hello. Nos a féltengelyem most már abba a stádiumba került hogy kormány forditás és gáz adás közben nagyon nagyon hangosan kerreg. Szóval cserére érett. Viszont itt jött egy kis probléma. Nézegettem neten alkatrészeket, viszont két fajta létezik. Egyik ahol a belsö fogazat 19 másik ami 20. A külsö fogazat meg mindegyiknél 23. Viszont anélkül hogy szétszedném honnan tudhatnám meg hogy nekem most melyik van pontosan? Kocsi: Suzuki Alto 3D MKIII 2000.06 évjárat alvázszám:MA3EFA11S00503290, automata, 40kW 993ccm, motorod G10B. Sajnos ahol én néztem oldalakat ott mind a kettöt kiadta lehetséges vételnek, igy nem tudom melyik kellene. Vagy csak az marad hogy szétszedem megszámolom összerakom és ugy rendelem meg aztan megint szétszedem és összerakom?
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Xmodule
őstag
válasz Xmodule #14585 üzenetére
Nos ma szétkaptam a féltengelyt. Sajnos nem voltam elég figyelmes igy belefutottam egy elég kellemetlen amatörnek tunö dologba. Amikor kihuztam a tengelyt nem gondoltam rá hogy a váltoban lévö olaj kifolyik igy sajnos azt is utanna kellet töltenem. Mint kiderult, nekem pont a 19fogas zégergyürüs van (hurrá pont az a legdrágább!). Sajnos mivel az uj alkatrész csak egy hét mulva jön meg és a kocsi meg már nagyon elkezdett kopogni igy vettem rá uj gumit zsirral egyutt. Féktárcsa mosoval (1teljes flakon) kimostam az egészet mivel a régi zsirba benne volt már minden féle kosz,por. Aztán ujra kentem az egészet. Sajnos a kopogás megmaradt gondolom ezen már segiteni nem lehet. Barátnöm azt mondta (mivel övé a kocsi amugy) hogy most mintha jobban is menne, mivel azt mondta tegnap már alig jött fel a kis dombon itt a kocsi motor pörgött durván de az auto nem nagyon haladt. Szerintem viszont ez csak placebo, szoval ugyan olyan rossz mint volt. Mindegy a lényeg amig ideér az uj addig kibirja még (napi szinten kell a kocsi és minimum 100km/nap megy bele). Egyébként ha a belsö féltengely a rossz (az ami a váltoba csatlakozik) akkor annak milyen hangja van vagy az hogy derul ki? Mert a mostani ugye akkor kattog amikor elforditva van a kormány és gázd adok. Mondjuk én nem is gondoltam hogy az rossz lenne mert ott a gumi nem sérult.
[ Szerkesztve ]
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Xmodule
őstag
válasz Xmodule #14918 üzenetére
Erre valaki? Közben felvettem a kapcsolatot a küldovel is. Igazából meg képet is linkeltem nekik hogy néz ki pontosan az enyém aztán most hogy nem az jött ami nekem kell azt mondjak nekik kincs auto adatbázisuk... Szóval az en hibám es a retur postát nekem kellene fizetni... Nem éri meg vissza küldeni többe kerül a posta. Most azon gondolkozom esetleg a kettőből nem e tudnék egy jót össze hozni. Ha mar 20.000kmert kibír majd mar jo. Amugy a cég mapco. Nem ajánlom őket mert tudatlanok. Csak ha biztos vagy az aruban. Másképp nem tudnak segíteni sajnos. Nem is ertem hogy dolgozhatnak ott ilyen nem hozza értő emberek. Mondjuk egy képet egy alkatrészel össze hasonlítani nem hiszem hogy egyetemi végzettség kellene..
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Politika
- Android szakmai topik
- TCL LCD és LED TV-k
- Robogó, kismotor
- Rezsicsökkentés, spórolás (fűtés, szigetelés, stb.)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Gitáros topic
- CES 2024: a Hisense továbbra is nagyon hisz a lézertévékben
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- További aktív témák...