Új hozzászólás Aktív témák
-
gerg0
aktív tag
Szia!
Én erről a márkáról még nem hallottam.
A mi Ignis-ünkben most egy több mint 1 éves Exide 44ah-s akksi van, múlt hónapban tettük át a régi autónkból, tökéltesen megy vele az autó.
A mienk most múlt 4éves, most lett műszakizva, elötte egy opel akksi volt benne, így vettük, ez az akksi kb. fél évet bírt.
A tiedben mennyit bírt a gyári akksi? -
gerg0
aktív tag
válasz South Velen #5585 üzenetére
Én mint Ignis "tulaj" tiltakozom
Ha nem pörgeted, csak simán közlekedsz vele, akkor elvan 7L alatt. Autópályán 8,5L-el elmegyünk vele 5en megpakolva 140-es átlaggal.
Valamint megy is rendesen, pl. országúton 4.be 150nél csak 5500-at pörög és 6000nél adja le a max. lóerőt, 7000 fölött tilt. 3500 alatt kicsit tényleg lomhácska, de városba nem szágoldozunk.
És van 1 nagy előnye a swift-el és a splash-el szemben, nagyobb a csomagtartója és elférek magam mögött kényelmesen a hátsó ülésen (184centi vagyok). -
gerg0
aktív tag
válasz South Velen #5590 üzenetére
Nekünk ez tökéltes, az előző fiat uno 1.4 után, ami fix 10L-t zabált városban, pályán mégtöbbet 70Le-vel és nagyon lomhán.
A csomagtartója lehetne nagyobb is, mert a múltkor 2db 140x120-as nyílászárót huztunk benne haza (ezek tetején egy másik 90x60-as ablak, plusz a tetőn egy 210x90-as ajtó) lehajtottuk a hátsó üléseket, a két elsőt meg teljesen előretultuk és éppen hogy belefért, szőrnyű volt, alig fértünk el faterral. -
gerg0
aktív tag
Szerintem a gyári cd-s blaupunkt rádióra és a hozzá tartozó piros kijelzőre, ez írja a fogyit meg a kinti hőmérsékletet, ezen van az óra is, meg a rádió ezen írja ki hogy melyik adót hallgatod, de ez minden ignis-ben alapfelszerelés, a régebbiekben kazettás rádió volt.
Amúgy szerintem jó áron adja, főleg mert GS és alufelni van hozzá. A kalaptartó középen be van hajolva, valami nehezet pakoltak rá és nem írja hogy hány km-t futott. Fel kell hívni, aztán megnézni közelről.
-
gerg0
aktív tag
-
gerg0
aktív tag
válasz Andrewhouse #35149 üzenetére
Faterom Ignis-ét Vecsésen csináltatta meg: https://www.suzukiszaki.hu/Valtojavitas-akcio.html
Ugyanez volt a baja, sajnos típushiba, de sokáig el lehet járni vele. Ő akkor vitte be ide amikor a sebességjeladó is megadta magát. Adtak felújított csereváltót, meg teljesen új kuplung szett is került bele, az autó több mint 180e km-t futott.Más:
Saját részre gondolkodom 2007 utáni benzines 2.0-s Grand Vitara vásárlásán, tud-e valaki valamilyen típushibát, van-e valamilyen nagyon megnézendő rész (az alap dolgokon kívül) ennél a típusnál?
Köszönöm -
gerg0
aktív tag
válasz Motion_Blur #35228 üzenetére
Nem kötekedem, csak szeretném megjegyezni, hogy Ignis/Swift/WagonR-nél nem kell akna (a többi típust nem ismerem, de ha tippelhetek akkor Liana-n és SX4-en is megoldható), a váltóolaj cseréjéhez. Meg lehet oldani felülről,kell egy ~0,5 méteres gumicső meg egy tölcsér és fentről be lehet önteni a betöltőnyíláson. A kieresztő és a betöltő csavart pedig egy megfelelő méretű racsnis kulccsal ki lehet tekerni
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Windows 11
- Politika
- GoPro Topic
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Yettel topik
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Háztartási gépek
- További aktív témák...