Új hozzászólás Aktív témák
-
fekeandras
őstag
Azér azon is gondolkozzon el mindenki hogy miért nem lehet találni a régi swift-ről töréstesztet sehol a neten.Suzukiék jól elhallgatták a dolgokat....A régi ingyen sem kéne.Ezt komolyan mondom.Basszus életveszélyes,egy koporsó.
-
fekeandras
őstag
válasz Latissimus Dorsi #5368 üzenetére
A Geo Merto nem Suzuki!Teljesen más a karosszériája.Több ponton meg van erősítve addig nem engedték árulni az USA-ban.Amúgy az USA szabvány törésteszt hát hogy mondjam, érdekes...
-
fekeandras
őstag
válasz SzalaiG #5372 üzenetére
Igazából egy jó konstrukció,csak tankolni kell és megy.Végtelenül megbízható,jól fogyaszt,alkatrész árak is elfogadhatóak.De én nem merném nyugodt szívvel beültetni a családom eggyetlen tagját sem egy régi Swift-be.Az olcsóság nem minden,sőt!.Mondjuk az Ignistől kezdve már odafigyeltek a biztonságra is szerencsére.Sőt az új Swift-et kifejezetten pofás kiskocsinak tartom.Bár az már nem fogyaszt olyan jól mint a régiek.(Igaz azok papírvékony lemezkasztnisak voltak). Mondjuk én elvakult VW-s vagyok.Valószínűleg sosem vennék Suzuki-t.De ez nem azt jelenti hogy lenézném a Suzukit.Csak nekem nem jön be.
[ Szerkesztve ]
-
fekeandras
őstag
Vannak ilyen idióta vadparasztok.Barátom autóját két 15éves kisgyerek karcolta körbe (szó szerint az összes karosszéria elemet) egy nagyker előtt.Szerencsére a portás meglátta, kiszaladt és elcsípte az egyiket.Az ő szüleiknek nem volt szép karácsonyuk az biztos.Körbe kellett fényezni az egész kocsit, ami nem volt olcsó mulatság.De legalább ingyen megúszta a kőfelverődésből fakadó karrcok kijavítását is .Komolyan nem értem miért jó poén ez.
-
fekeandras
őstag
Mennyit lehet elkérni egy nagyon megkímélt 2003as 76lovas suzuki wagonr+ ért?Full fapad, a két légzsákon kívül nincs benne semmilyen extra.(tekerős ablak, se abs se rádió se semmi).Első tulajtól.A rendgeteg használtautós hirdetéssel ellenben ennek valóban végig 1női tulaja volt aki annyira keveset járt vele, hogy jelenleg még 27000km sincs a kocsiban.(26900körül).Állapota újszerű.Lökhárítón kisebb karcolások, csomagtérajtón 1db horpadás amit javítatni kell (vákummal nyom nélkül kiszívják), a többi felületi sérülés polírozással eltűntethető.+ az egyik hátsó lámpabúra törött (vagyis csak el van repedve).Hagyatéki tárgyalás után meg lesz hirdetve de nem tudjuk reálisan mennyit érhet.Köszi a segítséget.
-
fekeandras
őstag
válasz Speeedfire #6032 üzenetére
Ha nem zavar, hogy néha olajos lesz a kezed (magad szereled) akkor vágj bele nyugodtan.Alkatrész olcsó hozzá, nem is kell autószerelőnek lenni a kisebb javítások elvégzéséhez mert rettenet egyszerű szerkezet az egész kocsi..
[ Szerkesztve ]
-
fekeandras
őstag
válasz Speeedfire #6037 üzenetére
Mivel szuziból annyi van, hogy dunát lehet rekeszteni velük próbálj olyat nézni ami első tulajtól van.Hátha ő jobban vigyázott rá mint egy sokadik tulaj aki üti vágja a kocsit és mikor gondok vannak vele inkább kiszáll belőle.
-
fekeandras
őstag
Ezzel egyetértek.Be kell adni egy szervízbe átvizsgálásra.Az a biztos.
Sajnos sok embernek bőven megér 20-30k plusz költséget eladás előtt, hogy vegyen egy fiatalabb törött kocsiból üléseket meg egy nyamvadt kormányt.Ha be tudja palizni az embert és a vevő megeszi milyen keveset futott autót vesz meg éppen, a ráfordított "plusz" pénz többszörösen "megtérül".Vannak ilyen emberek is.Résen kell lenni.
A másik: Meg kell beszélni az eladóval, hogy még a megvétel előtt közösen elmennek egy szervízbe (még véletlenül sem oda amit az eladó ajánlana fel!) és átnézetik egy szerelővel az autót.Sok bosszúságot és vitás kérdést meg lehet ezzel előzni.ez nem akkora költség, hogy pont ezen akarjon spórolni az ember, nameg akkor előre tud kalkulálni mi lesz hamarosan csereérett.Nem éri váratlanul a dolog ha valami felmondja a szolgálatot.Ha nem megy bele az eladó akkor ott kell hagyni a francba.Suzukiból szerencsére bőven van választék, majd akad másik. -
fekeandras
őstag
válasz Kis Fraky #6069 üzenetére
Hát olyat biztosan nem fog menni de még csak meg sem közelíti majd.Egy átírt motorvezérlés + egy módosított gyújtás közel sem dob rajta akkorát mint az utólagos feltöltés.Már itthon is lehet kapni komplett turbo kit-et az 1.3 motorra.Azzal 0,6 bar nyomáson ~150 lóerőt présel ki magából.Én inkább ebbe az irányba mennék el a helyedben.Egyébként milyen swift-ről van szó?Újról vagy a régiről?Motorkód?
mod: A régit a Szuromiék is turbósítótták anno.Valami egész kis pénzből kihoztak 120lóerőt a 68lovas 1.3ból.Az a 800kg-os önsúlynak hála elég érdekes menetteljesítményeket produkált.
[ Szerkesztve ]
-
fekeandras
őstag
válasz fekeandras #6073 üzenetére
Illetve van még egy lehetőség: Suzuki Swift GTI átalakítás
-
fekeandras
őstag
válasz Kis Fraky #6076 üzenetére
Ne viccelődjünk már! Turbó nélkül 130ló a gyári 68helyett? Egy szimpla ECU cserével? Nincs az az isten ...
Van ismerősöm (kettő is) akik anno turbó swift-el indultak gyorsulási versenyeken és van egy haverom aki a ami napig Swift GTi 16v -vel szlalom versenyzik. Van némi rálátásom a dologra. Az amit mondasz képtelenség, egyszerűen fizikailag lehetetlen. Minden alkatrész alulméretezett ehhez. Ahhoz nagyon durván bele kell nyúlni egy szívó motorba, hogy 2x akkora teljesítményt tudjon leadni mint széria állapotában. Azért nem kell mindent elhinni amit mondanak a haverok.