Új hozzászólás Aktív témák
-
Xmodule
őstag
Hello. Van egy Suzuki Alto 1.0 2000 -res modell. Az a gond, hogy lyukas a benzintank a felsö részénél. Kérdésem szerintetek hogy lehetne megoldani? Glettelni? Vagy ha cserés bele menne e 2009 ces modell benzintankja is? Valtozott a tank mérete csavarok elhelyezkedése ? Mit csinalnatok?
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Xmodule
őstag
Köszönöm a valaszokat. A tank sajnos nem muanyag.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Xmodule
őstag
válasz Xmodule #9906 üzenetére
vettem 2 komponensu poliészter gittet és azzal bekentem a lyukat és körulötte. Kb egy gombostü nagyságu lyuk volt, mert ugye ahogy folyt ki a benzin folyamatosan nagyobbodott aztan mikor drotkefeztem akkor is egy kicsit nagyobb lett. vegulis erösen megkötött szerintem jo lett. majd teli tankolom megint aztan kiderul jo lett e. bontoban nem talaltam sehol sem tankot sajnos.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Xmodule
őstag
Hali. 2000 -es gyártmányu Suzuki Alto 1.0 ba mehet ez az olaj? Shell Helix Ultra 5W-40
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Xmodule
őstag
-
Xmodule
őstag
5w-30 helyett mehet e 10w-60 2000 -es gyártásu Suzuki Alto ba? Vagy valami mást inkább? Igazábol az 5W-30 nagyon jó árban van most. A motorban van 70ezer km.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Xmodule
őstag
Hello. A suzuki alto 2000es evjarat csak 5 szamjegyböl all a km szamlalo. tehat akkor 99999 km utan 00001 jön? ez igy erdekes mert akkor amikor el akarom adni mondjuk 150.000km el mondhatom hogy csak 50.000km van benne mert csak a boltig mentem vele hetente 2x. nem ertem miert nem lehetett 6 szamjegy mint minden normalis kocsinal. most amugy 70.000 mutat de akkor ez lehet akar 170.000 is. masik meg hogy ha egyenesen megyek az uton tehat a kerekek egyenesen allnak akkor a kormany kicsit balra van csavarodva. ez mitöl van? köszi
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Xmodule
őstag
Megvolt (szerintem a kocsi életében elöször) a gyertyacsere. Suzuki Alto 2000-es évjárat 80.000km-el. Nem nagyon érzek változást a menetteljesitményen. Mostanában csinálja azt a kocsi, hogy mikor kicsit jobban benyomom a pedált, pl. gyorsulásnál akkor ilyen klap-klap hang jön a motorbol, de ha a pedált kicsit visszább veszem megszunik ez a hang. Esetleg valami ötlet? Meg pont benéztem a kocsi alá és ez a látvány fogadott:S
Régi gyertya:
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Xmodule
őstag
Igen az jo kérdés. Kell e valaki spéci mondjuk valami lehuzo szerszám ahhoz hogy szét tudjam bontani es új gumit húzzak ra? Szerinted ez a különös hang is onnan jönne? Mert en gondoltam ra amugy de akkor folyamatosan lehetne hallani ezt a hangot nem csak akkor amikor jobban be nyomom a gázpedált nem?
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Xmodule
őstag
Pedig hidd el hogy nincs benne 150e csak 80e. Onnan tudom hogy itt van egy fizetős oldal ahol meg lehet nezni a kocsi történetet. Es mivel ez nem import auto volt ezért mar az első km-t itt tettek bele. Minden dokumentálva van. Es ez az oldal amiről beszélek kiírja ha tekerve volt az óra, mivel amugy itt nem illegális az ilyesmi csak baromi drága. Ennél a kocsinál meg szerintem meg sem érne tekerni. Mondjuk azt is jo figyelembe venni hogy itt svedben a tel hosszabb es soznak mint a vadbarmok ha kell ha nem. (Múltkor reggel mentem melóba es jött velem szembe a soszoro +6fok-ba. Jol telibe is szórta a kocsi elejét pedig mar majdnem hogy megálltam annyira le lassitottam.) na szóval a lényeg hogy itt elég hamar le amortizalodnak a kocsik sajnos. Főleg a rozsda itt a legnagyobb ellenség ugye a sok só miatt a szelep hézagot en is ki tudom mérni hézag merovel nem?) vagy valami nagyon spéci szerszám kell hozza?
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Xmodule
őstag
A szelep kattogasra meg van egy kérdésem. Ezt a kattogast akkor is kellene halljam ha egy helyben áll a kocsi es nyomok neki egy gaz fröccsöt nem? Mert en csak menet közben hallom. De ha mondjuk nagyon nagyon óvatosan nyomva nyomom a gaz pedált es úgy gyorsulok akkor nem jön ez a hang. Szelepek közötti hézagot lemerem azért mar tudom hány mm kell legyen. Most meg csak azt nem tudom a motort hogy forgassam meg, mert a suliban anno volt egy spéci lendkerek forgató szerszám. Hirtelen arra gondoltam hogy kocsi elejét meg emelem es valamelyik első kereket forgatom úgy hogy sebessegbe van az auto. Persze nagyon lassan. De ez csak egy ötlet volt kicsit jobban utánna nézek ennek. az a helyzet hogy a kocsi mar eléggé rendesen szét van rohadva szóval túl sokat mar nem akarok költeni ra(szerelő). Szóval amit tudok magam megcsinálom aztán ha mar nem fog menni tovabb akkor meghirdetem alkatrésznek.
[ Szerkesztve ]
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Xmodule
őstag
válasz Xmodule #14052 üzenetére
Hello. Nos a féltengelyem most már abba a stádiumba került hogy kormány forditás és gáz adás közben nagyon nagyon hangosan kerreg. Szóval cserére érett. Viszont itt jött egy kis probléma. Nézegettem neten alkatrészeket, viszont két fajta létezik. Egyik ahol a belsö fogazat 19 másik ami 20. A külsö fogazat meg mindegyiknél 23. Viszont anélkül hogy szétszedném honnan tudhatnám meg hogy nekem most melyik van pontosan? Kocsi: Suzuki Alto 3D MKIII 2000.06 évjárat alvázszám:MA3EFA11S00503290, automata, 40kW 993ccm, motorod G10B. Sajnos ahol én néztem oldalakat ott mind a kettöt kiadta lehetséges vételnek, igy nem tudom melyik kellene. Vagy csak az marad hogy szétszedem megszámolom összerakom és ugy rendelem meg aztan megint szétszedem és összerakom?
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Xmodule
őstag
válasz Xmodule #14585 üzenetére
Nos ma szétkaptam a féltengelyt. Sajnos nem voltam elég figyelmes igy belefutottam egy elég kellemetlen amatörnek tunö dologba. Amikor kihuztam a tengelyt nem gondoltam rá hogy a váltoban lévö olaj kifolyik igy sajnos azt is utanna kellet töltenem. Mint kiderult, nekem pont a 19fogas zégergyürüs van (hurrá pont az a legdrágább!). Sajnos mivel az uj alkatrész csak egy hét mulva jön meg és a kocsi meg már nagyon elkezdett kopogni igy vettem rá uj gumit zsirral egyutt. Féktárcsa mosoval (1teljes flakon) kimostam az egészet mivel a régi zsirba benne volt már minden féle kosz,por. Aztán ujra kentem az egészet. Sajnos a kopogás megmaradt gondolom ezen már segiteni nem lehet. Barátnöm azt mondta (mivel övé a kocsi amugy) hogy most mintha jobban is menne, mivel azt mondta tegnap már alig jött fel a kis dombon itt a kocsi motor pörgött durván de az auto nem nagyon haladt. Szerintem viszont ez csak placebo, szoval ugyan olyan rossz mint volt. Mindegy a lényeg amig ideér az uj addig kibirja még (napi szinten kell a kocsi és minimum 100km/nap megy bele). Egyébként ha a belsö féltengely a rossz (az ami a váltoba csatlakozik) akkor annak milyen hangja van vagy az hogy derul ki? Mert a mostani ugye akkor kattog amikor elforditva van a kormány és gázd adok. Mondjuk én nem is gondoltam hogy az rossz lenne mert ott a gumi nem sérult.
[ Szerkesztve ]
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Xmodule
őstag
na ma megjött a féltengely(külsö) németböl. De szerintem ez nem jo. Igaz belul 19 fogas, de csak a belsö felén van vájat a rugos gyurunek. Ami a kocsin van most ott a a kulsö felén is van neki egy ilyen záro gyuru amit szét kell fesziteni és ugy lehet csak leutni. Akkor ha ezen ami most jött nincs ilyen vájat a záro gyurunek meg se probáljam rátenni mert csak az 1 gyuru nem fogja megtartani mi? A probléma csak az hogy sehol sem találtam olyat ami dupla gyurus lenne és 19 fogas...:S
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Xmodule
őstag
válasz Xmodule #14918 üzenetére
Erre valaki? Közben felvettem a kapcsolatot a küldovel is. Igazából meg képet is linkeltem nekik hogy néz ki pontosan az enyém aztán most hogy nem az jött ami nekem kell azt mondjak nekik kincs auto adatbázisuk... Szóval az en hibám es a retur postát nekem kellene fizetni... Nem éri meg vissza küldeni többe kerül a posta. Most azon gondolkozom esetleg a kettőből nem e tudnék egy jót össze hozni. Ha mar 20.000kmert kibír majd mar jo. Amugy a cég mapco. Nem ajánlom őket mert tudatlanok. Csak ha biztos vagy az aruban. Másképp nem tudnak segíteni sajnos. Nem is ertem hogy dolgozhatnak ott ilyen nem hozza értő emberek. Mondjuk egy képet egy alkatrészel össze hasonlítani nem hiszem hogy egyetemi végzettség kellene..
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.