Új hozzászólás Aktív témák
-
Cheesy
őstag
válasz Reaper04 #7662 üzenetére
Hmm... fejegység be van olyankor kapcsolva? Világítás rá van adva?
Nálam pl. a generátor ékszíj van elöregedve és az ad ilyen hangot, amint elkezdem használni a delejt a géperejű járóműben Ki is lesz cserélve jól.
Mindez alapjáraton, random mód jön elő, hideg motornál jellemzőbb.[ Szerkesztve ]
www.vakbelmutet.hu
-
aphra2
aktív tag
válasz Reaper04 #7670 üzenetére
Kipufogó csonk és a cső között van ilyen fémszövet kúpos tömités , lehet az sérült, (megnyomódott) rángasd meg a csövet a kat előtt jobbra-balra, hátha helyreáll.
Nyugodtan lehet rángatni mert a csonknál a rugók engedik , aztán vagy jobb lesz vagy semProbléma??Hát az meg micsoda?!!
-
Cheesy
őstag
válasz Reaper04 #7670 üzenetére
Kipufogóval kapcsolatban:
az enyémen is cseréltek komplett kipuff rendszert leömlőtől kezdve. Viszont utángyártottból lehetetlen olyat szerezni, ami a gyárival megegyező "hangolású" lenne... így az enyém szabályszerűen "dörög", kb 2000 felett amikor kihuzatom felerősödik a hangja. Semmi sportosítás nincs... értelme sem lenne.
Bár legutóbb kínomban (egy kicsit necces kamionelőzés után) már komolyan gondolkodtam hogyan lehetne még pár kósza lovat a motorba csábítani, de ötletem sincs. A következő erősebb lesz tudom, de addig is.www.vakbelmutet.hu
-
aphra2
aktív tag
válasz Reaper04 #7673 üzenetére
"Most szeretném épp cserélni rugós csavart, ami a leömlőt köti (tartja) össze a katalizátor felé vezető csővel. Arra gondolsz, hogy ott lehetett valami "sérülés" "
Igen arra gondolok , de ez csak tipp, és nem az öntvény vagy a cső sérült, hanem csak a tömités, mert írtad, hogy a motortérből jön a hang.
""kat előtt jobbra-balra" tehát a katalizátortól a motortér felé vezető csövet rázzam meg?"
igen , ami a csonktól megy lefele."+ említettem a rugós csavar cseréjét... akkor ott van elvileg egy ilyen fémszövet tömítés is ? (nem tudtam ) Akkor azt is érdemes akkor cserélni (főleg ha most megsérült?! "
Ismétlem csak tipp ,hogy ott fújhat ki , a legegyszerübb ha meghallgatod tutira hol jön a hang,
A csavar cserével csak ésszel, mert könnyen beletörik , ha nem indul meg akkor melegítés gáz-oxigén komboval és igen akkor érdemes már egy új tömités.
tűzkarikaProbléma??Hát az meg micsoda?!!
-
Ace Ventura
addikt
válasz Reaper04 #7822 üzenetére
Megoldottam. 3-as fúróval 2-2 lyukat fúrtam a lámpatest aljára.Szépen kicsöpög a víz, és nem is párásodik már.
Filléres megoldás.A lyuk természetesen nem látszik.Üres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej
-
hossszú
őstag
válasz Reaper04 #7993 üzenetére
A váltó olajat 45e km-ként kell cserélni a gyár előírása szerint, ha belül vagy akkor nem kell.
Én előzőleg 55e km után cseréltem, csere után mintha könnyebben lehetett volna kapcsolni a sebességeket de lehet, hogy csak bebeszéltem magamnak.„A kutya az egyetlen a világon, aki jobban szeret téged saját magánál.” Darwin