Új hozzászólás Aktív témák

  • I_Am

    veterán

    válasz Dare2Live #4850 üzenetére

    Ez akkora baromság, hogy segítségért kiállt. Úgy cakkumpakk az egész.

    Legyen szó Audiról, Mergáról, vagy BMW-ről.

    Ha hagyod magad, hogy okos szerelők lehúzzanak, hajrá. De ez alapján ne írj már ekkora marhaságokat, hogy lehet nézni a számla alapján nagyokat. Meg, hogy 150k km után előjönnek a bajok.

    251.000 km van jelenleg a kocsimban. Eddig amik cserélve lettek nálam.

    201.000-nél a hűtő, kompletten, vízpumpával, munkadíjjal 38.000.-
    220.000-nél bal első féltengelycsukló 5.690.- (gyári),
    2 kerékagycsapágy 5.390.- (gyári),
    240.000-nél termosztát 890.- Ft (gyári),
    241.700-nál vezérműszíj, görgő, segédgörgő, patron 39.000.- (INA, ami a legjobb) Mivel a vezérműszíj fedelét eltörtük, mert az egyik csavar beleszorult, ezért az még 7.440.- Ft volt. (lett volna olcsóbb is, de arra 3 napot várni kellett volna, ez meg a Porsche Hungáriától azonnal volt, tehát ez is gyári)
    241.700-nál hidrotőke is lett cserélve, darabja 2.690.- Ft (INA, ez is a legjobb)
    245.000-nél olajgomba 1.290.- (gyári)

    Ezen kívül ugye a szokásos 10.000-kénti olajcsere, csakis Castrol TXT Softech 5W-40, olajszűrő 890.- (gyári), levegőszűrő 1.290.-, pollenszűrő 2.200.-

    Amikor 241.700-nál szétszedtük a motort a szerelő barátom azt mondta, hogy tökéletes. Sehol semmilyen olajsár, égésfolt. Gyakorlatilag úgy nézett ki a motor belülről, mint egy bejáratós autó blokkja.

    Tehát ennyit a nyugati használtautókról. Elfelejtetted megemlíteni, hogy a szervízkönyv nem csak dísznek szokott lenni a kocsikhoz. Az alapján simán utána lehet nézni a kocsinak. Valamint a törést egy egyszerű hézagmérővel meg lehet állapítani, mert soha nem rakod úgy össze a kocsit törés után, mintha gyári lenne.

    300-nál fogjuk megejteni a motorgenerált, ami olyan 200-250k-ba lesz. Ebbe benne lesz az összes gépmunka és mindennek a cseréje. Valamint lekönnyítjük a tengelyeket, kap +200 köbcentit és teljesen ki lesz polírozva belülről a blokk. Ezek után olyan 160 ló körül lesz a teljesítménye. És elmegy megint legalább 200-250k-t mire újra hozzá kell nyúlni.

    És még annyi, hogy aki nem autóbuzi, hanem sima átlagember általában 7 év körülire saccolja a kocsit. Kasztnira pedig csak akkor kell költeni, ha összetöröd, mert nem rohad ki alólad soha. Tudod, anyaghasználat. Megnézheted akármelyik 3 killás kocsit, hogy 10 éves korára hogy néz ki.

    Utánaszámolhatsz, hogy más autóknál ezek mennyibe kerülnek, valamint, hogy láttál-e már olyan 3 millás új autót, amin ezeket 250k km-nél kellett cserélni, vagy előbb...

    [ Szerkesztve ]

    Ha teszed ami a célod, akkor arra vagy hivatott az életben.

Új hozzászólás Aktív témák