Új hozzászólás Aktív témák
-
Tigerclaw
nagyúr
Én Augusztusban vettem, de már akkor se vehettek fel új rendelést, és a kicsi készletből miatt semmi alkura nem volt lehetőség, ahogy arra se hogy valami extrát még belealkudjak. Viszont nekem annyira a Baleno jött ki nyerőnek, hogy muszáj volt bele menni.
Amúgy fura hogy az új hibridek nem hogy jobbak, de rosszabbak lettek, abból kiindulva, hogy az új hibrid 1,2-es motorok ugyanúgy 90 lóerősek a katalógus szerint, mint az idei, nem hibrid verziók. Korábban még volt extra 3 lóerő. Az hova lett? Vagy teljesen ugyanaz a hibrid rendszer van, mint volt, csak belekerült abba is egy extra részecskeszűrő és az elvitte az extra lóerőket?
Hol vannak a Toyota kooperációs autók?Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
a_tesz
Korrektor
válasz -=Vacsek=- #43853 üzenetére
Akkor vagy nem tudták, mire szerződtek, vagy volt valami okosítás a háttérben... Esetleg rossz sorra kattintottak, amikor a szerződést készítették.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
Winne
nagyúr
Urak!
Ilyen gépezet van itt valakinek?
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
Mr Pupák
csendes tag
válasz Tigerclaw #43841 üzenetére
Navitel MR250-et szereltünk be, előre menetrögzítő, és hátramenetben meg tolatókamera.
Nem a hozzá kapott kerek kamerát használtam, ha nem egy sima kínai szögletest, az pont befér a gyári helyre ( nem kell faragni), de ez egy visszapillantó tükör:-(
Ha mindenképpen a 2DIN-es megoldás szeretnéd, én megpróbálnék olyan méretű back kamerával összehozni a rendszert ami a gyári helyre befér. A csomagtérajtó kárpitot leszedve, egy kis műanyag takarót kell kivenni, és ott a lyuk:-) -
Tigerclaw
nagyúr
válasz Mr Pupák #43859 üzenetére
Nem feltétlenül kell új fejegység, a jelenlegi egyszerűbb megfelel és nem is akarok kiadni pénzt olyan dologra, amivel valószínűleg nem lennék elégedett. Jellemzően a navigációs rész elég kiábrándító a legtöbb gyári és utángyártott megoldásokban. Lagos és elavult térképpel.
Annyi az előnye, hogy nem barkácsmegoldás és talán nagyobb a kijelzője, ami jól jön a navi és a tolatókamera esetén is.
Szóval ha van olyan visszapillantós megoldás, ami menetrögzítő és tolatókamerának is használható, illetve a képminősége és a kijelző mérete is használható minőségű, méretű, akkor az is jó lehet. Az se baj, ha nincs rákötve a sebváltóra.
Azt hogy érted, hogy a gyári helyére? Van a Balenon valahol kihagyva gyári kamerának hely? (GL verzió)
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
nagyúr
-
Csari93
aktív tag
Sziasztok! Lehet hogy ezerszer volt már téma amivel kapcsolatban kérdésem lenne. Egy barátomnak új Vitarája van, és most váltott androidos telefonról iPhone-ra. Eddig minden rendben működött, viszont az iPhonennal nem sikerül a média hangját hallgatni a kocsiban. A BT párosítás OK és a telefonálás működik, a média hangját is a telefon kirakja (telefonon nem szól), de a kocsiban nem sikerül hallgatni, forrásként ha ki akarjuk választani a telefont, azt írja, nem található médiafájl (valami ilyesmit ). Mit hibázunk??
Köszi, üdv!www.flickr.com/csari
-
Idiofil
aktív tag
Sziasztok, létezik valamilyen ajánlott megoldás, hogy a gyári zenét egy kicsit fejlesszem?
(S cross, 2019, GL+).
Abba kezdek beletorodni, hogy a multimedia menu elég suta, de még nem is szól jól. Nagyon nem tucc-tucc zenét hallgatok, de így is zizeg, torzít. (ajtó oldalzsebben nincs semmi).Milyen lehetőségeim vannak? Mekkora költségre kell számolnom, ami alatt el sem érdemes indulni?
(Borsod/Szabolcs/Hajdu megyékben).Előre is köszönöm az infót.
Udv
M"Those who want respect, give respect"
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Idiofil #43869 üzenetére
Sajnos ez ilyen, a Vitara sem egy hangorgazmus, de állítólag van megoldás a szokolradios hangzás javitasara. Többen már kicseréltették a hangszórókat Herz-re, attól jobb lesz, de a bibi a fejegység nem túl minőségi erősítője. Hogy van e normális kivezetése azt nem tudom, de tuti tudnak segíteni a szervizben ha viszel egy jobb erősítőt meg 4 új normális hangszórót... Na ezektől talán jobb lesz valamivel.
Ha keresgéltél már akkor tudod hogy a jó autohifi a normális fejegységnél kezdődik. Pio, Clarion, Herz, Sal még élhető igaz kompromisszumokkal..."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
gyenesmartin
őstag
válasz Idiofil #43869 üzenetére
Ajtókat szigeteld le előszőr normálisan. Nem lesz olcsó de megéri. Csak ezek után éri meg a hangszórókat is lecserélni. Ha szigetelés nélkül cserélsz hangszórót azzal még nem érsz el sokat. Hangszóróból gladen alpha, kicx icq 6.2 nézzél, ha nem szeretnél erősítőt venni még. Alapból a fejegységben nincs rca kimenet, így csak a hangszórókimenetére tudsz kötni erősítő. Jobb hangú így viszont nem lesz csak hangosabb, tehát én az erősítőt csak akkor venném meg, ha lecserélném a fejegységet. Vagy olyan erősítőt vennék amiben van rca és hangszóró bemenet is.
Többet az autóhifi fórumbn tudnak mondani.[ Szerkesztve ]
-
Idiofil
aktív tag
válasz gyenesmartin #43872 üzenetére
@2ozzmexy, gyenesmartin:
Köszönöm a hozzászólásokat, az ajtó szigeteléssel gondoltam én is kezdeni, aztán hangszórócsere, de nem tudom, hogy mit szabad garanciavesztés nélkül és mit nem.
Fejegység cserénél lehet teljesen egyértelmű másnak, de nekem nem; HA veszek egy normális fejegységet, akkor uúgy lehet azon is használni a navit, kihangosítót, stb?
KÖzben válaszolt az ismerős, azt mondta, hogy a környező Suzuki szervizben nem foglalkoznak ilyenekkel (szigetelés, hangszórócsere), annyira le vannak terhelve."Those who want respect, give respect"
-
blakey
titán
válasz Idiofil #43873 üzenetére
Az S-Cross "beázik", legalábbis többen jelezték, tehát ha úgy megcsinálják, hogy téged nem érint a garanciális javítás akkor csináltasd meg viszont ha igen akkor ne.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
Viktoár
addikt
Sziasztok
2006-os swift 1.3 GLX eldöcög az e10-es üzemenyaggal vagy ne erőltessük? Esetleg elég ha időnként prémium üzemanyagot tankolva "átmossuk" az üzemanyagrendszert?
Üdv:Viktor
-
-
Viktoár
addikt
válasz Motion_Blur #43877 üzenetére
Köszi szépen, nálunk az asszony jobban aggódik miatta. Én már mondtam neki hogy le kellene cserélni.
[ Szerkesztve ]
Üdv:Viktor
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Motion_Blur #43877 üzenetére
Van egyáltalán olyan motor amiben kárt tesz és nem az ezredforduló előtti!? (az 19 éves autó, annak már valószínűleg kishazankban kisebb gondja is nagyobb lesz a bioetanolnál)
Nekem a corolla nem szereti, hidegen 3hengerezik vele több hét állás után... Eddig ilyet nem csinált, csak mióta E5öt kap...
Engem is kínoz ezzel a család csak twinport motor kapcsán. Abban maradtunk gyorsan el kell használni belőle és akkor nem lesz baj.[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
Én úgy tudom hogy ami teljesíti az EURO6-ot, abban minden van. A Vitaraban van, az Sx4 S-crossban is ami 6os. Ha nem hiszel nekem akkor a Vitara műszerfalát majd lefotozom...
@laca891: hát nincsen... Agip, shell, omv, MOL, egyiken sincsen a jó öreg 95os super benzin... E5 jelet kapott a régi 95os minden pisztolyon.
@ncc1701: a vvti nem szereti, próbálja a gyújtásvezérlő beállítani, de nem igazán megy neki...
@dethroner: én is így voltam vele anno... Mivel nincs más a kútnál ezt kapod felkiáltással belenyomtam 35litert...
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
tboldi
nagyúr
Magyarán mehet az E10, csak kérdés, hogy milyen évjáratú, motorkódú Swiftről van szó.
szerk.: A korábbi hsz-aidból kiindulva ez a 2005-2010 közti gombóc Swifté lehet, vagyis M13A és M15A motorokról van szó. Ebből következik, hogy a WagonR, az Ignis, az SX4 és a Jimny is használható E10-zel.
[ Szerkesztve ]
-
pjen
félisten
válasz r.levente75 #43891 üzenetére
A kölönböző fórumokra Te,Én és még sok fórum tag ír.Azt szeretném látni mikor a Suzuki képviselője írja le a véleményét.
-
zhali
csendes tag
Most tankoltam Baleno 2019-be és a tankfedél belső oldalán ott van két matrica: E5 és E10.
-
Kicsirics77
veterán
Ma már én is e10-et tankoltam reggel és lenyomtam egy 500km,reggel olyan 33 lityi ment bele de semmit nem vettem észre a 2016-os Vitarán.
.... .- --... -.- ..-. . -.- .-. .- ..-. - .-- . .-. -.- .-. .- -.. .. --- .- -.-. - .. ...- .. - -.--
-
csaba1203
addikt
válasz Kicsirics77 #43896 üzenetére
Majd pár tízezer km után fogja észre venni az,akinek nem ajánlott az autójába tankolni.
-
csaba1203
addikt
válasz Kicsirics77 #43899 üzenetére
Addigra már elektromos Suzukival csapatjuk.
Új hozzászólás Aktív témák
- Elemlámpa, zseblámpa
- Vigneau interaktív lokálblogja
- Google Pixel 6/7/8 topik
- DIGI internet
- Ford topik
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Witcher topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...