Új hozzászólás Aktív témák
-
dethroner
veterán
válasz Tigerclaw #42500 üzenetére
Swiftet rendeltem még júniusban, ott is ISG-nek vették fel a rendelést. Szerintem ez továbbra is a kis gagyi hibrid. A toyota féle rendszerhez meg szerintem több kell annál, hogy a két gyártó egymás kezébe köp és megrázza. Ott azért át kell alakítani a konstrukció, hogy minden ott legyen ahol kell. Nem csak úgy bedobnak a csomagtartó aljába egy aksit és uccu
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
Ok, jövő évtől 95g/km a kibocsátási maximum. De hol? Európában, vagy csak az EU-ban?
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
Azért az hogy világviszonylatban mérnék, nekem erős túlzásnak tűnik. Megnézném az amcsi batár terepjáró és platósok gazdáit, ha ezentúl ott is 4 liter fogyasztású 1000-es 3 hengereseket akarnának lenyomni a torkukon
Ha egy ország, pl Ukraina nincs az únióban, ott gondolom nyugodtan forgalomba lehet hozni szennyezőbb autót is. Következő kérdésem, ha ott forgalomba helyezik, majd én megveszem mint használt autót, akkor idehaza már csak a papírokat kell elintázni és mehet a jármű a forgalomba?
[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
-
SirKero
őstag
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
-
-
vzsryl
nagyúr
Kérdés, hogy városban használva mennyire hatékony. Én pl. hétköznap 90%-ban városban közlekedem, rövid távokon. Ha ilyen esetben sokat besegít, akkor akár enyhén kímélheti is a benzinmotort, így a meghibásodást is elodázhatja.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
gyenesmartin
őstag
Sziasztok!
2019-es Swiftet mivel lehetne megvédeni a kőfelverődésektől?
Jóformán csak városban használtam, amikor jó idő volt, erre meg az egész oldalsó küszöb mindkét oldalon tele van kavics felverődésekkel. De nem is akárhogy. 1-2 centinként találni rajta 5-10mm hosszúságúakat. Ahhoz képest, hogy még kíméltem is, tehát nem mentem vele gyorsan, a kavicsos részeket igyekeztem kikerülni, míg fel nem tudják rakni az első kerekekre a sárfogót, azalatt a 2-3 hét alatt (rendeléstől számítva elég sok idő míg megjött), hogy ennyit felszedett a kocsi igen durva.
Gondolkodtam egy ilyen küszöbspoileren, illetve ezen a sárvédő szélesítőn. Vagy fóliával többet érnék?
Ezzel most nagyon elásta magát a Suzuki a szememben.
Aztán vettem egy javítófestéket, hogy legalább azokat kijavítsam amiknél már a fémet is látni. Nekem ZWP színkódú autóm van, a festék is ZWP. 10-20 percen át ráztam fel, majd rákentem a kocsira vékony rétegben, de jóval sötétebb, mint a gyári fényezés. Úgyhogy most ott tartok, hogy a két oldalsó küszöböt lehet újrafényezni, valamint a motorháztetőt (nem mindenhova kentem a javítóból, de elég sok helyen látni a fémet). Utána pedig valamilyen módon védelmet rárakni.[ Szerkesztve ]
-
hcs57
őstag
válasz gyenesmartin #42520 üzenetére
Ezzel most nagyon elásta magát a Suzuki a szememben. - Más márka nem verődik fel? Akkor vegyél olyat. Nem értelek...
Okos vagy, ha csak a felét hiszed el annak, amit hallasz. Zseniális, ha tudod, melyik felét. forrás: mozaik.bloglap.hu
-
gyenesmartin
őstag
válasz Gergőke88 #42522 üzenetére
Telefon kamerája nem a legjobb, szemmel sokkal észrevehetőbbek.
Ami fehér csík van a képeken (a sima felületeknél), az mind karc és nem kosz. 2 hete volt rajta vagy 4 kisebb pont, most tele van az egész küszöb ilyen pontokkal, meg csíkokkal. Mi lesz ezzel 4-5 év múlva?
Lehet én vagyok ennyire érzékeny erre, de ha egy autó olyan karcokat kap, amin már látni a fémet is (azokat kijavítottam már) nem egyet, az azért nem kellemes.
Előtte egy 14 éves Golfom volt, azon egy szem karc sem volt, amit kavicsok okoztak volna.
Biztos vagyok benne, hogy vannak akiknek ez még semmi, de én nem vagyok ilyen, pláne ha újról van szó.[ Szerkesztve ]
-
blakey
titán
válasz gyenesmartin #42520 üzenetére
A kavicsok ellen nem tudsz védekezni, ahhoz, hogy ne történjen hasonló eset, tiszta utakra van szükség, a takarítás mellett fontos, hogy az autósok is rendszeresen ellenőrizzék a kerekeket és az esetleges kavicsokat kivegyék a lamellák közül, 10-ből 7 autós nem foglalkozik ezzel, én rendszeresen kiveszem a kavicsokat. Az ellen meg nem tudsz mit tenni ha menet közben az autónak "csapódik" egy-egy kavics, engem is zavar ha hallok valamit a szélvédőn vagy épp a karosszérián, ilyenkor megnézem, ha megtalálom és tudom javítani akkor megteszem.
Ha megfelelő színt szeretnél venni az autóhoz akkor érdemes kód szerint kikevertetni, nem elég csak a kód, kimennek az autóhoz és hozzá is nézik, mert többféle változat létezik, a kódok egyeznek de pl. Suzuki esetében a három helyen gyártott autó azonos színkóddal rendelkező változata árnyalatban eltér.
Egyébként pl. a Vitara fényezése jobb, mint pl. az Astrámé volt, azon minden apró porszem is sérülést okozott. A Swift Japánba készül igy elképzelhető, hogy nem olyan kemény a fényezése és eltér az ithhoni fényezéstől még árnyalatban is.Egyébként enyém is piros (és fekete) de biztos vagyok benne, hogy a két szín eltér. Javítani meg nem úgy kell, hogy nekiesel az ecsettel, ki kell tisztítani majd egy fogpiszkáló segítségével szépen kitölteni a sérülést, várni kell míg megszárad majd polírozni kell, hogy ne legyen annyira feltűnő.
[ Szerkesztve ]
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz gyenesmartin #42520 üzenetére
Én gondolkodok azon, hogy vegyek a Baleno-ra körbe műanyag védőelemeket, csak valószínűleg se nem olcsó, se nem szép. Már ott megakad a dolog, hogy ára sincs. Vannak szép színes katalógusok a Suzikinál az opcionális felszerelésekre, de nulla info elérhető arról, hogy mennyibe kerülne.
[ Szerkesztve ]
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
DeadMeat
veterán
válasz gyenesmartin #42523 üzenetére
Ha ennyire nagyon zavar, ami ertheto is, foliaztasd le az erintett reszeket.Gephazteto, lokos kuszobok, ami ki van teve a felverodeseknek. Nem olcso, sot draga, de nagyon mas mod nincs a kivedesere.
Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
blakey
titán
válasz gyenesmartin #42523 üzenetére
Amúgy meg a küszöb újrafényezése helyett vidd el egy fóliáshoz és szépen megcsinálja, pl. fekete fólával vagy ha azt szeretnéd, hogy gyári maradjon akkor fényeztesd le majd utána mehet egy vastag, átlátszó fólia.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
w.miki
veterán
Suzuki Ignis letört csomagtérajtó kilincs pótlására van valakinek ötlete?
A fém változatot 11e Ft-ért sokallom
Másik topikban már kérdeztem, de hátha itt is van valakinek ötlete, mint a bontott cucc.[ Szerkesztve ]
Olcsó kütyük: http://tiny.cc/fbkutyu
-
dnelb
veterán
válasz gyenesmartin #42523 üzenetére
ez azért van mert a golfon másfélszeres a festékvastagsag, nyilván jobban bírja.. Japánok vékonyan fújnak nagyon
-
hentes555
senior tag
Sziasztok!
Hülye kérdés lesz, de valaki esetleg le tudná mérni egy 5 ajtós, 2003-as swift első és hátsó ajtajainak magasságát, hosszát? Szállításhoz fontosak ezek az adatok.
"Tiefe Brunnen muss man graben wenn man klares Wasser will"
-
Üdv!
Van egy olyan problémám, hogy Suzuki Scross-ban, Nokia 3310-el nem működik tökéletesen a BT. Az autóra rá tud kapcsolódni, gond nélkül, névjegyzéket is látom. De ha rányomok egy névre, ott már nincs semmi gomb, tehát nem tudok hívni vele. Ha beírom tarcsazoba a számot, onnan megy szépen a hívás.
Más telefonnal megy simán minden. Volt esetleg valakinek hasonló gondja?
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
Dare2Live
nagyúr
válasz blakey #42524 üzenetére
"A kavicsok ellen nem tudsz védekezni"...
Ha valakinek ez tényleg fontos a problémás pontokat le lehet fóliázni. Az tényleg egész jól véd kis kavics horzsolás, ki horpadás ellen. Persze egy fél kilós kavics ellen nem sokat ér.don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
taranis
addikt
Sziasztok! Alapvetően ki szoktam kapcsolni a start-stop rendszert, viszont néha elfelejtem, és ilyenkor ritkán (havi 1 mondjuk) belefutok egy problémába: odaérek a piroshoz, leáll a motor, majd indulásnál nyomom a kuplungot, és szakaszos sípolás hallatszik, a motor pedig nem indul, meg sem próbál. Semmilyen hibalámpa nem világít. Ilyenkor a gombbal tudom elindítani a motort (kulcs nélküli indításos SX4 S-Cross-ról van szó). Szerviz szerint nem rögzült hibakód. Valaki tapasztalt hasonlót?
colorizer.net
-
zerokuler
csendes tag
Sziasztok.
Van egy 2005 ös Swiftem.
Este még minden ok volt mikor leraktam az autót, reggel viszont mikor elindultam észrevettem, hogy nem megy a kilométeróra, a fordulatszámmérő 1000-2000 között ugrál, a benzinszint jelző is össze vissza mutatja a szintet. A többi lámpa rendben működik.
Hol keressem a hibát?
Hol álljak neki?
A műszerfal egység egyszerűen bontható?
Előre is köszönöm.[ Szerkesztve ]
-
hundai
aktív tag
válasz zerokuler #42536 üzenetére
Nekem is volt hasonló, így engem is érdekelne a hiba.
Indítás után egyáltalán nem ment a sebességmérő kb 5 percig. Itt torque sem mutatott értéket. Majd egy lámpánál megállva észhez kapott, de 15km/h val kevesebbet mutatott. Újabb pár perc és egy stop táblánál való elindulás után már csak 5km/h val mutatott kevesebbet. Haza tartó út során pedig visszaállt a rendes plusz 3-5re. És ezt nagyon ritkán, de meg szokta ismételni.-Wake up Neo!
-
dethroner
veterán
Ma végre tudtak infót, mondani a megrendelt Swift elvileg már hajózik és október 16-án érkezik az országba. Tudja valaki hogy melyik Japán kikötőből jönnek az autók és Európában hol rakják partra?
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
válasz Hadrianus #42541 üzenetére
Van rá gomb, csak azt minden indításnál ki kell kapcsolni. Kolléga javaslata arra vonatkozott, hogy ne kelljen minden indításkor kinyomkodni.
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
Hadrianus
csendes tag
Ja értem, köszi
-
Tigerclaw
nagyúr
Ez a start stop funkció ezek szerint hibásan működik, azért kapcsoljátok ki? Ha igen, a Suzuki dolgozik a kijavításán?
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
BigBlackDog
veterán
Szerintem a startstopot érdemes kikapcsolva tartani (a működésétől függetlenül). Néha teljesen váratlan állapotban képes leállítani a motort (pl. hosszabb pályázás után, vagy még relatív hideg motornál), illetve -véleménem szerint- plusz igénybevételt jelent pl. öndindítónak, motornak.
-
válasz Tigerclaw #42546 üzenetére
Nem működik hibásan (legalábbis nálunk), csak szimplán nem szeretném ha 50 méterenként leállítana-indítana a motor 1-1 városi út alkalmával.
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
Új hozzászólás Aktív témák
- Poco X6 Pro - ötös alá
- SONY LCD és LED TV-k
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Milyen alaplapot vegyek?
- Kerékpársportok
- Álláskeresés, interjú, önéletrajz
- Alkoholista nevelde
- Motoros topic
- További aktív témák...