Új hozzászólás Aktív témák
-
t1
addikt
válasz gyenesmartin #39141 üzenetére
Ezek mind olyan kérdések amit neked kell megvàlaszolni. Én Swift esetében biztosan a sima 1.2-tbl vàlasztanàm, ha még automatán gondolkodnék kipróbálnàm milyen
-
Szajo
őstag
válasz gyenesmartin #39141 üzenetére
Most biztosan sokan le fognak szólni, de szerintem a CVT siralmas.
Ahogy mész vele mint egy robogó és elveszi azt a élményt amit egy ilyen kis autó is tud adni...
Persze egyértelműen "jobban" ki van használva a nyomatéka a motornak de hol számít ez annyira egy ilyen kis autónál?
Szerintem is próbáld ki CVT-vel és ha tetszik vedd meg ha nem tetszik ne igazából ez a legegyszerűbb megoldás rá.
Plusz egyéni vélemény és szakmailag sem tudom alátámasztani de szerintem a CVT váltónak a lánca előbb utóbb megnyúlik és akkor máris másabb lesz az áttételezés is. -
BigBlackDog
veterán
válasz gyenesmartin #39144 üzenetére
Ha jól tudom, Ignisben az automata valójában csak egy robotizált váltó, nálam emiatt le is került a listáról, félek a bólogatástól.
A háromhengeres, egyliteres Suzuki motorról rosszat még nem olvastam, bár tudomásom szerint még relatív fiatal konstrukció. Viszont sok "varrógépmotor", illetve "nem túl tartós kisköbcentis" kritikát hallottam már szerelők szájából, viszont a valóságtartalmáról ezeknek nem tudok nyilatkozni.
-
tboldi
nagyúr
válasz gyenesmartin #39147 üzenetére
Szerintem elég jó az egyliteres, Swift-ben volt alkalmam kipróbálni. ~1500-1800-as fordulatig, amíg el nem éri a megfelelő töltőnyomást, kissé ugyan döglöttnek hat, de szerencsére nagyon könnyű a kasztni, és amint elérte a turbó a kellő fordulatszámot, nagyon szépen szedi a pacskert. Alapjáraton nem olyan kiegyensúlyozott a járása, mint egy 4 hengeresnek, de a tartóbakok egész jól kiküszöbölik, a beltérben nem éreztem, hogy jobban remegne. A hangja olyan, amilyen, a 4 henger után kicsit furcsának hathat, de kiforgatva rohadt jó orgánuma van a páratlan hengerszámú motoroknak. Jó, azért nem egy Triumph Speed Triple RS Arrow dobbal.
A tartósságról meg annyit, hogy a feltöltött motorokban jellemzően erősebb hajtókarok és csapágyak vannak, mint a szívókban. Emiatt nem aggódnék.
[ Szerkesztve ]
-
@tco@
aktív tag
válasz gyenesmartin #39141 üzenetére
Nagyon gondolkodom rajta, hogy eladnám a mostani kocsimat, és vegyek-e fel hitelt új autóra. Nekem nem hiányzik az, hogy vegyek egy használtat, aztán mindig keljen rá költeni valamit.
Ez senkinek se hiányzik, a kérdés csak az, hogy reálisan mit engedhetsz meg magadnak. Cikk.
Csak azért írom, mert nyiiiiilvááán jobb egy új autó, csak mérlegelni kell hogy benyeled-e az ilyen árnál kb 1-1.5 millió bukót az első 2-5 évben, vagy veszel egy ennyi idős autót, ennyivel olcsóbban Mondom ezt úgy, hogy a következő Swiftem (a mostani után) nekem is talán új lesz, de inkább ez a 2-5 éves vonal.
CVT-t én személy szerint nem vennék, a Swift szépsége részben az, hogy van benne némi "bugi" (szerintem), és a japánoknál a váltás se egy rossz élmény azért. Én szerintem nem félnék az 1.0 turbótól, tutira jól megy, és ha most új autót veszel akkor sanszos, hogy lecseréled még mielőtt kikönyököl benne valami. -
HKorn
addikt
válasz gyenesmartin #39164 üzenetére
Így van, én is ezt untam meg. Hajlamos mindenki csak a szervizköltséget felhozni a használtnál, mint negatív tényezőt, de engem például jobban bosszantott, hogy állandóan hívogatnom kellett a szerelőt, hogy mikor érne rá, persze amikor ő ráér akkor én nem, illetve fordítva. Aztán ha megvan az időpont akkor szervezzek magamnak fuvart a melóba arra a napra, amikor kiesik az autó stb.
Run&Ride
-
BigBlackDog
veterán
válasz gyenesmartin #39859 üzenetére
Hehe... Pont ugyanezzel küzdöttem én is pár héttel ezelőtt. Felhívtam vagy 10 szalont az országban, illetve személyesen is elmentem négy-öt helyre Budapest környékén. Legkorábban májusra ígérte egy szalon (de ők kihangsúlyozták, hogy elő szokott késés is fordulni elég sűrűn), többiek júniusi átvétellel riogattak. Feltéve, ha kb. január első felében megrendelem. Írtam a Magyar Suzukinak is, de ők csak megerősítették, hogy igen, létező lehetőség és lehet rendelni, de sajnos tényleg 5-6 hónap, mire át tudom venni. Ha esetleg hasznos, akkor pár héttel ezelőtt még volt egy szabad, ásványszürke 1.2 CVT Swift Csepelen, amire márciusi beérkezést jósoltak, ha jól emlékszem.
[ Szerkesztve ]
-
SirKero
őstag
válasz gyenesmartin #40076 üzenetére
Ezért vettem Én is a fehéret. Kosztemető
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
őstag
válasz gyenesmartin #40267 üzenetére
Még abban bízok, hogy talán a faceliftnél meggondolják magukat. De ahogy nézem, ez nem Magyarország specifikus dolog, az egész EU-ban nincs automata.
Az 1.2 gyenge és a CVT-t sem kedvelem, 3 hengereset meg nem akarok, ha nem muszáj. Szóval marad a várakozás meg a gyűjtögetés egy új Mazda 3-ra.
"Less but better" - Dieter Rams
-
HKorn
addikt
válasz gyenesmartin #40284 üzenetére
Ha Swiftben alapáron 1.4T lesz, akkor azonnal veszek asszonynak egyet a mostani helyett és én fogom használni
Run&Ride
-
őstag
válasz gyenesmartin #40287 üzenetére
Ezzel egy csapásra okafogyottá válna a Swift Sport.. szerintem más motor kerül bele.
"Less but better" - Dieter Rams
-
nagyúr
válasz gyenesmartin #40287 üzenetére
Biztos lehetsz benne hogy nem az 1.2 áráért adják majd az 1.4T-t.
Més que un club!
-
szabonagyur
félisten
válasz gyenesmartin #40267 üzenetére
Úgyhogy maradt az 1.2-es cvt-s swift. 1L-est nem akartam, mert videók alapján igen lassan vált, ami engem zavarna.
Mivel a CVT nem is vált lényegében klasszikus módon így meglepne a dolog.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
dethroner
veterán
válasz gyenesmartin #40337 üzenetére
Te kicserélted?
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
samen
tag
válasz gyenesmartin #40341 üzenetére
Facebookon van swift 2017 csoport,ott egy fórumtag cserélte a gyárit,és szigetelte is.Nézd meg,lehet tud válaszolni a kérdéseidre.
-
dethroner
veterán
válasz gyenesmartin #40341 üzenetére
Melyik felszereltséget választottad?
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
pjen
félisten
válasz gyenesmartin #40344 üzenetére
Sajnos a korral beszűkül a hallás.
-
dethroner
veterán
válasz gyenesmartin #40344 üzenetére
Én is GLX-et szeretnék majd a nyár vége felé venni, de valamiért nekem az maradt meg a fejemben, hogy a GLX-ben vannak csipogók. Ha nincs az gáz, azt mindenképp szerelni kell bele.
Hogy mennyit javítana rajta? Nagyon sokat, sőt, a gyári ajtó hangszórót is dobd a fenébe, mert akkor valószínűleg egy koax vacak van venne. Érdekes hogy az én 23 éves öreg autóban is már volt a műszerfalban magas hangszóró, az ajtóban lévő 165mm-es koaxok mellett. Kidobtam a gyári kazettás magnót és a hangszórókat, tettem bele egy alap Pioneer fejet és egy szintén olcsónak számító Hertz komponens szettet. Az egész megállt kb negyvenből, de elmondani nem lehet a különbséget. Ha hallgatni is akarod, nem csak az a lényeg hogy csörömpöljön benne valami, dobod a gyári hangszórókat és teszel bele mélyközép+magas szettet.
Az meg hogy a szüleid nem érzékelik a gyári hangrendszer hiányosságait, semmit nem jelent.A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz gyenesmartin #40351 üzenetére
Ha van csipogó, az legalább azért jó, mert van számára kialakított hely és nem kell az A oszlopon mókolgatni csere esetén.
(#40352) samen Igen, tudom hogy hosszú a várakozás, de majd meglátjuk. Még az is lehet hogy lesz készleten
[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
tboldi
nagyúr
válasz gyenesmartin #40356 üzenetére
Szerintem kuplung.
-
nagyúr
-
Brogyi
senior tag
válasz gyenesmartin #41248 üzenetére
Ha tempomatot használsz minek nyomod a gázt? Biztos user error van. A kijelzőn látod a set feliratot?
Nem véletlenül a "limit" funkciót használod? Olvass egy picit abból az 500 oldaból.
Bármilyen picit nyomsz a féken kiugrik.[ Szerkesztve ]
-
M_AND_Ms
addikt
válasz gyenesmartin #41248 üzenetére
A kézikönyv mit ír ebben a témában?
Aki tejszínhabot szeretne, az inkább verje ki a fejéből!
-
Brogyi
senior tag
válasz gyenesmartin #41251 üzenetére
Bocsi, először gratula a masinához, és biztos jó.
középen a kijezőn látod a "set" feliratot? Az 5-sel jelölt.
Privibe küldök telószámot, és elmondom.[ Szerkesztve ]
-
Brogyi
senior tag
válasz gyenesmartin #41253 üzenetére
Akkor leírom, hogy én mi módon használom. 40 alatt kikapcsol. Városban addig amíg nem tudod használni addig tilos.
40 fölött bármennyivel haladsz akkor bekapcsolod, majd a „set” gombot lehúzod ( most jelenik meg a "set" felírat). Ilyen esetben mindig az adott tempóval folytatja, és kijelzi mennyi az. Itt már nem nyomod a gázt. Most tudod növelni csökkenteni a „set” gombbal.
Fékezésre kiesik rögtön, de ha nem vagy 40 alatt a „set” gomb lefelé húzásával bekapcsol újra az aktuális tempóval. Ha működik, akkor nyugodtan válthatsz, tartja.
Ha a beállított tempónál nyomd a gázt attól nem kapcsol ki. Pl. 80 van beállítva, és 90-nel haladsz majd elengeded akkor lelassít 80-ra ha nincs előtted autó, és elegedted a gázt.
Ebben a módban fékez, gázt ad attól függően mit lát a radar, és a lézer.
Ha vadul vezetsz akkor mindig kapcsold ki a biztonsági berendezéseket, mert mindig bele fog fékezni neked.
Nálam be van. -
csaba1203
addikt
válasz gyenesmartin #41248 üzenetére
Szia!
Kérdezném mikor rendelted meg?Még tavaly vagy idén?
Egyébként gratula! -
csaba1203
addikt
válasz gyenesmartin #41257 üzenetére
Akkor engem palira vesznek azt hiszem...
A januárban megrendelt Ignisemnek még se híre se hamva.
Nem tudom mit tegyek vagy mit lehet tenni,hogy ne bukjam az előleget de már nagyon elegem van ebből a hitegetésből. -
Brogyi
senior tag
válasz gyenesmartin #41262 üzenetére
Az amerikaiknál pl. tilos. Jó okuk van miért. Szerintem ha vezetsz soha ne kapcsolj "N"-be.
Igazából neked lesz tapasztalatod vele. Ha használod a Start/Stop-ot pirosnál mikor tartod a féket azt hiszem kikapcsol. Nekem nincs automatám azért találgatok. -
Brogyi
senior tag
válasz gyenesmartin #41312 üzenetére
Ne szívass ezen van olajhőfok? Egy képet róla pls.
Eddig a sportban volt csak.
Valaki felrakta az új fw-t a swiftre (1870)? Tapasztalat? Azt azért nem értem, hogy más ország az fw publikus nálunk meg nem.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz gyenesmartin #41312 üzenetére
VW-ek hajlamosak kamu értékeket mutatni a user felé, lásd a mindig 90 fokos hűtőfolyadék. A való életben nem létezik, hogy ne legyen még egy pici ingadozása sem.
-
Szajo
őstag
válasz gyenesmartin #41312 üzenetére
Én szoktam nézni OBD-n keresztül a hőmérsékleti értékeket nekem elég hamar felmelegszik... 20-25C°-nál kb 5-8km után üzemmelegnek mondható 80C° körül.
-
válasz gyenesmartin #41317 üzenetére
a kettő nagyon nem ugyanaz, az autóm mutatja mindkettőt, a hűtő folyadék kb 1,5-2km után 90 fokos, az olaj meg 4-5km után
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz gyenesmartin #41332 üzenetére
2000-2500 között tartsad
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
őstag
válasz gyenesmartin #41369 üzenetére
Nem lesz már Ignis és swift sem? Vagy csak motorváltás körüli átmeneti állapot? Ha jól tudom ennek a teljesen jó kis szívó 1,2-esnek is reszeltek (és ezt én őszintén sajnálom, szerintem új autóhoz mérten kis pénzből a legjobb valami suzuki 1,2-es mocival).
-
őstag
válasz gyenesmartin #41371 üzenetére
Akkor lesz itthon Vitara+Scross és kész? Esetleg Jimny örökkévalóság várakozás után?
Akkor lehet hogy Rav4 suzuki változat sem lesz... Pedig az érdekelne.
-
csaba1203
addikt
válasz gyenesmartin #41371 üzenetére
Te legalább át tudtad venni.Az én januárban megrendelt Ignisem a mai napig nem érkezett meg.
Azon gondolkodtam,hogy mivel foglalót adtam és nem akarom bukni megkérdezem nem lehet-e helyette egy Vitarát kihozni?
Működhet ez a dolog szerintetek vagy kereskedője válogatja? -
Brogyi
senior tag
válasz gyenesmartin #41376 üzenetére
Fényérzékelője van. Az üveg nem karcos, retkes? Nem te vagy akinek nem akart működni az ACC?
"Lakott területre beérve sem kapcsolt le magától."
Olyan érzékeny a szenzor, hogy a városi közvilágításra már lekapcsol. Szinte csak tök sötétben vált fel.
Valami nem kerek nálad. -
tboldi
nagyúr
válasz gyenesmartin #41976 üzenetére
1. Most még olcsóbb, mint szezon kezdetén vagy közben, úgyhogy szerintem érdemes.
2. Szerintem olcsóbb külön-külön összeszedni a dolgokat, a Suzuki-only webshopokban jó árak szoktak lenni.
3. A gumiké meg szokott nőni. Sőt, ha valami elég jól szerepel a tesztekben és felkapott lesz, akkor azért is rá szoktak tenni.
4. Emlékeim szerint erős közepes az a Yokohama, én előbb vennék Hankook W452-t vagy Kleber Krisalp HP3-at.
5. Ezt olvasd el, bár a két méret között olyan kicsi a különbség, hogy kb. észre sem vennéd.[ Szerkesztve ]
-
laca891
aktív tag
válasz gyenesmartin #41976 üzenetére
Szerintem vedd meg a szalonban, jó az ár. Nekem 200-at mondtak a téli garnitúrára.
Az hülyeség, hogy csak 4db felni van és mindig át kell szereltetni a téli-nyári gumikat.
[ Szerkesztve ]
Szükségem van egy erős PC-re, mint gyenge Téesznek az erős traktorra!!!!!
-
laca891
aktív tag
válasz gyenesmartin #41984 üzenetére
Akkor vedd a jobbat és olcsóbbat...
Szükségem van egy erős PC-re, mint gyenge Téesznek az erős traktorra!!!!!
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz gyenesmartin #41976 üzenetére
A mysuzuki oldalán Yokohama V903 téli gumit hoznak arra a szettre. Prémiumként hivatkoznak rá, de egy 2010-es ADAC tesztben épp hogy átment kegyelem kettessel:
Olyan gyenge mint a gyári gumi amivel adják a kocsit. Azt is talán érdemes minél előbb eladni és venni helyette egy rendeset. Ráadásul ha egy majd 10 évvel ezelőtti tesztben is szerepelt, gondolhatod, hogy milyen technológiai szintet képvisel.
[ Szerkesztve ]
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
tboldi
nagyúr
válasz gyenesmartin #41978 üzenetére
Meg a TPMS, de igen.
Nincs semmilyen hátránya, nem köztelező a gyári gumit használni, csak legyen gyári méretű.(#41987) Tigerclaw: +1
[ Szerkesztve ]
-
HKorn
addikt
válasz gyenesmartin #42014 üzenetére
Az mondjuk érdekes és van egy olyan érzésem hogy fizikailag is lehetetlen, hogy a Swiftben legyen 10cm a lábadnál, mikor az S-Crossban hozzáér a háttámlához a lábad.
Swift tengelytávja 2450mm míg S-Crossé 2600mm, tehát 15cm-el nagyobb. Ennyire nem lehet vastag az ülése :D
Run&Ride
-
batai15
félisten
válasz gyenesmartin #42029 üzenetére
Akkor marad a Swift cvt vagy scross ezek szerint .
-
Cathfaern
nagyúr
válasz gyenesmartin #42029 üzenetére
Én nem tudom, mekkora emberek rohangálnak Mo-n? Én 180cm-vel és arányaiban hosszú lábbakkal gond nélkül elférek elől is meg hátul is Vitarában.
Nyilván beül előre 2 méteres ember, akkor hátra már nem fog beférni egy ugyanakkora, de ha valaki tudja, hogy arányaiban magas emberek vannak a családban, akkor célszerű megnézni az autó hosszát is, mert esélyesen egy alig 4 méteres autóban nem lesz annyi lábtér, mint egy 5 méter hosszúban. -
veterán
válasz gyenesmartin #42079 üzenetére
Ne telefonálj és később ne akarj reklamálni. Csak vadonatúj cuccokat vásárolj, bármi ami "demo", az felejtős.
A legalja brigád. :-(((Gyári Suzuki felnit és dísztárcsát (made in India) tudsz rendelni pl. a Suzuminn.hu-ról, én is ott vettem Apám Ignisére. A TPMS-t mi szkippeltük télire, az jó áron van (volt) a Jófogáson.
[ Szerkesztve ]
-
blakey
titán
válasz gyenesmartin #42252 üzenetére
Suzuki szervízekbe vállalnak kőfelverődés javításokat?
Elég durva, hogy 2 hónapos autón már van 10 db 1mm-es átmérőjű pont, - ez nem korhoz kötött, ez egy ilyen sport, ha szerencséd van akkor elkerülnek a kavicsok ha nem akkor mindegyik megtalál. Szerintem normális fényező megcsinálja szépen, javítóstiftel kijavítja majd szépen átpolírozza, egyébként néha átnézem a felületet és ha van valami akkor azonnal javítom, már egész kól belejöttem így 4 autó után. Némelyik láthatatlan javítás. Előző autómon rengeteg ilyen javítás volt, sokkal gyengébb volt a fényezése és minden apróság meglátszódott.
Jó lenne, ha ezen is lenne egy műanyag burkolat, mint a crossban is van végig az aljánál. - Swifted van? Igyekszem olyan választani amelyiknél van oldalső védelem is, annyival kevesebb a gond.*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
dethroner
veterán
válasz gyenesmartin #42461 üzenetére
Ez mennyire biztos? Mert a gyári méret az 185/55 R16.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz gyenesmartin #42463 üzenetére
Éretm. De a Bridgeston ecopia EP150 az tuti, hótbiztos?
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz gyenesmartin #42465 üzenetére
Olvastam hogy panaszkodsz rá a hangosság miatt. Egy Bridgestone cikk külön kiemeli hogy a Nissan villanyautóra ezt rakják a gyárban, mert annyira keveset fogyaszt és halk, és egy 2011-es ADAC teszt is azt mutatja hogy kifejezetten csendes gumi.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Autós topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Aliexpress tapasztalatok
- Microsoft Excel topic
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Egyelőre nem tarolja le a piacot a Vision Pro
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- Fujifilm X
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- További aktív témák...