Új hozzászólás Aktív témák
-
eami
addikt
válasz Kicsirics77 #43896 üzenetére
érzésre jobban fogy (tudományosan is asszonták...) + hideg indításnál olyan 1.5-2x annyit pörög az indító mint előtte.
-
dethroner
veterán
-
GEPESZ66
veterán
Ebbe jó ez a E10 benzin?
Ignis, 1.3 benzin, 2005 -
dethroner
veterán
válasz Kicsirics77 #43906 üzenetére
Nem fog jelentkezni rögtön ha gondja van a benzinnel. Kell pár hét, esetleg hónap mire megeszi a rendszert az alkohol.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
tboldi
nagyúr
válasz dethroner #43907 üzenetére
Esetleg év, ha kizárólag a gumi- és fémalkatrészek megevésére koncentrálunk.
Mondjuk Kicsirics 2016-os Vitarájának elvileg bírnia kell hosszútávon is, hiszen nem tiltja a Suzuki az E10-et.De azoknál az autóknál, amik elég ritkán vannak használva, hamarabb fog jelentkezni valamilyen probléma, évjárattól függetlenül. Nem is az etanol "pusztító" hatása miatt, hanem mert kiválik a benzinből és egyfajta trutyi keletkezik a tank alján. Ez már okozhat indítási problémákat.
Ha jól tudom, az E10 kb. 3 hónapig áll el, az E5 meg 6 körül. Ennyi idő alatt célszerű kifogyasztani a tankot.
[ Szerkesztve ]
-
Yenka
csendes tag
Osram Night Breaker Silver izzóval van tapasztalata valakinek?
-
Motion_Blur
félisten
-
tboldi
nagyúr
válasz Motion_Blur #43912 üzenetére
Nekem Netriskes van, de teljesen ugyanaz, mint a Forensis.
Ennek ellenére mégis a Shell-hez vonzódom.
-
őstag
Én használtam egy ideig, de nem Suzukiban - előrelépés volt egy noname után, meggyőzött, hogy később megvegyem a Night Breaker Laser-t
Ma hajnalban én voltam a sofőr, ilyen kihalt országutakon sötétben ritkán vezetek, szinte végig ment a távolsági, még az utasok is megjegyezték, hogy brutál fénye van (az Osram ködlámpával együtt pláne.. )
A Silverhez még annyit, hogy talán kicsit hosszabb élettartamú, mivel nem annyira végletekig a fényerőre van kihegyezve - de ez inkább csak egy gondolat, mint tény, nem teszteltem."... and I hope you have a great day!"
-
2ozzmexy
aktív tag
Merem ajánlani, két garnitúra ment ki a corollabol, csak még sima nightbreaker volt, meg egy blue is...
Miután beraktad légyszíves fáradj el egy fényszóró állításra, de komolyan, mert refizni fognak a szemből jövők ha egy picit is magasabbra világít mint az ideális. Nem nappali fényt varázsol, de a többihez képest bestbuy."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
eami
addikt
válasz Kicsirics77 #43906 üzenetére
egyáltalán nem vészed de én minden apró zörgést képes vagyok észre venni... amolyan szerelők kedvence lehetek.... és egy pár milisecel bizony tovább tart az E10-el.
-
dethroner
veterán
válasz pető bá' #43914 üzenetére
Távolságival nem művészet fényerőt és látótávolságot produkálni, a legolcsóbb ezeréves H4 is nagyon jó ha a távolsági részét nézzük. Pont a tompított ami számít, azért lehet érdemes a lámpával és izzóval foglalkozni. A tesztek is arról szólnak, nem pedig arról hogy ha nincs se előtted se mögötted senki akkor a távolsági persze hogy bevilágít sok száz métert
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
eami
addikt
válasz Kicsirics77 #43919 üzenetére
nincs mit elengedni ¯\_(ツ)_/¯
-
2ozzmexy
aktív tag
És EURO6-os? Úgy tudom hogy csak az teljesíti amiben van részecskeszűrő, de lehet tévedek.
Ha nincsen az tök jó, akkor az egy "tiszta" motor, bár a BoosterJet-be se kellene...@eami: Ennyi legyen a legtöbb probléma ami az E5 és E10 tankolásából adódik, főleg a mai downsized, DPF-es, változógeometriásturbós, Start-Stop rendszeres autók mellett...
Milyen érdekes hogy az olajszállító tanker kéményén nincsen részecskeszűrő és nem bioetanollal megy... Jah, hogy a delfinek nem szavazhatnak!?[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
A VVT-i corolla is közvetlen befecskendezéses, de sosem kormolt, mondjuk az csak EURO4...
Jah meg szívó és nem töltött motor, ami azért is érdekes, mert a turbós benzinesekbe raknak DPF-et, de a régi Transitunk még tavaly előtt is leműszakizott, pedig annak ha odaléptél, az felért egy esőerdő tűzzel...[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Vigneau
félisten
válasz 2ozzmexy #43926 üzenetére
2017 év végi gyártású EURO6-os Swift, pont most vezették ki a motorját a lágy hibrides éra kezdetekor a kínálatból.
Ha végre megkapom a szervizkönyvem, akkor rákérdezek, valójában mi a helyzet a GPF-el.
[ Szerkesztve ]
Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...
-
2ozzmexy
aktív tag
Nekem az 1,4T Vitara 2019 második feléből származik és abban már van GPF, ha másik színt választok akkor megúsztam volna, de azok nekünk nem tetsző színek voltak...
Piros nem volt, rendelni nem tudtak, volt még sárga, türkiz meg grafit..."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz 2ozzmexy #43922 üzenetére
Az "Euro 6" most január 1.-től kötelező. Amennyire tudom tavaly év közepén még nem tudták hozni a legtöbb modelljükben ezt a szintet. Talán a Swift Sport volt az egyetlen kivétel.
Az jó kérdés, hogy mi történt azóta. Az pl. gyanús hogy tavaly még 90+3 lóerős volt az 1.2 hibridjük, most meg csak szimplán 90 lóerősnek írják. Lehet hogy a határon mozogtak, mert az az 1.2-es szívó motor elég jól sikerült és csak újraprogramozták a vezérlést, 3 lóerő beáldozásával. Így pedig már nem csak az Euro 6D temp-et, de az Euro 6-ot is teljesíteni tudták.
Persze ez is csak spekuláció.
[ Szerkesztve ]
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
Kicsirics77
veterán
Apropó,jut eszembe az oldalsó irányjelzőmet kitörte valami baromállat a parkolóban,nem lehet visszarögzíteni mert a műanyagfül letört,hol lehet vagy érdemes venni 2016-os Vitara jobb oldali irányjelző.Köszönöm a válaszokat előre is.
.... .- --... -.- ..-. . -.- .-. .- ..-. - .-- . .-. -.- .-. .- -.. .. --- .- -.-. - .. ...- .. - -.--
-
tboldi
nagyúr
válasz Kicsirics77 #43931 üzenetére
Suzuki-only webshopok, márkaszerviz, vagy ha megvan a cikkszám, akkor meg tudod rendelni az Unix-Bárdi párosnál is.
(#43924) 2ozzmexy: Szerintem az a Corolla inkább szívócső befecsis lesz, nem közvetlenül az égéstérbe nyomja.
szerk.: Nem látok plusz furatot a szelepek és a gyertya között a 4ZZ-FE hengerfején.
[ Szerkesztve ]
-
ncc1701
veterán
Enyém 1.2 szívó, euro6, nincs dpf.
-
SirKero
őstag
2019.02-hó S-Cross 1,4T.
Ebben még nincs de amit már a nyári leállás után csináltak abba már van DPF ( úgy tudom )Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz tboldi #43932 üzenetére
Legyen szívócső befecskendezéses, de az tuti hogy 4 injektor van benne, mert amikor kerestük a "hidegen ledadogás" okát, akkor bemérettem őket, 4et vittem és annyit is hoztam. Vmi noname cuccok voltak, vmi Denso.
Ha bent van a motor a kocsiban és szembe állsz vele, akkor a feléd lévő oldalán van a hengerfejnek, legalábbis oda kezdték visszatenni, aztán otthagytam őket és már csak a kész kocsiért mentem. (Meg még kellett ezt-azt csinálni rajta, például hosszbordásszíjfeszítő "patront" cserélni, meg 2 gyújtótrafót és kuplungkinyomót, mert kinyírtam a hülye megszokásokkal...)"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Winne
nagyúr
Én ennek az elődjét használtam, de fényben is azt vártam, hogy többet tud a gyárihoz képest és nagyon hamar ki is nyiffant ahhoz képest. Nekem nem vált be, az árán hoznak 10 simát és nem világít érezhetően jobban az én autómban.
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz tboldi #43938 üzenetére
(és xmad természetesen: )
Köszi srácok, így már értem, én abban a hitben voltam eddig hogy ez közvetlen befecsis, mivel hengerenként van injektor, de így már értem. Mondjuk a corolla nem kokszosodott, remélem a boosterjet sem fog...
Hogy melyiknek mi az előnye és mi a hátránya még nem jöttem rá... csak annyit tudok hogy a bal képen lévő megoldásnál nem lép fel szívócső lerakódás, mert "kimossa" az üzemanyag-levegő keveréke.
A Vitara néha (4-5 havonta) kap majd egy hosszabb autópályás etapot és akkor lesz ideje a GPF/DPF/részecskeszűrő/akárminek is nevezzük alkatrésznek tisztulnia.
Az akksi, a turbó és az önindító miatt jobban aggódok, a start-stop rendszer nem igazán foglalkozik ezen alkatrészek kímélésével...[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
SirKero
őstag
válasz 2ozzmexy #43940 üzenetére
Az akksi, a turbó és az önindító miatt jobban aggódok, a start-stop rendszer nem igazán foglalkozik ezen alkatrészek kímélésével...
Kapcsold ki és meg van oldva A turbóra meg ott a 10 év garancia
[ Szerkesztve ]
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz SirKero #43943 üzenetére
Ki szoktam kapcsolni, már sötétben is megtalálom...
Jaja, ott a Pro garancia, regisztráltam is az oldalon, csak nem jöttem rá hogyan lehet megadni azon az oldalon az autóm adatait...
Most éppen kiélvezem a "bejáratós üzemmód" előnyeit, még 4-500km-ig, aztán elkezdem emelni neki a terhelést, 3-4000km után majd elkezdem kenni neki, hadd szokja. Még nekem is szokni kell hogy ne állítsam le rögtön mint a szívókat, hanem hagyjam ketyegni alapjáraton hogy a turbó tudjon hülni egy kicsit. Meg itt a -5-6fokban hagyom mindig melegedni egy picit alapjáraton, nem rögtön indulok el vele.@xmad: Lehet majd kipróbálom, úgy 6-8 év múlva, ha már lesz benne 100ezer km, csak remélem nem a GPF látja majd kárát... Ha csak annyi baj lesz vele mint a szívó corollával, akkor egy nagyon boldog Vitara tulaj leszek.
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
SirKero
őstag
válasz 2ozzmexy #43944 üzenetére
Ki szoktam kapcsolni, már sötétben is megtalálom...
Van rá megoldás hogy állandóra ki legyen kapcsolva
Jaja, ott a Pro garancia, regisztráltam is az oldalon, csak nem jöttem rá hogyan lehet megadni azon az oldalon az autóm adatait...
Pro garancia regisztráció Én úgy tudom,hogy elég ha évente ( vagy 15 000 km ) elhordod a szervizbe.
[ Szerkesztve ]
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz SirKero #43945 üzenetére
És mi rá a megoldás? Gondolom a gari ugrik tőle... a szervízben legalábbis azt mondták hogy nem lehet kikapcsolni, pedig fizettem is volna érte, hogy kilőjjék... (köpök a fogyasztásra, nem attól a félliter/100km-től fog csődbemenni a családi kassza, arról tesznek a bankok úgyis...)
Nekem írja a Pro Garancia papír hogy regisztrálni kell a MySuzuki.hu oldalon, de csak ennyit, hogy magamat vagy az autót...
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz 2ozzmexy #43944 üzenetére
Elvileg ezeket már nem kell bejáratni, mert padon bejáratták a motorokat. Épp ezért sincs kiírva kötelező olaj, meg olajszűrő csere 1 évig, vagy X ezer km-ig. (Most nincs előttem, de talán 15000 km)
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
SirKero
őstag
válasz 2ozzmexy #43946 üzenetére
A fűtést front állásba teszed és a ventit első fokozatra. Akkor nem áll le soha.
(#43947) Tigerclaw Annyit ír a manual,hogy 1000km-ig ne vontass vele és lehetőleg ne padlózgasd
[ Szerkesztve ]
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz SirKero #43948 üzenetére
Ez egy jó tipp, köszi, majd kipróbálom, nyáron gondolom hűtésre kellene. Remélem automata klímával is bejön.
@Tigerclaw: A corollara is ezt mondták anno, aztán sorban eszi mindegyik az olajat, az enyém ami az első 5000kmen nem volt nyelezve főleg hidegen, az bezzeg nem eszi... Ennyit a padon bejáratos módszerről. Mondjuk csak 5w40es olajat kapott és manfilter szűrőket, sosem ment 10ezernél többet egy olajjal... De nem is eszi, pedig 20eves lassan...
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."