Új hozzászólás Aktív témák
-
Utóbbbi szerintem, menüpont mindegyiknél ott van, csak kell hozzá a navi kártya.
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
Vigneau
félisten
Jól látod, csak a térképet tartalmazó kártya kell bele és az SLDA utána teszi majd a dolgát. Én is várok már az SD kártyámra. Azért nem mindegy, hogy 10-15k-ból megvan, vagy 80k-ért megveszed a márkakereskedésben.
Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...
-
bb71
őstag
Köszi mindenkinek! Most veszik szülők, és én marha nem próbáltam ki, hogy tényleg elindul a navigáció... kedden kiderül.
-
Tigerclaw
nagyúr
Gyári fejegységből ritka a jó. Jellemzően kötött rossz minőségű a navigáció, ritka és fizetős frissítéssel, lassú hardverrel, rossz minőségű kijelzővel. Én ezért se kértem GLX szintet. Minek fizessek valamiért egy rakás pénzt, ha jó eséllyel nem azt használnám navigációra.
Ez ugyanaz mint az okostévék világa. A gyártó nem ért a dologhoz, vagyis csak a minimumot biztosítja, minimális supporttal és még abban is utólagos üzletet lát, vagyis pénzes updateben gondolkodik.
Persze nem könnyű jó minőségű 3rd party fejegységeket se találni, amik márkásak, vagyis várható a minőség, megbízhatóság, de modernek is.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz dethroner #44111 üzenetére
Tudom, de a GLX egyik extrája az én autómnál a navis fejegység volt, tehát a felárból mondjuk 100k HUF egy olyan extrát takar, amit nem használtam volna. Volt pár olyan dolog, ami jól jött volna a GLX-ből, pl. tempomat, vagy tolatóradar, riasztó de árukapcsolásban olyan extrákkal, amik meg feleslegesek lettek volna.
Mondjuk konkrétan ahol én vettem, nem is volt GLX verzió már, de az országban lett volna lehetőség olyat is beszerezni nem kevés kb. 800k felárért.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
SirKero
őstag
Gyári navi kártya a neten itthoni vétel garanciális 15k. Vitara-S Cross.
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
gombii
tag
Valakinek van infója, hogy '14-es Swift Sportba mennyi fékfolyadék szükséges? 500 ml elég lehet? Köszi előre is!
-
Herczi
senior tag
Swift SLDA-hoz hol lehet megtalálni a legfrisebb szoftvert? Frissült a Sony Xz3-on a Droid, azóta nem megy a zene lejátszás bluetoothon. Octaviaban működik a dolog, úgyhogy bepróbálkoznék egy slda frissítéssel, hátha.
-
SirKero
őstag
válasz ncc1701 #44105 üzenetére
Ha nincs más választás csak a waze akkor inkább a kihajtogatós térkép.
#44106) dethroner Én is szívesebben használnék egy [ilyet] de ennyi pénzt sajnálok rá.Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
Hadrianus
csendes tag
válasz Hadrianus #44121 üzenetére
És még egy kép, érdekes, nem mondom hogy jobb lett, de pofás így is
-
tboldi
nagyúr
válasz Motion_Blur #44123 üzenetére
Mer’ a kék kör jobb vót?
-
Hadrianus
csendes tag
válasz Motion_Blur #44123 üzenetére
Először nekem sem tetszett, de jobban elnézve nem lett ez rossz, modernebb, "frissebb" kinézetű. Szokni kell, mert egész más karakterű lámpa.
-
Motion_Blur
félisten
válasz gyenesmartin #44127 üzenetére
Eddig is LED-es volt.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
nagyúr
-
gyenesmartin
őstag
válasz Motion_Blur #44128 üzenetére
GL+? Eddig halogénes volt. Csak a GLX volt ledes
-
Yenka
csendes tag
Swift hangszóróit szeretném lecserélni, milyet ajánlatok?
-
dReFiX
senior tag
Helyzetjelentés: 5,5 lesz egy Vitara GL+ metálban 5,550 egy ugyan olyan SX4. GL+, megkapja a led lámpát plusz a biztonsági rendszereket a vitara GL+[ sávtartó, adaptív, holtér stb. ] Automata nem lesz semmiből.
-
KubanitoS
veterán
válasz dReFiX #44135 üzenetére
Ez nem annyira jó hír, én ugyanennyiért vettem az összekerekes 1.4 S-Crossom. Az automata száműzése szerintem öngól. Lehet az eladások töredékét adták ugyan az automaták, de azért opcióként nyugodtan meghagyhatták volna. Szüleim is gondolkoznak új autó vásárlásán, apám már csak automatát fog venni, de ezzel a Suzuki ki is esett...
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
Hadrianus
csendes tag
-
bb71
őstag
Elhoztuk az 1 éves Ignist a kereskedőtől.
Egy furcsaság van vele: a gázpedál számunkra - apu vette - túlságosan kemény, nehezen lehet benyomni.
Volt suzukink, úgyhogy tudjuk milyen egy finom gázpedál...Celerio is van, annak egy vajpuha a gázpedálja ehhez képest.
Szerintetek mi lehet az oka? Vagy ez ilyen az Ignisé???
-
vacs
veterán
válasz dReFiX #44135 üzenetére
Kár, hogy a GL+ Vitarahoz nem lehetett külön kérni csak a led lámpákat (és esetleg a távolság tartó tempomatot).
A GLX Nekem nem ért annyival többet, de a led-nek örültem volna!
Az viszont jó, hogy az új GL+ Vitaraban már benne lesznek, bár sokra nem megyek vele, hiszen nem tervezem cserélni az egy éves autót, pláne hogy van benne kemény 5500 km (van egy régebbi futkozós autó is) ![ Szerkesztve ]
(^)(>.<)(^)
-
BigBlackDog
veterán
Őszintén szólva nem határolódnék el ennyire a cserétől, átgondolnám a dolgot. A Suzukiknak nem túl nagy az értékvesztése, így egy évesen relatív jól tudnál kiszállni belőle szerintem (főleg, hogy ezt a vevő rögtön megkapná). És ha tudsz várni, akkor mégiscsak feljebb tudnál lépni egy újonnan rendelt példánnyal.
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz dReFiX #44145 üzenetére
Azokat hogy tudják eladni idén? A Suzuki nem szórakozásból változtatott a palettán és emelt az árain. Ha a tavalyi modellek is eladhatóak lennének akkor nem változott volna semmi. Persze forgalomba helyezhették a készletet előre, még tavaly, de nem biztos hogy az megoldja a dolgot.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
őstag
válasz BigBlackDog #44147 üzenetére
Ezért csábít annyira a RAV4 ahogy telik az idő és spórolgatok... Most hogy nincs automata szerintem új áron is lehet hogy elmenne az scross (17. augusztusi 37 ezer kilométerrel, gl+ automata allgrip 1.4t, nekem még 5,6 millióba volt)... És ez a teljesen életszerűtlen használt autós trend nem tudom meddig marad fenn.
[ Szerkesztve ]
-
dReFiX
senior tag
válasz Tigerclaw #44148 üzenetére
Állam biztosít nekik engedélyt rá. Előző évben Y márkából eladott darabszám X % kaphat egyedi forgalobahozatali engedélyt akkor is ha már nem felel meg a követelményeknek. Gyakorlatilag le vannak adva az alvázszámok az okmányiroda rendszerébe és simán forgalobam engedik.
(#44149) Tom1939
Csak a 48V rendszerű autókban nem lesz automata, a jövőre megjelenő komolyabb hybrid rendszerrel szerelt modelekben már lesz.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen egeret válasszak?
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- petipetya: Nagy chili topic. :)
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Honda topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Gyúrósok ide!
- Volkswagen ID.7 menetpróba
- További aktív témák...