Új hozzászólás Aktív témák
-
PNP
őstag
válasz dethroner #46389 üzenetére
Nekem szervizben kérésre frissítették 1880-ra, azóta mintha gyorsabban elindulna az AA. Az új fw alatt egyetlen fagyásom volt, kb. 10 percig teljesen érzéketlen volt a touch, tehát gyakorlatilag használhatatlan volt minden, csak a kormányról tudtam hangerőt állítani. Hiába indítottam újra a telót, vettem le a gyújtást, stb. De frissítés előtt is volt vele bajom néha, ettől függetlenül az esetek 95 százalékában működik, ahogy kell.
-
PNP
őstag
válasz Szilágyi84 #47720 üzenetére
A "hybrid" még a gyártó szerint is csak 0,3 l-t hoz, és nyilván csak városban van minimális értelme. Itt nézegess fogyasztást: [link] 71 felhasználó (1.2) átlaga 5,35 l (nekem 5,33 l)
-
PNP
őstag
válasz stickermajom #47974 üzenetére
Az a lista már a frissített Swiftre vonatkozik, és szerintem hibás, legalábbis ugyanabban a katalógusban a képeken a GL-nek továbbra is halogén fényszórója van, hátul is maradt a régi lámpa.
-
PNP
őstag
válasz dethroner #48714 üzenetére
Linkeld már kérlek azt a két autót, én tegnap is rákerestem, ma is, de nem látom. Előző szériás GLX van 2017-ből, de az nem érdekes. Legújabb Swiftből sima GL van 3.25m Ft-ért, ő amikor vette, 3.19m volt a listaár, a legolcsóbb GL+ 3.49, pont mint amennyiért el lehetett hozni újonnan, csak közben ebbe belekerült 64e km.
-
PNP
őstag
Van esetleg valakinek 4 "felesleges" Baleno dísztárcsája?
-
PNP
őstag
válasz 2ozzmexy #51580 üzenetére
A futásteljesítmény diagram nem mutat ugrásokat (leszámítva az 5 számjegy miattit), szóval az 2010 óta hihető (előtte nincs adat, amúgy nekem a HZC rendszám is furcsa 2002-ből), de amúgy 6 tulaja volt már, és ideiglenesen ki van vonva a forgalomból. Nem biztos, hogy ebből bármire lehet következtetni, de én tovább nézelődnék.
-
PNP
őstag
Kedvcsináló Szólistának: [link]
-
PNP
őstag
THISSSS: [link]
(Doug DeMuro megint Suzukit tesztel.) -
PNP
őstag
válasz galaxys80 #54311 üzenetére
Én a Bartánál jeleztem az ablak cicergést (Swift), akkor zárat próbáltak állítani. A próbálkozást én is értékelném, de elég furcsa lenne, ha nem tudnának erről a kvázi népbetegségről, de mégis úgy meg tudnak lepődni a panaszokon, mintha nálam jött volna ki először.
Aztán volt ablakemelő csere is, mert nem csak cicergett (azt felhúzott állapotban csinálja), hanem zörgött is elég hangosan, főleg résre leeresztett állapotban. Ez utóbbit sikerült megoldani. -
PNP
őstag
válasz mefistofeles #54736 üzenetére
A gyártó szerint néhány deci a különbség, de nálad 2 liter.
-
PNP
őstag
válasz dethroner #54800 üzenetére
Alap, tegyél feljelentést, de sokat segít, ha meg tudsz nevezni tanút, aki látta a rendszámot. Ez olyan mértékű sérülés, hogy vélhetően jól látszik a másik autón. A rendőr, ha egyértelmű a szituáció, megadja a másik fél biztosítási adatait, ami alapján az ő biztosítójánál kezdeményezheted a kötelezőre javítást, persze ennek a kifizetésével megvárják a rendőrségi határozatot.
-
PNP
őstag
válasz dethroner #54806 üzenetére
Amúgy Budapest? Az enyémbe úgy beletolatott egy nő, hogy kipattant a helyéről a lökhárító, persze karcos is lett. Szerencsére ott volt tanú (névvel) úgyhogy kb. fél év után lett belőle némi pénz, de a két éves kocsin kb. 20 különböző kisebb sérülés van, főleg ajtónyitások. Azt tudjuk, hogy szar a Swift fényezése, de gondolom a lemez is extra vékony, mert abnormális, hogy szinte hetente új sérülés keletkezik rajta. Iszonyatosan vigyázok rá, sehol nem húztam meg, a felnin sincs egyetlen karcolás, mások meg minden lelkiismereti probléma nélkül összebasszák (az említett nő még akkor is letagadta, amikor a rendőr hívta fel előttem, hogy vissza kellene jönnie a helyszínre, arra hivatkozva, hogy ő eleve nem is ment ki a lakásból, mert covid karanténban van. Volt szemtanú és kamera felvétel, rendőri intézkedés, ő mindent tagadott, nem kooperált, és a végén megúszta egy figyelmeztetéssel. Nyugdíjas orvosról van szó egyébként, nyilván ő más morális/jogi megítélés alá esik, ha letagad egy károkozást, mint te vagy én.)
-
PNP
őstag
válasz sepsi0 #54813 üzenetére
"Cserbenhagyás akkor valósul meg, ha a közlekedési balesetben érintett jármű vezetője nem áll meg a helyszínen, illetve úgy távozik onnan, hogy nem győződik meg arról hogy van-e a helyszínen segítségnyújtásra szoruló sérült személy. A cserbenhagyás tehát a megállási és meggyőződési kötelezettség elmulasztását jelenti egy olyan baleseti szituációban, amely magában hordozza a sérülés bekövetkezésének valószínűségét. A bírói gyakorlat szerint ugyanis a pusztán dologrongálódással járó baleset résztvevője nem valósít meg cserbenhagyást akkor, ha nem tesz eleget megállási és meggyőződési kötelezettségének feltéve hogy a baleset nem volt alkalmas testi sérülés előidézésére."
-
PNP
őstag
válasz 2ozzmexy #54816 üzenetére
Arra próbáltam rávilágítani, hogy félrevezet, ha elkezdjük keverni a cserbenhagyás köznyelvi (tág) értelmezését a joggal. Egy parkoló autó meghúzott sárvédőjéből nem következik a személyi sérülés lehetősége. Akkor sem, ha ülnek az autóban. Nincs az a szakértő, aki egy bizonyítási eljárásban ezzel próbálkozna.
-
PNP
őstag
Szerintem akármilyen kicsi az autó, és akármennyi km van a sofőrben, a kamera mindig jól tud jönni. Nyilván én is tükörből kezdem meg a tolatást, aztán átváltok kamerára, egyszerűen élvezem, hogy 1-2 centin belül állok meg hátul. Ez főleg akkor jó, amikor még ülnek a másik autóban, és láthatom a rémületet
Illetve útra merőleges parkolásnál, ha netán orral álltam volna be, kitolatáskor is előbb körbe tudok nézni kamerából, minthogy szemmel látnék valamit az oldalról takaró autóktól.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Gaming notebook topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Battlefield 2042
- Fotók, videók mobillal
- Sok teljesítmény kell a Microsoft Copilot lokális futtatásához
- Milyen videókártyát?
- További aktív témák...