Új hozzászólás Aktív témák
-
blakey
titán
Mi volt a gond, mit éreztél? Nekem kifejezetten tetszik a váltó, pontos, kellően rövid/hosszú, nem akad. Újkorában egy picit "nyers" volt de azóta "betörtem".
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
őstag
Sok helyen hallottam ezt, van akinek bejáratódott van aki csinált benne egy olajcserét és utána lett jobb. Mondanám tapasztalatból hogy az automata az szuper, de most olyat nem gyártanak.
Szerk: A led fényszóró szerintem nagyon jó. A korábbi i30-am és a feleségem jelenlegi jazzének halogénje jóval gyengébb.
[ Szerkesztve ]
-
blakey
titán
A LED-es fényszórók olyanok amilyenek. Van akinek tetszik és van akinek nem. Van előnye meg hátránya is. Nekem nem tetszik, hogy nincs szórt fénye, azaz sötétben van olyan helyzet, hogy a fény "határánál" van az éles vágás és előfordulhat, hogy nem látod a bokorban ugrásra készen álló vaddisznót, halogénnel látnád. Határon belül erős és hideg a fénye, de ez is olyan, hogy vagy tetszik vagy nem. Egyébként a vitara halogénje is erős. Nekem mindegy, hogy milyen csak kellően jól lássam az utat meg a környező dolgokat, nem nagyon érdekel, hogy LED vagy halogén, mindkettővel együtt tudok élni.
[ Szerkesztve ]
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
őstag
Nem tökéletes az Scross, de értékarányos. Sajna minden rohadt drága lett, az 5,5 milláért legyen minden pöpec beidegződés már nem működik. Olyan jó áron van hogy lehet hogy eladom előbb utóbb (ha tetszeni fog az új kis Toyota Suv és hibrid motorja), de millákat fogok plusz belerakni szóval az ár érték arány egyáltalán nem biztos hogy jobb lesz...
-
Pist@bácsi
őstag
A ledes élettartama elég hosszú, csodálnám ha lenne itt bárkinek arra vonatkozó tapasztalata.
Láthatóságban egyértelműen veri a halogént, xenon meg ezekhez nincs, szóval a led az elérhető legjobb.
Egyetlen gyenge pontja az ára. Szerviz nem javítja, egy új az bőven 200k felett van. De elvileg van ahol foglalkoznak ilyenek javításával.
Egy normál fényszóró a harmadába kerül, és azt amúgy is csak törésnél cseréled. -
őstag
Hát ott nagyon óvatosan az 1.2-es turbóval (hivatalosan már kifutott, de készleten még lehet). Az 1.33 állítólag nagyon pöpec, de az nagyon új és nincs vele sok tapasztalat. Nissan cvt-ket viszont én kerülném, van egy két legendásan rossz darab. Náluk inkább az új hibrid (mert ugye nissan és renault egy család) lehet érdekes ha megérkezik, én hajlok rá műszaki leírás alapján hogy higgyek nekik, hogy tartós lesz.
-
2ozzmexy
aktív tag
2019-es Vitara 1,4 GL+ MT (már részecskeszűrős): Igen, a kettest nehezen veszi hidegen, de ha belemegszik akkor jó már. Trükközni kell vele és működik, (ha nem mondta még el senki) váltás közben nem tapossuk a féket a padlóra, fékpedál elenged és beveszi. Igen, a 4es is kicsit olyan, de az első ezres után haverok lesztek, kedvenced lesz a 3-as meg a négyes, ebben a két fokozatban él igazán, az 5ös sokszor csak dísz és átugrom, mert autópályán a felhajtásnál érintőleg használom, utána nem kell, városban meg felesleges odáig felpakolni, az első 4 bőven megteszi. BP-en a kivezető szakaszokon használom még ahol 70-80as tábla van, ott szoktam 5öst rakni, de azon kívül kb soha...
A lényeg hogy járatni kell a váltót és bekopik, a kettes viszont nem akar javulni, de az csak hidegen csinálja, remélem nyáron kevésbé fogja csinálni a cirkuszt. Amúgy nézz az Eaton-Fuller 13 és 18 speed váltóiról videót, hogyan használják és rájössz a nyitjára[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
Utóbbi, a keret van csak 2 csavarral rögzítve a közepén, a széle meg úgy viselkedik mint két szárny. Vagy átfúrod az ajtót még két helyen (nem ajánlom) vagy marad a kétolaldú, de 3M-eset vegyél minimum és olyat ami bírja a párát meg a többit...
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
Ez rajtad áll, lemezfelni vagy gyári alura lesz?
A 215/60R16 a lemezfelni méret, a 215/55R17 a gyári alufelnire való gumi.
Én télen lemezfelnit használok 215/60R16-s téli gumival és disztarcsaval, nyáron pedig a gyári alufelnin van a nyári szett 215/55R17-s gumival."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
Nekem Vitaran van, de a két autó gyári téli szettje azonos. Ha a szalonban kérsz hozzá téli kerék szettet, akkor a Yokohama 215/60R16-t kapod lemezfelnin VDE TPMS szeleppel 260k+10k felszerelés. Az alut én nem használnám télen, van/volt több alufelnis autó a családban és még a tél álló is rozsdás lett 5 év után...
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
SirKero
őstag
Egy kicsit nagy felülre de szerintem még bőven a tűrés határon belül van. Fordítva már nem igaz. Ha igényled lövök egy képet az enyémről a csomagtartóban.
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
M_AND_Ms
addikt
Pedig látszott az és az a jó! Így a lökhárítót fentről látod és akár 1 cm-re is szépen rá tudsz tolatni bármire. Ha nem látszódnak, akkor ezt csak érzésre tudnád megtenni (A FB csoportban is félévente valaki ezt felfedezi, én meg rögtön második tolatásnál már ezt figyeltem és próbálgattam kicentizni a dolgokat tolatáskor)
[ Szerkesztve ]
Aki tejszínhabot szeretne, az inkább verje ki a fejéből!
-
2ozzmexy
aktív tag
Integrált tetőkorlátra, neked tetősíned van ha jól sejtem...
[link] Cikkszám alapján stimmel, idézek: "Menabo Brio univerzális zárható tetőcsomagtartó szett. 120cm-es alumínium keresztrúddal hosszanti tetőkorláttal rendelkező autókhoz"
Ha nem rendeltél tetőkorlátot (szerintem nem is lehetett az S-Cross-hoz csak Swift-hez, de nem vagyok benne biztos), akkor nem jó, mert nem tud az alsó része aláfordulni, tehát nem tudod rázárni.
Én is néztem a Vitarához, mert jobban hangzik mint a 23k+szállítási költség, de sajna nem jó.
Talán SirKero használ S-Cross-on tetőcsomagtartót, olyat amilyet korábban linkeltem neked.[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
Nekik igen, csak vegyed.
Figyu, megpróbálom: Ezen tetőkorlát van: [link] Ezen tetősín: [link]
A difi az hogy a korlát kiáll a tetősíkjából teljesen, míg a sín nevéből adódóan csak egy sín amit a tetőre csavaroznak. A régi magyarázatától most eltekintek.
SX4 S-Cross, de a régi SX4-hez csak histórikusan kötődik, nem szerencsés az elnevezés, de ez egy új modell, a Vitara is csak nevében kötődik, mert a régi Vitara "klasszikus terepjáró" volt, alvázzal és terepváltóval, a mostni inkább "SUV-ocska" (mivel SUV-ok között a legkisebb)."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
Amilyen benne van. Kék vagy zöld színű? Suzuki szervizben beszerezhető a gyári előrekevert -40fokos hűtőfolyadék, ha jól láttam van literes kiszerelés is. De ha begurulsz vele lehet ingyen is rátöltenek neked...
@Chereiose: Passzolom, akinél előjött biztosan jobban el tudja magyarázni én csak a vezető oldali ajtónál tudok hibás kédergumiról, ami miatt eresztheti be a vizet, a küszöb műaynag burkolatán szokott még állni ha jól tudom.
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Roxbury
őstag
Az SCROSS-nál is fentről lefele halad a levegő azon a részen. Tehát a nyílnak lefele kell állnia. A MANN jól helyezte el a márkajelzést a beépített szűrőnél, a Filtron nem és ezek szerint a Blueprint sem. Próbálgattam több féle szűrőt amúgy. A Mann és a Filtronnál illeszkedett a kipróbáltak közül a szélein a legjobban. A legtöbbnél a szélső pereme a szűrőnek, nem a merevített rész, hanem ahol a szűrő anyaga van, ott beesik a szűrő közepe felé és légrés marad amin a koszos levegő szűretlenül áramlik be. Kb fél centiről van szó. Az említett 2 márkánál tökéletesen kifele tartja. A szélét. Pont ma jön meg a szervíz szettem az M13A-hoz, megmutatom miről beszéltem.
| Galaxy S23 | Watch5 Pro |
-
pigmeus
tag
tudom, a tesztautót is végigsimogattam, mert olvastam az előttem lévők kommentjeit, meg mindent.. szerintem az van, hogy azokat mind kijavították. Be volt zsírozva az ablak, hogy ne nyekeregjen, meghúztam az kárpitot, mert kint állt esőben a tesztautó.. semmi az enyémen meg minden szar kijön xD
[ Szerkesztve ]
-
2ozzmexy
aktív tag
Hát igen, azért megsugom h ez az összes crossoverrel így van. Voltam szerencsém ullni egy Sportage-ben (1,6 benzin nemkapkod), ott a szél zajt a motor hang elnyomta. ( 130km/h GPS-szel 4200rpm) ugyanez a motor az i30 kombit úgy vitte mint az álom, csendesen suhantunk a tájban, hát ilyen sport ez.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
tboldi
nagyúr
Keress rá a méretre is! A Jazz-hez nekem is csak simát dob, de véletlenül a Suzuki SX4/Fiat Sedici-hez, a Toyota GT86/Subaru BRZ-hez, meg még valami Daihatsuhoz is mm-re pontosan ugyanakkora szűrő való, ezekhez meg létezik más is.
Nem mindenhez ötszörös az ár, elterjedtebb típusokhoz alig drágább a Frecious Plus, mint más betét. Anyum Lancia Ypsilonjához (= Fiat Punto) pl. nem egész 700 Ft (!) a különbség a Kauffernél az FP és az egyszerűbb aktívszenes Mann között.
[ Szerkesztve ]
-
Gyöször
senior tag
Gyárilag szerintem az volt az enyémben, a sumotól rendeltem egy bazárit, azt raktam bele, meg van a dobozban egy szenes, de nincs lehegesztve a zacsija szerintem. 4500 körül volt és kék fekete a dobozza, ha jól emlékszem. Lefotózzam, ha hazamegyek? Lehet bele is teszem, mert ózonozás óta még mindig érzik a büdi szaga a kocsiban egy kicsit. Kesztyütartot kinyitottuk és arcunkba vágott.
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
Új hozzászólás Aktív témák
- Crypto Trade
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Miskolc és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Milyen program, ami...?
- Háztartási gépek
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- E-roller topik
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Euforia kétszemélyes kanapé
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Időjárás állomás - keress napi 5 dollárt!
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer