Új hozzászólás Aktív témák
-
ncc1701
veterán
válasz Montesantos #44084 üzenetére
Ez igen korrekt lett, matekról tudnál írni valamit, h mennyibe állt meg a 4 ajtó szigetelése?
-
őstag
válasz Montesantos #44084 üzenetére
Szép. Engem is érdekelne a matek. Meg remélem nem te voltál hanem csináltattad. Mert én ehhez béna vagyok de jó szakihoz én is elvinném
-
tboldi
nagyúr
válasz Montesantos #44303 üzenetére
Nem ez az a cég, ahol rosszul van kalibrálva a pad, és rendre ~30 lóval többet mérnek a valósnál?
szerk.: De.
szerk. 2: [link]
[ Szerkesztve ]
-
Motion_Blur
félisten
válasz Montesantos #44305 üzenetére
Ahogy olvasom szerintük apám 1.6-os szívó benzin Vitarája is 140 ló, 120 helyett.
A nagy lófaxt... komolytalan cég...
Korbelhez kell vinni.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
tboldi
nagyúr
válasz Montesantos #44305 üzenetére
Egyes náciwagenek szoktak többet mutatni, de a japánok nem nagyon. Illetve volt olyan korszak, amikor minden japán sportos autó (pl. Skyline, Supra) 276 ló volt egy "gentlemen's agreement" hatálya alatt, valójában meg bőven 300 felett tudtak, de ennek 2005 óta vége.
Más helyeken végzett méréseket nézve mindig 140 körüli értékek jönnek ki, csak itt lövik ennyire fölé.
[ Szerkesztve ]
-
kiskun968
tag
válasz Montesantos #44401 üzenetére
A két csipogót meg a rácsot berakják 30 365.-ért
Angyalföld a világ közepe***Samsung Galaxy S23 Ultra*** Samsung Galaxy Watch6 Classic 47mm *** Suzuki Swift 2017 GL+***
-
ncc1701
veterán
válasz Montesantos #44408 üzenetére
A tempomatot kapásból x-eltem volna...
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Montesantos #44410 üzenetére
Vitara és SX4 S-Cross esetében így volt, swift-nél nem tudom.
Meg hátsó keresztforgalom figyelő, vészfékaszisztens (ami manapság nagyon menő, de szerintem nem sokat segít) és ne hagyjuk ki a parkolóradart (első+hátsó). Kamera a GL+-ban van, bár a minőségéről itt többen már novellákat tudnának írni. Amikor ki kell szállnom a szakadó esőben hogy megtöröljem, akkor csak azt szoktam mormolni hogy "5milka alatt volt... azt kapod amiért fizettél... csak 5 milka volt..."
Muszáj leszögeznem előre hogy nem fikázni akarom a Suzukit mielőtt valaki belémállna, de a Vitara távolságtartó tempomatja és vészfékasszisztense kissé gyengébb lett a konkurenciánál, ha azt kapta a Swift is, akkor nem éri meg a felárat. Magánvélemény, ha nem értesz egyet elfogadom, csak ne legyen ellenérzés emiatt senkiben.[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Montesantos #44412 üzenetére
Nekem annó sikerült nekitolatni egy ilyen beton vacaknak, ott jól jött volna a kamera, egyébként én is csak arra használom, hogy lássam van e valami a hátsó szélvédő alatti térben. (gyerek, betonkocka, demszky-fütyi (ez a zöld izé, mert pont olyan magas hogy nem látszik)) Bár előre egy csipogó jól jönne, mert nemrég az OBI parkolóban átszaladt előttem egy 1,5 éves kislány, és ha nem látszik ki a gépháztető fölött a sapija bojtja, úgy át megyek rajta mint a sicc... közvetlenül a Vitara orra előtt szaladt át, a szülők meg persze bealudtak.
Igen, GLX-ben van távolságtartó, bár a GL+ AllGrip Vitarában is van talán, de ebben már nem vagyok biztos. A vészfékaszisztens meg nem tudom mit csinál éles szituban, ha szükség van rá azon kívül amit amúgy is tudna a többi kütyü (ABS/EBD, ESP), talán pár méterrel hamarabb megáll a kocsi azt hiszem. A távolságtartó a konkurenciához képest gyengébb, szerintem túl hamar fékez, egy Audi vagy egy Volkswagen sokkal később avatkozik be, és a facelift előttiben szeret hibával kikapcsolni, ezt nem tudom orvosolták e azóta...
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Montesantos #44414 üzenetére
Igen, ezért írtam feljebb hogy az ilyen "nűansznyi" különbségek kapcsán az árát szoktam mormolni. Nekem csak GL+ van, de van egy barátom, neki a facelift előtti 1,6 szívó van Full felszereltséggel (GLX+AllGrip), terepszettel, kettősfényezés, meg minden, bár az csak 5gangos és abban szokott furcsa dolgokat csinálni a távolságtartó... ezért is írtam hogy lehet 2019-re javítottak rajta, erről nincsen tapasztalatom. Bár az az autó huh... na az nem 5milla volt. Nekünk elég volt GL+, amivel többet tudott a GLX, abból talán csak a vészfékaszisztens és az első radar hiányzik, a többivel nem élek.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Montesantos #44421 üzenetére
Sony Xperia XA2 elsőre, plug&work
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
akom
senior tag
válasz Montesantos #44421 üzenetére
(#44421) Montesantos
(#44422) 2ozzmexyMegírnátok melyik verziós android autót használjátok?
-
ncc1701
veterán
válasz Montesantos #44473 üzenetére
Sokkal pofásabb így.
-
Arolotifar
őstag
válasz Montesantos #44473 üzenetére
Nagyon letisztult, tetszetős
"Jobb, ha azért gyűlölnek, ami vagy, mintha azért szeretnének, ami nem."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Montesantos #44511 üzenetére
0w20 szerintem is eléggé erős...
5w30-hoz tudsz esetleg hőmérséklet tartományokat? 5w40 nem lenne jobb az újabban annyira divatos 35fok+ nyarak miatt? A fővárosban sajnos igen gyakori hogy hetekig minden nap 34-35fokot ír a kocsi és ebben a hőmérsékletben araszolok mondjuk a péntek délután vele a dugóban.[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
pjen
félisten
válasz Montesantos #44517 üzenetére
Nincs ellentmondás,ha Te drágább olajat akarsz bele tenni,nem baj,de a 10W 40 is megfelel,ha nincs hidegebb mint a táblázaton.
-
ncc1701
veterán
válasz Montesantos #44521 üzenetére
Amikor anyának néztünk kis autót, akkor nagyjából leszűkült a kör swiftre, yarisra. Végül yaris lett, ott egy picit rugóztam rajta, h az 1.33-as auris mocis legyen, 6-os váltóval, de szembe jött egy klasszikus 1.3-as, nagyon kevés (valós) futott kilóméterrel, szép állapotban, kihagyhatatlan volt. Most már örülök neki, akkor még nem borult az 1.33-as bili kifele.
-
hundai
aktív tag
válasz Montesantos #44529 üzenetére
Csináltam egy videót a hibáról:[link]
Hasonló problémával volt valaki szervízben?
Érdekelne, hogy mire számíthatok az árat illetően, meg ha már ott vagyunk illik kuplungot is cserélni...-Wake up Neo!
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz Montesantos #44532 üzenetére
Szerintem ezt nem tennék meg, mert ez a szöveg önállóan tökéletes arra, hogy később megtagadják a garanciális szervízt. Ha beírnák, hogy Ecstar F9000 5W-30 olaj került bele, a javasolt Ecstar F9000 5W-30 helyett, amit a kezelési utasítás is írt, akkor nem tehetnének semmit.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Montesantos #44540 üzenetére
Nem éppen otthoni hobbi szerelgetésnek hangzik...
Bár ugye "minden jó háztartásban fellelhető a csápos emelő""...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
csaba1203
addikt
válasz Montesantos #44520 üzenetére
Na ott a pont.
Ha mindent megadsz 10000 km vagy nálam ez évente,akkor autószerelő nem nagyon fogja látni a verdát max a kopó alkatrészek cseréje miatt.
Sajnos a használt autó piac tele van gazda nélküli hulladékokkal,akik ilyenen spóroltak..... -
pjen
félisten
válasz Montesantos #44520 üzenetére
Anyeles tengely csapágy lutri.Nekem 45K nál cserélték,aztán itt meggyőztek,hogy kell.90K olaj csere.92K nyeles tengely csapágy csere.Csak a Suzuszakinál legalább harminc hibás váltó van,ami felújításra vár.Ahol az enyémet csinálták,szinte abből élnek.Egyszerűen csak alúl van méretezve.
-
Hadrianus
csendes tag
válasz Montesantos #44595 üzenetére
Facebookon meg ezt láttam, akkor már tényleg nagy a kavarcs Feltehetnék végre a pontos infókat a weboldalra, mert ez így elég szánalmas, hogy 2020-ban csak a kereskedésekben tudható meg infó, az is kétes.
[ Szerkesztve ]
-
csaba1203
addikt
válasz Montesantos #44612 üzenetére
Bezzeg ködben meg elfelejt bekapcsolódni szóval vannak bajok rendesen.....
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Montesantos #44647 üzenetére
Tudom hogy nincsen benne részecskeszűrő, viszont az enyémben már van, mert nem tetszett a "sárga vagy türkíz" szín, rendelni pedig nem lehetett már, szóval vettem egy grafitot részecskeszűrővel a régi árában, mert jófejek voltak. Persze a metálfelárat kifizettem érte, de megérte, mert még mindig visszanézek rá a parkolóban ha otthagyom...
Már kicsit koszos, de ugye télen nem mosatunk autót (főleg metálfényes japánt nem) és az összhatáson nagyot dob, hogy sikerült fekete üléshuzatot találnom fehér varrással meg fekete műbőr kormányvédőt szintén fehér varrással. Gyári lemezfelni van alatta felhősemberkés dísztárcsával most a télikerekek miatt, de tavasszal megy alá vissza a gyári porfestett 17"-os alufelni.
Kicsit koszos, kicsit esetlen itt-ott nekem (piros háttérvilágítás a kormányon, máshol fehér, WTF!?), de az enyém, ilyennek szereti a család és ki van fizetve.
Nem mondom hogy hibátlan, node melyik autó az!?[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Montesantos #44653 üzenetére
És nektek is van alapjáraton ilyen fura hangja, mintha a generátor csapágy szét lenne menve?
Nyitott motorháztetőnél jobban hallatszik, de mostmár komolyan felveszem valamikor...
Meg ha találasz valami jó megoldást a középső könyöktámasz bőrözésének megóvására, akkor tudasd velem kérlek. Nem létezik olyan hogy "középsőkartámasz huzat"...Többektől hallottam hogy nagy benne a szél zaj autópályán... hát persze, egy kockát tolsz a levegőben magad előtt 130-al, még jó hogy nagy a szélzaj. A rádióra szoktak még panaszkodni hogy gagyi, de nekem nincsen vele bajom, nem egy hangorgazmus, de amíg túléneklem, addig nem érdekel.
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Montesantos #44655 üzenetére
Azért 20 éves már régen voltam (leírni is fáj, az még az előző évezredben volt ), de mai napig úgy vezetek, úgy szoktam meg, de nekem van rajta pont ezért védő, meg hordom a jeggyűrűm is, szóval szegény bőrözésnek nincsen esélye se.
Ha tudok majd töltök fel képet, csak mostanság sok faanyagot hordtam haza a lambériázás miatt, szóval a belseje most nem igazán patika, inkább vmi lepukkant kőműves furgonra..
A varrógép hang az lesz az. Nem találom honnan jön, akáhogyan hallgatom, odáig eljutottam hogy a hosszbordásszíj környéke lesz a hang forrása. Na majd ha megyek ősszel szervízbe szólok nekik hogy keressük meg... ha már a múltkor a hátsóülést is szétkaptuk az udvaron.
A zene nem érdekel benne annyira, általában a gyerek meséi mennek rajta a telóról csak zavaró hogy a képet elveszi ha elindulunk. Azon ritka esetekben amikor egyedül autózom vele (havonta 1-2 alkalom 30-45 perces utak) akkor meg ki lehet bírni ha a feleségem nem telefonál bele. Igen, szoktam énekelni a kocsiban, mert ott azt hallgatok amit akarok és senki sem hallja milyen hamisan énekelek. (A zuhany alatt nem lehet mert lekopog a szomszéd hogy erotikus a hangom...)
A zajszigetelést meg nem sokra tartom, ha nagyon zavaró lesz akkor megcsináltatom valahol, főleg városban megyünk vele, hosszabb utakon meg úgyis énekelek vagy a mese üvölt, szóval...
Kicsit bosszantóbb a kihangosító autópályán, mert egy idő után hiába adok plusz hangerőt nem lesz hangosabb a másik fél hangja... főleg ha van egy komolyabb oldalszél is alig értem amit mond... vagy csak öregszem.
A középső kartámaszra gondotlam én is valami huzatot... van a régi kocsiból kimaradva fekete fejtámla huzatom vagy 2, nem is volt használva, na majd ezen még agyalok, de köszi a tippet.[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Montesantos #44655 üzenetére
Nem tudom mennyire lett jó a kép, eléggé szürkületben fotóztam, ilyen védőt tettem rá, mert ez emlékeztet legjobban a gyárira. Mondjuk feltenni nem kis erőfeszítés volt...
Majd nyáron megmondom mennyire csúszik.
Modnjuk ha órán kívül van más modul a légbeömlők közötti Suzuki felirat helyére, akkor tippeket elfogadok..."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
veterán
válasz Montesantos #45019 üzenetére
Nyilván fontos...; ha nem vagy béna, magánszemélyként is elhozod ennyiért, max. kiváltod az őstermelői igazolványt.
-
erh75
tag
válasz Montesantos #45329 üzenetére
Igen mi is ezt tapasztaltuk, hogy így a legkönnyebb lecsukni, lecsapáskor azért "csörög" rendesen a rendszámtábla, ez is ilyen nálad ?
-
tboldi
nagyúr
válasz Montesantos #45334 üzenetére
Én a kerettel együtt ragasztottam, de inkább az a baj, hogy a Jazzen némileg domború a lemez a rendszám alatt, a két legszélén feszül, plusz elázik a gyakori mosások alkalmával.
(#45335) 2ozzmexy: Nem elegáns.
(#45336) erh75: Utóbbi.
[ Szerkesztve ]
-
dethroner
veterán
válasz Montesantos #45379 üzenetére
Csak követik az árak a bérfejlesztéseket, a jobban teljesítő gazdaságnak köszönhetően
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
napey
csendes tag
válasz Montesantos #45379 üzenetére
De az extrák részben vagy teljesen kompenzálják az áremelkedést
kb. 10:30-tól [link][ Szerkesztve ]
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Montesantos #45736 üzenetére
Nah, te vagy a második a héten, akkor lehet én is ranezek a szintekre legközelebb...
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Hego
tag
válasz Montesantos #45826 üzenetére
Csak a pontosság kedvéért: Az 1.3-as és az 1.9-es dízel a FIAT-tól van. Grande Puntoban is voltak ezek a motorok. Az 1.6d pedig Peugeot motor
i5 3450, 2x8GB @1600mhz, 1050 Ti
-
gyenesmartin
őstag
válasz Montesantos #46819 üzenetére
Hát de azért 20 000km-esen ne maradjon már rajta az ujjamon a festés, ha hozzáérek. Sok mindent elfogadok, de ezt valahogy nem tudom.
70 mikrométer vastag a fényezés, szemben az scross 150-ével. Nem elég, hogy vékony de cserébe még magától is válik le. -
2ozzmexy
aktív tag
válasz Montesantos #48839 üzenetére
A K14C-ben, de a K14D-ben már nincsen ha jól tudom.
Nem értem miért félnek tőle egy benzines autónál...Azt tudja valaki honnan lehet a gyártási időt kideríteni az alvázszámból?
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Montesantos #51877 üzenetére
Köszönöm az infót, megnézem majd, remélem nem tartja 20 csavar majd...
@AMD Power: Igen, még emlékszem, de szerintem lenne annál olcsóbb megoldás is. Értem én hogy japán lovat japán vízzel itatunk, de lássuk be hogy van jobb mint az Eneos. A gyári Ecstar 5w30 F9000 API SM minősítéssel rendelkezik. Néhány ár:
- Ecstar [link] 13590.-
- Mobil1 [link] 14290.-
- Eneos [link] 11350.-
- Xado [link] 10990.-Persze a valós ára közel sem ennyi, de azt hiszem jól látszik hogy elég nagy a szórás.
Majd bemegyek a kedvenc boltomba és megkérdezem."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Moleman
addikt
válasz Montesantos #55822 üzenetére
De megy.
Direkt ellenőrzöm minden autóm kapcsolási rajzán, ha lehúzod, mind azt hiszi, hogy be van kapcsolva az öv. Nem véletlenül volt ez, amit először leírtam.
-
realist
őstag
válasz Montesantos #58400 üzenetére
Mármint egyáltalán nem tudtál csatlakozni amíg nem jött egy új AndroidAuto frissítés, azóta pedig probléma nélkül tudsz? Milyen telefon volt ez?
[ Szerkesztve ]
-
spamstore
csendes tag
válasz Montesantos #58400 üzenetére
Sziasztok, hogy itt is meglegyen emlékbe a sorstársaknak az AA vonalra:
A +2 évet mi is megkötöttük.
Gariban egyébként cserélték 2021 novemberben, akkor hazafelé kapcsolódott is és pár napig alkalmanként fel-fel dugtam és rendben (általában) ment. Ha le is kapcsolódott, akkor hamar visszatalált.A módszertan a következő volt:
Cserélték a kábelt az USB aljzat és a fejegység között, mondván, hogy az lehet a ludas.
Cserélték egy vadi újra az USB aljzatot, miután továbbra is fennállt a probléma.
Kipróbálták másik fejegységgel és úgy találták, hogy az lesz a gond. Nem tudom,hogy mi alapján.
Cserélték a fejegységet, mondván, hogy más már nem lehet.
A helyzet nem változott, ha ráteszel egy telefont, akkor vagy konnektál vagy nem. Teljesen random a dolog.
Mindegy, hogy
Samsung Galaxy S20+
Samsung Galaxy S20 FE 5G
Samsung Galaxy A52s 5G - teljes csend, semmi jele a próbálkozásnakEzek életjelt sem mutatnak, a szifonok természetesen a saját protokollt használva.
Xiaomi Redmi Note 7
Xiaomi Redmi Note 9
iPhone 10
iPhone 11
Jelen pillanatban ha USB-n rádugom kioldott állapotban még mielőtt a fejegység feláll és a telefon kapcsolódik BT-n, akkor nagy valószínűséggel kapcsolódik.
Ettől a ponttól teljesen random vonal következik és ha keresek benne bármilyen logikát, nem találok.A telefonon teljesen gyári a FW és csak a Play-en keresztül telepített alkalmazások vannak.
Az AA tiltott az altatáshoz és egyéb energiatakarékos optimalizálásához
Független attól is, hogy 85% vagy 100% a maximális töltési szint.
Független attól is, hogy be vagy ki van kapcsolva a vezeték nélküli töltés.
Független attól is, hogy a telefonon a BT bekapcsolt vagy sem.
Független attól is, hogy éppen mennyire van feltöltve a telefon, azaz igényel-e töltést vagy sem.
Független attól is, hogy az AA-ban mely alkalmazások vannak beengedve.Kábeleket többet is próbáltam. Rövidet, hosszút, feketét, fehéret tarkát. Mind minőségi kábel.
Random módon - az 1-2 perc periódus időtől kezdődően - a felállt kapcsolat bont rendszeresen és van, hogy azonnal, van, hogy percekkel később újból kapcsolódik. Nem látok benne logikát jelen pillanatban. Mostanában volt, hogy 30 percet is üzemelt gond nélkül, majd leállítás és mondjuk egy vásárlás után megint rádugva gond nélkül kapcsolódott. Egy napig tartott kb ez a periódus és talán kb 5 alkalom volt.
Szokta elveszteni a fonalat annyira, hogy a fejegység újraindul magától, ekkor ezt több alkalommal meg is ismétli pár perces periódusban, míg le nem húzom az USB-tÉn most jelen pillanatban arra gyanakszom, hogy nem képes a fejegység megfelelő nagyságú feszültséget/töltést leadni de ehhez vennem kellene a fáradságot és tesztelnem hosszú perceken keresztül és össze kellene lőjem, hogy lássak valami logot is erről. De ebbe az irányba még nem mentem el, mert macerás.
Lehetőség még, hogy valamelyik alkalmazás a háttérben piszkálja az USB kapcsolatot, de ezt is log szinten lehetne csak kideríteni. Mondjuk utóbbi esetében azért ezt kizárnám, mert a telefon az volt rajta a kocsin "szűz" (nem volt rajta semmi telepített alkalmazás) állapotában is és a tapasztalat hasonló. Nem megy, megbízhatatlan.A nehézséget a tesztelésében az okozza, hogy várni kell jó pár percet ahhoz, hogy a kapcsolat megszakadjon, amit nem feltétlen tesznek meg a szervízben, így hamarjában megállapítják, hogy minden rendben van.
Azt látom, hogy az internet népe nem nagyon fut bele ebbe a hibába, ami kicsit zavar, ergo ez egy szigetszerű jelenség, aminek az oka nem ismert jelen állás szerint.
Ahogy olvasható - talán írtam korábban - 2019-es Vitara 1.4 AT GLX. Ami extra van benne és elketromos az a küszöb alatti gyári led fény. De ugye az csak akkor kapcsol, ha a gyújtást lekapcsolja az ember vagy nyitja az autót. Semmi extra mókolás meg ilyesmi.
Akinek ötlet van, ne kíméljen. :-)
-
addikt
válasz Montesantos #60151 üzenetére
Szép az autó de mennyit futott?
Ez turbós?Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
őstag
válasz Montesantos #60154 üzenetére
Igen, ez pont néztem én is feleségemnek 2018 tavaszán, de azonos árban a jazz szimpatikusabb volt neki (de az csak manuális és comfort felszereltség volt kb ugyanannyiért).
-
simonjoe
senior tag
válasz Montesantos #60414 üzenetére
Hát ez tényleg nagyon bőr! Viszont ha ilyen, akkor vigyázni kell a tisztításával is mert a valódi bőr tisztító egy idő után "szétszedi".
Joe
-
pjen
félisten
válasz Montesantos #64796 üzenetére
Erről van szó...
-
félisten
válasz Montesantos #67299 üzenetére
Összkererekes automatát meg még inkább nem. Ez mondjuk néha elég necces tud lenni ha megáll.
-
AtHoS
nagyúr
válasz Montesantos #67299 üzenetére
Még jó, hogy a Sedici kapcsolható 4WD, de inkább ne vontassák, menjen az a saját papucsain
read-only mode on the forum
-
TommyY2
tag
válasz Montesantos #67748 üzenetére
Lehet tudni, hogy főzte meg a szomszéd az 1.4T-jét? Én is féltem a kicsikémet.
TommyY
-
Gyöször
senior tag
válasz Montesantos #68299 üzenetére
Szuzkót nem szedtem még szét, mert nekem liquimoly réz paszta nevű kb ugyanezem van azzal bekentem a zsigulátor betétjeit úgy ésszel de ideig óráig ha jó volt, most egy év után úgy visít a legkisebb fékezésre mintha folyamatosan dudálnék is ha ráteszem a talpam a középső pedálra.
Az valami alsópolcos betét kb 1500 Ft volt 4 db, szerintem a végső megoldás a szuzkónál is valami értelmes gyártó betét tárcsa párossa lesz, ha ez egyszer elfogy... persze lehet itt nekem is megoldaná a paszta de a lustaság mindig győz :-)ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
Gyöször
senior tag
válasz Montesantos #68304 üzenetére
Tudom, vagy legalábbis abból gondolom, hogy a nyikorgás elleni maszatot se a betét tárcsával súrlódó felére kell kenni :-)
MINDENKIBE:
BÚÉK!ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
Új hozzászólás Aktív témák
- Meross MSS425F okos elosztó, 4 alja + 4 USB, Homekit kompatibilis
- Aqara MCCGQ11LM nyitásérzékelő (HUB szükséges hozzá) + vízmentes 3D nyomtatott tok
- Meross MSS210 intelligens aljzat Homekit kompatibilis 4 darab
- Meross MSS315MA-EU intelligens aljzat energiamérő funkcióval (Matter / Homekit) 4 darab
- noblechairs alkatrészek azonnal készletről EPIC, ICON, HERO, LEGEND