Hirdetés
- PlayStation 5
- Xbox Series X|S
- Túl az 5 millión az Octopath Traveler franchise
- Limitált ideig ingyen játszható a Diablo IV
- Path of Exile 2
- Nintendo Switch 2, vagy amit akartok (találgatós topik most még)
- Call of Duty: Black Ops 6
- Steam topic
- Automobilista 2
- Akciófigyelő: PlayStation "Januári" leárazások
Új hozzászólás Aktív témák
-
"vannak akiknek ilyen 50+ km is kellett hozzá, hogy az utángyártott mutassa a nyomást"
Nekem akkor viselkedett így mikor véletlenül keresztbe lett cserélve. Tehát számít az oldal.
Mostani cserénél semmi hibajelzéssel megy a téli. -
válasz Vigneau #70505 üzenetére
A korábbi egyik válaszoddal nekem is hasonló a tapasztalatom, de a 16'-s az alu. Az a szép, és nekem mintha a 15" jobban kipörögne. A 16' -s, az nem. Évekig azt hittem nincs is kipörgésgátló, pedig van. Csak egy kis jég kell.
16"-os kerekekkel nekem nagyon kordé jellegű a rosszabb utakon, míg a 15"-ossal jóval komfortosabban utazom.
-
Senkinek se tűnt fel, hogy tranceplanet csak nagyobb méretű gumikat nézett. Hol megy fel a 205-s a Swift-re? Alig találni gumit korrekt méretben, és ha találsz nagyon drága, mert ritka méret. Szóval lehet, hogy nagyon szűkös lesz a választék a ritka méret miatt.
175/65 R15
185/55 R16[ Szerkesztve ]
-
válasz szabonagyur #70416 üzenetére
Mert nincs rá szükség. Ha egyszer nyomod meg a gombot csak a vezető ajtaja nyilik. Ennyi.
@Gyöször70419
Egyébként ha odaadom a kulcsot akkor se viszed el az enyémet, csak trailerrel.
Ez csak fejben döl el, és hogy mit költesz rá. -
-
-
válasz AMD Power #70386 üzenetére
Szerintem a többség a nagyobb teljesítmény miatt fog az MG3-ra szavazni. Nálam a nyeles tengely is beköszönt (2018-s gyártás). Fogyasztásban kicsi a különbség. Valaki egyszerűen úgy fogalmazott, hogy etetni kell a lovakat. A Suzuki-nak Swift méretben van "strong" hibrid változata már több éve. Hol van? Sehol. Jelenleg a klima sz@rt be. A könnyű önsúly miatt hamarabb el fog használódni. A jelenlegi Swift a hátsó dobfék miatt amúgy is kiesik nálam. Tudod kinek a szőke, kinek a barna.
-
-
-
-
válasz AMD Power #70058 üzenetére
Néztem egy MG3 vs Új Swift tesztet. Tudod ez azért érdekes, mert full hibrid vs mild hibrid mérkőzés. Részemről nem várt eredmény született. A Swift nyert. Szinte mindenben jobb volt. Még a csomagtartó használata is. Itt gondolom a szögletesebb kivitel miatt nyerhetett. A fogyasztásnál nem a Swift-t vártam győztesnek. Szóval nem olyan sz@r az új mint látszik. A fogyasztás korrekt volt ahogy láttam a teszt felvételeket. Az MG3 a drágább.
[ Szerkesztve ]
-
válasz AMD Power #69968 üzenetére
Nézd a pozitív részét. Kevesebb fogyasztás, kevesebb a karbantartási költsége. Pl. gumi olcsóbb kell, hogy legyen.
Nem tudom mennyivel közlekedsz, de ez már bőven 130 fölött megy. Akkor minek nagyobb autó? Tudom hülye kérdés, és én is ülnék több 100 LE-s autóba.
Na, és ott a LED-s első lámpa. Nagyon jó, csak drága. Ne törd össze.
Használtból GLX-t nézz. Az árkülönbség már szinte eltűnik.[ Szerkesztve ]
-
válasz szabonagyur #69881 üzenetére
Természetes jelenség, hogy a szivargyújtón a feszültség ilyen tág határok (9.7V-12.5V) között ingadozik?
Álló motor mellett hiba. Járó motorral, forgalomban nem.
Innen kellene indítani a keresést. Telefon oldalról a biztos a Snapdragon, többivel nem érdemes próbálkozni. Persze ha szereted szívatni magadat akkor csak nyugodtan.
Nekem szinte semmit se tölt USB-ről ha használom a Waze-t.[ Szerkesztve ]
-
-
-
-
-
válasz tomazin #68940 üzenetére
Nincs ilyen autóm, de a fényképed alapján Bluetooth, és WiFi is van. Akinek GLX van az tud segíteni neked. Ezektől függetlenül lehet, hogy csak dróton megy.
A délután Poco X6 pro-t próbáltunk Swift-en, és nem tudja kellő sebességgel frissíteni a képet. Biztos a Dimensity 4k-ban tolja szegény Swift-nek . Snapdragon-nal nincs baj.
Ez a kitérő csak arra mutat rá, hogy mind a két eszköz hibátlan, de nem értik egymás nyelvét. -
-
-
válasz dethroner #68621 üzenetére
Csak találgatni tudok. A gyorsításnál keletkező mélyhang olyan mintha átszakadt volna a légszűrő papírja, vagy lukas a szívócső. Esetleg a kipufogó lukas.
Viszont valami csapágyhang is jelen van amit nem sérelmezel.
Fontos még, hogy álló helyzetben is tapasztalod? Ha csak menetközben tapasztalod akkor erősödni fog, és a váltó lesz gyanús, de ez inkább a prosztó tuningra hasonlít légszűrő nélkül. -
-
-
-
-
Sok Suzuki típus megszűnik. A Swift is 3 hengeres lesz.
[link] -
válasz mefistofeles #68068 üzenetére
Mindig elfelejtem a sorrendet. Fontos, mikor fújod legyen rajta a gyujtás, és akkor azonnal látod mikor törli a rossz értéket. Ha elfelejted hiába fújod túl, nem fogja törölni, és indokolatlanul magasra fújod. Ahogy írták a veztőülés oszlopán a cimke. Ott legalább két érték van. Nézd meg a menűben, hogy melyik jó neked. Sajnos először fújni kell, mert az a rohadt háromszög miatt nem látsz semmit. Hajrá.
-
Haszál-e valaki CPC200 - A2A-t? Esetleg tapasztalat?
Most gondolkodom ha az USB csati kontaktos akkor ez nem segít rajta. Volt valami trükk a rádió hátsó csatlakozójával. Az mire is orvosság?[ Szerkesztve ]
-
válasz csubuka #67037 üzenetére
Akkor bizony mind a két oldalon lehet hiba. Az RC oldalon az elem, az autó oldalán érdekes lehet. A használatiban keresd ki, hogy hol van ez a "egy gomb" ,"két gomb" nyomásos rész. Utána szerviz marad, mert nehéz lesz megtalálni. Az autó akksijának gyengesége, vagy az életének a vége felé változatos hibák tömegét hozza pl. a rádió elvált magától a megszokott adóról (tipikusan indítózás után), a Start/Stop nem működik, alapjárat elmegy stb... Nem zárható ki a nyest munkája sem, mert gyakori. Szereti megrágni a kábeleket, és a motorház zajvédő műanyag borítását. Nem lesz egyszerű menet ha az elemcsere nem segít.
[ Szerkesztve ]
-
-
válasz csubuka #67028 üzenetére
Igen, jól sejted, de azért fontos lenne visszaemlékezned, hogy hol történt. Utcán, sűrű parkolóba...
Lehet RF zavar, és a zavar lehet tolvaj, és azért zavar, hogy többször nyomd meg. Az ok egyszerű, neki több minta kell nem csak egy.
Az egy gombos indításról mindig eszembe jut a kollégám szövege : Ami kényelmes neked az a tolvajnak még kényelmesebb. Nagyon könnyen nyitják.
Van azon a vackon egy pici piros LED. Figyeld meg, hogy villog-e. A másik következmény a gyengülő elem miatt a fejekben az rögzül, hogy erősebb nyomásra indul. Igen, de így szétnyomod a gumilapot.
(Az ajtó gombját használom.)
Szóval vegyél elemet, az a legolcsóbb.
Néhány éve az az RC 60 guriga volt tanítással. Ma sokkal több lehet.[ Szerkesztve ]
-
Az automatikus rostély nyitogatásra van egy tippem. Most reggel hideg volt. Ha klima economy-ra van állítva akkor nekem az a véleményem, hogy tőled függetlenül beengedi az elötted álló bűzét. Az ok egyszerű így takarékoskodik, mert nem kell bekapcsolnia a klimát csak a kinti levegőt engedi be. Próbáljátok feljebb állítani. Most nincs a fejbe mik a lépcsők. Pl. economy, normal, és még valami.
-
AA és Waze használata közben többször a sebességmérőben két vízszintes vonal látható. Gondolom a nincs GPS jel másik fele. Ugyan akkor a mobil mutatja, hogy lát műholdat. Nekem gyanús a teló, de hasonló az esély valamelyik software update aranyos hozadéka.
Aki használja ezt a párost tapasztalt-e hasonlót? Köszi. -
válasz szabonagyur #66789 üzenetére
Próbáld meg automatára kapcsolni, és utána kézzel kapcsold külsőre, majd belsőre. Lehet, hogy megjegyzi az utolsó állapotot. Nekem mintha ezt nem kapcsolgatná. Nekem is utasnak kell lennem, hogy csak azt figyeljem.
-
-
-
Az új Swift. [link]
Tudom az indiai piac más, de valami hasonló lesz itt is. A végére csak megjelenik az a "strong hybrid". Egy kicsit késő. Nektek hogy tetszik az új alkja?
Amikor találtam a fenti linket akkor láttam a sport változatot is automatával. Szeretni fogják. -
-
2018-s Swift, és sajnos megjelent az első hibám. Kattogó hangot ad menetközben. Motorfék üzemben is ad. Ha menetközben benyomom a kuplungot akkor megszünik, vagy jóval halkabb. Ha kiveszem sebességből, és csak gurulok szintén nincs hang. Érdekes, néha indulás után nem hallom. Kuplung?
Nyilván nem itt oldódik meg a hiba, de kíváncsi vagyok ki fog beletalálni.[ Szerkesztve ]
-
válasz burgatshow #66279 üzenetére
Kb. reális. A lámpa gondolom LED-es az önmagában 200-300k.
Ezt sajnos meg tudom erősíteni. Nekem is csak megrepedt a bura. Mivel műanyag, gondoltam megúszom. Nem, az egészet cserélik. Közben az eső is esett, így nem volt más lehetőség. -
-
-
-
-
-
válasz mefistofeles #64129 üzenetére
Nem a felhangosításon van a hangsúly hanem a mikoron.
"Telefonálás közben a telefonon erősítsd fel a hangot"
Írta, a navigáció hangereje is így működik. -
-
-
-
-
-
válasz mefistofeles #63134 üzenetére
Ha dombról jössz le akkor biztos a 100%. Ilyen pl. BP. Hűvösvölgy->János Kórház. Alföldön nehéz összeszedni, de sík úton is összejön. Igaz, az nem az én stílusom már.
-
-
válasz burgatshow #62319 üzenetére
Csak halkan kérdezem a kipörgésgátló az nem működik ilyenkor? Nehogy azt írd, hogy azzal nem lehet kijönni, mert az hülyeség. Régen lehet, hogy így volt de a mai masina másképp működik.
-
válasz peestike #62098 üzenetére
Ahogy többen írták bátran tolj bele 250kpa-t. Ha nem megy akkor csavar,szög van benne. Akkor gumis. Ennyi nem több. Ja, és az autó kijelzőjét nézd ne a gagyi mérődet használd. Az ok marha egyszerű, csak akkor fog eltünni a hibajel, mert a kocsi központiegysége nem a te mérődet figyeli amit a kezedben tartasz. Jó eseteben azonos értéket kellene mutatni.
-
Fiúk, valamit nagyon összekevertek. A kocsi tartálya manapság műanyag, de az nem egy közénséges polietilén sz@r. A pofa kezében egy régi retek volt, de ha ennyire nem értitek akkor egyszerűbben írom. A tartály szinte biztos fekete, esetleg szürke. A hozzáadott anyagok miatt. Biztos, hogy ohmmérővel tudsz mérni valamilyen ellenállást. A pofa kezében egy koszos fehér színű sz@r volt, amit ha megdörzsölsz akkor a hajad áll föl (ha van), és nem az ékességed. Nem ér többet ez az egész.
-
-
Aranyosak ezek benzin leszívók. A múltkor láttam egy opelost amit a ferihegyi úton kanyarba műanyag kannából töltötte a szarját. Eszébe se jutott, hogy valamelyik majd el fogja taposni. A műanyag kanna mutatja, hogy nem a kúton tankolt, mert azt nem igazán lehet.
-
válasz mefistofeles #61703 üzenetére
Elfelejted, hogy a német betartja a szabályt, és én bizony többször láttam 30-s táblát.
-
-
-
-
Hát uraim erre a fogyira eldobtam az agyam. Most már kezdek hinni.
[link]
Egy tény ez egy mostani 82 vs 83LE-s darab. Az én régi masinám azért más, de mindene hasonló, és minden benne. Igaz kisebb az ISG akksija, de akkor is. Ez szinte hihetetlen, és mégis a szemünk elött csinálta meg. Autópálya, emelkedő, város minden volt. Persze az autópálya tescos volt. -
válasz dethroner #61616 üzenetére
Meglátszik a válaszodon, hogy nem te vezeted a Swiftet. Ha leközelebb belülsz akkor az egérmozin válts arra a képre ahol mutatja az energia áramlását. Legalább 3 zöld pálcikád legyen, de jó ha több. Amikor elindulsz minden váltás után besegít amíg le nem csökken 2 pálcikára. Képes 1000-1500-től segíteni, ott nem veszi el a gázt. Az egérmozi pedig a valóságot mutatja. A feszültségszabályzótól függetlenül mindig megemelkedik a rendszer feszültsége motorfék üzemmódban. A kék nyilak pedig plusz, és az erőtlen tartományban segít. A kis akksi feltöltése elég agresszív vezetési stílust kíván sok motorfékkel. A lejtő is segít. Működhetne úgyis ahogy elképzelted, de ez nem az. Remélem érted miért az alacsony fordulatnál segít be. Ott fogyaszt sokat, és ott erőtlen. Vitara hibrid tulajok megerősíthetik, hogy váltásnál érezhető a rásegítés, Igen, a Vitara 48V-s, de csodák nincsenek. Nem kell ehhez Suzuki szakember.
Nézd meg a reklámjukat. Az élet pedig azt a változatot erősíti. A jó oldala a dolognak ha egy kicsit tempósabban vezetsz a megfelelő stílusban akkor biztos, hogy kevesebb benyába kerül a mutatvány. -
válasz dethroner #61553 üzenetére
"Gyorsításkor amikor besegít, akkor a benzinmotor teljesítményét visszafogja, ezáltal próbál fogyasztást csökkenteni."
Te határozottan rosszul értelmezted, vagy fordítottad a szöveget. Nálam biztos nem így működik. Gondolj már bele egy kicsit. Alacsony fordulton fékez. Ez . -
-
válasz venom8888 #61528 üzenetére
Az kb. 3,5l/100km-es fogyi 100-110-es tempónál. Tedd össze a két kezed, és örülj neki.
Bár elég hihetetlen, mert az még nem hibrid. A mostaniak 60km/h-nál produkál 3,3l/100km fogyit.
Természetesen mindig van troll akinek 130km/h-nál 3,5l/100km fogyaszt. Majd ők überlni fognak téged.
2ozzmexy
Apkmirror-ról kézzel telepítsd fel az AA v8-t.[ Szerkesztve ]
-
válasz Cunaja #61061 üzenetére
2018-s ásvány szürke GLX . Napokra nem volt benne akksi. Semmi hibát nem vettem észre. Még a napi számláló se veszett el. A riasztó az viszont megszívatott. Bezártam a kocsit, mert utcán állt. Viszont a riasztó nem engedte kinyitni a motorháztetőt. Aranyos volt, védte a hülye gazdájától.
A riasztó az egy gombos indítás miatt lett telepítve. -
-
Mindig ez a fogyi. A legújabbak biztos keveset fogyasztanak, de az enyém a fotón lévőhöz van közel.
Sajnos a lenullázott kijelző becsül. Semmi köze a valós fogyihoz. Nekem most az első 100km-re 4,7 jelez Bp-n. Ez hülyeség, és hülye aki elhiszi, mert a tankolásnál kiderül, hogy városban nincs 5 alatt.[ Szerkesztve ]
-
-
-
válasz szabonagyur #60363 üzenetére
Kikapcsolod(leállítod), majd beindítod és megy. Reset. Télen a hó eltakarta a radart. Akkor is hibaüzi jött. Előre mentem, letakarítottam, és működött.
-
válasz mefistofeles #60295 üzenetére
"de érdekesség képpen, ha kinyitom az ajtót, akkor is!"
Nálam ha kikapcsolom a biztonságiövet akkor is beindul. Azért gyanítom ez a riasztó műve, de te majd igazolod, vagy megcáfolod.
laca891
"Az akkumulátor 3-4 év után mehet a kukába..."
Ez így nem igaz. 5. tél közeledik a gyári akksival. -
válasz mefistofeles #59533 üzenetére
A te autód, te tudod, de azért engedj meg egy régi történetet. Volt itt egy ember 3,5, vagy 3,3 liter/100km fogyival. Mondom jó, menjük egy 100km karikát egymás mögött. Elötte, és utána tankoljunk. Mit gondolsz bevállalta? Ne törd a fejed, nem.
[ Szerkesztve ]
-
"Családi házaknál látom néha, hogy a ház alatti garázsból 5 méter felhajtó van és olyan meredek, hogy a hegymászók azon gyakorlatoznának."
Ilyen beállón próbáltam spórolni, és kikapcsolt motorral akartam beállni. Ugye a szervó elment, és szépen majdnem a garázs falának mentem. A szerencsém az volt, hogy az adrenalin miatt a kormányt el tudtam tekerni, de a kézifék az meg nulla ilyen meredek lejtőn, a fékpedál meg beton volt, és semmi hatás. Ott fogadtam meg hogy soha nem megyek egy cm-t se álló motorral. Ennyit a takarékoskodásról.
-
válasz mefistofeles #59515 üzenetére
Szerintem te a kezelőfelületet rosszul használod. Megpróbálom leírni mi is lett volna célszerű.
Ha hiszel a kijelzőnek akkor az autópályás út elején a jobb kezednél lévő pálcikát megnyomod, és tartod míg az átlagérték kinullázódik. Ezzel csak a fogyiértéket nullázod. Természetesen a megfelelő kijelző felületen. Ha sokáig nyomod akkor a beállítás menübe kerülsz, de ez is attól függ mit látsz a kijelzőn.
Így mikor lehajtasz a pályáról tisztán látod mit fogyaszt a szekér.
Egyébként biztos, hogy elfelejtetted nullázni azon a felületen az átlag fogyit. Akármilyen hibrid új Suzuki az nem fogyaszt 4,8-t 120-nál, de 130-nál biztos nem.
Láttam én is 3-sal kezdődő fogyiértéket a kocsin, de tisztába vagyok vele, hogy soha nem tudom úgy használni. -
válasz mefistofeles #59396 üzenetére
Próbáltad csavargatni a kormányt mikor nem megy a motor? No, a fék is ilyen. Meghal a paraszt ha nem megy a motor.
-
válasz mefistofeles #59388 üzenetére
Ez valami új tulajdonság, mert én nem tapasztaltam a régebbi kiadáson. Kis gurulás nálam nem indítja be. Sőt ha megnyomom a féket kétszer akkor se indul be, pedig kellene mert elfogy a szervó.
-
Ugye te mindig 30-cal hajtasz a 30-s táblánál? Én még embert nem láttam elöttem aki betartotta. Bocs, megfogtál, egyszer mikor a rend becses őrei fényképeztek árnyékból. Na, akkor mentek 20-szal. Ez normális szerinted?
-
válasz hemaka #59244 üzenetére
Ha már itt tartunk akkor a múlt hétvégi tapasztalatomat bedobom ide. Újabban csak kidobják a lézeres kecskelábat, és sehol egy gyanús autó. Többször láttam ezt a fajta vadászatot. Ugye az megvan, hogy 1km-re is lát tiszta időben ha egyenes az út? Nem olyan messziről fog levenni, de ott a videó, és mikor közel vagy véged van. Ott már hiába lassítasz. Próbáld ki hogy milyen messziről látod azt a fekete szart napfényes időben.
-
-
Kicsit feljebb volt róla szó, AGM, vagy közönséges akksi van az új Scross-ban. Valamelyik új tulaj tegye már be ide az akksi cimkéjének a fényképét. Úgyis ilyenkor még gyakran belenéznek a tulajok.
Esetleg Kolondrum? -
Nálam a Swift is csinálta. Érdekes volt tankolni amikor egyedül voltam. Az én megoldásom elég egyszerű volt. WD40 a zsanérra, és kész. A következő nyitásnál szinte kivágódott az ajtó. Próbáld ezt, majd utána hajlítgasd.
-
Fiúk ne személyeskedjük ha lehet. Az érvek jöhetnek, de ne szidjátok már egymást.
Nálam egyszerű volt miért is ragaszkodtam a hátsó tárcsákhoz. Kevés ismerettel, egy kézzel ki lehet cserélni a betétet, de dobféket felszabályozni már nem lehet az utcán. Egyszerű szervizelni, és biztos működés
Az igaz érv pedig az, hogy volt egy digó TD autónk. Minden dobfék javítás után másnap mentem reklamálni, hogy folyik a fékfolyadék, úgy hogy mindig új alkatrészt raktak bele. Ez a biztonság? Ez nekem nem kell. Tboldi figyelni majd a hátsófék javításnál.
A dobfék felszabályozás pedig egy smirgli volt. Király. -
válasz Cunaja #58620 üzenetére
GLX 61k km után csak a kötelező szervíz volt. Mondom ezt főleg városi közlekedés után. Nemrég volt fék csere, mert elkopott. Brembo került bele. Nem tudom mi volt a gyári, de mintha még érzékenyebb lenne. Gondolom sokan majd írják persze a név miatt érzed. Semmit nem bántam meg. Az AEBS egy agyatlan biciklis életét már megmentette. Megérte. Dobféket pedig semmi áron nem akartam.
[ Szerkesztve ]
-
-
válasz spamstore #58432 üzenetére
A következőket tenném. Szinte biztos van frissebb verzió a Suzukira. Ellenőrizd le, és frissítsd ha régi.
A telefonoknál kizárólag Snapdragon-nal próbálkozz (MTK, Kirin, Exynos első körben kizárva) , és ne telefon márkáját nézd. Az AA-t törölném, és apkmirror-ról telepíteném. Mostanság már a playstore-ról is frissít. Tipikus software hiba. Az USB kábelre is szoktak hívatkozni, de az nagyon kevés. -
-
-
-
válasz Janusz001 #58003 üzenetére
Világítania kell. Az automatával megállásig követi az autót.
A mögötted lévő meg paraszt egyszerűen. Azt hiszi a barom, hogy a reflexe gyors, de ez még álomnak is túlzás. Gondolj bele egy kicsit. Az autódon van AEBS, ami tőled függetlenül ABS-sel együtt olyat fékez, hogy a barom gazdaságira töri az autódat. Az ilyen köcsögöket el kell engedni, vagy elmenni. A legérdekesebb ilyenkor, hogy nem követ az ősember ha az utóbbit választod. Ez a helyzet. -
válasz Janusz001 #57588 üzenetére
Ne haragudj ez a klasszikus majom, és a banán esete.
Azért valami használhatót is írjak a Waze nem generál adatforgalmat a Thome-nál. A lényeg nincs adatkeret csökkenés. Ezek alapján ne haragudj ökörség az offline map. Ez az én saját véleményem.
Nézd meg a Waze mellett még más is ingyenes pl WhatsApp... -
válasz szabonagyur #57571 üzenetére
Szerintem duma. Az elsőt el szokták engedni, de nem is csinálnak sokat, csak nézegetik.
-
válasz AMD Power #57531 üzenetére
Szerintem ez csak az indián piaci változat. Őszintén melyik az marha kereskedő aki króm kilncshez ragaszkodik? Nem tudja eladni az emelt új áron.
Az egérmozi új. Talán wifi-n keresztül is kapcsolódik az AA. A tolatóképen a segédvonalak mások, de ez az egérmozi miatt is lehet. Lényegébe semmi új. Tettek hátra egy spoilert, de az is csak a GLX-n. Itt EU-ban nem fog menni rendes hibrid nélkül. Indiánoknál nincs EU.
Ha jól megnézitek ez semmiben nem különbözik a mostani verziótól. -
-
válasz slett27 #57414 üzenetére
Kíváncsiságból megnéztem az új Swift műszakiját. Ezt találtam:
Elöl:185 / 55R16
Hátul:185 / 65R16
Ez most komoly? Kizárt, hogy nálam ez van. Inkább 185 / 55R16.
Más egy kicsit, de szorosan idetartozik. Új Swift, és 5 csavarral volt a kerék rögzítve. Enyém miért 4-vel?
Ki érti ezt a Suzukit.[ Szerkesztve ]
-
válasz PeterPH #57250 üzenetére
Kicsit átgondolva az egészet a következőt látom.
Már te is lekörözted a cikk íróját. Tehát sokkal jobb oldalról közelíted meg. Egy egyszerű táblázatba bele kell írni az ismert adatokat. Pl. Vitara mild, Vitara strong, és Swace. Természtesen ilyenkor a legjobb ezeket egyszerre, egy útvonalon tesztelni, mint ahogy a fogyasztás guru magyar youtuber teszi. Pl. reggel 8:00 indulás Hűvösvölgy, Erzsébet hid, Keleti... Tripp nullázva az eljén, indulás tele tank. A tripp mond egy városit, majd egy kis 130km/h, itt is tripp nullázás az elején. A végén megmondja a valóshoz közelit, majd egy kis 90km/h. Hasonlóan mint a többinél.
Így kaphatunk volna egy átfogó képet. A végén tele tank ami pedig a valós átlagot mondja meg.
Tudom ehhez sok idő kell, de azt a táblázatot se rakta össze.
Sajnos papíron a "strong' alig egy egész decivel fogyaszt kevesebbet. Ez a valóságban nulla, vagy több lesz.
Szomorú.
A piac majd eldönti mennyire lesz jó. A cikk írójának a tényeket kellett volna leírni, és a végén a saját véleményét. Talán megváltozik a Swace vételi statisztikája ezután.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest