Új hozzászólás Aktív témák
-
kymco
veterán
Én maradok a skodánál..... A héten lehet, hogy át tudom venni
www.refujvaros.hu
-
Radeon.Z
csendes tag
Mondhat bárki bármit,a Swiftre a gyenge kasznin kívül nincs panasz.Nekem is az van,a lemezek valóban kézzel benyomhatóak(akár maradandóan is...
),de soha nem hagynak ott az úton,legalábbis én még nem hallottam ilyenről.
Persze,mérlegelni lehet vásárláskor a biztonságot is(kell is!)de nem úgy kell elindulni otthonról nap mint nap,hogy na most talán bezúzom a gépet.
Ha pénzem volna már csak japánt vennék,(Toyotát vagy Mazdát)ott már együtt van a megbízhatóság,a biztonság,és a szépség is)annak ellenére hogy sokáig VW párti voltam.
A Rönók nagyon szépek,de ezzel ki is merült az érvek ''sokasága'',hogy ilyet vegyek.Horibilis árú alkatrészek,és nagyon sokszor elromlanak.Legutóbb egy Megane Grandtour dekkolt az M1-esen nyitott motorfedéllel az út szélén,és mikor elromboltam mellette a Swift-tel,a tulaj csak nézett szigorú bambán...
Sógor 3 éves Megane-ja is kétszer volt már szervízben,igaz egyszer a légzsák csatlakozója csuszott szét,de ezért is elkértek 8 ezret
A havernak 206-osa van ,újan vette,most nyáron volt 2 éves,37.000 km van benne,de a horvátországi nyaralásra busszal ment a család,nem mert vele elindulni...12.000 nél volt hűtőcsere,20.000 nél asszem'injektor,30.000 körül teljes kuplung szerkezet,és közben még 4 leállás elektromos hiba miatt...de keresztanyámék Lagunája 6 éves ,1 éve vették,vezérműszíjcsere vízpumpával 130.000 km-nél nem takarta be 100.000 ft....igy nyitottak,igaz,azóta nem kellett bele más,legalábbis nem mondták,mentek vele kb 12.000 km-t...mindegy,a fontos,hogy ezen autóknak jó a töréstesztje,nem igaz?F@sza!Végülis a karambolra több az esély,mint a meghibásodásra,autóvételnél ebből kell kiindulni,aztán ha a hiteltörlesztés mellett a gatyátok is rámegy a fentartásra,és napokat áll a kocsi a szervízben nem számít,a fő az,hogy biztonságban vagytok
Még annyit,hogy a helyi buszsofőr 3 éves Borája,most volt 3.-szor szervízben,mert ha kijár a garázsból hidegben,a párától megkergül az elektronika,össze-vissza villognak a lámpák a kocsin...persze lehet hogy véletlen hogy csak nekem vannak ilyen szerencsétlen ismerőseim,de ezen példákból okulva vettem Suzukit,holott nem tetszett,de beülök,és csak tankolom,igyekszem ésszel,figyelmesen közlekedni,és talán megúszom baj nélkül,ha nem,akkor nem volt szerencsém.De általában a balesetek nagyrésze frontális ütközésből adódik ahol a ''találka''sebességekből összeadódóan 150-es tempó körül történik,ott már kár mérlegelni az 5-6 éves Ford VW,vagy Suzuki képességeit...
[Szerkesztve]Munkahelyemen én vagyok az Isten...mindenki tudja hogy létezem,de még senki sem látott...
-
kymco
veterán
Pénteken, vagy hétfőn skoda tulaj leszek.......
[Szerkesztve]www.refujvaros.hu
-
-
Jim Tonic
nagyúr
Linkelték már?
Bővebben: link
Az alap lcsó, de ha valamit belerakatsz, már drágának nevezhető...
[Szerkesztve]Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
Radeon.Z
csendes tag
Kigyűjtöm?Ember,ezek csak példák,még sorolhatnék párat,vannak Wagon-os ismerőseim is,műszaki panaszuk semmi,sőt egyikük 2 év alatt 3-szor casco-zta lée a Wagonját őzzel,ebből egyszer München közelében 80-90-es tempónál,de a motor akkor sem sérült,csak a sárvédők,és az egyik lámpa szakadt ki,de nem tört el,de szerintem semmivel sem tört össze jobban mint egy más típus.
Láttál már Fiat Marea motorteret?Nem bírt a haver megállni egy G Astra mögött ,talán ha 30-al beledurrantott,és mivel semmi merevítés nincs a homlokfalban,így a hűtő,klímahűtő,két első sárvédő,motorfedél mind szarrá ment.A lökhárító(mint a Swiftnél is) csak dísz,sima műanyag,semmi merevítés,ellenben a 20 éves Golfokkal,ahol zártszelvény van a műanyag alatt,és 2-2 16-os csavar fogja a nyúlványokhoz.Még a Trabantnak is erősebb a lökhárítója,mert hajlított lemezből van.
Tipikus példája vagy azoknak,akik csak az általános megítélés után mondanak véleményt,nem pedig saját tapasztalatból.Talán még autód sincs.
Az anatómiai felsorolás pedig teljesen felesleges,mert ahogy fentebb említettem,nem csak ''a mi autónk''-ban lehet megsérülni,ahogy jópáran gondoljátok,különben is a hozzászólásod kissé ''magasröptű'' volt szerintem.
Hangsúlyozom,valóban nagyon gyenge a Swift kasznija(de csak a Swifté)azonban aki nem teheti meg hogy drága ,márkás autót vegyen,annak a Suzuki fiatal,+költségmentes,és nem utolsó sorban gazdaságos alternatívát jelenthet.
Ezzel részemről a vitát lezártam.Munkahelyemen én vagyok az Isten...mindenki tudja hogy létezem,de még senki sem látott...
-
plömplöm
őstag
válasz
Radeon.Z #959 üzenetére
Ha nem tudnád, egy autó elejének össze KELL törnie egy csattanáskor, tervezetten el kell nyelnie az energiákat, lassítania kell a gépjárművet, mert egyébként kiszakítod az övet vagy téged szakít ketté. Vannak gyalogos-gázolás tesztek is ám, az a 20 éves golf egy életre nyomorékká tehet valakit, erről mi a véleményed? Te mivel találkoznál inkább térdmagasságban, acélcsővel vagy törékeny műanyaggal? Egyébként volt már suzukim (is), felesleges megkérdezned...
All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
-
rATdrAgOn
senior tag
-
-
rATdrAgOn
senior tag
válasz
viharhozo #962 üzenetére
Nem tudom, en ugy vagyok vele, hogy nekem minden auto megfelelo, ha elvisz A-bol B-be.
Csak olyan dolgokba szoktam belekotni, hogy kemeny, raz, stbstb.
Alattam meg auto nem doglott meg, a Trazsit leszamitva. De azt meg max 2 ora alatt eletre keltem.
Bar teny, hogy a Suzuki nalam nincs a toptenben.
A toptenben egy C-vel kezdodo csigazabalo marka van... kivetel nelkul.
IDE LOJETEK!!!!A pC vajommi?! A kindoz vajommi?! A szittyozium.hu jó. Amigát használok, commodoreos (c)(r)(tm)-al. Meg nextgent. Meg bármit. :D
-
kymco
veterán
đĐ@
www.refujvaros.hu
-
rATdrAgOn
senior tag
Siman.
Marmint siman eladnak igy egy autot.
Hugom harom honapos skodrijan is talaltam most egy olyan hibat, hogy azt hittem a falnak megyek.
(Kicsit gyanus az olajfogyasztasa a gepnek, tehat megemeltem es alamasztam, ellenorizni, hogy nem szivarog-e valahol.)
Szoval, a motorter belseje olyan megfolyt fenyezessel rendelkezik, hogy a hajam leteszem. Felulrol nem latni, latszolag kiraly. Alulrol, mikor felulrol jon a feny, na onnan nezve horror.A pC vajommi?! A kindoz vajommi?! A szittyozium.hu jó. Amigát használok, commodoreos (c)(r)(tm)-al. Meg nextgent. Meg bármit. :D
-
viharhozo
addikt
válasz
rATdrAgOn #963 üzenetére
Volt AX-em. Eleg szuttyadek volt, igy visszagondolva, de ez akkor nem erdekelt, mert nekem o volt az elso.
Asszem, kokemeny 33 loerot mozgositott, viszont 8-9 litert evett, es csak feltankkal lehetett vele jarni, mert vhol lyukas volt.
Aztan lett Xsara. A belseje ugyan szepen rendesen esik szet, viszont inkabb kellemetlen, mint sulyos problemak voltak vele.
A csaladban van meg egy C5. A vilagon semmi baja nem volt az elso 110k kilometeren. En keveslem a 2.0as HDI-t benne, egyebkent se vagyok oda a dizelekert.
Volt meg egy Laguna, meg egy Yaris, de ezekkel csak 2-3000 km-t mentem. A Yaris rendben van, csak baromi kicsi, a Lagunaban meg 250k km alatt csak az ment tonkre, amit a markaszerviz elbarmolt. Viszont mindvegig budos volt a klimaja, hiaba csereltuk ki az egesz rendszert.Durvasága miatt töröltem - moderátor.
-
kymco
veterán
Az lehet, hogy Magyarország, de nem kell elfogadnunk tényként a dolgokat. Még nem tudom, hogy mit teszek, csak azt, hogy mit nem: SOHA TÖBBÉ SUZUKI ÁSZ Közel két milla érték ennyit nem ér nekik, akkor részemről ennyi.......
Másnak sem tanácsolom. Ezzel az erővel össze is törhetik, meg is borogathatják.... Lehet, hogy veszek ilyen festékvastagság mérőt, nehogy átvágjanak....www.refujvaros.hu
-
-
kymco
veterán
válasz
steve@prhw #969 üzenetére
Akkor előkaptam volna a szolgálati fegyverem.......
Most már csak viccelődni tudok, akkor meg majdnem elájultam az idegességtől.
[Szerkesztve]www.refujvaros.hu
-
a_tesz
Korrektor
válasz
steve@prhw #969 üzenetére
pontosan, elég gyakori eset ahhoz, hogy meg lehessen nevesíteni egy márkakereskedőt, mint ''bűnöst''. szomorú, hogy ilyen egyáltalán előfordulhat...
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
rATdrAgOn
senior tag
válasz
viharhozo #967 üzenetére
Hmm... en suzukin ''tanultam''
Utaltam.
Aztan ronyon ''tanultam''
Utana fater ladajat hajtottam fel evig.
Elotte volt alattam opel asztma, vectra eleg sokaig, meg egy mazda 626.
Aztan lett sajat vasam, egy BX. Fapad, meg minden, de most mar ez az etalon.
Aztan faternek lett C3, huginak skodri, aztan volt nalam fiat, pug, honda is... nem tudom miert, nekem a bx meg mindig az etalon, pedig mar nagyon el van faradva, tobbet all, mint hajtom. Nem tudom miert, megis inkabb azt szeretem. Najo, S2 C5-be is szivesen beleulnek, mert az ugyanolyan mint a BX. Elvegre unokaja, vagy mi a szosz.S1-be viszont sohasohasoha. A feke miatt. S2-ben sem a kp hidraulika csinalja, de erzesre olyan, mintha az csinalna, szal korrekt... S1-es C5-ben a fek valami kopedelem, raadasul ugy nez ki mint egy tulfujt gumixsara, tehat brrr... - ja, a xsarat sem szeretem tulzottan. ;)
Viszont az AX az uberrulez kis vas, szeretem. ;)
Annal jobban csak a kacsat csipazom, az valami rettenet jo kis ''auto''... ha egyszer lesz folos parszazezrem, akkor tuti, hogy veszek egyet... meg egy garazst, amiben tarolom. ;)
2CV gigarulez. ;)
Elnezest kerek a zavarasert es az okozott kellemetlensegekertA pC vajommi?! A kindoz vajommi?! A szittyozium.hu jó. Amigát használok, commodoreos (c)(r)(tm)-al. Meg nextgent. Meg bármit. :D
-
steve@prhw
őstag
Úgy könnyű
Itt egyik ismerősre egy amerikai szabványos, 10 év körüli swiftet sóztak rá nem suzuki kereskedésben. Két évig hajtotta, aztán kiderült, hogy a fél autót ki kellene cserélni, hogy le lehessen műszakiztatni... (Eu-szabványos lámpák, persze nem mentek be a másikak helyére, stb...). Gondolta, visszaviszi, vesz másikat. Eladósrác kiröhögte, hogy hol sózták rá a járgányt, erre mondta, hogy itt, két éve... Vigyor leolvad, főnök előkeres, nagy nehezen sikerült becserélnie... Az a kérdés, hogy előtte hogy lett műszakija, ilyen lámpákkal már akkor sem mehetett volna átNa vajon
''Egy bármilyen Annál jobb hogy új és Fényképezős!'' by Rolabola
-
kymco
veterán
-
rATdrAgOn
senior tag
válasz
viharhozo #975 üzenetére
Ooo... ha gondolod, ki lehet probalni az oreglanyt, most epp uzemanyagszuro baja van, a heten orvoslom. ;)
Irjal mailtot, aztan megszervezzuk.
Aztan majd rajossz, miert is csipazom ezt az oreg ven hulladekot.A pC vajommi?! A kindoz vajommi?! A szittyozium.hu jó. Amigát használok, commodoreos (c)(r)(tm)-al. Meg nextgent. Meg bármit. :D
-
Den
veterán
válasz
Radeon.Z #959 üzenetére
ember nyugi. egyrészt nem bántottam a szuzukid, nekem semmi bajom azzal a verdával, csak arra utaltam hogy másnak lehetnek más szempontrendszerei is mint neked, van aki úgy gondolja inkább vigye kétser annyit szervízbe viszont ha baleset van lehet hogy az életét menti meg a kocsi.
én azt is elfogadom, és szuzuki fikázókak többször is elmondtam, hogy sokaknak egyetlen alternatíva a szvift, és az olcsóság kompromisszumkkal jár.
amit a kocsi összetörésről írsz. ja a 20 éves golf nem törik úgy össze, hanem inkább a benne ülők. egy balesetben a sérüléseket a saját kocsit belsejének csapódva szenveded, és minnél merevebb a kocsi orra annál nagyobb erővel csapódsz a belsejének, szal részemről inkább a kocsi törjön mint én.
és elég elhamarkodott kijelenteni 1hsz után hogy én tipikusan ilyen olyan vagyok, mert nem tudod milyen vagyok, és nem tudod mit gondolok a kocsikrólwww.simson4t.hu
-
kymco
veterán
Tegnap beszélgettem egy mentőorvos ismerősömmel, ő aztán látja a a kocsik töréstesztjeinek eredményeit a gyakorlat oldaláról.
Meglepő mondata volt, hogy a kocsi passzív/aktív biztonsága mellett jelentős szerep hárul a véletlenre. Pld egy Saab vezetője egy olyan baleset halálos áldozatává vált, amit más autók esetében sérüléses volt csupán.
Továbbá megjegyezte, hogy a légzsák eléggé ellntmondásos valami. Volt eset, ahol az volt a szerencse, hogy a légzsák nem indult be, mert ha beindul, akkor könnyen halálossá vált volna.
A legfontosabb szerinte az öv. Ha a biztonságot kellene pontozni, akkor a védelem 70-80%-át teszi ki. Akinél pedig légzsák van az autóban, jobban teszi, ha beköti magát, mert súlyosabbak a következmények a légzsák kinyílásakor... pld fulladásos halál.
Volt egy érdekes esete, ahol egy Opel Astra landolt az M0-on egy Suzuki Swift tetején. A Suzuki üvegei kitörtek, de az utastere bírta az Astra súlyát, és a swift utasai így könnyebb sérüléssel megúszták... Megpróbálok képet szerezni róla......www.refujvaros.hu
-
Integra
titán
-
Integra
titán
-
Integra
titán
valami nagyon foglalkoztat, ezt kérdezd meg az orvos haverjaidtól légy oly kedves!
én szemüveggel vezetek általábban.
légzsákos a verda.
kérdés: mi történik akkor ha ütközöm véletlenül és az arcomba nyílik a lufi, mikor a szemüveg a fejemen van?? vannak elképezléseim erről és végig gondolva nem igazán szeretnék szemüveggel a fejemen ütközni...
láttak már ilyen esetet?
mondjuk a szemüveg papucsa a szemembe nyomódik és nincsen szemem, vagy a lencse törik bele a szemembe és még folytathatnám......egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Fade_Away
őstag
A régi már xéve nemkapható Swift karosszériája/biztonsága volt katasztrófális az ignisé kategóriákkal jobb.
Állítólag az új swiftek is rendesen megvannak csinálva.
4évig volt SSwiftunk kötelező szervizen kívűl máson nemvolt.....
Ehez képest Toyota Yarisünk 1.5év alatt 3*volt szervízben.
Énmeg úgyvagyok vele, hogy soha többet toyotat...
szerkesztve:'' Barátnődnek jobbulást!''
[Szerkesztve] -
Club
őstag
Sosem voltam Suzuki FUN.
De most tüneteseben megnéztem az új Swift-et.
Hát kérem szépen:Le a kalappal!!!
De viccen kívül.
1.3-as 93 lóerős motor?
Ez határozottan jó eredmény.
A külseje is teljesen elfogadható(bár kicsit a Toyoty Yaris-ra hajaz szerintem).
Belső is ok.
Ha a töréstesztekben nem lesz olyan mint az elődje, akkor kijelenhetem oylasmi történt amit sosem gondoltam volna:
A Suzuki igenis csinált egy nagyon-nagyon jó autót.
Bár az ára picivel magasabb mint ez elődjének, de maga a konstrukció lényegesen jobbnak tünik -
Integra
titán
nálam mindig bevan kapcsolva az öv, lámpa fényes nappal is felkapcsolva, index mindig használ.
viszont szerintem bekapcsolt öv mellett is veszélyes a szemüveg a lufi nyílásnál, ezért is vagyok kíváncsi kymco válaszára, hogy a mentősök mit láttak ez ügyben...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
a_tesz
Korrektor
FUN? Nem inkább fan?
egyébként szerintem nagyon rendben van az új swift, bár én ''hazabeszélek'', mert jelenleg is suzukink van, és nem is nagyon hiszem, hogy más márkájú autónk lesz a jövőben...スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
viharhozo
addikt
Amikor meg focista is voltam, egy edzesen szemuvegben nyomtam az ipart. Termeszetesen szembelottek eleg rendesen, de a csak a szemhejam meg az arcom serult, es a bagasok nem voltak tul komolyak. Nem hinnem, h a legzsak sokkal nagyobbat utne, foleg h a becsapodasi felulet azert tobb.
Durvasága miatt töröltem - moderátor.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Raktáron! ÚJ Type2 3x16A (11KW) 5m utcai töltőkábel elektromos autókhoz garanciával, Budapesten!
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó! AKTUÁLIS BOLTI ÁRA kb 50ezer Ft!
- Eladó, egy csak kipróbált Govee RGBIC Wi-Fi Gaming Light Bars with Smart Controller led világítás!
- Eladó ÚJ Xiaomi robotporszívó
- Klímát keres olcsón fűtésre hosszú garanciával?
Állásajánlatok
Cég: ABT Hungária Tanácsadó Kft.
Város: Budapest