Új hozzászólás Aktív témák
-
divot
veterán
Törészteszt nem volt.
Két dolgot nem hittem volna életemben: 1., hogy valaha Suzukira fogok vágyni, 2., hogy valaha beszeretek egy fehér autóba. Ma mindkettő megtörént.
Szóval a fehér Suzuki GS alufelnivel egyszerűen gyönyörű. Annyira mokány, izomgolyó hatása van, hogy nem is tudom leírni. Szemből úgy néz ki, mint egy rallyeautó. A feleségem szerint egy Ignis Sport és egy Mini Cooper keveréke, méghozzű úgy, hogy mindkettőből a legjobb részeket őrizte meg. Nagyon szép az kf. félni, épp eltalálták a túlzottan csicsás, és a semmitmondó háromküllős közötti arany középutat. A hátrafelé szűlülő ablakok miatt pedig olyan a hatása, mintha rárobbanna az útra. Telitalálat.
Belső: harmonikus az egész, a középkonzol olyan szépen illekszkedik az autóba, hogy az magasabb kategóriákat idézi. Nagyon szépek a fényei, bár nappal ez nem igazán tudott érvényesülni. A műszerfal a sportos hatást erősíti, a középre helyezett digitális műszer könnyen leolvasható, ez mutatja a pillanatnyi fogyasztást is. Az Üllői úton kerültünk egyet, mentünk 30-al és 80-al is, semmi zörgést, illesztési neszt nem hallottam. (Persze csúnya lett volna, ha ennyi idő alatt... ).
Az 1,5 VVTi-t próbáltuk ki. 3000 fölött kezd igazán húzni, akkor viszont nagyon megindul. Ripsz-ropsz százon vagy, ezzel az autóval nem lesz egyszerű betartani a sebességkorlátozásokat. A fogyasztást figyelve 60-nál 3,5 litert, 80-nál 4,2-t evett ezen a szakaszon, szóval biztosnak tűnik a gyárilag megadott városi 8 liter.
Az autó hangja alig hallható, 80 körül annyit észlelsz csak, amennyi ahhoz kell, hogy élvezd a gázadást. Alapjáraton pedig semmit, de tényleg, meg se rezdül a kasztni. A suzukis fickó mesélte, hogy jött egy tag a régi Swiftel tesztvezetésre, és a GLX-ben lazán ráindított mégegyszer...
A módosított hátsó felfüggesztés miatt egyáltalán nincs Ignises pattogás, nagyon kényelmes volt utazni is az autóban.
A hat hangszóró nagyon szépen szól, halkan is betölti a teret a zene. Mivel azonban elől és hátul is elég nagy hangszórók vannak, lehet döngetni is a mjúzikot. És nem torzít, mivel a nagas hangoknak ott a két kisebb hangszóró.
Beülttem a feleségem mögé. Ő 170cm, én 183, mondtam neki, hogy állítsa be az ülést úgy, ahogy az neki a legkényelmesebb, és így sem ért hozzá az összezárt térdem az első ülés hátuljához. És a fejem sem a plafonhoz, pedig most égnek van zselézve a séróm.
20% befizetésével havi 40K/72 hónap lenne a részlet, de ennél egy másik kereskedőnél már kaptam jobb, 38,5K-s ajánlatot is. Rossz hír, hogy a kanáris sárga és a gránát narancs metál csak májustól lesz elérhető, mivel ezek kísérleti színek. A fekete nem tetszik, és a sötétkék sem szép. A zöld kiábrándító, bár volt, akinek nagyon tetszett a nézelődők közül. A piros GS-ben szép, csak gyaníthatóan abból lesz a legtöbb. A sötét ezüst metál inkább nagyobb autóhoz illene, de a világos ezüst nagyon dög a kf. felnivel. A fehéren pedig meglepődtem, hogy mennyire jól áll az autónak. Na most vagy várunk májusig türelmesen a gránát miatt (nem hiszem ), vagy fehéret veszünk.
Ja, és a GS-ben 8! légzsák van.
Egy nagy hibát viszont máris tapasztaltam, és nem értem, miért nem oldották meg: az utasoldali légzsák nem kapcsolható ki, tehát előre nem lehet gyerekülést tenni nyugodt szívvel.
Na így hirtelen ennyi.
Új hozzászólás Aktív témák
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- BestBuy topik
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Androidos tablet topic
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- További aktív témák...