Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • toeri

    aktív tag

    válasz kymco #1004 üzenetére

    Ez egy igen érdekes kérdés. Én pl. tudom, hogy hol volt sérült az autóm; -hangsúlyosan volt sérülve. Mert a gyárival megegyező minőségben lett helyreállítva. Amikor használtan megvettem, akkor elvittem és a biztosító megbízottja körbemérte és kijelentette róla, hogy nem volt sérült. Ami igaz is meg nem is. Mert a festékvastagság-mérő tényleg azt mutatta ki, hogy nem volt. Ez úgy lehetséges, hogy az adott -sérült- elemet gyári, fényezetlen, újra cserélték, majd a gyári rétegvastagságokat betartva lefényezték. EZ AZ, amit a kereskedő az említett esetben elspórolt és elfelejtett közölni veled, a vásárlóval.

    Tehát amit Den mond az csak félig-meddig van úgy. Ha a javítás a gyárival megegyező minőséget eredményez, akkor a vásárlónak valóban nincs miért reklamálnia. De ennek nem az a választóvize, hogy egy hozzá nem értő vásárló mennyi idő alatt veszi észre, hogy becsapták?! Az ilyen utólag kiderülő turpisságot nem érinti a garancia, hiszen a vásárlás időpontjában fennálló hiányosságról van szó, ami más jogi kategória. (Értsd: ha már az eladás pillanatában be van építve a hiba és nem a használat során keletkezik.) Sajnos a bizonyítása már sokkal nehezebb. :(((

    Üdv, toeri

Új hozzászólás Aktív témák