Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Radeon.Z

    csendes tag

    Mondhat bárki bármit,a Swiftre a gyenge kasznin kívül nincs panasz.Nekem is az van,a lemezek valóban kézzel benyomhatóak(akár maradandóan is...:(),de soha nem hagynak ott az úton,legalábbis én még nem hallottam ilyenről.
    Persze,mérlegelni lehet vásárláskor a biztonságot is(kell is!)de nem úgy kell elindulni otthonról nap mint nap,hogy na most talán bezúzom a gépet.
    Ha pénzem volna már csak japánt vennék,(Toyotát vagy Mazdát)ott már együtt van a megbízhatóság,a biztonság,és a szépség is)annak ellenére hogy sokáig VW párti voltam.
    A Rönók nagyon szépek,de ezzel ki is merült az érvek ''sokasága'',hogy ilyet vegyek.Horibilis árú alkatrészek,és nagyon sokszor elromlanak.Legutóbb egy Megane Grandtour dekkolt az M1-esen nyitott motorfedéllel az út szélén,és mikor elromboltam mellette a Swift-tel,a tulaj csak nézett szigorú bambán...
    Sógor 3 éves Megane-ja is kétszer volt már szervízben,igaz egyszer a légzsák csatlakozója csuszott szét,de ezért is elkértek 8 ezret:C
    A havernak 206-osa van ,újan vette,most nyáron volt 2 éves,37.000 km van benne,de a horvátországi nyaralásra busszal ment a család,nem mert vele elindulni:C:DD:))...12.000 nél volt hűtőcsere,20.000 nél asszem'injektor,30.000 körül teljes kuplung szerkezet,és közben még 4 leállás elektromos hiba miatt...de keresztanyámék Lagunája 6 éves ,1 éve vették,vezérműszíjcsere vízpumpával 130.000 km-nél nem takarta be 100.000 ft....igy nyitottak,igaz,azóta nem kellett bele más,legalábbis nem mondták,mentek vele kb 12.000 km-t...mindegy,a fontos,hogy ezen autóknak jó a töréstesztje,nem igaz?F@sza!Végülis a karambolra több az esély,mint a meghibásodásra,autóvételnél ebből kell kiindulni,aztán ha a hiteltörlesztés mellett a gatyátok is rámegy a fentartásra,és napokat áll a kocsi a szervízben nem számít,a fő az,hogy biztonságban vagytok :C
    Még annyit,hogy a helyi buszsofőr 3 éves Borája,most volt 3.-szor szervízben,mert ha kijár a garázsból hidegben,a párától megkergül az elektronika,össze-vissza villognak a lámpák a kocsin...persze lehet hogy véletlen hogy csak nekem vannak ilyen szerencsétlen ismerőseim,de ezen példákból okulva vettem Suzukit,holott nem tetszett,de beülök,és csak tankolom,igyekszem ésszel,figyelmesen közlekedni,és talán megúszom baj nélkül,ha nem,akkor nem volt szerencsém.De általában a balesetek nagyrésze frontális ütközésből adódik ahol a ''találka''sebességekből összeadódóan 150-es tempó körül történik,ott már kár mérlegelni az 5-6 éves Ford VW,vagy Suzuki képességeit...

    [Szerkesztve]

    Munkahelyemen én vagyok az Isten...mindenki tudja hogy létezem,de még senki sem látott...

  • Radeon.Z

    csendes tag

    válasz Den #953 üzenetére

    Kigyűjtöm?Ember,ezek csak példák,még sorolhatnék párat,vannak Wagon-os ismerőseim is,műszaki panaszuk semmi,sőt egyikük 2 év alatt 3-szor casco-zta lée a Wagonját őzzel,ebből egyszer München közelében 80-90-es tempónál,de a motor akkor sem sérült,csak a sárvédők,és az egyik lámpa szakadt ki,de nem tört el,de szerintem semmivel sem tört össze jobban mint egy más típus.
    Láttál már Fiat Marea motorteret?Nem bírt a haver megállni egy G Astra mögött ,talán ha 30-al beledurrantott,és mivel semmi merevítés nincs a homlokfalban,így a hűtő,klímahűtő,két első sárvédő,motorfedél mind szarrá ment.A lökhárító(mint a Swiftnél is) csak dísz,sima műanyag,semmi merevítés,ellenben a 20 éves Golfokkal,ahol zártszelvény van a műanyag alatt,és 2-2 16-os csavar fogja a nyúlványokhoz.Még a Trabantnak is erősebb a lökhárítója,mert hajlított lemezből van.
    Tipikus példája vagy azoknak,akik csak az általános megítélés után mondanak véleményt,nem pedig saját tapasztalatból.Talán még autód sincs.
    Az anatómiai felsorolás pedig teljesen felesleges,mert ahogy fentebb említettem,nem csak ''a mi autónk''-ban lehet megsérülni,ahogy jópáran gondoljátok,különben is a hozzászólásod kissé ''magasröptű'' volt szerintem.
    Hangsúlyozom,valóban nagyon gyenge a Swift kasznija(de csak a Swifté)azonban aki nem teheti meg hogy drága ,márkás autót vegyen,annak a Suzuki fiatal,+költségmentes,és nem utolsó sorban gazdaságos alternatívát jelenthet.
    Ezzel részemről a vitát lezártam.

    Munkahelyemen én vagyok az Isten...mindenki tudja hogy létezem,de még senki sem látott...

  • Radeon.Z

    csendes tag

    válasz Den #977 üzenetére

    Nem veled van bajom,csak azzal ,hogy mindenki úgy állítja be a márkát,mintha nap mint nap halálba indulna vele az ember.Mondtam,részemről befejeztem a vitát,esetleg elszívhatjuk a békepipát....:F

    Munkahelyemen én vagyok az Isten...mindenki tudja hogy létezem,de még senki sem látott...

Új hozzászólás Aktív témák