Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • plömplöm

    őstag

    válasz Radeon.Z #959 üzenetére

    Ha nem tudnád, egy autó elejének össze KELL törnie egy csattanáskor, tervezetten el kell nyelnie az energiákat, lassítania kell a gépjárművet, mert egyébként kiszakítod az övet vagy téged szakít ketté. Vannak gyalogos-gázolás tesztek is ám, az a 20 éves golf egy életre nyomorékká tehet valakit, erről mi a véleményed? Te mivel találkoznál inkább térdmagasságban, acélcsővel vagy törékeny műanyaggal? Egyébként volt már suzukim (is), felesleges megkérdezned...

    All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!

  • Den

    veterán

    válasz Radeon.Z #959 üzenetére

    ember nyugi. egyrészt nem bántottam a szuzukid, nekem semmi bajom azzal a verdával, csak arra utaltam hogy másnak lehetnek más szempontrendszerei is mint neked, van aki úgy gondolja inkább vigye kétser annyit szervízbe viszont ha baleset van lehet hogy az életét menti meg a kocsi.
    én azt is elfogadom, és szuzuki fikázókak többször is elmondtam, hogy sokaknak egyetlen alternatíva a szvift, és az olcsóság kompromisszumkkal jár.

    amit a kocsi összetörésről írsz. ja a 20 éves golf nem törik úgy össze, hanem inkább a benne ülők. egy balesetben a sérüléseket a saját kocsit belsejének csapódva szenveded, és minnél merevebb a kocsi orra annál nagyobb erővel csapódsz a belsejének, szal részemről inkább a kocsi törjön mint én.

    és elég elhamarkodott kijelenteni 1hsz után hogy én tipikusan ilyen olyan vagyok, mert nem tudod milyen vagyok, és nem tudod mit gondolok a kocsikról

    www.simson4t.hu

Új hozzászólás Aktív témák