Hirdetés
-
GAMEPOD
Új hozzászólás Aktív témák
-
_drk
addikt
válasz
Jinxb1rd #12268 üzenetére
A souls játékokban nem hiába vannak powerlevelek. Ezt a fegyverfejlesztésekkel csinálják általában. Ehhez jön hozzá a szint a lépés amivel nyílván a fegyver scaling miatt kapsz + sebzést de a fegyver fejlesztés többet ér. A szinttel inkább a többi atr számít, több hp stamina, mana stb.
Ha nagyjából sorban haladsz és mindent kipucolsz, már erősebb vagy mint ahogy le lehet csapni egy bosst. Esetleg Radahn nehezebb summon nélkül meg a late game nem kötelező bossok.
De a summonok pont ezért vannak benne, hogy segítsenek és azokkal is egész jó kihívást jelent a játék.
Na nagyjából így van kitalálva, hogy ez nekünk jó legyen.De a glitch az kb olyan mintha adna neked valaki rengeteg rúnát vagy beírod consol parancsba, hogy +100000000 rúna azt kész.
Most nyílván mindenki azt csinál amit akar ez egy játék és szórakozásra van. Csak akkor az nem ez a játék. -
Jinxb1rd
addikt
Nekem mind1, ha valaki gyenge játékos, használja csak nyugodtan ezt a glitchet/csalást. Csak kioktatni ne akarjon a játékkal kapcsolatban, mert rohadtul nem egy szinten állunk
-
Garsza
veterán
válasz
Triathlete #12263 üzenetére
Elbeszélünk egymás mellett. Senki nem arról beszél hogy ha ezt a lehetöséget kihasználod 1x amennyit a játék alapból enged az csalás vagy értelmét veszti miatta a játék. Arról beszélünk, hogy a glitch -et kihasználva töbször leöli valaki és az elején felszintezi magát 70-80 -ra. Úgy a játék első harmada de még lehet a feléjig is túl könnyű lesz.
-
Sanyi.mTs
addikt
válasz
Triathlete #12258 üzenetére
platinát a legkönnyebb ps plus előfizetéssel megszerezni. minden feltételt megcsinálsz a 3 szükséges befejezéshez, vége előtt csinálj mentést, amit feltöltesz a felhőbe, kikapcsolod az automatikus mentés feltöltést, majd megcsinálod az egyik befejezést. felhőből visszatöltöd a "régi" mentést és mész a következő befejezésre, majd megint.
ennek hiányában 3szor kell végig játszanod a játékot.
-
Triathlete
senior tag
Csalásnak kikiáltani akkor is ostobaság szerintem. Ugyanis mikor először játszod a játékot, tisztán meghagyva a felfedezés örömét akkor erről a lehetőségről fogalmad sem lesz.
Ha valamilyen formában tudomást szerzel róla, szerintem akkor sem kötelező élni ezzel a lehetőséggel.
Az, hogy mi mennyire könnyű meg szubjektív, ahogy ennek a glitch-nek a megítélése is. Továbbra sem értem ha mondjuk valakinek 60-70-es szint környékén nehézségei vannak, és farmolna további szintekhez mert megrekedt valahol, valamivel az miért csalás, vagy miért veszíti értelmét a játék!?
Ha sétálsz egy nagyot, akkor is össze tudsz szedni ennyit, csak lehet, hogy n×8 idő alatt.
A játék biztosít lehetőséget mindkettőre, használati útmutatót pedig szerencsére nem mellékeltek. -
_drk
addikt
válasz
Triathlete #12258 üzenetére
Egyszer van értelme, azért is van ott. Valami 80ezer Rúna az még magasabb szinten is jól jön, pláne az elején.
De glitch-et kihasználva early és midgame sokkal könnyebb lesz.
Így is az! Aki ezt tudja a játék legelején akkora buff az mint írtam is, első 2 terület konkrétan easy lesz. Csak a radagonseal ad vagy 20 szintet. -
Garsza
veterán
válasz
Triathlete #12260 üzenetére
Szerintem nem.
-
Garsza
veterán
válasz
Triathlete #12258 üzenetére
Azzal, hogy leölöd 4x 5x a sárkányt felszintezed magad 60-70 re és szinte meg sem izzadsz Peninsulaig.
-
Triathlete
senior tag
válasz
Weareus #12251 üzenetére
Én most értem őt követve Caelidbe, és lett meg a Moonveil.
Majd remélem lesz szó pontosan a végén pontosan a meg nem csinálható dolgok pótlásáról. Én a platinára hajtok.
-Crucible Knightokat még mindig rühellem!#12257
Miért veszítené értelmét a játék? Miért másabb ez mint 50 vulgár miliciást leölni 1000 rúna/db "árfolyamon"? -
Garsza
veterán
válasz
VikMorroHun #12256 üzenetére
Az nem csalás. Max glich. A csalás a külső progi használata.
De eigazából ha kihasználod szinte értelmét veszti a játék. -
Weareus
addikt
Eléggé faja érzés most az Elden Ringgel játszani így, hogy 100%-olom, igaz Souls Máté guide-ja alapján. Mondjuk ő is guide alapján csinálja, de ember is legyen a talpán, aki fejből meg akar találni minden itemet, megcsinál minden questet, stb.
Journey 8-ban kezdtem, most van terítéken Lyndell, journey 11-re meg is leszek mindennel...
Btw durva, hogy ez a Seluvis mekkora egy Metallica-fan (puppetmaster..., á la Master of Puppets) -
-
VikMorroHun
őstag
Engem sose zavart, ha ugyanazt a bosst kellett második vagy harmadik változatban legyőzni. Az már inkább, ha sokadik nekifutásra sem akart összejönni.
Jut eszembe: ha valakinek multihoz támadna kedve, készítsetek biztonsági mentést a játékmentésről. Steam fórumon olvastam, hogy olyan hackerek vannak, akik multi esetén csatlakoznak, és tönkre teszik a játékot. Vagy újat kell kezdeni, vagy biztonsági mentésből helyre kell állítani, ha normálisan akarsz még játszani.
-
_drk
addikt
válasz
Triathlete #12246 üzenetére
Persze.
-
Triathlete
senior tag
Caelidben az alvó sárkány "farmolása" működik még?
-
Gothmog
senior tag
válasz
Bad Pritt #12244 üzenetére
+1
Crumbling Farum Azula vagy éppen a Sacred Haligtree/Elphael helyszíneken is voltak még olyan faintosan eldugott kis cuccok, amik nem a fő útvonalon hevertek, hanem bizony kellett egy keveset ugrándozni/"járatlannak tűnő részekre elkalandozni" (előtte térben tájékozódni, hogy vajon miként lehet majd eljutni oda), hogy elérje az ember. -
Bad Pritt
félisten
válasz
Jinxb1rd #12243 üzenetére
A játék későbbi részében megunták már: nem hogy itemek nincsenek nehezen elérhető helyeken, hanem egy tökéletesen elérhető pillérre, területre se tudsz ráugrani, simán lelök a mélybe a játék.
Én ilyet nem igazán tapasztaltam. A rúnákat pedig mindig elérhető helyre rakja, máshova igazából nem is tudja, csak olyan helyre, ahova te is elérsz, max nehezen tudsz visszamenni értük.
-
Jinxb1rd
addikt
válasz
Bad Pritt #12241 üzenetére
Ja, azok a magic falak. Hát az is a halálom volt, hogy ugrálgatni kell a fal mentén mint egy idióta hogy találj egy átjárót (kb a játék későbbi részében majdnem másról se szólnak a dungeonok, azt is túlzásba vitték ötlet híján). De nem arra gondoltam.
Hanem hogy a játék elején még ilyen kis pilléreken pl körbeugrálsz az épületeken és találhatsz ezt azt. A játék későbbi részében megunták már: nem hogy itemek nincsenek nehezen elérhető helyeken, hanem egy tökéletesen elérhető pillérre, területre se tudsz ráugrani, simán lelök a mélybe a játék. Ezt anno régi játékoknál láthatatlan falaknak hívták, amikor ezzel oldották meg egyszerűbben, hogy a játékos a pályán maradjon.
Kissé frusztráltá tud tenni az, hogy azon kell agyalnod, hogy 50-50% az esélye hogy a mélybe kötsz ki és nem azért mert melléugrasz. Meg hogy a rúnáid ott ragadhatnak valahol, ahonnan nem lehet visszamászni.
-
Gothmog
senior tag
válasz
Weeman1 #12239 üzenetére
Nekem nem ugrik be láthatatlan fal a játékból. Vagyis inkább úgy fogalmaznék, hogy még nem találtam olyan helyet, ahonnan ne tudtam volna a halálba zuhanni
Egyébként térbeli (3D) építkezésben/pályatervezésben, ideértve a különféle dungeonöket is, szerintem példamutató a játék. (A Bethesda a kanyarban sincs ezen a téren. Ha már más szóba hozta lentebb: én például imádom a Morrowindet, elsőnapos vétel volt anno, rengeteg gyűrtem a maga idejében, de a dungeonjei sajnos kifejezetten fantáziátlan, egykaptafás (pl. ha láttál egy dwemer romot, kb már láttad is az összeset...), primitív dizájnúak voltak. Az a rész egyszerűen méltatlan a játék többi eleméhez képest. Mert amúgy maga a világ, a terület, a háttértörténet, a dunmer kultúra idegensége/az egész sziget egyedisége és egzotikuma zseniálisra sikeredett, és 20+ év után is kifejezetten élénken és emlékezetes élményként él bennem. A Jeremy Soul komponálta dallamokkal egyetemben.)
Ráadásul tényleg össze vannak rakva a pályák. Stormveil kastélynál például a felvonó mellett járőröző banished knight utáni grace-től kb. 10 másodpercnyi sétára, elrontva az egyik torony peremére való átugrást, amikor halálba zuhantam, konkrétan a kastély legaljában lévő ulcerated tree spirit utáni hatalmas szétfolyó arc (vszg az újjászületni próbáló Godwyn) mellett plattyadtam szét a földön. De az egész világ ilyen szinten egyetlen nagy modell. (Ahova ellátsz, s a távolban van valami struktúra, az nem látványos dísz, hanem oda tényleg el is mehetsz, bejárhatod stb., ráadásul többnyire töltőképernyő nélkül, folyamatos mozgással...)A boss ismétlődések - néhány esetben - engem is zavartak kicsit. (A kriptás burial macskafejű watchdog-ok feltűnését például mindig egy fáradt sóhaj kíséretében konstatáltam. Még akkor is, ha nem csak egyféle van belőlük. Mint ahogy az éjjeli lovasok vagy éppen deathbird-ök sem teljesen egyformák. Mégis kicsit csóválja az ember a fejét, amikor ötödjére fut bele egy ilyen field bossba.)
Számomra inkább zavaróak az időnkénti furcsa hitboxok. Most egy Prisonerrel szórakozom, míg bele nem unok. (Akkor aztán nekiugrok a Lords of the Fallen 2.0-nak.) A kezdő estoc-ot már lecseréltem egy Great Épée-re, ami szintén szúrófegyver, de mondjuk egy trollnak nem kell belőle öt charged heavy, hogy meglegyen a poise break, s végre sebezni is lehessen rajta. (Az ash of war-ja ennek a két fegyvernek mondjuk meglepően jó, sőt a Great Épée esetében kifejezetten király!) És kisebb (laposabb) ellenfeleknél nem egyszer előfordul, hogy lock mellett, ütéstávon belül, mozdulatlan ellenfélnél egyszerűen elszúr felettük a kard.
A kezdőterületen lévő éjszakai lovas boss-nél meg kétszer is úgy jártam harc közben, hogy fél méterrel mellettem (előttem) csapott le a bárdjával (mögötte álltam, a ló faránál), és úgy vette a program, hogy eltalált. (Ez eddig nem tűnt fel. Igaz, eddig nem is egy vacak estoc-kal próbáltam kergetni, amivel máskülönben egy örökkévalóság volt, mire sikerült halálba szúrkálnom. Már attól féltem, megpirkad közben, és eltűnik mielőtt meghalna...)
(Viszont a Prisoner kezdőspellje jobb, mint gondoltam. Legalábbis bizonyos helyzetkre. Például alapból kellemetlenebb nagypajzsos figurákat (mint amilyen a lándzsás lovag a gateway romnál) simán hátba lehet lövetni vele jó helyezkedéssel/időzítéssel.) -
Jinxb1rd
addikt
válasz
callmeakos #12237 üzenetére
Hát jah, ha új enemyt vagy új pályarészletet láttam, az nekem is tetszett.
Videók alapján jobbra számítottam, mindig láttam valami új helyszínt, de hát a youtuberek nem 100%-ra mennek. Én meg az RPG játékoknál mindig, ezt szívtam be.Számomra nem vészes játék, de csak 15 dodóért. És én nem érzem game of the yearnek se, annyira nincsen kidolgozva, sok régi régi megoldás van benne, de a láthatatlan falakat például nem kellett volna visszahozniuk.
-
callmeakos
veterán
válasz
Jinxb1rd #12234 üzenetére
Egy ekkora világot megtölteni változatos ellenfelekkel még egy olyan stúdiónak is nagy falat mint a FromSoftware. De az tény, hogy bizonyos mini bossoknál túl lőttek a célon mint újrahasznosítás. Én például a sokadik sárkánytól már kész voltam, igaz ez alól kivétel Fortissax, Placidusax és Bayle, nyílvánvaló okokból. De a többi egykaptafára menő, csak épp más színű és típusú gyíktól már a közepén is falra másztam. Ugyanez igaz az összes Tree Sentinelre, Erdtree Avatarra, de még a telibevert Gargoylokra is. De ugyanebből az okból például a katakombákat is utáltam csinálni. Tizenkettő egytucat érzésem volt, csak annyi különbséggel, hogy egyik nagyobb mint a másik és még az ellenség sem kifejezetten változatos, cserébe azok a kis genyó Impek a játék legirritálóbb kis gecijei, amitől lábrázást kap az ember, már mielőtt belép oda.
De ettől függetlenül azért régiók közti ellenfél különbség azért elég frissen tartotta az élményt, hogy ne unjak rá a világra. Kivéve a katakombák
#12233 Gothmog
Érdekes, én pont fordítva érzem. Nekem Caelid ad annyit hozzá, hogy ott elvesszek, mégha nem is akarok, mert azért a rothadó mindenben nem igazán kellemes sétafikálni. És ebből kiindulva, talán rá is jöttem mi a bajom Limgravvel. Túl vanilla a világ többi részéhez képest. Nincs baj vele, csak minden más változatosabb. -
Weareus
addikt
-
Jinxb1rd
addikt
válasz
VikMorroHun #12230 üzenetére
Legtöbb rpgt ahhoz hasonlítom. de már az új generációk sajnos nem tudják megtapasztalni milyen amikor letesznek valamit az asztalra, minden sablonos, nulla kreativitás, repetitív unalom.
-
Jinxb1rd
addikt
válasz
callmeakos #12232 üzenetére
Az a baj túl repetitív az egész map. Sokszor az volt az érzésem, hogy olcsósított megoldásokkal van tele, pl ugyanazok az ellenfelek kisebb nagyobb változatba, mob boss, többféle szín... Mapnál még ennyi változatosság se. Ha már spóroltak a modelekkel, csinálhattak volna egy törpe várost vagy egy óriás várost. Vagy egy várost ami a hegy oldalán fekszik 90 fokban. Hiányolom az apró kis területeket saját történetiséggel. Mint pl a szélmalmok a táncoló némberekkel, az jó volt. Kicsit a Medievilt jutatta eszembe. De lehetett volna akkor már valami búzamező is valahol, nem? Ilyen területeknél mindig hangosan felsóhajtottam, hogy VÉÉGRe valami más.
Maximalistáknak nem ajánlott, mert nincs mit felfedezni. Ha fő sztoriszálakra koncentrálsz, akkor lehet nem rossz
-
Gothmog
senior tag
válasz
callmeakos #12232 üzenetére
Limgrave esetében nem értek egyet veled: kezdő karakterrel, frissen kiszabadulva a világba, konkrétan bárhova lépsz, valami érdekes dologgal mindig találkozol. Kint a terepen katonai táborok, lesből rajtad ütő demihuman bandák, tó sárkánnyal, ami tetszik. Mellé pedig egy csomó kisebb dungeon: barlang, kripta, bánya... amit csak akarsz. (Oké, Limgrave East már határozottan üresebb az induló részhez viszonyítva.)
És tök jó érzés mindig meglépni az első pár szintet, elkezdeni összeszedni cuccokat és örülni, ha valami jóra bukkan az ember. Főleg, ha Wretch-csel kezdesz esetleg. (Oké, lehet úgyis játszani persze, hogy az ember rögtön elrohan azért, ami kell neki - pl. rögvest lecsapja az evergaol bloodhound knight-ot a kardjáért, ha az eltervezett karakteréhez passzol a fegyver. Én nem szeretek így játszani. Inkább csak olyan szinten tervezek, hogy amiről tapasztalatból tudom, szívatós lenne még, azokat kicsit későbbre hagyom.)Én szeretem például Caelidet is, de Limgrave-hez képest kihaltabb (persze a rot miatt ez érthető is valahol).
A Ranni questline-t én is szeretem, és azt soha ki nem hagynám!
(Az első végigjátszásomban az ő befejezését választottam.)
-
callmeakos
veterán
válasz
Gothmog #12225 üzenetére
Liurnia és Limgravvel szerintem az a gond, hogy a világ többi részéhez képest, kissé ingerszegényebb. Nem látvány szempontjából, hanem interakció szinten. Persze vannak dolgok, de közel se olyan mint Caelid, Altus Plateu, vagy a Haligtree. Csak míg Limgrave a játék eleje, és ott még delériumban vagy a látvány frissességétől, addig Liurniára már azért láttál dolgokat, és tűnhet unalmasnak. És ha nem izgat Raya Lucaria, meg úgy ámlokk a Ranni questline, akkor csak egy lesz a bejárandó területekből. De semmi extra, engem sem izgatna különösebben, ha nem mindig a Ranninak "simpelnék"
De nekem amúgy is a kedvenc területem a játékban az akadémia. -
-
Gothmog
senior tag
válasz
Weareus #12227 üzenetére
Igen-igen, a Stormveilnél anno elsőre kihagytam én is pl. a Crucible Knight-ot, illetve a legalsó részt az Ulcerated Tree Spirittel.
A Raya Lucaria akadémiát szeretem, az is jó kis legacy dungeon. Liurniával valószínűleg az a bajom, hogy én szeretek minden ráfutásnál mindent (is) megcsinálni, s ehhez Liurnia túl nagy, ellenben - számomra - kevésbé élvezetes, mint a Limgrave/Weeping P. És valahogy elfáradok. Nem mindig, de ha megakad nálam végigjátszás, az mindig Liurniában történik meg. Nem előtte, nem utána, mindig pont ott. -
Weareus
addikt
válasz
Weareus #12226 üzenetére
Ezt csak azért írtam, mert amikor saját kútfőből "kimaxoltam" - azt hittem, hogy kimaxoltam -, aztán utólag ránéztem, hogy mi-merre...pfff. Rengeteg helyet kihagytam.
Nagyon durva még ilyen szempontból Stormveil kastély is..., amit nagyon szeretek, egy igazi jó kis legacy dungeon... -
Gothmog
senior tag
válasz
Weareus #12223 üzenetére
Igen, MissMikkaa ugrott be egyből (meg Luality), és ezért toltam be poénból a Dancepad-ot.
(Anno CohhCarnage-nek volt egy nagyon jó poénos kis short videója az iggazzzy ER játékosokról, akik kb. úgy tolják, ahogy leírtad, mert az csak úgy true, minden más gagyizás. De nem találom most. Pedig k*rva jó
)
Más: Elsőre anno nagyon élveztem Liurniát, de már másodjára is olyan fárasztónak éreztem azt a részt ott. Mindenesetre, amikor túllendültem rajta karakterrel, akkor már végig is vittem a játékot. De valamiért többel is ott akadtam el/ment el a hangulatom. Nem igazán értem, de ez van. (Az alapjátékból imádom az elején a Limgrave/Weeping Peninsula részeket, illetve az Altus Plateau/Leyndell páros, illetve én valamiért nagyon bírom Crumbling Farum Azulát is. A többi rész okés, mindenhol jól elvagyok, csak Liurnia valamiért... de mondom, nem tudom igazán, hogy miért...
-
Weareus
addikt
válasz
Gothmog #12218 üzenetére
Én szeretem Liurniát. Most végeztem a ki 100 %-olásával. Souls Mate Stream nevű (Máté) youtube-os kollégát követem, most épp Caleid fog befejeződni. Óriási fába vágta a fejszéjét ezzel az Elden Ring 100% runnal (DLC included).
-
Gothmog
senior tag
válasz
Weareus #12217 üzenetére
Addig gyakorolgattam, míg végül csak parry/riposzt használatával vertem le, egyéb ütést nem is mértem rá.
Csak közben/azóta utolért a "Liurnia-átok": több karakterem is volt már, akikkel Liurniában elment a hangulatom a folytatástól (hatalmas, szép vidék, de valamiért nem kedvelem annyira), és most is ez történt. Bár ebben vszg van szerepe annak is, hogy tegnap akciósan behúztam Steamen az immár alaposan kikalapált Lords of the Fallen (2.0) játékot, és az izgatja most a fantáziám.
-
onkelz
aktív tag
Sziasztok
Olyan kérdésem lenne, hogy:
PS4en játszom a Launch Editionnel, nemrég kaptam japánból PS5re egy Erdtree Editiont.Ennek a DLCjét, ha felhasználom PS4en, viszont később ha esetleg 5ön újrakezdeném a játékot aktív lesz még a kód?Profilhoz kötött vagy géphez?
Köszi a válaszokat, remélem nagyjából érthető voltam
-
Gothmog
senior tag
Hehe, így a harmadik végigjátszásomban (könnyűfegyveres dex/arcane vagy arcane lesz - ez még menet közben eldől majd) Gostoc-nál vettem egy bucklert, és kipróbáltam az evergaol crucible knight meg a (Stormhill) bell bearing barátunk ellen! (Sima uchigatanával egy kínszenvedés volt rájuk próbálni, főleg, hogy másfél ütés vagyok mindkettőnek.) Fene sem gondolta volna, hogy ez ilyen egyszerű (elég nagylelkű a játék az időzítéssel), s egyúttal ennyit könnyít ezeken az anyaszomorítókon.
(Persze megszívattak párszor, mert annyira a parry-re koncentráltam, hogy azt is hárítani próbáltam, amit nem lehet (crucible knight toppantás vagy Elemér pajzs odaverés), de ha rááll az ember keze/agya, bizonyos ellenfeleket rohadtul meg tud ez könnyíteni.)
Eddig (400+ óra játék) alapvetően kerültem a parry-t (csak a DLC Madness dögjeinél használtam, illetve anno még a játékkal való legelső ismerkedésnél), de a kis buckler mostantól ott fog lógni a hátamon, és időnként előveszem majd valószínűleg! -
callmeakos
veterán
válasz
Jinxb1rd #12210 üzenetére
Szerintem ezt ellenfél válogatja. Például Mogh-hoz nem mennék egy Gratesworddal (kivéve talán a nerf előtti moonlight gratesword), ahogyan egy katanával sem mennék neki mondjuk Malekithez. Én pl. a legelső végigjátszásomnál egy Winged Scyte + Holy Uchikatana kombóval vittem ki. Más kérdés, hogy promised consort ellen már favatkát se ért az egész, és fura mód őt végérvényesen a Black Knife-al végeztem ki
-
Gothmog
senior tag
válasz
Jinxb1rd #12210 üzenetére
A nagy poise damage-et osztó fegyverek tényleg trivializálnak egy csomó ellenfelet, köztük számos field bosst is, mert már a sima light attack is megszakítja egy-egy pillanatra az ellenséget. Viszont ezek a fegyverek cserébe lassabbak is rendszerint, és akit nem tudsz megakasztani, ott már nehezedik a történet, mert ablakot is nehezebben találsz ezért arra, hogy büntetlenül üthess. És ezt még az ütésenként elvileg nagyobb sebzésed sem feltétlenül kompenzálja.
Ugyanakkor a saját, azért némileg limitált tapasztalatom szerint is, ha már közelharc, akkor a nagy fegyverek összességében tényleg határozott könnyebbséget jelentenek boldogulás szempontjából.
Viszont a kisebb, gyorsabb, s mellé mondjuk valamilyen effektet (mérgezés, vérzés stb.) is felpakoló fegyverekkel, legalábbis számomra, pörgősebb, élvezetesebb a játékmenet. (Persze a könnyű fegyverek között is vannak különbségek, mert akinél/amivel úgy pattansz le pl. egy pajzsról, hogy még te staggerelődsz, azért az időnként nagyon mérgesítő tud lenni, főleg ha amúgy is kemény lenne az a bizonyos ellenfél.) -
Jinxb1rd
addikt
válasz
callmeakos #12205 üzenetére
Az a baj hogy a kisebb fegyós támadásokat meg folyamatosan megszakítják. Hiába erős és gyors, ha nem tudsz sose egyet beütni. Bezzeg a nagy fűrészkerekes monstrummal csak csapkodok amíg az ellenfél meg nem döglik.
Valahogy unbalanszolatlan az egész. -
persil
nagyúr
válasz
callmeakos #12205 üzenetére
"utálom a vállon hordó grateswordokat"
Pedig, ha mar nagy dog, akkor az a legmenobb modja.
-
callmeakos
veterán
válasz
VikMorroHun #12202 üzenetére
Nekem képesség szinten ez az egyik kedvenc fegyverem, csak sajna pont utálom a vállon hordó grateswordokat, szóval sose használtam
-
MikeWazowski
veterán
válasz
Weareus #12203 üzenetére
Az a leányzó sem annyira nehéz végülis. Nekem 2 napig nem sikerült megölnöm, aztán áttértem Rivers of Blood-os buildre, sikerült is....
Egyébként a leányzó nehézségi szintje szerintem sehol nincs dlc Radahn bosshoz képest.... na annál tényleg büszke voltam magamra h lenyomtam. -
Weareus
addikt
válasz
VikMorroHun #12202 üzenetére
Hát nem, btw a megfelelő build mellett ezzel a karddal oneshotolni lehet a rothadó leányzót...
-
VikMorroHun
őstag
Ez nem sokat vacakolt...
Új hozzászólás Aktív témák
- Okos Otthon / Smart Home
- DUNE médialejátszók topicja
- Háztartási gépek
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Bittorrent topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Külpolitika
- További aktív témák...
- nJoy Cadu 1000VA / 600Watt / 2026.07 garancia/ Usb management / Line-interaktív / 2aksi / Schuko
- Intel Xeon Processzor E5-2680 v4
- HP Compaq 8000 Elite USDT Klasszikus teljesítmény, minimalista dizájn!
- FSP HEXA+ 400W Megbízható Erőforrás a Stabil PC Működéshez!
- Macbook pro 14" m1pro 16/512, szép állapotban,kiegészítőkkel, dobozával.
- REFURBISHED és ÚJ - HP USB-C/A Universal Dock G2 docking station (5TW13AA) (DisplayLink)
- Lenovo ThinkCentre M720s SFF -Számla, garancia, WIN11
- ÚJ Asus TUF Gaming FX707 - 17.3"FHD IPS 144Hz - i7-13620H - 16GB - 1TB - RTX 4060 8GB- 2 év garancia
- Bomba Ár! Lenovo ThinkPad P15 - i7-10850H I 32GB I 512SSD I FHD I Nvidia 4GB I W11 I Cam I Garancia!
- Samsung Galaxy S24 Ultra 256GB Kártyafüggetlen, 1Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest