Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
_drk
addikt
válasz WATERDACA #12019 üzenetére
Én semmi problémát nem látok ebben. Anno népszerű volt, hogy minden játéknak volt valami multija.
ER-nek is van, de az látszik, hogy nem sok mindent tudtak kihozni belőle. Én nem látom hogy nagyon népszerű lenne a PvP. De a summoning pool-okkal a coop is elég elbaszott.
Viszont ott van egy hatalmas játék, a multi is adott benne és legalább kezdenek vele valamit.
Mondjuk ez nekem valszeg kimarad, árazására is kíváncsi leszek. De az ilyen projektekkel úgy vagyok, hogy legalább addig is szednek be pénzt, ez azért nem zsákba macska tehát vagy kell vagy nem. A befolyt pénzből meg még jobb játékot tudnak csinálni.
Azért a Shadow of the Erdtree-vel se voltunk atbaszva hiába a magas DLC árazás, amiért ment a fújolás. -
_drk
addikt
Érdekes így ez a DLC.
De jobban belegondolva, az ER-ben is masszívan benne van a multi, csak szarul. Kb ez a behívsz segítőt a Bosshoz és annyi.
DS3-at pár haverom mesélte, hogy több 100 órát öltek multiba, de ER-ben ugye nem úgy működik.
Így legalább rendesen megcsinálják hozzá a multiplayer részt. Vagyis reménykedjünk hogy jó lesz.
Bár engem annyira ez nem hoz lázba. -
_drk
addikt
válasz Weareus #11993 üzenetére
Egyáltalán a Fromnak milyen a felépítése? Hány csapat dolgozik külön a játékokon.
Kb egyidőben ment a Sekiro és ER mint új IP-k, közben Armored core is ugye.
Én kétlem hogy egy harmadik új IP lenne, úgy hogy Dark Souls 4-re szavazok.
Sekiroval nem játszottam, de annyi szamurajos játék jött és jon, hogy az nem lenne most célszerű. -
_drk
addikt
válasz VikMorroHun #11987 üzenetére
Jah, én is szomorúan olvastam a hírt de ezután a DLC után nem csodálom. Vedd meg nyugodtan, ha nem is 2.0, de majdnem.
Egyébként biztos dolgoznak már rajta, csak a tervező asztalnál ötletelnek, hogy lehet ennél is elbaszottabb egy történet.
Szerintetek van még a sztoriban annyi?
A legújabb Vaati videó pont azt mutatja be, hogy itt vagy 5 kornak a romjain járunk. Nekem az idő és tér folyamata a Shadow of the erdtree-vel teljesen megzavarodott.
Nyilván lehet folytatani csak ahhoz megint kell egy csomó kort kitalálni. -
_drk
addikt
válasz Weareus #11923 üzenetére
Hát csak amúgy mit beszélsz róla? Ezért nincs topikja...
Teljesen jó game, de nagy átlagban egyszer végig megy rajta az ember és kész.
A weapon craft/upgrade elsőnek nagyon jónak tűnt, aztán amúgy inkább nyűg. Ugye alig van fejlesztési mati, tehát 2-3 fegyvert tudtam kipróbálni.
Én Str-es karit akartam, hát a nagy cső kulcs nem is működött meg még utána sok ilyen volt, kicsit átverve is éreztem magam. A vége felé nem is nagyon tudtam már tesztelgetni. Ez ER-ben is probléma!
Én dodge-olós vagyok, nem parryzgetek semmiben se, itt ez nagyon nem volt jó. Nem tudom miért nincs benne rendes dodge. Attól még a parry sokkal jobban működik és használja aki akarja.
Ezért pár Boss fight nagyon nehéz volt, nagy részét a phantommal nyírtam ki. Túl lett csavarva.
Játék vége meg szerintem nem volt jó. Nagyon félkésznek érződött.
Nem rossz játék összességében de annyira azért nem is jó.[ Szerkesztve ]
-
_drk
addikt
Engem alapból úgy tanítottak, hogy pajzsot ne használjak. Főleg azért mert Bossok ellen nem sokat ér.
Azóta párszor DS3ban meg Elden Ringben is funból kipróbáltam, hogy na akkor most nyomulok vele de ezt külön meg kell tanulni hogy be is kell nyomni, Én meg reflexből csak gurulgatok.
Fel is adtam mindig. -
_drk
addikt
válasz Gothmog #11523 üzenetére
Nekem a legtöbb fegyver így működött, hogy hiába nem úgy akartam használni de a végén csak annak a spammelése ment ami működött.
Moonlight GS és moonveil katana meg kifejezetten ilyenek voltak, hogy csak a L1-L2 ment. Sima támadásnak semmi semmi értelme nem volt.
De jobban belegondolva meg így helyes. Egy varázsló minek csaokodjon.Amúgy annak rapír kell, az se olyan jó az elején, de biztos jobb mint tőr.
-
_drk
addikt
válasz AsakuraDave #11226 üzenetére
-
_drk
addikt
válasz AsakuraDave #11220 üzenetére
Elden Ring kb 3x-4x akkora mint bármelyik souls.
Tehát akkor nem 200 enemy kell hanem neked egyből 1000 féle. -
_drk
addikt
válasz AsakuraDave #11212 üzenetére
Nem igaz.
Mondj olyan játékot amiben több ellenfél típus van mint itt. -
_drk
addikt
válasz AsakuraDave #11077 üzenetére
Ha nem tűnt volna fel az egész játéknak változó nehézségei vannak. Végig!
Ez playstyle, build vagy sok más ok miatt lehet.
Vagy csak a From is úgy van hogy ez most szívás lesz, a másik meg ne legyen annyira szívás és kész. -
-
_drk
addikt
válasz #42308056 #10791 üzenetére
Baltákat sose szerettem. Egyedül a Bloodborneban volt jó!
Érdekes mert van hogy tök jól működik, jók a támadasok/movesetek, van jó sebzés is.
De gyakorlatban az ellenfelek egy része ellen nem működik.
Kicsi a range, de ha bele állsz se talál mindig. Hitboxok is problémás szerintem.Első végigjátszásnál a nagy baltának tökre örültem a játék elején, hogy fel lehet venni a wagon-ból majd némi szenvedés után mentem is a kardra.
-
_drk
addikt
-
_drk
addikt
válasz persil #10429 üzenetére
Én azt nem értem Fromban, ha kiadják a játékot és nincs úgy kész ahogy akarták az meg okés lenne. Benne hagyják a fél kész dolgokat okés.
De ha már adnak ki hozzá DLC-t, akkor miért nem fejezik be?
DS3 Anor Londo ajtó meg még sok más.
Úgy szintén Elden Ring alap map.
Aztán itt a DLC-ben a két rohadt nagy finger ruins ahol üvölt hogy még valami kéne ide. Lore, Boss, NPC bármi!
Először mikor oda tévedtem, hú mondom mi a kínkeserves lesz, aztán semmi! -
_drk
addikt
válasz #42308056 #10305 üzenetére
Szerintem nézzél youtube-on végigjátszást. Ne a nagyon pro gameplayeket, hanem sima streamereket, akik a sok játék közül ezt is végig nyomták, de mint foglalkozás csinálják így nem balfaszok és sokat lehet tőlük tanulni.
Alap dolgok mint például hogy mozogj, hogy közelíts meg egy kis random enemyt, vagy egy annál jóval erősebbeket.
Bossoknak hogy kell nekifutni.
Pl VrPisti elemzi a Boss harcokat közben. Ő is meghal sokszor, de látni lehet ahogy tanulja a fight-ot. Én direkt belenéztem pár ilyen harcba Ő hogy szopottGodric ha csinálja az aoe támadásokat azt már előre látod és rollolsz vagy ugralsz vagy futsz hátrébb. Ha lenyomta akkor van pár másodperc amig vissza kell szaladni és ütni kell.
Kissebb támadásokat ki kell tapasztalni, hogy jobbra vagy balra vagy hátra kell gurulni. Ez minden Boss fight alapja, mindegyiknél más. Ennél a támadásnál jobbra vagy hátra kell, a másiknál előre vagy balra mozdulni. -
_drk
addikt
válasz Bad Pritt #10280 üzenetére
Én már Vaati-tól várnék egy ilyesmi videót, de nem kapkodja el. Helyette sajnos belefutotottam nagyon balfasz elemzésekbe és inkább többet nem is néztem, de ha ez jó akkor belehallgatok.
Vaati Milecentes videója nekem elég meh volt, szinte a legegyértelműbb questline eljátszott jelenetekkel ahhoz sokat nem adva már túl sok volt.
Persil.
2 perc hetente. Sok amúgy már régen nem vicces de még mindig van 1-2 jó poén benne.[ Szerkesztve ]
-
_drk
addikt
válasz VikMorroHun #10247 üzenetére
Twinblade amúgy jah, inkább fun fegyver.
Én most bleed buildhez használtam és annyi nem is volt jó, mert nincs alapból bleed rajta és egy idő után a 3 féle skálázás megöli.
A duál twinblade meg még nagyobb fun de annál rosszabb
Sokszor nem tudom megütni az enemyt, lassan is indul be.Így játék közepén Lyndell-ben meg is untam. Jönnek a katanák!
-
_drk
addikt
Az a vicces, hogy én azzal nem találkoztam
Mindenki mondja hogy elindult és ott ugrik le valahol a táncos 2 kör kardos dög és mindenkit megfektet egyből.
Na én egyből jobbra indultam és a beastman-nel találkoztam, visszafelé meg megint csak a jobb oldalon mentem és nem találkoztam vele. -
_drk
addikt
Én azzal nyomtam végig, Best armor, jó nehéz is még jól néz ki. Már ha a Solitude-ra gondolsz.
Nekem az a tapasztalatom hogy számít az armor. Lehet sok esetben csak egy kicsit, de amikor valami rám kombóz és csak egy kicsi HP-m marad, akkor valószínű pont az armor mentett meg. Minden csapás után oda lehet képzelni egy 5-10%ot.
Meg persze nem csak Bossok hanem a mezei katonák is kevesebbet szurkálnak le. -
_drk
addikt
Amúgy most lementem az azura tomb-ba a duál crucible knight harchoz.
A Bloodos Twinblade-es build szart nem ér ott,úgy megtörik, hogy majd csak a legvégén szét alázni megyek oda vissza.
Nem sebzek semmit, cserébe a blood se proccol így kb esélytelen vagyok. Még ha normális boss fight lenne kikínlódnám de ezeket nagyon gyűlölöm. Minden kis szar támadásuk cancel-el.Párszor volt már gyenge, de a bleed végül mindig leszivta őket, de legtöbb helyen meg esélyük nincs általában.
Spirit se kellett és most hogy kéne meg nincs használható...
Baktathatok majd le vissza később. -
_drk
addikt
-
_drk
addikt
válasz Bad Pritt #10138 üzenetére
Ezért mentem mimiccel. Az új madár harcos, vagy a dupla summon is már első fázisban nagyon ledarálódtak. Sokszor szerintem a heal se mentette volna meg őket csak kb még egy sorozatig.
Ugye az az undorító, hogy minden támadása aoe. Tehát hiába azt üti, téged is eltalál és legtöbb esetben bénít is, így nagyon távolra kell menni.
Egyik kulcsfontosságú mozzanat, hogy ezt a távolságot belőd. Ne túl messze, ne túl közel. -
_drk
addikt
Elindulsz jobbra és ugrani kell mikor már csapódnak be. Nekem rollal is sikerült de úgy nem mindig.
Elsőfázisban agrózni kell, hogy a mimic életben maradjon.
Nekem sokszor pont 2. Fázis elején jött be a stagger, ami nagy segítség. Utána már csak futkostam előle, hogy a mimicet támadja és közben betudtam vinni az ütéseket és heal-elni is tudtam. -
_drk
addikt
válasz Bad Pritt #9995 üzenetére
Már egy AC féle AI-val is sokkal másabb lenne a játék. Lehet nem is működne az alap játék, mert a nagybaltás enemy sok hp-val már az elején Boss szintű nehézség lenne.
Hátrál, nézi az időablakot mikor csapjon le, több ellenfél hogy dolgozzon össze stb. Kvázi lehetetlen lenne.
Más játékot kapnál teljesen.
Akkor gyengíteni kell ellenfeleken, playert meg felhúzni legyen értelme és bumm, oda a soulslike.
Valamilyen szinten pont hogy a buta AI-ra épül a játék. Na most a játék egyik alap fundamentumát megváltoztatni nagyon nehéz lenne.A kamera meg bármilyen szar, mégis megtudtad ölni Swormastert, nem? Mindent meg tudsz ölni ezzel a szar irányítással is.
Nem azt mondom hogy nem kell fejleszteni, mert igenis problémás, de úgy adod elő hogy egy katasztrófa, de mégis lehet vele játszani. Simán megoldod. Max meghalsz többször. -
_drk
addikt
válasz Bad Pritt #9993 üzenetére
Soha nem érdekelt az AI ebben. Nem is nagyon gondolkoztam ezen, mert a játék alapfelépítése nem erről szól.
Minden agrózik rád egyből és kész. Használják a cuccaikat, legtöbb helyen scriptelt is pl a dobálósok.
Ha ez jobb lenne, akkor is ugyan ez lenne. Ha meg minden kissebb mob sokkal ügyesebb akkor meg kapsz egy Hard módot egy alapból nehéz játékban.
Látod, hogy sokan ezzel a nevetséges ellenfelekkel se tudnak mit kezdeni.A kamera tud szarul működni de annyira nem szar. Inkább a lockonnal való automatikus nézés a probléma. Meghát a speed, jól néz ki, hangulatos de nem működik, ha mi nem vagyunk gyorsak.
Lopakodást meg még írtam hogy ezt ők se gondolták komolyan. Most egyedül a DLC-ben van egy rész ahol használni kell egyébként meg soha nem nyomod be.
Az nekem inkább ilyen Casual segítő feature benne. -
_drk
addikt
Elden Ringnek a varázsa most pont az hogy ilyen "egyszerű".
Nem a hibákra meg elbaszott dolgokra gondolok, hanem hogy így működik az egész De működik!
Kb mint a Visual: nem a legszebb játékok egyike, távol van a nextgen-től, teljesítmény problémák is vannak. De pont annyira működik, hogy megmutassák amit meg akarnak.
Ez az egész játékra igaz.De ha arra gondolok, hogy az egész játék arra épül, hogy guruláskor sebezhetetlenek vagyunk akkor mit várunk?
Egy faszom világító fénygömböt veszünk fel!De hasonlítunk össze akkor a többi OW game-mel.
Az összes ugyan arra a sémára épül. Nézd végig a vaultozást meg minden féle animáciot minden egyes alkalommal.Én azt mondom inkább ne basszák el. Legyen kicsit szebb, kicsit jobb. Hitboxokat csinálják meg, mert az sok Bossnál tényleg szar. De ennyi!
Lopakodás meg ne is legyen benne.
Ebbe is beletették, hogy legyen de sok érteleme nincs. Játék elején jól jön, meg később ha már bajban vagyunk de mindenki tudja, ez a játék nem erről szól.Jah meg legyen benne quest journey mert most DLC-ben is fogalmam nem volt hogy állnak a küldetések.
Jah meg a lóról való harc is szar. -
_drk
addikt
válasz Bad Pritt #9973 üzenetére
Ha nincs normális gameplayed sokkal könnyebb dolgod van.
Rohadtul nem skill issue ha a játék nem működik. Nyilván meglehet szokni, meg hát nem is nagy játék de az Elden Ringgel összehasonlítani ami egy teljesen más játék semmi értelme.
Mondjuk itt mindenki szidja a kamerát, nekem nem sok bajom volt még vele. Tehát akkor mindenkinek skill issue a kamera kezelés, csak nekem nem?Ha 1 dolog működne rendesen abban a játékban úgy mint ebben akkor igazad adnék neked de így nagyon nem tudok.
De fejezzük is ezt be itt, mert semmi érteme...
-
_drk
addikt
válasz Bad Pritt #9963 üzenetére
A Mimicem nagyon sokat nem sebzett rá, annyira nem is tankolt mikor végre megöltem, mert inkább rám jött állandóan.
De 2x pont annyira elvitte hogy tudják heal-elni, ami már óriási dolog és a kulcs volt a győzelemhez.
Szerintem ezzel van a legjobban elbaszva, hogy semmi időd nincs fight közben. -
_drk
addikt
válasz Bad Pritt #9923 üzenetére
Annyira amúgy nem lenne szar.
Lehet Staggerelni! Második fázisban ugyan azok a move-jai mint elsőben. Be lehet tanulni.
De rengetegszer nem lehet megütni! Vagy a hitbox, vagy egyből elrepül, vagy olyan animácio jön.
A random kombó is gáz igen, főleg a flame-es! Párszor pont arra gurulsz.
A sebzések is és reach-ek is nevetségesek, ott se vagy már de még elkap.A kedvencem, hogy már belépve tök random hogy rád repül vagy nem. Mimicet beidézve maradt negyed HP-m....
Sima spiritnek semmi értelme, direkt felnyomtam mind-ot a végére, a legnagyobbak is első fázisban már haltak...Azaz érzésem hogy volt egy alapból jó boss, majd rá rakták a sok hülyeséget és még húztak is rajta egyet.
-
_drk
addikt
válasz WATERDACA #9916 üzenetére
Azzal is vannak Bossok amik nehezebbek. Rellana és Messmer a gyorsaságával pl mire lendítek már ott sincs.
Bad Pritt:
Legtöbb bosst maximum 1x tudtam staggerelni és akkor se volt az a nagy hp lecsapás. Kb mint egy jobb kombó.
Mondjuk nem is colossal weaponnal mentem már egy idő után.[ Szerkesztve ]
-
_drk
addikt
Azt egyszer vertem le, utána még pár run-nál próbálkoztam de egész életemre elég is volt. Van egy one-shot move-ja phase3-ban és nem tudok vele mit csinálni.
Midir is ugyan ez km-es hp csíkjával.
Ezért is szeretem jobban már az Elden Ringet mert ha nem akarok annyit kínlódni, sokkal több lehetőségem van máshogy próbálkozni. Legyen az más fegyver, ash of War vagy egész build. Meg ugye a spiritek. -
_drk
addikt
válasz WATERDACA #9908 üzenetére
Nekem nem tetszett. Comet Azur párszor poén volt, de annyi. Nagyon sok Boss pikk pakk ott van a nyakadon állandóan, legtöbb spell casting time-ja nagyon lassú.
Sokat ki is dodge-olnak.
Ez az állandó hátra felé menés és rollololás plaYstyle is nagyon izé volt nekem.
Fegyverek is gyengék. Vagyis moonlight GS-t az összeset veri. Moonveil katana pl alig sebez egy idő után, csak a speckó...
Utolsó 3 boss van hátra meg a DLC azzal a karival de nem megyek vele így tovább. Egy str/int karakteren gondolkozok, nem tudom annak van-e értelme. -
_drk
addikt
Minden build ilyen hogy általában semleges, pár boss ellen nagyon jó, valamelyik ellen meg nagyon nem.
Int Run-nál vettem észre ezt legjobban. Sok magic resistance-es enemy van...
De próbáljátok ki a napraforgó boss-t faith builddel. Fejére egy csapás és halott -
_drk
addikt
válasz Bad Pritt #9902 üzenetére
Most van egy Ash of War. The Poison Flower Blooms twice Ha Posion-ra rányomod a Rotot akkor sokkal nagyobbat sebez.
Bleed build nagyon undorító. Minden fekszik szinte egyből alapjátékban. Most 4.re ezzel nyomom, nyilván egyre ügyesebb is vagyok már de ez akkor is nagyon durva...
-
_drk
addikt
válasz FlashBird #9814 üzenetére
Build nagyon nem mindegy. Meg hát ki is kell ismerni a game-et.
Mióta használok minden féle buffot és varázslatot ash of Wart, más feeling nekem is mint elsőre mint mikor puritán ds féle R1 és R2 volt csak.
Intes karakterrel nem is csapkodok, csak a specko move-ok és spellek mennek. -
_drk
addikt
válasz Bad Pritt #9799 üzenetére
De milyen szépen oda csaltak ahogy a vár fal kis ki álló platformján van egy item, majd lentebb is és már csak egy út vezet lefelé.
Egyedül az ablakbeugráson gondolkoztam el hogy azt egyáltalán meglehet-e csinálni és volt piros vér folt is, de aztán láttam hogy az ék is rontotta így bepróbáltam. -
_drk
addikt
válasz Yodamest #9788 üzenetére
Erről beszélünk köztünk te is hogy mennyivel másabb játék..
Át lett alakítva, pot méterek eltekerve, új mechanikák, más megközelítést igényel.
Az hogy előző játékokból át vannak véve dolgok meg más kérdés. Én azt nem értem más stúdiók miért nem csinálják.
Vagyis csinálják és egy az egyben ugyan azok a játékok készülnek... -
_drk
addikt
válasz Yodamest #9785 üzenetére
Szerintem egyikünk se fogalmazott meg szektás mindenáron védelmező hsz-t.
Nagyon is kritizálva van sok aspektusa a játéknak.
A probléma ott van, hogy Ti DS4et szeretnétek, de ez meg az Elden Ring.
A poén, hogyha DS4et csinálnak akkor meg az lett volna baj.
Miért ilyen rövid, miért nem lépnek tovább, csináltak 4 olyan játékot +1 hasonló Sekirot.
Többször azok se végigjátszhatoak csak ha rajongó vagy. -
_drk
addikt
válasz Bad Pritt #9779 üzenetére
De ezt a DLC-vel tették bele.
Az volt kérdőjeles, hogy Malenie minek ment le és mit súgott a fülébe. A többi simán magyarázható volt. Mogh-nál a bloodos outer God meg simán jól értelmezhető volt. De egyébként ha már lore.
Mi a tököm az Elden Beast? Eddig azt hittem hogy a Greater Will megtestesítője. De most kiderült hogy az sose volt itt. -
_drk
addikt
Vártam mikor jön elő itt az utolsó boss fight véleményezés.
Nekem felemás. Mondjuk nekem le is spoilerezte az internet szóval meglepetés elmaradt...Újra használni valamit már véleményes. De nekem mindig volt egy hiányérzetem vele kapcsolatban, több helyen meglett említve, hogy Ő a legerősebb, aztán csak olyan állapotban küzdünk meg vele amilyen. Most a fullos, sőt feltápolt verziójával küzdünk meg vele ami jó. Fight első felével nincs is gond. Második fázis túl lett tolva az nem vitás. Kicsit lassabb, több HP-s dolog jobb lett volna. De Lore szempontból nem volt sok előzménye ennek, vagy eddig nagyon jól el volt rejtve. Egy kicsit én is többet vártam volna. Egyébként meg Messmer a fő boss! [ Szerkesztve ]
-
_drk
addikt
válasz MikeWazowski #9764 üzenetére
Hogy lenne visszalépés egy 10x akkora játék. Sokkal több minden szempontból.
Az előző játékok zsák utcák. Elbasznak temérdek időt kissebb pályákkal meg pár Bossal aztán az ezen nevelkedett souls közönség meg pár óra alatt letudja.
Meglehet nézni Sekiro előadásokat és achikat meddig jutottak el benne. Az se jó irány csak maximum indi fejlesztőknek, hogy egy megcélzott kissebb körnek szól a game.
ER-rel az egész soulslike stílus elterjedt. Kurva nagy volt a hype is, amit nem a from keltett hanem az emberek. -
_drk
addikt
Én is a végére értem a DLC-nek.
Ez egy külön játéknak megfelel. Rohadt nagy szerte ágazó map, sokszor labirintus a labirintusban nem tudod hol vagy.
Nem tudod hova keveredtél kalandozás közben.
Ezt az élményt nagyon kevés játék tudja.Nekem úgy az 1/3-ánál volt kicsi mélypont, ott jött elő a nagy semmilyen terek és sehol semmi, majd lementem délre és ott se volt sok minden. Feelinges és szép de a lenti ujjas rész pl érdekes...
De utána vissza felfelé megint minden helyre rázódott.
Felpörögtek a dolgok és érdekesebbnél érdekesebb részek.
Shaman Village pl álleejtős. Várom is nagyon Vaati videókat, mert itt sztoriban nagyon sokat kaptunk.A játék nehézségét nem tudom értékelni. Az már alapjáték második felében elment egy irányba ami olyan amilyen.
Itt is 1-2 Bossnál minden támadás AOE, nem hagy élni egy percet se, kis ütés fél hp minusz, de utána ki kell védeni 10 ütést mire ihatsz a flaskából. Tanulható persze minden, csak rng is legyen hozzá, mert ha úgy fűzi a kombókat tök mindegy mit csinálsz. Messmer Kígyós ütései pl szarok.
Nagyon sokszor nem működött a hitbox, ott se voltam de megütött, ott volt de nem találtam el... Egy utolsó fightnál nagyon fájt.De kurva jók az új skillek és fegyverek és páncélok.
Az új fegyver osztályokból meg lett végül a 8 amit ígértek?
Mindegy, mert így is túl sok fegyver van.Összességében nagyon jó volt!
Remélem nem kell nagyon sokat várni a következőre. -
_drk
addikt
Azé a heart stolen bekaphatja!
[ Szerkesztve ]
-
_drk
addikt
válasz cyberkind #9667 üzenetére
Pár év alatt amióta nyúzom a soulslike játékokat arra rájöttem hogy ezek akkor jók ha van időm játszani. Ha nem is minden nap de heti több óra azért legyen meg.
3 naponta 2 órát játszani nem jó velük.
A másik hogy ne tornyosuljanak játékok mellette mert akkor nehéz 2-3 órát ugyan ott szívni, ha van más amivel simán elvagyok( bár ez a veszély mostanában nem fenyeget ). -
_drk
addikt
válasz Bad Pritt #9660 üzenetére
Hát ha mindent kikerülsz akkor igen, de elég sokat sebeznek 1 találattal is.
Meg oda kellett volna valami hint. Az elsőt egyértelmű hogy ott hagyod, de egy idő után zavar hogy azokkal mi lesz.
Én egy ideig azt hittem ha Messmert megölöm majd legyengülnek
A nem mozdul a HP csík nekem egyértelmű jelnek tűnt hogy még azt ott kell hagyni.
De hogy a tüzes potoket a tűzbe eszem ágában nem volt dobálni az biztos. Fuck logic. -
_drk
addikt
Pfuu ez a Final Boss. Spirit eddig kihúzott a csávából mindig de itt semmit nem ér pedig maxos.
Ez lesz pár nap mire lenyomom. -
_drk
addikt
válasz spleenszuru #9637 üzenetére
Örök klasszikust idézek akkor: Git Gud
-
_drk
addikt
Oda lehet hamarabb kellett volna menni, mert én is a végefelé mentem le oda és nagy kihívást nem jelentett.
Vagy egyszerűen minden Bossal nem akartak minket szétszivatni.
A látványra meg sok panasz nem lehet. A kék-piros virágos rész vagy az Abyssal woods nagyon ál leejtős. -
_drk
addikt
Amúgy valaki rájött magától, hogy kell átmenni a virágos részre fent?
-
_drk
addikt
válasz Yodamest #9591 üzenetére
Egy ekkora nagy alapjáték után egy ekkora nagy + mapot, hogy lehet megoldani?
Valószínűleg sehogy se, ezért találták ki ezt.
A balansz nekem nagyjából rendben volt, ahogy haladtam úgy erősödtek a Bossok, de amúgy itt is el lehet menni minden felé már a játék elejétől és össze szedni a cuccokat. -
_drk
addikt
válasz spleenszuru #9580 üzenetére
Szerintem kicsit rástresszelsz.
Ehhez a játékhoz más megkozelítés kell. De ezt nem igazán tudjuk így átadni.
A játék alapvetően nehéz. Még a legnagyobb playerek is meghalnak 100x, mert ez ilyen.
Ha az elsőtábort kipucoltad, már az siker! Minden enemy megölése és terület kipucolása siker élményt ad. Lépésről lépésre kell haladni.
A harc meg szimpla logika mentén halad. Több ellenfél ellen ne akarj harcolni.Nem csapkodhatsz össze vissza mert elfáradsz. Ha megutnek az fáj tehát megszakítják az ütésed, de ezek az ellenfelekre is igaz. Rambózni nem tudsz!
Mindig legyél résen, nekem amúgy ad egy multiplayer feelinget, ott éreztem, hogy folyamat koncentrálnom kell.200as szinten most is vissza mentem a kezdő táborba 1-2 fegyvert letesztelni, ha nem figyelek simán ledarálnak még mindig.
-
_drk
addikt
válasz spleenszuru #9557 üzenetére
Teszteld az alap mechanikákat. Kis ütés, nagy ütés, gurulgass. Soulslike-ban így kell harcolni. De van rush-attack, roll-attack, jump-attack. Minden fegyverrel más a moveset.
Az enemynek meg általában 1-2 move-ja van, amit megjegyzel és kikerülsz.
Pajzsot és parryt felejtsd el! Csak összezavar.Ha meg szamurajt indítottál Ronin után akkor uchigatana két kézben és csak az R1!
-
_drk
addikt
Lassan végére kell érni mert egyre több spoiler jön szembe...
-
-
_drk
addikt
válasz Bad Pritt #9534 üzenetére
Az nő, nem? A farkas lovasok. Annyira meg nem random mert egyedül volt a házikóban. Lehet az asszony és még mosásban volt a gatya .
Egyébként a sztorija miatt, hogy albinauric volt. Gondolom ha csak simán dobta volna akkor annyira nem figyeltél volna erre a részletre, így meg igen.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest