- Ace Combat 7: Skies Unknown - Hatodik évforduló, 6 millió eladott példány
- Final Fantasy VII: Rebirth - Újabb videón a PC-s kiadás
- Hosszabb előzetesen a Bleach: Rebirth of Souls
- Mortal Kombat 1 Khaos Reigns - Középpontban Conan, a barbár
- Free Play Days 2025 - 3. hét: FC 25, College Football 25, Madden NFL 25, F1 24
-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Micsurin
nagyúr
válasz Markizmark #110549 üzenetére
Ezért írtam a regenerálásokat… meg kéne nézni. Ha gyakori és megszakított akkor 2-3000 alatt lazán felhigítja az olajat.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Markizmark
addikt
Bennem valamiért az van, hogy figyeli az olaj minőségét is. Az enyémben legalábbis nem csak szintjelző hanem minőség szenzor is a neve. Elvileg ha sok a rövidtáv akkor előbb bejelez. Opcomban is láttam, hogy ez a funkció ki-be kapcsolható a motorvezérlőben.
Legalábbis XER motoron biztos.[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Micsurin
nagyúr
Regen miatti emelkedett szintre nem sírhat be? edit.: mert ha igen az lehet akár porlasztó elő szele.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
erx470
csendes tag
Köszi Srácok ,
elvileg aszem nullázva lett, de megnézem menü-s dolgot is (itt rémlik, hogy a csere után 100%-ot írt, szerviz cserélte, szerintem azok se álltak topon rtfm/Opel ügyileg). Ja az olajat néztem az ok (szint ok, még a színe is ok).
Köszi.
[ Szerkesztve ]
-
MaddeNNNN
őstag
válasz erx470 #110540 üzenetére
gondolom szervízben nem nullázták.
bal oldali bajuszkapcsolón megnyomod a menü gombot, legörgetsz az olajig majd hosszan megnyomon a bajusz kapcsoló végén lévő gombot és így újra 100%-on leszTo protect the sheep you gotta catch the wolf. And it takes a wolf to catch a wolf.
-
gban
veterán
válasz erx470 #110540 üzenetére
Mert buta az autód, nem képes érzékelni maga alatt a szerelőt, meg a friss olaj ízét.
Az enyém is ilyen buta sajnos, kézzel kell lenullázni az agyában az olajcsere idejét...
Amúgy nem is lehet olyan buta ha ezt így kiírja.
Lehet hogy akkor rtfm hiba?[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
erx470
csendes tag
Üdv,
adott egy J Astra 1.7 cdti (2013-as). Olaj csere után néhány ezer km múlva ismét kiírja: "Mielőbb cseréljen olajat."
Olaj és szűrők is voltak cserélve, mint írtam nemrég.
Mi lehet ez?
Köszi.
-
peet137
tag
Sziasztok. Az alany egy 2004-es, Z14XEP astra G. Frissen hengerfejezve, az összes ezzel járó cucc cserélve. De egyszerűen nem talál alapjáratot. A szétszedés előtt is egyenetlen volt, vagyis valószínűleg nem függ össze a két dolog, de meg kell említeni.
Szóval, OPCOM-mal néztem értékeket és két gyanús dolog van. Az egyik a beszívott levegő hőmérséklet a verda szerint 18 fok, ez kb tegnap este 9kor volt, max 2-3 fok lehetett.
A másik, hogy 2 fojtószelep helyzetérzékelő van, ami V-ban mér. Az egyik kb 0,8-at mutatott, a másik pedig 4,x V-ot. Ezeknek egyeznie kellene? A fojtószelep valós érték alapjáraton 0-4% között ugrabugrál.. Lehet, h ő a ludas?
Ja, amint a gázra lépek, kisimul a járás, a fojtószelep helyzet is fix lesz, nem ugrál.[ Szerkesztve ]
-
atee_13
őstag
Üdv!
Astra k aksicsere után azt a tünetet produkálja, hogy nem aktív a tolatóradar érzékelője a gomb sem világít. Van valami ötlet mi lehet a probléma?
-
MaddeNNNN
őstag
válasz Zolás #110536 üzenetére
Ha csak ilyen ritkán használod én keresnék valami egyszerűbb motort, pl 1.6-os szívóbenzin kombi Astra, vagy ha Zafirát akarsz abból van 1.8-as szívóbenzin is.
Kevesebb alkatrész->kevesebb probléma.To protect the sheep you gotta catch the wolf. And it takes a wolf to catch a wolf.
-
Zolás
addikt
válasz MaddeNNNN #110534 üzenetére
Ha megyek akkor minimum 30km egyhuzamban, de inkább több. Viszont utána két hétig semmi. Kamionozok és kell egy batár nagy autó hogy elférjek a cuccaimmal.
Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
dethroner
veterán
-
313313
addikt
válasz Zolás #110531 üzenetére
Én autómatától fázok (cégesbe olyan van, de ezt nem én fizetem ha elromlik).
Ha ismerőstől van és volt vele foglalkozva nagy baja nem lehet...
Minél újabb az autó, annál több kütyü/szenzor van benne, illetve ezeket már nem örökélet+2 napra tervezik...Azért ez nem kis autó ám, széles és hosszú is 12 méteres forduló kör... mondjuk mi ekkorákat nézegettünk.
HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
Zolás
addikt
válasz 313313 #110530 üzenetére
Van egy másik ami manuális, csak az 2017-es évjárat, és jó másfél millióval drágább. Nem szeretnék annyira drága autót, keveset megyek, viszont az fontos hogy üzembiztos legyen, és nem szeretnék ráfaragni az automata váltóra.
Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
313313
addikt
válasz Zolás #110529 üzenetére
Én decemberben vettem egy 2012-es 1,4 T 120le manuál 6 sebességgel. Mi 5-en használjuk egyenlőre meg vagyunk vele elgégedve.
Láncos vezérlés (cserénél nincs időkorlát), kettőstömegű van benne.
Én átnéztem vásárlás előtt a főbb alkatrész árakat, kb egy árban voltak a többi kiszemelttel is. A motor ajánlott, váltóróp nem tudok nyilatkozni.HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
Zolás
addikt
Szép napot kívánok mindenkinek.
Autó vásárlását tervezem, és ismerős ismerősének van egy 2013 Zafira 1.4t automata váltós autója 179k km állással. Nem vagyok egy autó mágus, szeretnék segítséget kérni, mire figyeljek átnézés során, illetve egyáltalán szabad e ezt az autót megvenni. Jelenleg egy Ford fusion van, de már eléggé le van harcolva, és nem szeretnék annyit rákölteni, amennyit kellene.
Előre is köszönöm mindenkinek aki segít!Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
ncc1701
veterán
válasz ArthurShelby #110525 üzenetére
Értsd már még, h van az a szitu, mikor az a luxus, amikor nem tudsz menni, ha kell. Ez csak pénz, vannak sokkal fontosabb dolgok is az életben.
[ Szerkesztve ]
-
birozoli7800
senior tag
válasz Markizmark #110499 üzenetére
Sőt J astra csoportban azt mondják a hozzáértők, hogy a 12 utáni váltókba is a régi gyári piros olajat kell beletölteni.
-
ArthurShelby
addikt
válasz Markizmark #110524 üzenetére
A luxus a fönntartasa. Nyilván egy b corsa relatíve olcsó, szinte már kivétel. De minden autóra van adó, kgfb, a gumi elöregszik/cserélni kell (esetleg téli-nyár, vagy 4 évszakos), tankolni, kopófogyó, folyadékok cseréje...
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
Markizmark
addikt
válasz ncc1701 #110519 üzenetére
Nálunk is 3 van. B Zafi a polcon van lekenegetve, portalanítva, heti egyszer megy, a H astrával az asszony megy dolgozni meg bölcsibe, én meg járok a 29 éves B corsával mert azt nem sajnálom rövidtávokra, hideg időben munkába járok vele kb 1200 métert, azon is kétszer indítva bolt miatt.
Luxusnak tűnhet, de a B corsa mostani ára kb 300k lenne, 2 éve lakatoltattam ki 120-ért (akkor még nem volt az astra, muszáj volt) és tavaly cseréltettem benne szélvédőt 60-ért. 8 év alatt egyszer sem volt hibakódja, 1.2 8v, sohasem hagyott cserben, egyszerűen vétek lenne eladni. Sohasem lesz több ilyen megbízható és egyszerű autóm.
[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
ncc1701
veterán
válasz Markizmark #110521 üzenetére
Amit néztem, az gyárilag felújított bosch. Elvileg ez a gyárija.
-
ncc1701
veterán
válasz ArthurShelby #110520 üzenetére
Szükség. Nem mindenki lakik olyan helyen, ahol van bkv.
-
Markizmark
addikt
válasz ncc1701 #110512 üzenetére
Ez is egy szempont, viszont én kevésbé bízom az utángyári cuccokban, mint a gyári és korrektül felújítottakban, hiába bosch. Pl nekem polcon van egy felújított ABS kocka is ami a zafiba meg az astrába is jó, a felújítás se 2 forint, de maga a csere legutóbb is otthon 2 óra és 4 sör volt, meg 2 pizza.
Egyik autó sem eszik se vizet se olajat, teljesen megbízhatóak, nagyon rendben tartom őket, mégis úgy szocializálódtam, hogy nyaraláson volt nálam olaj, víz, szerszámos, akku és opcom is.Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
mephi666
nagyúr
válasz ncc1701 #110515 üzenetére
érdekes, hogy ahogy idősödik az ember, úgy lesz egyre megfontoltabb és igyekezik magát minden eshetőségre bebiztosítani... én és asszony is majdnem 30 évesek voltunk, amikor megcsináltuk a jogsit, majd 11 éve elmentünk belföldi nászútra az akkor 22 éves f astra-val... (2-3 éves jogsikkal és rutinnal) mentünk bő 1 hét alatt kb 2000km-t és meg se fordult a fejünkben, hogy ilyen biztosítás kéne, mert bármi baj lehet a kocsival ...nem volt semmi gond, csak tankolni kellett, de visszagondolva ugyanilyen merészen nem vágnánk bele újra (belföldre is kötnénk valamit, nehogy az utat elrontsa egy műszaki hiba, ami után ott a plusz költség, szállást bukunk, stb)
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
ncc1701
veterán
válasz lsebestyen #110516 üzenetére
Tudom, van már felújító kontaktom. Szerelő haver azt mondja, csakis Fer-Vill kft. Generátort is így csináltattam, kivettem odavittem a xvii-ben egy öreg szakihoz, majd odamentem, mikor kész volt, betettük a kocsiba. Mentem vele, hibaüzenetek, kivettük, visszavittem. Majd visszamentem, mikor mondta, h minden OK, vissza a kocsiba, nem jó. Megrendeltem az újat, betettük, nincs hibaüzenet. Ez a sztori volt nekem 100eFt. Úgyhogy most spórolnék egy kicsit, és kapásból újat tennék bele.
[ Szerkesztve ]
-
ncc1701
veterán
válasz mephi666 #110513 üzenetére
Mindig kötök biztosítást rá, mikor kintre megyek.
#110514 lsebestyen: Gondoltam rá, de én már csak ilyen vagyok. Újítattam már fel gyári generátort, és szar lett, utána vehettem újat. Most ezt fordítva csinálnám, veszek egy újat, és megcsináltatom a régit. Esetedben a szerelésért kérnének több pénzt, de nekem most pár 10-20 (50)eft ide-oda nem számít ennél az autónál.
-
-
mephi666
nagyúr
válasz ncc1701 #110512 üzenetére
lehet kötni már 15+ éves kocsikra is bosch assistance szolgáltatást: eu-ra 13500/év és abban van helyszíni javítástól kezdve csomó egyéb apróság hazatrélerezés mondjuk nincs (az az 5800ft/hó csomagban van), de ha helyben csinálják és 0-24 support van, akkor nem is gond... idénre kötöttem egy ilyet, az elmúlt években hosszabb utak előtt alfa-nál kötöttem olyan biztosításokat 5-10ezrekért, amikben volt assistance (gépkocsi hazaszállítással, szállásbiztosítással, mindennel) ...ennyit megért a nyugalom, hogy "ha lerohadna bárhol a kocsi, ott a telefonszám és a gyors megoldás"
[ Szerkesztve ]
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
ncc1701
veterán
válasz Markizmark #110511 üzenetére
Sajna 370ekm van benne. Nem akarom, h otthagyjon külföldön valahol. Automata, így csak trélerrel lehetne hozni-vinni, az meg rögtön drágább, mint egy csere most. Az ilyen eléggé tönkrebaszarinthatja a nyaralás hangulatát. Elég jól szerelhető helyen van, és nem is drága alkatrész.
[ Szerkesztve ]
-
ncc1701
veterán
Srácok, önindítóból most mi a jó? A bosch-ról kb azt hallottam, h full kínai az egész, és nem is jó.
-
addikt
válasz Markizmark #110506 üzenetére
Igen, olvastam Abban "reménykedem", h a febi-nél nem akkora sügér banda ül, h csak úgy odaírogatják a cikkszámokat random a termékeikhez (magyarán amit bele öntöttem az GL4/5-ös olaj)
[ Szerkesztve ]
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
Markizmark
addikt
válasz body007 #110505 üzenetére
Érdekes.
Gondolom belefutottál Te is abba a TC cikkbe, ahol a GL5 és GL4 viszonyáról van szó. Elvileg visszafelé kompatibilis volna, de ha nincs rá felkészítve egy GL4-et igénylő váltó, akkor a GL5 folyadék sajnos kikezdi a színesfém alkatrészeket.
Másik verzió, ha nem tudod megmozgatni, hogy beszart a reteszelő mechanika, bár nem tudom előfordulhat-e, nem egy bonyolult dolog.Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
addikt
válasz Markizmark #110499 üzenetére
Ma nem csináltam - dolgozni is kell néha - holnap remélem otthon tudok maradni és megnézem, h meg tudom-e mozdítani fentről. A cikkszámot a Haynes könyvből néztem ki:
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
Micsurin
nagyúr
válasz Markizmark #110501 üzenetére
...GTK mert DTH-hoz pl lassan nincs épkézláb bontott F17
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
MaddeNNNN
őstag
válasz Markizmark #110499 üzenetére
FL előtti M32-be is ez kell, 3 litykó.
To protect the sheep you gotta catch the wolf. And it takes a wolf to catch a wolf.
-
Markizmark
addikt
válasz ncc1701 #110500 üzenetére
Tudom, de mégis ez a "gyári" és azokkal nem szokott gond lenni, sőt, váltóba és szervoba a legtöbben csak ezekre esküsznek. Egyébként is jól sikerültek az opel váltók, pl m32 és az f17 is örök darabok ugye, az egyik felújítható, a másik meg gtk.
Kivétel a motorolaj, de azt a témát ne indítsuk el, hitkérdés.[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
ncc1701
veterán
válasz Markizmark #110499 üzenetére
Azt azért biztosan tudod, h az opel nem gyárt olajat (se), ahogy a váltót is veszi valakitől.
-
Markizmark
addikt
válasz body007 #110498 üzenetére
Ezért nem teszek ezekbe a GM-en kívül mást, akkor se ha elvileg azt írják jó bele.
Szervo és váltóolajból csak gyárit... kényes.
Azóta se tudod kiszedni 3-ból a villával?
Itt azt írja 1940182 a száma, ez az olaj jó az F17-be 2012-ig.
[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
addikt
válasz Markizmark #110497 üzenetére
Köszi az infókat
Közben lehet megvilágosodtam. GL-5 olajat töltöttem bele GL-4 helyet. Amit azért nem tudok hova tenni mert a FEBI hivatalos oldaláról van az infó, h mehet az autóba a 32590Gear Oil SAE 75W-90 GL-5 Az oldalon a GM cikkszámra keresve (1 940 768) is ezt dobja és egy GL-4-et (180073Gear Oil SAE 75W-80 (GL-4).
De ahogy tudom a GL-4 és 5 nem kompatibilis egymással akkor miért dobja az oldal?[ Szerkesztve ]
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
válasz Markizmark #110495 üzenetére
A te képedhez képest a középső jobbra van eltolva. Úgy van üresben ahogy a képeden?
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
válasz Markizmark #110493 üzenetére
Ahogy mondod Egyébként olaj az volt benne rendesen - még nem mértem le pontosan, de 2 liter megvolt (1,6 az előírás) - a túl sok olaj ahogy tudom nem probléma, fent a szuszogón kidolgozza.
Odáig jutottam tegnap, h lekötöttem a futóművet, motort rögzítettem - hát nem vagyok szerelő a látszik a sebességen
Az nemrég tűnt fel, 75w90-es olaj volt benne 75w85 helyett - ezt dobta a shop cikkszáma:
váltóolaj FEBI BILSTEIN 32590 - nem gondolnám, h ez volt a baj[ Szerkesztve ]
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
Hamár váltó kérdés, nekem is gondom akadt (2001 Vectra, F17 sporty váltó). Pénteken hazafele 3.-ban "maradt" a váltó - onnan sehova. Kuplung az rendben volt, meg tudtam állni járó motorral.
Elkezdtem lebontani a váltót de először levettem az a "kupakot" amibe bele megy a rudazat. Ezt:
Ez mozgatja a szinkronkapcsolókat, itt:
Azokat a körmöket (9-es környékén) tolja, emeli.
Szóval ha ez beállt (fentről nem tudtam megmozdítani a körmöket) akkor mire számítsak? Új váltó? Vagy ha lent lesz akkor majd meg tudom indítani? Egyébként valszeg olajhiányos volt a rendszer, most engedem le az olajat és lemérem - de van egy rész ahol tuti szivárgott az olaj (ezt most orvosolom ha megmarad a váltó).
Kíváncsi vagyok a véleményetekreMindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
mephi666
nagyúr
válasz Markizmark #110472 üzenetére
1.6 B Zafinál nekem is 1.6litert mondott a szerelő, amikor észrevette a szivárgást: mondta is, hogy "ebben alapból nagyon kevés van, ezért érdemes azonnal foglalkozni vele, nehogy hosszabb utakon elkopjon először az olaj, majd valamelyik fokozat"
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
ncc1701
veterán
válasz ArthurShelby #110487 üzenetére
Tudom. De nekem elég a cseréhez, ha nem szép tiszta.
-
313313
addikt
válasz ArthurShelby #110485 üzenetére
Majd most viszem az autót szerelőhöz, olaj+szűrők csere+ váltóolaj+teljes átnézés. Aztán legalább egyszer ki lesz cserélve....
Két évente én se fogok benne cserélni olajat, évi 5-6k km-el számolva ha 10 évig nálunk marad, akkor már nem én cserélem a következőtHP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
ArthurShelby
addikt
válasz ncc1701 #110481 üzenetére
Automatáról 60ekm után olyan fekete, büdös folyadék jön le
Az olaj színe konkrétan semmit nem árul el (helyből befeketül 1-2ezer km után), a szaga már inkább. A leengedett olajat laborba szokták küldeni, ha meg akarnak belőle valamit tudni (ezt nem én találtam ki, hanem a bimmer expertesek).[ Szerkesztve ]
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
ncc1701
veterán
válasz ArthurShelby #110484 üzenetére
Saját autóimból tudok kiindulni. Kis yaris, swift 1.5 litert kér, kettőt kap. Aisin af-40 váltóról pedig 3L jön le a leeresztőn, az annyit is kap, drága volt a felújítás, nem tudom mit szólna +1 literhez, ez azért bonyibb, meg más, mint a kézi.
Olajat, alkatrészt magam veszem, viszem, szerelő havernak így jobb. És nem kell matekozni, 1x kellett megnézni, azóta mutatom a képet a telón, h ilyent adj dikk. A mogyoródi úti Castrol mintabolt a melóhelytől 5 perc. Egy ilyen minden szűrő, olajak cseréje 1, max pofázással 1.5 óra. Ebben benne van az is, h fel van emelve csáposra a vas, drótkefe, lefújom rozsdaátalakítóval, ahol látok felületi rozsdát, és ráfújok festéket/alvázvédőt.
Mivel magam (is) csinálom, ezért az autót nem kell otthagynom sehol. Ha mégis úgy lenne, hát ezért van 3, h kettő tuti mindig menjen. ~30 éves korom óta ez megy, most múltam 50.[ Szerkesztve ]
-
ArthurShelby
addikt
válasz 313313 #110483 üzenetére
25-30 ezer mérföldet vagy 2 évet írnak
Az kevesebb, mint 50ezer km, ez még a 60ezres periódus alá is megyÉn számomra megbízható legolcsóbb helyről (autokun) 8ezért láttam/liter+posta, az helyből 24+3=27ezer plusz munkadíj->min 35, de inkább 40 összesen, plusz oda-vissza út, plusz idő.
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
ArthurShelby
addikt
válasz ncc1701 #110480 üzenetére
Itt azért elég optimálisan számolsz. Helyből az m32-be 3l megy, de én az f40-et tudom (gondolom te is) oda szintén 3l kell (nem 2). Ráadásul az emberek többsége autószerelőhöz megy, nem maga cseréli a váltóban az olajat havernál (aki autószerelő, szóval tudsz tanácsot/segítséget kérni, ha elakadsz).
Illetve nem csak a pénz itt a lényeg. Az idő, ami elmegy pluszban rá (egy több gyerekes családnál pl, zafiránál ez számít). Pl ha te veszed az olajat, utána kell nézni melyik kell bele, milyen áron, honnan veszed (ok, posta elhozza). Ha nem te veszed, hanem a szerelő az is rendelget, megy vele az ideje, ergo felszámolja munkaidőnek. Utána autószerelőhöz el (ami nyilván nincs közel, mert a műhelyek mindig kinn vannak a perem vidéken. Megvárod, vagy otthagyod az autót (akkor intézned kell fuvart, vagy tömegközlekedés, ami a perem részen nem az igazi), szóval simán elmegy vele egy délután, akár teljesen fölöslegesen is. (kíváncsi vagyok neked a legoptimálisabb esetben mennyi idő: tudod milyen olaj kell, csináltad már, szerelő havernál megcsinálod).
Ezért mondtam, hogy ez még precízen nincs tárgyalva. (És nem hinném, hogy mi fogjuk, mivel nem értünk annyira hozzá. Legtöbb adata valószínűleg a gyártónak van...)
Az átmosós váltó csere automatánál
Az átmosós csere pl vita téma még a szakértők között is, mivel nagyobb nyomást használnak, mint normálisan, ami az alkatrészeknek (pl tömítések) nem biztos, hogy jót tesz (kérdés mennyire bántja/nem bántja). Szóval ez sem ilyen egyszerű.A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
313313
addikt
válasz 313313 #110482 üzenetére
Nézelődtem külföldi honlapokon (angol) ott 25-30 ezer mérföldet vagy 2 évet írnak az olajcserére. Gyári előírás nincs, ellenben gyenge az olajelvezetés és a csapágyméretezés, így a sűrű csere váltót ment. Még azt írják nagyobb hőfokon megy ez a tipusú váltó (M32) így 50 mérföld felett az olaj szinte minden kedvezőbb/olaj tulajdonságát elveszti....
Egy liter olaj olyan 5-6k, a három liter kell bele 15-18k, meg még beleöntik. Képek alapján egy könnyen hozzáférhető csavarral leengeded az olajat, fentről meg betöltöd az akku és hűtővíz tartály között lévő töltőnél....[ Szerkesztve ]
HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
313313
addikt
válasz ArthurShelby #110478 üzenetére
Maradjunk annyiban vannak jobb, kevésbé jó és rosszabb váltók. Van aminél elég a nagyobb olajcsere periódus, van aminál a kisebb is rizikós, pláne úgy, hogy gyárilag alultöltik olajjal a váltót.
Most hírtelen kerestem (saját autómra M32 váltó), de nem igen találtam előírást rá.
Szerk.: az a baj, más egy 15-20 éves technika, más egy 10-15 éves, más egy 10 év alatti technika karbantartási intervalluma....
[ Szerkesztve ]
HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
ncc1701
veterán
válasz ArthurShelby #110479 üzenetére
Ja. Automatáról 60ekm után olyan fekete, büdös folyadék jön le, h ha látod, és műszaki ember vagy, akkor q sürge revideálod a 60ekm-es periódusos elved. Szerelő havernál nem én vagyok az egyetlen, aki motorolaj cserénél váltó olajat is cserél az automatán. Myilván én spec eset vagyok, mert bevertem a fejem, és nagyon tetszik a kombi insignia, ergo megtartós, és ráköltős. Nem számolgatok, amit bekér, azt megkapja.
-
ncc1701
veterán
válasz ArthurShelby #110478 üzenetére
Kézi váltósba belemegy 2L olaj, az saccra 10-15eft, automatáról (enyémről pláne) lejön a fele, azaz 3l, az 20eft. Azaz szumma az autó fenntartásához képest gombok kategória, amíg a motorolaj lefolyik, addig a váltó olaj is, és kb +10 perc a meló. Tudom, mert én csinálom szerelő havernál.
Az átmosós váltó csere automatánál az valóban matekos. De ha gyakran cserélsz hagyományosan olajat (azaz higítod a jóval), akkor az kb sosem kell.[ Szerkesztve ]
-
ArthurShelby
addikt
válasz ncc1701 #110476 üzenetére
mint a gyár spórolásra kihegyezett marketingesének
A marketinges a kézire még azt mondja, hogy élettartam olaj (mint eredetileg az automatáknál), szóval a marketingest hagyjuk.
Én azt mondom, hogy a kéziváltó olaj csere még nincs kellően kitárgyalva a szakmai fórumokon, mert lehet 120, esetleg 150ezer is elég a kézinél.A szerelőd nyilván a roncsokkal találkozik, nem azokkal, amikben 120ezrenként cserélték az olajat. Ráadásul a VW-nél a márkaszervizek az automa váltóolajcsere alkalmával a váltóolajszűrőt 90%-ban nem cserélik.
Ha 60ezret mond neked, azzal nem lőhet mellé. Ha esetleg 120 ezer is elég lenne neki mindegy, mert nem ő fizette.A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
ArthurShelby
addikt
válasz 313313 #110477 üzenetére
de jéziknek se fog ártani az olajcsere
Ezt nem vitatom, de mondjuk lehet 120ezer is elég lenne (nem tudom, nem értek hozzá). Egy váltóolaj csere nem 2Ft, és nem mindegy, hogy fele annyiba kerül az autó fenntartása, vagy 2szer annyiba.
Csak azt mondom, hogy ez még nincs eléggé kitárgyalva szakmaibb körökben sem.Pl a 30ezres motorolajcsere is lehet jogos, ha a kocsit állandóan csak autópályán használják üzemmeleg körülmények között. Vegyes használatnál már 15ezer, csak városi használatnál 10ezer, esetleg 8ezer km a motorolaj csereperiódus.
Itt ebben az esetben a gyártó "csak annyit" csalt, hogy a legideálisabb körülményt vette.Néha azt látom, hogy valakinek van egy döglődő motorja (mert mondjuk 250ezer km-ig csak 30ezrenként volt olajcsere, miközben csak városban használták) és a következő gazdája azt hiszi, hogy meggyógyítja, ha 5ezrenként cserél benne olajat. Közben a kocsin ezeréves kuka gumik vannak.
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
313313
addikt
válasz ArthurShelby #110475 üzenetére
A gyártókat el kell felejteni. 30-40k km-kénti motor olajcserékből kiindulva. C4 GP (Grand Picasso) fórumba is 60-70k km-t mondanak a szakik az autómatákra, nyíván azoknak sarkallatos pontja az olaj, de jéziknek se fog ártani az olajcsere.
[ Szerkesztve ]
HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
ncc1701
veterán
válasz ArthurShelby #110474 üzenetére
Már ujítottam fel kézi váltót is, a szaki mondta, h 60ekm. Én inkább annak hiszek, aki felujítja, mint a gyár spórolásra kihegyezett marketingesének.
-
ArthurShelby
addikt
válasz 313313 #110461 üzenetére
Az olajcsere gyakoriságról volt szó.
Viszont az tényleg igaz, hogy az m32 egyik (fő) rákfenéje az olajtöltet. Az alfa topikban talán még többet is tudnak (ott is van m32, ha jól tudom még csapágy upgrade szokott lenni), de m32-ből is több generáció van (ha jól tudom idővel javult valamit).A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
ArthurShelby
addikt
válasz ncc1701 #110460 üzenetére
Pl VW-nél a dq381-es dsg (automata) meg gyárilag 120ezer az olajcsere periódus, a példáddal sokkal előrébb nem vagyunk. Ergo gyártónként elég sok minden változik.
Inkább arra próbáltam rámutatni, hogy a kézi váltók között az olajcsere periódusban nincs még közmegegyezés/nincs még kiforrva (mint pl a 60ezres automata váltóolaj, vagy a 15ezres motorolaj cserénél). Valaki azt mondja, hogy ugyanúgy 60ezrenként kell cserélni a kéziben is, mint az automatában, valaki 120ezret mondd, valaki érzésre. A lényeg, hogy kézire szerintem még nincs kialakult, sokak által elfogadott szabály (gyári előírás meg főleg nincs).
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
ncc1701
veterán
válasz Markizmark #110472 üzenetére
Szuszkába 1.5L helyett én is 2 litert öntök, nem fogom rakosgatni a felet. Egyedül az automatába töltök annyit, amennyi meg van adva.
-
dethroner
veterán
válasz hdanesz #110467 üzenetére
A első szélvédő fűtés az a klímáról megy, szóval elvileg nincs köze se a "hagyományos" fűtéshez, és így a kiegyenlítő tartályban lévő hűtőfolyadékhoz se. Szerintem csak véletlen összefüggés hogy pont akkor néztél rá a tartályra, amikor használtad a szélvádé fűtést. Most hogy teljesen feltöltötted használd és nézegesd újra a folyadékszintet. Észre fogod venni hogy ha csökken a szint, akkor is csökken, ha nem fűtöd a szélvédőt, ha meg nem csökken, akkor se fog, ha páramentesítesz
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
313313
addikt
Ha arra gondol, amire én, kettő gomba van, az egyik a hátsó szélvédő fűtés (ha van neki) a másik meg a szélvédő leszárító,utóbbi miatt se kellene fogynia a hűtővíznek.
hdanesz:
Esetleg lehet lyukas még valamelyik radiátor/csatlakozási pont. Bár akkor szinte mindig fogyna a hűtővíz. Előző autómnál az utastér radiátor is meg-megadta magát (nem nálam), meg a fűtővíz átvezetésnél is megadta magát a gumi (ez szintén tioushiba volt) Mind a két esetben a beltérbe folyt a víz, vezető vagy az anyós oldalon a földre, ergó mindig vizes volt télen a beltér....
Kolégának a hűtője lyukadt ki, ott csepegett el a hűtővíze, még el nem durrant. Bár ezek 18-20 éves autók voltak....Szerk.: olyanom van, használjuk/használtuk mi is.
[ Szerkesztve ]
HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
313313
addikt
-
hdanesz
őstag
Sziasztok,
J Astra, 1.4 turbó benzin. Az elmúlt napokban többször használtuk a páramentesítő funkciót és fogyott némi hűtőfolyadék a tartályból. Eddig nem csinált ilyesmit...lehet ennek köze a páramentesítés használatához?
Nem vészes, kb. fél centit csökkent a szint. Nem olajos, nem trutyis.
Tegnap is mentünk vele, páramentesítő nélkül 40km-t....és nem fogyott tovább. Folt nincs a kocsi alatt.
[ Szerkesztve ]
-
MaddeNNNN
őstag
-
313313
addikt
válasz ArthurShelby #110456 üzenetére
Csakhogy az M32 váltóba 2,8-3 liter olaj kell, gyárilag olyan 2,4 litert raknak bele...
HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
ncc1701
veterán
válasz ArthurShelby #110456 üzenetére
Annyira nem, h a 2019-es swiftemnél 40ekm a váltó olaj csereperiódusa. Érdekes, japók sokkal szarabb váltókat gyártanak ezek szerint, mint mondjuk a franciák, ahol kb "sosem kell" cserélni.
Na, akkor most el lehet dönteni, hol az igazság.
Aisin 6-os automatában 7ezrenként (motorolaj cserénél) ledobom a felét. Az kKb 20e a 3 liter, nem számít árban sehol sem. Annyiból a lidl-ben kihozod a cuccot a két kezedben, szatyor sem kell, olyan árak vannak. -
MaddeNNNN
őstag
válasz Ryan1318 #110449 üzenetére
Azt nézd meg, hogy egy jobb kigyorsítás után mondjuk 4500-ról elengeded a gázt és halassz-e búgást a váltótól, illetve mozog-e a váltókar bármelyik sebességben miután sebességet váltottál és terhelést kap.
Kezdésnek váltóolaj csere, mivel a tiéd még facelift előtti így a 182-es végű piros GM olaj a jó bele. Abból mehet 2.8-3 liter. Ha nem javul akkor sajnos előbb utóbb váltó felújítás lesz belőle.Alapjárat ingadozás lehet több dolog is.
Legolcsóbb és egyszerűbb a tankszellőztető szelep cseréje. Aztán jön a szelepfedél csere pcv membrán szakadás miatt, aztán jön a szívósor csere szintén átszakad membrán miatt.
To protect the sheep you gotta catch the wolf. And it takes a wolf to catch a wolf.
-
Ryan1318
tag
válasz ncc1701 #110454 üzenetére
Köszönöm a válaszokat! Visszanéztem a papírokat és szerintem még nem nem volt váltóolaj csere benne. Szóval akkor az mindenképpen megejtem most van benne 215 000km ilyen 100 ig vissza néztem. Motorolaj, vízpumpa, pollenszűrő volt cserélve.
Érdemes márkaszervizbe vinni eddig oda hordták nyilván már garancia nincs rá. Vagy tudtok ajánlani normális szerelőt? -
313313
addikt
válasz Ryan1318 #110451 üzenetére
Olajcserén csak a motorban cserélik, ha cserélik (ugye hall mindent az ember) a váltóolaj cserét külön kell kérni, olyan 60.000km-ként kellene benne cserélni.
HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
313313
addikt
válasz Ryan1318 #110449 üzenetére
Ha 6 sebességes kézi váltó, akkor M32, gyárilag kevés olajjal szerelik, ha nincs benne rendesen olaj cserélve és kicsit túl is töltve, akkor hasonlökat produkál, ami váltó felújításért kiált?
HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
Ryan1318
tag
válasz kocolaci #110448 üzenetére
Sziasztok!
Nyáron vettem egy Opel Asta J 1.4 Turbo 2011-es autót.
Két dolgot produkál az első mikor eléri az üzemi hőmérsékletet mikor megyek ilyen 45-50 felett berakom 3 as meg 4 -es sebességbe és így random kerreg de csak ilyen nagyon rövideket és elégrandom módon. Nem amikor berakom sebessségbe és engedem fel a kuplungot, hanem már felengedtem és csak a gázt nyomom. Hideg időben nem csinálja úgy vettem észre.
Másik probéma ha bemelegedet a motor nem egyenletes az alapjárat. és ott is ad egy mintha valami pumpa/szivatyú hang lenne azt viszont állandóan. Hidegen nem hallom.
Tudom hogy itt nem lehet orvosolni a problémát de hogy merre induljak el?
Tudnátok Pesten olyan szerelőt ajánlani aki normálisan dolgozik át is nézné az autót A-B-ig gyári alkatrészekkel dolgozik.
Érdemes márkaszervizbe vinni? Az előző tulaj oda hordta de itt Kispesten elég rosszakat olvastam az Opel Tóthról. -
kocolaci
csendes tag
Ha nincs bekapcsolva a telefonon a bluetooth energiatakarékos mód, akkor egyszerre több eszközhöz is tud csatlakozni. A kihangosítót kihangosítónak használja (a beállításokban ezt érdemes ellenőrizni), a másik eszközt meg a zenelejátszáshoz.
Az UHP-n keresztül nem lehet zenét hallgatni (amúgy is csak monó lenne).
[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz nrg.960 #110445 üzenetére
Azt hiszem 2-essel csináltam de majd megnézem. Megmértem a szivarra rámenőt és abból vettem 2x1 méter sárgát és barnát.
Szerintem egyszerűbb ott 1x berelézni, onanntól bárhova kell lesz kapcsol 12V-od később is.The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
gban
veterán
válasz Findzs #110442 üzenetére
Remélem senki nem csinált ilyet mert rettentő gány meló
Amúgy az ára olcsó, AUX in-ed szerintem van, kell még egy átalakító ami a 2 RS-ból 3,5-ös jacket csinál, és ki tudod próbálni gányolás nélkül is, 12 voltot adva neki.
És simán el tudom képzelni hogy ilyenkor nincs kihangosító, mert szerintem a telefon egy eszközre tud csatlakozni csak egyszerre logikusan, és ha erre csatlakozik akkor az autó BT-ára nem tud már.Postázást nem vállalok.
-
Findzs
addikt
Ha már bluetooth meg aux a téma megkérdezem, hogy esetleg hasonló megoldást csinált már valaki j astrában?
[link]
Megtaláltam az adaptert is hozzá 900Ft:
[link]Működik rendesen? Nincsenek anomáliák vele kapcsolatban? Valahol olvastam, hogy ha ilyet használ valaki akkor elmegy a teló kihangosítása.
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
Micsurin
nagyúr
válasz nrg.960 #110436 üzenetére
A legegyszerűbb ha berelézed a szivart és mindent arról húzol el.
(sima 4 lábas relé, a kapcsolt 12V-ot meg a világítás fogja adni)The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
nrg.960
tag
Astra H-ban szeretném kiépíteni a sötétedős belső tükröt. Kellene neki egy pozitív meg egy negatív szál.
Általában a szivargyújtó vilagításról szoktak levenni neki kapcsolt 12v-t. Én nem onnan szeretném, mert az fogja üzemeltetni a dashcam-et, meg lehet idővel a bt modul is oda lesz átkötve.
Honnan máshonnan tudnám megoldani, hogy gyújtáson legyen áram alatt a tükör?Nem vagyok a szavak embere..
-
MaddeNNNN
őstag
válasz 313313 #110434 üzenetére
így van, vagyis a szívósort pécelen fel is tudják újítani
To protect the sheep you gotta catch the wolf. And it takes a wolf to catch a wolf.
-
-
hdanesz
őstag
Sziasztok,
1.4 turbó J Astrán a PCV szelep csak szelepfedéllel együtt cserélhető?
A szerelő azt mondta...de nekem kicsit fura. -
peet137
tag
Használ valaki ilyen, vagy ehhez hasonló Android Auto-s kütyüt?
Érdemes erre pénzt kiadni? Ill még egy nagyon fontos kérdés vele: amit ők "AUX-in"-nek csúfolnak, az tényleg ennek a bemenete, vagy azon keresztül tudom rákötni a kocsi AUX-ára? Ha csak transzmitter módon tud hangot továbbítani, akkor nem is érdekel a kütyü
[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz nrg.960 #110428 üzenetére
Mert a zöldé még mindig a gázolajszűrőháznak a fűtése lesz. A színeket mindig elfelejtem, de a balrább lévő a riasztó a jobbrább lévő a szűrőé.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
MaddeNNNN
őstag
válasz 313313 #110422 üzenetére
De pont ez a probléma, hogy nem lesz üzemmeleg az autó 3-5 km-en.
1-2 percig meg maximum akkor kell járatni egy turbós autót ha autópályáról kanyarodsz le benzinkútra.
Ha városban közlekedsz egy üzemmeleg autóval és nem lámpától lámpáig gyorsulgatsz akkor teljesen felesleges még megállás után 2 percig ott állni járó motorral mert a turbó nem fog 100.000-et pörögni még forró olajjal amikor elfordítod a kulcsot és megáll az olajnyomás.To protect the sheep you gotta catch the wolf. And it takes a wolf to catch a wolf.
-
hdanesz
őstag
válasz MaddeNNNN #110421 üzenetére
Azért remélem, ha pl. a kuplungot kicseréltetem, akkor utána x évig nem lesz vele gond.
Vagy a vezérlést. De igazából úgy gondolom, ez kb. minden autóra igaz.Költeni kell rájuk nincs mit tenni. Illetve az sem mindegy milyen gondról van szó és mennyibe kerül. Volt korábban Honda Accord-om....az EGR cső hozzá több mint 100 ezer ft volt. Egy cső! Főtengely szíjtárcsa...csak gyári jó bele, 158 ezer ft. (v.ö. Astra ... 51 ezer ft a Gates, Kauffernál) Ennek fényében az Astra esetében 200-250 ezer ft az általad fent leírt sokkal komolyabb műveletekre nem is rossz.
G Astrám volt korábban, 1.4 szívó...90 lóerő. Majd három évig volt meg, olajcserén kivül nem sok baja volt. Kíváncsi leszek a J mit produkál majd, de mint írtam szerencsére nem első számú autó így nem létfontosságú.
[ Szerkesztve ]
-
313313
addikt
válasz dethroner #110423 üzenetére
Kompromisszumot kell kötni...
Mi is egy Zafira Tourerral furikázunk a városban, szintén 1,4T de 120 paci...
Két autót nem tudok/akarok fenntartani, 5 tagu család, bevásárláskor jól jön a 720 liter csomagtér. Előtte egy Xsara Piacassonk vokt 1,6 8v (NFU) az is 9-9,5 litert evett a városban... Az Opel gyorsabban melegszik, mint az....HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
-
313313
addikt
válasz MaddeNNNN #110421 üzenetére
Ez bármelyik random autóra igaz lehet, még mindig olcsóbb/jobb, mint 2-3 autót fenntartani...
Ha pl nem egyből állítja le a kocsit, hanem járatja 1-2 percig a motort, az jótékonyan hat a turbóra is, na meg az is, ha egyből nem nyomja neki, hanem vár míg üzem meleg lesz az olaj...
HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
MaddeNNNN
őstag
válasz hdanesz #110417 üzenetére
új gyári turbó 200-250k, kuplung szett gyári alkatrészekkel szintén, vezérlés gyári alkatrészekkel szintén, váltó felújítás normális minőségben szintén.
2 tetszőlegeset választhatsz, melyikkel kezdedTo protect the sheep you gotta catch the wolf. And it takes a wolf to catch a wolf.
-
Micsurin
nagyúr
válasz dethroner #110419 üzenetére
Ha van riasztód, tud riasztani akkor is ha felfeszítik vagy felnyitják a motorteret. Gondolom gyárilag nem riasztós a kocsi.
Nincs velük dolgod.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
bogyozoli
csendes tag
Sziasztok.
Tükörfűtéssel kapcsolatban szeretnék segítséget kérni.
Az autó G Astra x12xe 1998-as.
Utólagosan építettem be elektromos tükröket és tükörfűtést.
A relét és a biztosítékot is beraktam a helyére.
A relé kattan a biztosítéknál van feszültség, ha bekapcsolom a tükörfűtést.
Működni viszont csak a baloldali mozgatás működik a jobb oldali( a másik oldalra csatlakoztatva ez is működik) és a tükörfűtés nem.
A tükrök csatlakozóinál mérve a feszültséget ugyanez a helyzet( a test mindkét oldalon rendben van). -
Findzs
addikt
Meghibásodásoktól mentes Boldog Új Évet!
Sziasztok!
J astra A16XER
Korábban is volt már olyan gondom, hogy az index villog rendesen jobbra balra rendben de a visszajelző kattogása és a műszerfalon lévő nyilacskák más ütemben villognak. Kicsit össze vissza. Aztán ez magától elmúlt de most hónapok múlva megint előjött.
Van külön egység ami az index visszajelzéséért felel? Az hibásodhatott meg?
Köszi"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
Micsurin
nagyúr
válasz dethroner #110412 üzenetére
A zöld azt hiszem a motortéri riasztó érzékelőjének a csatija, a másik meg a gázolajszűrőház fűtésének a csatija.
(a lényeg, amelyik balrább van az a riasztó amelyik, jobbrább szemből az a fűtésé )
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
dethroner
veterán
Hello!
H Astra motortében a tűzfalnál mi a két bekarikázott csatlakozó? Egyik sincs bedugva sehová
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
MaddeNNNN
őstag
válasz hdanesz #110410 üzenetére
Nem akarlak elrettenteni, de legyen félretéve 500k környéke úgy bármikorra ha folyamatosan ilyen rövidtávokon fogjátok használni.
Turbó, kuplung, váltó + vezérlés...egyik sem szereti a hideg üzemet és a nem megfelelő kenést.
A 10 literes hideg fogyasztás meg már csak hab a tortán.[ Szerkesztve ]
To protect the sheep you gotta catch the wolf. And it takes a wolf to catch a wolf.
-
hdanesz
őstag
válasz Markizmark #110406 üzenetére
Kíváncsi leszek mi lesz nyáron. Vagy legalább jobb időben. Mondjuk nem használjuk agyon, de majd beiktatunk egy-két pályázást.
[ Szerkesztve ]
-
Markizmark
addikt
válasz hdanesz #110400 üzenetére
Normális, és sajnos ettől rohad szét a rendszer. A motorból kilépő meleg gázban lévő pára lecsapódik a kipuffban, nekem volt amikor bugyogott is, annyi volt benne. Amikor kicsit felmelegszik a rendszer akkor meg erősen párás a kipuffgáz aztán azt hiszik gőzzel megyek. Nyáron, vagy elég hosszú téli úton ki tud száradni, de az nem 1-200 km.
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
MaddeNNNN
őstag
válasz Markizmark #110398 üzenetére
Most hogy eladom a J-t persze legálissá teszik
To protect the sheep you gotta catch the wolf. And it takes a wolf to catch a wolf.
Új hozzászólás Aktív témák
- Egyedi gyártású 2 férőhelyes/2 személyes számítógépasztal/íróasztal 150x100x75
- Secretlab TITAN Evo "Neo Hybrid Leatherette" - XL - 5 év garancia Bontatlan, új Számlával
- Eladó JURA ENA 5 Svájci Kávéfőző gép
- VILEDA Cleaner VR 302 porzsák nélküli robotporszívó
- Secretlab TITAN Evo "Soft Weave"- Regular - 5 év garancia Bontatlan, Új, Számlával