-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bad Pritt
nagyúr
Szia,
a kék csaj nem aktiválja, csak az, ha Altus Plateau-ra feljutsz.
Komolyabban csak a Redmane Castle helyszínen következik be változás, a fesztivál előtt tele van katonákkal, két oroszlán szörnnyel meg egy duo miniboss-szal és minden ajtó nyitva van.
A fesztivál alatt kihalt a kastély, csak a két oroszlánkutya marad a helyén és az ajtók nagy része zárva van.
A fesztivál után szintén kihalt, viszont visszatér a duo miniboss és az ajtók is zárva maradnak. Hogy a zárt helyeken lévő lootot valahogy össze lehet így szedni, azt nem tudom, nekem nem sikerült, a második karakteremmel kifosztottam inkább a kastélyt még a feszt előtt.
Több questhez és opcionálisan a fő sztorihoz is szükséges Radahn legyőzése, ajánlott szint min. 60.(Amire gondolhatnak, mint nagy változás, hogy utána megnyílik egy új terület, de az negatív hatással nem jár, szóval vigyázni sem kell miatta.)
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Yodamest
addikt
Az igazán fontos itemek mindig a mapon is jelölt "location" helyeken vannak, szóval ruinokban, dungeonokban, tornyokban, lényeg, hogy a mapon jeölve vannak ezek a "point of interest" helyek. Elég ha azokat nézed át tüzetesebben. Nyilván lesznek egyéb itt-ott előtűnő dolgok, pl. ganajtúró bogarak, amik asht dobnak, meg mini bossok, amik nincsenek jelölt helyszínhez kötve, de ez már tényleg a feldezezés része, ennyi kell.
-
CptAdamica
veterán
Amúgy ja, nekem is ez volt a fő gondom, hogy mindenhová benézek 2x, meg minden szegletet bejárok, de tényleg nem éri meg. A végén Haligtree-t már kb végig speedrunoltam, de még ott is volt egy föld alatti rész, amit hagytam.
Meg ami még feltűnt, hogy nagyon sok karakter mozgás vettek át előző részekből, nagyon sok Demon's Souls elemet fedeztem fel.
Megyen!
-
persil
nagyúr
Mar vagy egy honapja el sem inditottam, az elott meg laza ~300 ora alatt elporoltam az osszeset "nehanyszor"...
Egyedul maleniaval indult szarul a kis kapcsolatunk egyebkent, de neki sem kellett tul sok, hogy alamrendelodjon.Szrk.: Igen, tobbeket elsore, csak azert irom le, hatha megjelenik hitetlen tamas is brummogni egy sort.
[ Szerkesztve ]
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
Bad Pritt
nagyúr
Ha a földön állsz, két kézben fogsz egy fegyvert, felülsz a lóra, akkor ugyan egy kézzel fogja a karakter a fegyvert, de a játék a két kezes sebzést számolja minden ütésnél. Ha viszont a lovon ülve fegyvert váltasz bármilyen módon, akkor az új fegyvernél egy kezes sebzésed lesz.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
Ez feature.
Amit érdemes megtanulni, mert baromi könnyűvé tesz mindent, az az egy helyből való lóra felülés, lóról leszállás, mert egy sima dodge rollnál sokkal több iframe tartozik az animációhoz és nem kerül staminába.
Nagy ellenségek esetén aranyat ér, tree avatarokat hitless hozza le az ember így kétszer olyan gyorsan, mint gurulgatva-ugrálgatva.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Yodamest
addikt
Igen azért nem sok játék lett volna, ami a Horizon Forbiddent így lenullázza.... ami teszem hozzá szintén egy 10/10 játék gyakorlatilag. Szerintem egyik kiadó sem gondolta volna, sem a sony sem pedig a bandai, hogy ez a két cím majd nem fér meg egymás mellett és egyik durván üti majd a másikat.
ThySoul Persona 5 is amúgy 10/10-es játékként van a köztudatban, szóval ez nem csorbítja az Elden érdemeit. Amúgy meg nem jó játékidőre hasonlítani, mert ennyi erővel nekem a football manager 22-ben 700 órám van.... az mindennél jobb játék
[ Szerkesztve ]
-
Bad Pritt
nagyúr
Nem, az a baj, hogy rendkívül szélsőségesen fogalmaztok a játékkal kapcsolatban és objektív szintre akarjátok emelni a véleményeteket. Forradalmi, soha nem látott, meg hasonló jelzőket használtok, a valóságban meg sem a soulslike formulába, sem a sokak által használt open world rendszerekbe nem hozott a From semmilyen grandiózus változást.
2009-2016 között öt soulslike játékot készítettek, a DS2-n kívül mind díjnyertes, sikert sikerre halmozó címek voltak, mindegyik radikálisan eltért a korábbitól, rengeteg új mechanikát vezettek be a zsánerbe, olyanokat, mint a parry, fejlesztéssel változó scaling, power stance, rally/regain, hyper armor, FP, weapon art, csak hogy néhányat említsek. Azóta eltelt hat év és az Elden Ringben tudsz lovagolni meg lopakodni, bár ez utóbbi szintén nem újdonság a Sekiro miatt.
Semmilyen biblikus változás nem történt a játékmenetben, semmi olyan újdonság nincs, amit meg kéne tanulni, amihez alkalmazkodni kéne, a legnagyobb adaptációt követelő változás az, hogy A gomb helyett az Y az interakció. És tudod mi a leggázabb? Eltelt 6 év a DS3 és 11, ismétlem, TIZENEGY a Demon's Souls óta és ugyanazokkal a szarságokkal van tele ez a játék, mint az a kettő. Ugyanúgy tele van szar collision modellekkel, még szarabb hitboxokkal, ugyanúgy átütnek a falon, pontatlan a parry és ez azért vérlázító, mert a Sekiro érdekes módon nem szenved ezektől a hibáktól.Szóval nem, ez a játék nem 10/10, nem forradalmi, nem egyedülálló sem a From portfóliójában, sem a soulslike zsánerben, sem az open world játékok között. Egy tisztességesen összerakott cím, aminek a legnagyobb érdeme, hogy működik és ez önmagában, elismerésre méltó a jelen videojátékiparban, de nem egy igazi erény, ez kéne az alap legyen mindenki számára.
Ha valamit mindenáron fel akarunk szopni tőlük, akkor az legyen vagy a Bloodborne vagy a Sekiro, mert mindkettő vérfrissítést hozott az akciójátékok közé és újdonság volt a Fromtól is.[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
Egy játékba belepakolta az összes jó dolgát a From
Nem pakolta, nincs benne a Bloodborne-ból a rally/regain és a Sekiro parry-nél sokkal pontosabb deflect-counter rendszere, vagy a grappling hook.
Ezt egy Open World stílusban tálalva. Nagyon jól működik! Ez a forradalmi.
Nem, ez a minimum. Így kell működnie egy játéknak. Nem mellesleg egy ekkora világhoz kevés a friendly npc, statikus a világ, nincs nem scriptelt interakció az npc-k között. Tudod mi baromi szomorú? Consecrated Snowfielden van egy sokadik Magma Wyrm, mellette két Land Octopus és mikor először nekimentem, akkor kicsúszott a számon egy ejha, mikor ezek egymásnak estek, abszolút randomnak és véletlennek tűnt. Azóta háromszor voltam ugyanott és tesztelgetve nem random, mindig egymásnak esnek, teljesen mindegy, mit csinálsz.Olyan indokokat hoztok fel miért nem jó ami irreveláns.
Nem, arra hozunk indokokat, miért nem egyedülállóan újszerű. Senki nem írta, hogy nem jó, azt írtuk, hogy nem egy kibaszott megváltó játék.Kell jó harc rendszer, jó fejlesztési/fejlődési rendszer, kell a kihívás! Fasza ellenfelek.
Harcrendszer, fejlődés, fejlesztés tokkal-vonóval a DS3-é, a fasza ellenfelek egy jelentős része reskin a korábbi játékokból megegyező movesettel, amelyik nem, azok közül néhány unfair módon lett megírva, figyelmen kívül hagyva a játék alapvető működési mechanizmusait.
Tizenéves alapokra épül a játék, az AI abszolút nem több résztvevős harcokra van kitalálva, a motor küszködik az open world environmenttel, konzolon szerencsére csak néha beesik a frame rate meg van egy közepesen látványos texture pop in jelenség, a sztoriban ha kicseréled a tarnished kifejezést ashen one-ra, az elden ringet dark soulra, akkor megkapod a DS3-at.De pont Te írtad, hogy beletettél több száz órát és már sokadik fun végigjátszáson agyalsz, erre kötekedsz a játékkal és velünk, hogy nekünk miért tetszik
Nem, örülök, ha tetszik, tényleg. Sok száz óra tartalom van benne bárki számára, engem is magával ragadott, bár nem annyira, mint más From játékok
De mikor olyan kifejezéseket dobáltok rá, amiket egyszerűen nem érdemel meg, ha nem látjátok a negatívumait és reális kontextus nélkül vizsgáljátok a játékot, akkor természetesen "kötözködni" fogok.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
160ból bőven van még ami csak 1-2x szerepel és igen is teljes értékű boss.
9 szerepel egyszer és van néhány, ami csak kétszer.
Van legalább 3 féle, mindegyiknek van egyedi moodulata.
Nincs, a legtöbbnek ugyanaz a movesetje, csak más a status effect mellé, valamelyik fagyaszt, valamelyik rotot böfög, stb. Adulának van a sima sárkányok közül egyedi támadása, csak Placidusax mondható teljesen egyedinek közülük.
A föld mélyen a szarvasból is 2 van de ettől nem érzem hogy kevesebbek lettek volna.
A szarvas, mint boss elfér kétszer, viszont a módszer, ahogy eléred kicsit szomorú, hogy ismételve lett.
Mondjuk a Black Knife és Watchdogsok tényleg nem Boss szint.
Vannak sokkal rosszabbak, mikor tényleg egy szimpla mobot raknak be bossnak. Scaly Misbegotten, Cleanrot Knight, Blighted Bloom, Runebear, stb.
Még nagyobb gond, mikor mindenféle tweak nélkül teleszórják több ellenféllel a boss arénát. Egy katakombában császkálva könnyen felülkerekedik rajtad 3-4 imp, viszont meg tudod oldani, hogy egyesével odacsalogatod őket magadhoz és kezelhetővé válik a helyzet. Mikor belépsz a ködön át egy boss arénába és a watchdog mellett ott van négy imp, azt nem tudod kezelni. DS2 szint, azóta nem sikerült fejlődni.
A lore inkonzisztens bossokról meg mobokról ne is beszéljünk, amit a From csak úgy odaszórt valahova, ahol semmi keresnivalója nem lenne.A Boss nak eladva majd később sima ellenfélnek eladva mondjuk az azula beastek már érdekes kérdés de nekem nem volt vele bajom.
Pont ez lenne a jó módszer, ezzel is erősítve a játékosban a fejlődés érzését. DS1-ben mennyire jó volt már, mikor a lávában tucatszámra gyilkoltad a stray meg capra demonokat, amikkel a játék elején még meggyűlt a bajod.
160ból bőven van még ami csak 1-2x szerepel és igen is teljes értékű boss.
165 boss harcból 9 totálisan egyedi, egyszer előforduló és módszertől függően 50-60 fight ismétlődik a játékban. Ez a From játékai közül a legnagyobb szám (nyilván) és toronymagasan a legrosszabb arány megelőzve a DS2-t.
Persze nem kötelezőek, nem kell mindent leverni, viszont benne vannak a játékban, így kritikát érdemelnek. Azt megvitattuk korábban, hogy embere válogatja, ki hogyan áll ehhez a sajátossághoz, viszont azt érdemes hozzátenni, hogy a DS3-at és a Bloodborne-t tartja a közösség a két legjobbnak bossok szempontjából és azokban sokkal kevesebb van belőlük, de teljesen egyedi mind.[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Yodamest
addikt
Nem szól bele a GoW sem ebbe már, max valami legjobb story vagy ilyesmi téren, de az elden túl különleges ahhoz, hogy bármi legyőzze. Most őszintén melyik játékban lehet még Mike Tysonnak öltözve másokkal együtt bosst leverni? Itt vannak a hétköznapi hősök, az ilyen "let me solo her" és társai, napi szinten kapom az értesítéseket mindenféle új megtalált mechanikákról, pvp taktikákról, stb. Mondhatják az ellenkezőjét, ez egy kibaxott egyedi játék a piacon, minden díjat behúz idén ez tuti.
-
Kai_Rong
senior tag
Az open worldnek viszont emiatt a legtöbb esetben a storytelling látja a kárát, és én továbbra is jobb szeretek sztori fókuszú játékokkal játszani. Az első két-három openworld persze fun, meg az újdonság erejével hat, de egy idő után a felfedezés öröme átcsap a "megint lovagolhatok / futhatok kilométereket" monotonitásába.
PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044
-
Yodamest
addikt
-
Bad Pritt
nagyúr
Engem a Sony előző generáció második felében kiadott szinte minden játéka égetett ki. Open world open world hátán, mindben ugyanazt csinálod, csak az egyikben motorozol, a másikban robotdínón lovagolsz, a harmadikban meg lengedezel a város felett. Ugyanaz, csak más-más közegben. És akkor e mellé a multiplatform címeknél is egyre több a nyílt világú, ugyanazt a sémát követik, néha van egy-egy érdekesebb kilengél (Shadow of Mordor, WD Legion), de azokra is rá lehet unni.
Elden Ringnek egy baromi nagy előnye van, hiába épül fel hasonlóan a content, amit felfedezel, a felfedezés maga tényleg 10/10-es.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Kvelstadt
veterán
Meg a golden seed és a sacred tear!
Achikból meg azt szeretemmikor ooyat kér amitől kicsit másabb nézőpontból is lássam a játékot, plusz azért szeretek platizni mert ad szavatosságot a játékhoz. De csak azért platizni hogy meglegyen vagy elevecazért venni játékot.
Szóval nem olyan egyszerű a képlet hogy aki platizik az azért."Én jókor dodgeolok, a boss üt rosszkor!"
-
Yodamest
addikt
Ez a kulcs amit írsz, abszolút, a soulsokra multiként kell tekinteni, én is akkor játszom ezeket, amikor egyébként is mondjuk lolos hangulatban vagyok, ugyanazokat a kihívás receptorokat mozgatja meg. Aztán van amikor csak lazulás van, akkor kerül elő többnyire a football manager.
-
Yodamest
addikt
"Aztán Mimiccel meg nagyon könnyű."
A summon rendszerrel kapcsolatban szerintem ott szúrták el, hogy gyakorlatilag mindenki a mimicet használja, valahogy ösztönözni kellett volna a játékosokat arra, hogy sokkal több fajta summont használjanak. Hasonlóan egy régebbi final fantasyhoz (újaknál nem annyira tudom, hogy van), ott is tök uncsi lett volna végig egy summont használni, de van rajtuk limiter stb. illetve bizonyos ellenfelek ellen hatékonyabb x vagy y és ösztökélve van a játékos, hogy többet is használjon.
Szerintem valami cooldown rendszert kellett volna itt alkalmazni: ha mondjuk előhívtad a mimicet egy bossnál, akkor utána CD-re kerül és mondjuk amíg bizonyos mennyiségű XP-t össze nem gyűjtöttél nem tudod újra aktiválni. Így rá lenne kényszerítve a játékos, hogy váltogasson közöttük, pl. rotálva használjon 3-4-et. Már sokkal színesebb lenne a játék, pláne hogy így "gyengébb" summonokat is használni kellene, ezzel kicsit balanszolva a túlzott könnyűségen.
-
Bad Pritt
nagyúr
Bleed karakternél nekem se kellett többi, az összes többinél viszont igen, egy-két buff, párszor elsütött skill és elfogyott, spirit idézésre gondolni sem tudtam.
De ha valaki tényleg a masszívabb szellemeket idézné, akkor muszáj lesz mindra is rakni, cserébe vigorra nem kell, mert ezek betankolnak mindent.[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Yodamest
addikt
Alapvetően a weapon artokra épül a játék, itt már nem úgy harcolsz, hogy "csapkodod" R1, R2-vel a bosst, hanem gyakorlatilg spemmelsz egy erős weapon artot folyamatosan, legalábbis ez a hatékony út. A játék ability alapú lett, ellentétben az eddigi hit alapúval, szóval igen nagyon is kell a mind, abból harcolsz. (ha effektíven akarsz játszani legalábbis)
Én már pl. a moonveillel, de korábban sem, nem is használom a konkrét R1, R2 támadásokat, csak a weapon artot spammelem, egyszerűen nem éri meg mást csinálni.
"Lehet csak jó nagy tévedés volt és a Str meg Quality buildet sírom majd vissza."
Hát ettől meg nem kell félni, a szimpla meele build a leggyengébb a játékban, miután elkezded majd az erős varázslatokat használni, rájössz mennyire kényelmes az, hogy még csak a közelébe sem kell menni semminek, onnantól nincs visszaút. Én soha ezelőtt nem voltam magic user a soulsokban, itt végre rendesen kipróbáltam és már nem tudnék barbár módjára szimplán csapkodni egy bunkóval.... megszoktam, hogy közel se megyek semmihez, nagyon kényelmes. Olyan a játék, mintha egy unchartedet tolnék easy módban...[ Szerkesztve ]
-
Kvelstadt
veterán
Jaja én is tartogatom hogy majd kell és sose myomom be.
Volt viszont egy olyan, hogy dungronba voltam és nem volt meg minden potionom és lusta voltam vissuamenni leülni. Benyomtam egy rune arcot majd még több rendes bossal később is megvolt míg végül egy rosz ugrás miatt leestem és úgy buktam el."Én jókor dodgeolok, a boss üt rosszkor!"
-
Bad Pritt
nagyúr
Az Akadémián lesznek kardos pajzsos formák, azoknak a kardját érdemes lehet kifarmolni, ha a Carian Sword nem tetszik. A skillje a sima glintstone pebble varázslat, szóval amíg kevesebb varázslat slotod van a játék elején, addig hasznos tud lenni.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Kvelstadt
veterán
Egy open world játékban ahol simán odal9vagolsz az itemhez, miért lenne csalás odamenni és felvenni?
Ami olyan hogy nem kéne ott szaladgálnod idő előtt az mind boss mögé van rakva.
Amúgy ha ügyesen csinálod nem kell az a kard se.
Nekem volt egy sleepelős straight swordom de ety kezemen megszámolom mennyit használtam.
Ott a Cariwn slicer nevü spell, az kiváltja a kardot és átmegy a pajzson is.
Akadémián titkos ürespolc-fal mögött a rókakutya boss előtt van egy talismán amit én végig használtam.
Graven-school talisman, 4% magic damage."Én jókor dodgeolok, a boss üt rosszkor!"
-
Bad Pritt
nagyúr
Megszerezted korábban más végigjátszásban, kinézted guide-ból, találtál hozzá ingame leírást, tök mindegy. Ha nem az lenne a célja, hogy hamar megszerezd, nem ott lenne totál egymagában.
Ugyanígy egy kardcsapás nélkül szerezhető fasza str, dex, arc fegyver is, egyértelműen a koncepció része volt.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Döglött Róka
veterán
Segítek akkor:
Ez egy online játék, tehát:
Az a csalás, amikor külső programmal próbálsz előnyt szerezni a többi játékoshoz képest.
Ezért ban jár.Azért nem jár ban, ha célirányosan egy fegyverre mész a játék elején. Még exploitnak se lehet nevezni. Csak tudod hova menjél. Persze vannak purista barmok akik szerint ez már nem tru élmény.
Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő
-
Bad Pritt
nagyúr
Van az az anekdota Miyazakiról meg a hóviharban lerobbant autójáról, mikor ismeretlenek segítették ki, aztán egy szó nélkül eltűntek a sötétben és hogy ez ihlette a From soulslike játékainak lecsupaszított social aspektusát. Na most innen már csak egy apró lépés, hogy nem csak az ingame üzenetekkel meg egymás megidézésével segíthetik egymást a játékosok, hanem third party appokon és honlapokon keresztül is, ahol a közösség együtt jut előrébb, rakja össze a kirakóst akár sztoriról, akár bossokról, akár buildekről van szó. Miyazaki sem hülye, több interjú is készült vele, ahol elmondta, tudja jól, hogy a játékosok 99,9%-a használ valamilyen segédletet a játékaihoz, mégsem változtat rajtuk semmit.
Megvan a lehetőség arra, hogy offline, teljesen magadtól játszd végig, vagy online az ingame lehetőségeket kihasználva, vagy a fextrás interaktív térképpel, vagy akár a teljes soulslike közösség minden létező segítségét és tanácsát kihasználva. Szóval nem kell belemagyarázni semmit, ez így teljesen rendben van, a purist veteránoktól kezdve a totális kezdőkig mindenki tud érvényesülni saját hozzáállása szerint.Én személy szerint mindig tolok először egy önálló végigjátszást, de utána el nem tudnám képzelni, hogy magamtól fedezzem fel a játék maradékát (ER esetén a nagyobb részét) mindenféle külső segítség nélkül. Abszolút kontraproduktív és felesleges lenne, én sem vagyok a saját szabadidőm ellensége.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
mettek
addikt
2 hétig lekötött. Beszippantott de meguntam az ujraéledő ellenfelek farmolását. Az angolom nem olyan jo hogy értsem ki mit mond, questeket sötét homály fedi tutorial nélkül, a terep nehezen járható, így nekem most egyelőre elég volt.
Ahogy néztem több tízmillió arany kell a karakter felhúzásához amivel már lehet érvényesülni. No ennyi aranyat több száz óra alatt lehet kifarmolni vagy meg kell venni neten vagy bugot kell kihasználni.
Én azt mondom ez sem jobb megoldás a játékidő kitolására annál amit az ubifos csinál a semmit mondó küldetésekkel feladatokkal. Igaz itt nincs szájba rágva 100 sablonos feladat de itt meg farmolhatsz a semmibe, küldetések nélkül hogy felhúzd magad.[ Szerkesztve ]
PSN: Mattacks87 Xbox ID: HUNgAlien
-
KraX
őstag
Termeszetesen gondoltam ra, de mar az elozo resz sem tudott megmozgatni. Ott allnak a ps4-emen halomba a jobbnal jobb, ujabb title-ok: uncharted, god of war, witcher 3, megis az elden ring lett a befuto (pc-en, mert megvan ps-en is). Vsz en vagyok forditva bekotve, ez van.
nintendo out of scope nalam.[ Szerkesztve ]
For the God Emperor!
-
Bad Pritt
nagyúr
Ez nem igazán jó érv, BB az egyik legsikeresebb PS4 exkluzív, DS3-ból elment több mint 10 millió, mindkettő megnyerte a közönségszavazásos Golden Joystickot, nem rétegjátékok.
Igazából az szomorú valahol, hogy az eddigi a soulslike formulát kellett leépíteni ahhoz, hogy ekkorát robbanjon egy From játék. Másrészt mondjuk tök jó, mert erre lehet alapozni, ahogy a Demon's Souls is egy remek alapja volt a későbbi játékoknak, úgy az Elden Ring is megágyazhat egy egyre jobb open world sorozatnak.Nekem sok ismerősöm megvette, olyanok is, akik soulslike szüzek és aránylag jól is haladnak, inkább a From sajátosságok miatt szenvednek, nem a nehézség a problémájuk.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
Ez tök igaz. Minél szélesebb közönségnek akar megfelelni meg egy produktum, annál kommerszebb lesz és annál kevésbé fogja kiszolgálni egy szűkebb, erősebb véleménnyel rendelkező közönség igényeit.
Abban viszont biztos vagyok, követve Miyazaki elmúlt évtizedes munkáját és megszólalásait, hogy ezzel a végeredménnyel nem elégedett teljes mértékben. Nem lennék meglepődve, ha a következő Elden Ring egy kicsit kisebb és nehezebb játék lenne.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
Érdekes amúgy, hogy most ugyanazokat írod le, mint én eddig és nálad mégis 10/10.
Amúgy azt is el tudnám képzelni, hogy csinálnak egy kompaktabb játékot is a pletykált új Armored Core után, ER2 előtt. Beleillene az eddigi mintájukba.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
Ez a játék nem akar DS lenni? Ugye most csak viccelsz pár kommenttel azután, hogy KraX felsorolt mindent, ami miatt ez csak egy open world DS. Tokkal-vonóval ugyanazokra az alapokra épül a játékmenettől kezdve a sztorin át a narratíva hiányáig. A Bloodborne meg a Sekiro nem akart Dark Souls lenni és látványosan más mindkét játék.
Ilyen mi lenne ha? dolgokkal meg felesleges foglalkozni, hogy kinek mi tetszene, ha más volna. A DS2 után is ment a duma, hogy csak kárognak a negatív véleménnyel rendelkezők és ha ugyanolyan lenne a játék, mint az első rész, az se lenne elég jó, erre kidobták a DS3-at pár évvel később és általánosan oda voltak érte a fanok.Nyilván nem tetszik az open world, mert nem jó. A felfedezés jó, minden ami utána következik középszerű.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.