-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Rony949
őstag
válasz Yodamest #180 üzenetére
Ne haragudj, de a Sekiro nem is RPG-ként volt reklámozva. Már a legelején tudni lehetett hogy ez egy sima akció-kaland játék lesz, ahol nagyobb hangsúly lesz a lopakodáson.
A kontrollered meg....nem tudom milyen ez a Dualshock 4 kontroller minőségileg, még nem nagyon használtam, de én PC-n játszottam ki a Sekiro-t, Xbox One kontrollerrel is és mai napig tökéletesen működik rajta minden gomb.
[ Szerkesztve ]
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Yodamest #3087 üzenetére
Van egy pure mage, egy spellblade és egy dex arcane végigjátszásom, meg pár tucat órás strength karakterem, nem éreztem számottevően könnyebbnek egyiket sem a másiknál. Ahogy van op varázslat, úgy van op melee fegyver és képesség is, össze lehet rakni olyan buildeket, amikkel a játék trivializálható.
Távolságot tartani idézés nélkül meg maga a soulslike művészet ebben a játék, annyi szar gang boss van az egész világban szétszórva csutkára húzott agresszióval, folyamatos side steppel.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Döglött Róka
veterán
válasz Yodamest #3087 üzenetére
Caster karakterrel kevesebb megy a vigorra meg az endurance-ra mivel képbe jön plusz 1 attrib amit fejleszteni kell. Emiatt a caster-ek általában papírból vannak, két varázslat után kiköpik a tüdejüket és csak reménykednek hogy egy spirit lefoglalja addig a bosst. És pl minionok ellen a közelharc sokkal hatásosabb.
Egyik se OP a másikhoz képest, sőt, Dark Souls 1-2ben a casterek semmit nem értek a játék feléig, itt legalább használhatóak önmagukban.
Egyikkel se könnyeb a játék. Claymore-al könnyebb a játék (claymore users unite)
Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Yodamest #3093 üzenetére
A varázsló után a NG+ volt egy spellblade, a dex meg a str külön karakterek.
Viszont azt hozzáteszem, hogy én varázslóval is többet közelharcoltam, mint távolról lövöldöztem.Amúgy fun factor szempontból magasan a vérzős parryzős dex karaktert élveztem a legjobban, dupla kés, dupla curved sword, a végén Mohg szigonyával baromi vicces volt.
Egy meele minden egyes alkalommal amikor sebez kiteszi magát a viszontsebzés veszélyének, egy mage pedig sok esetben úgy sebez, hogy fenn sem áll az esélye a bossnak, hogy visszatámadjon.
Ez így általánosan max a nyílt világban igaz, a bossok szinte mindegyike egyből ott van az arcodban vagy ki tudja kerülni a varázslatokat vagy van távolsági támadása. Mivel a játékban jelentős az input reading minden ellenfélnél, ezért a kockázatvállalás ugyanúgy megvan, hisz lelassulsz, mikor varázsolsz és sebezhető leszel, ugyanúgy meg kell találni a lehetőségeket, mint közelharcban.De ismétlem, ez csak idézés nélküli helyzetben igaz, idézéssel egy varázsló ugyanúgy szétkap mindent pillanatok alatt, mint egy melee karakter.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
persil
nagyúr
válasz Yodamest #3096 üzenetére
Nekem, mire kidobta edgar azt a vackot, kb. mar minden fegyverem otszor volt erosebb, szoval csak megnezni vettem kezbe.
Viszont, ha az tetszett, akkor nezz meg egy spear powerstance-t(ket landzsa). Na az az igazi stunlock fest. Szabalyosan gusztustalan.
Baromi jo a moveset, szinten minden helyzetre van tamadas, iszonyat range es gyors.
[ Szerkesztve ]
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
Yodamest
addikt
válasz Yodamest #3098 üzenetére
Kis kiegészítés, hmmm lehet ezért éreztem olyan erősnek a frostot, ezt teljes egészében eddig nem is tudtam:
FROSTBITE: Deals damage and lowers target's damage absorption by 20% and stamina recovery
Tehát növeli 20%-al az utána beadott sebzéseket is, ez durva. Na jó ebből akkor így lehet egy Frostos-Bleedes katana build lesz vagy dualban külön egy frost és egy bleed fegyverrel, ez a két effekt szerintem must have. Nem éri meg szerintem 40-50 pontokat tenni str/dex-re és ezeket nem használni, mikor egy alap fegyverhasználathoz szükséges 13-15 is elég ezekből a statokból frosttal, bleeddel és kb ugyanannyi lesz a meele sebzésed, viszont a fennmaradó 35-40 pontot teheted spellekre vagy bármi másra. Just thinking
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Yodamest #3103 üzenetére
El tudsz oda lovagolni egyből, egy kardcsapás nélkül.
Spellblade-nél maxra tekertem a dexet és intet, bal kézben bot, jobb kézben estoc és folyamatosan buffoltam, illetve a carian slicerrel szeleteltem. Nem kellett se bleed, se frost, puszta dps-ből olvadt el minden. Fun, de nem akkora fun, mint a dupla bleed késes dex karakterem volt.
Azért a str karaktereknek a stagger miatt van egy orbitális előnye, a greatswordos karakterem elég könnyen vágott utat magának mindenhol.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
donki
aktív tag
válasz Yodamest #3087 üzenetére
Szerintem ahogy halad a játék, a mágia veszít az erejéből, gyengébben skálázódik. Egy-két speciális esetet leszámítva nagyobb a sebzés közelharci fegyverrel. A varázsló nem tud életképtelenné válni, mert végső soron int-re skálázott fegyverrel ugyanott van, mintha harcos lenne, de a harcosról is elmondható, hogy megfelelő ash of war használatával olyan, mintha messziről varázsolna.
Szerintem a crucible knight az egyetlen olyan szörny, amit számomra egyértelműen könnyebb volt varázslattal legyőzni, viszont számtalan olyan szörny van, amit fegyverrel sokkal könnyebb volt. -
donki
aktív tag
-
donki
aktív tag
válasz Yodamest #3110 üzenetére
Az axe egy speciális fegyver, ami beépítve tartalmazza a hoarfrost somp-ot. Nem tudod belőle kivenni, nem tudod lecserélni. Somber smithing stone-nal tudod upgrade-elni +10-ig. Somber smithing stone-ból kevesebb kell, tehát hamarabb tudod +10-re fejleszteni, mint egy közönséges fegyvert +25-re. Azt nem tudom megmondani, hogy a sebzésük hogy aránylik egymáshoz, de szerintem nagyjából egyenlő.
-
persil
nagyúr
válasz Yodamest #3113 üzenetére
Nem boncolgatnam nagyon a dolgot, de az utolso bekezdesre valaszolnek.
Nagyjabol az osszes staff-ot meg is talaltad, az egyik legkevesebb darabot felmutato fegyvertipus.
"szóval sokkal kevesebb a nyers fizikai jellegű fegyver."
Nagyon(NAGYON) nem.Az "s skalazodasu" meg gyakorlatilag egy jo kezdofegyver, aztan el is lehet dobni, mivel nem lehet fejleszteni.
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Yodamest #3118 üzenetére
Biztos, hogy megvolt előtte, csak nem tűnt fel. Minden fegyvernek van egy alap képessége és a legtöbb ilyen képesség el is van szórva a térképen ash of warként, illetve vannak olyan ash of warok, amik csak így külön szedhetőek össze és aztán ezeket bele lehet tenni tetszőleges fegyverekbe.
Az alap képességeket kivenni nem lehet, csak felülírni, ha beleteszel egy másik ash of wart.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
persil
nagyúr
válasz Yodamest #3123 üzenetére
Nem a "magikus" a lenyeg, egesz egyszeruen tobb fegyver van, ami nem egy, hanem tobb stat-ra skalazodik, de ez egyebkent a korabbi jatekokban is igy volt.
Hogy ez most int/dex, vagy fai/str/arc az kb mindegy.
Ha ebbol kivalasztasz egy konkret kombot, akkor nyilvan abbol lesz a legkevesebb, ha az "osszes tobbit" nezed vele elleneben. Nem tudom erted-e, hogy mondom.
Az a total op fegyver (night and flame) meg egy vicc, megjeleneskor orto nagy csicskasag volt hasznalni. Hala istennek nerfeltek es azota "siman csak nem rossz".
Egyebkent skalazodastol fuggetlen, ha odavagsz a fegyverrel, az melee, ha meg tavolrol tolod, akkor ranged. Az, hogy a kezedben kalapacs van, vagy legyezo, az nagyjabol mindegy.
Szrk.: Elso bekezdesedre: igen, igy van. A "beepitett" ash nem kiszedheto soha, ha ugyanazt masik fegyverben szeretned hasznalni, akkor magat az ash-t kell megszerezned. De van jo nehany, ami egyedi es csak az adott fegyverben van, kulon nem lehet megtalalni.
[ Szerkesztve ]
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
persil
nagyúr
válasz Yodamest #3125 üzenetére
Ez megint az a helyzet, hogy hasznald, ha tetszik, rossz nem lesz, de ez is csak egy kutyakozonseges kard.
Int melee-re vannak sokkal jobb fegyverek, int ranged meg ugyis lovoldozni fog a botjaval es, hogy ballal mivel vagsz oda, ha nagyon muszaj, az kb. mindegy.Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
DanielLong
senior tag
válasz Yodamest #3113 üzenetére
Én is elég mágia központú karit csináltam, mivel prisonerként és From szűzként az elején féltem a közelharctól. Én úgy láttam, hogy kb lvl 30-ig piszok nehéz varázslóként, mert ha nem fedezed fel Selent, a varázslónőt, akkor nem lesz semmi új varázslatod és staffot sem ad a játék. Én pont azért irigykedtem a melee karakterekre, mert rögtön az elején találtam longswordot, buzogányt, aztán Wheeping Peninsulában délen a Bloodhound Fang meg még egy great sword a totál déli szigeten kiesik a bosstól.
Aztán utána mondjuk lvl 40-től meg piszkosul beindul a dolog, jönnek a staffok meg rengeteg varázslat az új tekercsekkel és hát Liurmia meg Raya Lucarya egy aranybánya.
Most már csak az a bajom, hogy van kb. 31 INT-em lvl57-en és rohadt messzinek érzem, hogy az Azur staffot vagy majd Rennala staffját fel tudjam venni, mivel azokhoz 50+ INT kell. No mindegy, addig a Meteorite staff marad, ami kezdésnek elég faja, de eldenwiki nélkül ugye ezt nem hiszem, hogy megtaláltam volna... Ugyanez igaz a Rock Sling varázslatra is, ami sok bossnál a fizikai sebzés miatt elég OP, ráadásul néha le is stunnolja őket, de ez megint csak eldenwiki nélkül nem lenne meg.Mondjuk ami tényleg szerintem sokat jelent, hogy lóhátról lehet varázsolni, de ezt kb 12 óra játék után ismertem fel, mert ugye ehhez a jobb kézbe kellett venni a staffot... Viszont így meg aztán megszoktam, hogy jobban van a staff és a balban pajzs vagy Rapier, így viszont utóbbi ash of warja nem használható... Szóval most meg tanulom újra az irányítást fordított fegyverrel, mert a staffnak kéne a balban lenni. Szóval vannak nehézségek
A másik dolog még, hogy varázslóként ilyen 5FP 2HP flaska beállítással járom a világot és bossoknál is folyamat FP-t kell költeni, szóval összességében kevés HP pótlás marad és folyamat azt érzem, hogy flaskát kell inni, ami nem mindig könnyű.
-
Woodslave
nagyúr
válasz Yodamest #3173 üzenetére
ha megvolt előtte az összes ds akkor nem gáz. A Sekiro annyira más hogy szerintem ott nincs probléma. A demon souls megint más miatt lehet érdemes játszani. Bár a ds3 szerintem még az elden ring mellett is megállja a helyét
"akkor ne rezisztencia edzést csinálj hanem rendes odabaxósat :) "Bá
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Yodamest #3173 üzenetére
Szerintem játszd előbb végig. A játék első harmadában én is ezt gondoltam, meg itt sokan mások is.
(Unpopular opinion: az Elden Ring a From Souls játékok közül a második legrosszabb. Vagy ötödik legjobb, hogy pozitív legyen a szemlélet. )
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Yodamest #3178 üzenetére
Nem a nehezedés a baj, boss design, mechanikák, repetitív jelleg, kidolgozatlan területek. Rohadtul bejött amúgy, egy fantasztikus élmény, összehasonlítva a DS3-mal rengeteg olyan quality of life fejlesztés van az Elden Ringben, amit az ember először észre sem vesz, de nagyon kellett már. Viszont csomó mindenben nem fejlődött semmit, az újdonságok egy része hit and miss, valamiben meg szinte visszatértek a DS2-höz.
Szóval nem azt mondom, hogy tűzrevalóan rossz játék, inkább egy új irány, amire építkezni lehet. Mint a Demon's Souls volt anno, az is év játéka lett meg a PS3 éra egyik legjobb címe, de látjuk, milyen sokat fejlődött a sorozat azóta.
Szeretne sok fejlesztő olyan B csapatos indie játékot, mint a Sekiro.
Gyakorlatilag a világ legjobb akció kalandjátéka, megoldást talált arra a több évtizedes problémára, hogyan jutalmazza az offenzív és defenzív játékot is úgy, hogy bünteti a passzivitást, mindezt DMC meg Arkham-féle pontrendszer nélkül. Tűpontos deflect rendszer, tökéletesen összerakott világ, minimalista, de mégis az egész játékra kiható rpg rendszer.Szerintem akkor értékeld az Elden Ringet, ha már nagyjából minden megvan és a végére értél legalább egyszer. Az első 50 óra rohadt nagy beetetés.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Yodamest #3183 üzenetére
Pont ez volt az egyik zavaró pont nálam, hogy ez nem RPG, ez egy sima akció-kalandjáték, semmi rpg nincs benne. Annyira rpg, mint egy DMC vagy hasonló játékok.
Vicces, hogy a minimalista szót kihagytad. Van benne rpg, csak nem egy olyan kiterjedt rendszer, mint amit manapság beleerőltetnek egy egyszerűbb játékba is.
Ez a másik, hogy csak a parryra épít, nagyon unalmas volt nekem ez már 10 óra után, ezt lehet fú passzí-agresszív zseninek is nevezni, de szimplán annyi, hogy egy mechanikára épül és kész. Konkrétan nekem tönkre ment az xbox kontrolleremen emiatt az L1 gomb amivel parryztem, mert annyira gyakran (gyakorlatilag végig a játék alatt folyamatosan) azt kell spammelni, szerintem ha ennyire egy valamire épül egy játék az nem jó mechanika.
A deflect egy alap eszköze a karakternek, de ezer más dolgot is használhatsz. Az egész shinobi prosthetic ezért került be a játékba.
Maga a deflect rendszer meg az Arkham-féle freeflow combat óta a legzseniálisabb harcrendszer, amit játékban alkalmaztak, a fent leírt okok miatt. Az külön dicséretet érdemel, hogy két gombbal megoldották az egészet.Persze év játéka lett, mert hát miylen év volt az? Semmilyen jó játék nem jelent meg abban az évben, ööö jah dehogynem a Days Gone, egyébként annak kellett volna nyerni méltánytan sorsra jutott játék az, amit csak a PC-s megjelenés után kezdtek elismerni, rájönni, hogy "jah amúgy ez egy kur*ajó játék, PS-en ezt valahogy nem vettük észre".
Death Stranding, Control, Astral Chain, Fire Emblem Three Houses, Outer Worlds, stb. Voltak jó játékok abban az évben.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Yodamest #3189 üzenetére
De ezek rpg elemek, még ha kevés is. Szerintem abba a játékba nem is kellett több. A Days Gone-nak a sztorija tényleg jó volt, de az open world nálam megölte.
Nekem személy szerint amúgy az Astral Chain volt a 2019-es év játéka, illetve a Disco Elysium, mert azt ugyan most a konzol megjelenéssel játszottam csak, de mégiscsak 2019-es.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Woodslave
nagyúr
válasz Yodamest #3199 üzenetére
mondjuk a ds3 fő boss korrekt volt lehet vki szerint túl könnyű. Ishinben igazad van 70-ik próbára ment ott még volt kitartás.
De mondom lehet az van hogy nem vagyok már képes ennyit beletenni mint a korábbi részekbe
"akkor ne rezisztencia edzést csinálj hanem rendes odabaxósat :) "Bá
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Yodamest #3199 üzenetére
Nem volt minden From játékban ilyen, a bossok ebben a játékban objektív szempontok alapján is alulmaradnak a korábbiaktól pár kivételtől eltekintve. Vannak fundamentális problémák és vannak szimplán dizájn gondok.
Fundamentális probléma az AI, ezen belül a move spam, input reading, ami korábban ennyire nem volt jellemző.
A move spam sokszor glitchnek tűnik, mikor négyszer ötször ugyanazt a mozdulatot viszi végbe az AI, pedig már nem is vagy reálisan hit távolságban.
Az input reading egy agyrák ebben a játékban, a flaskázás büntetése a legismertebb példa, mikor megnyomod a gombot és az ellenfél megszakítja vagy módosítja a futó animációt, hogy megüthessen, akár távolságon kívül is (avagy a 20 métert korcsolyázó Crucible Knight esete).Dizájn hiba a rengeteg duo, trio meg gang boss (lásd még: DS2), meg a sok area of effecttel rendelkező támadás szinte minden bossnál.
A dupla, tripla meg gang bossok szimplán kreativitás és idő hiányra utalnak, nem tudtak kitalálni már mást, úgyhogy teleszórták a térképet ugyanazzal az asset állománnyal, ezzel néha tényleg unfair harcokat kreálva. Megoldhatóak? Persze. Jó élmény, mikor három Crystalian gang rape áldozata leszel, vagy két Crucible Knight elől kell futkosnod egy nagyobb nappali szoba méretű arénában? Távolról sem.
Az aoe effektek valszeg nehezítésnek lettek berakva, de ettől nem nehezebb lesz a játék, hanem idegesítőbb, mert nem tudsz egészséges távolságot tartani, nem a tényleges támadásokra, hanem a hozzá kapcsolódó, sokszor késleltetett aoe effektre kell reagálnod, ergo defenzív vagy passzív játékra sarkallja a játékost. Fun fact: van olyan boss, aminek az aoe támadása az aréna harmadát lefedheti.Friss, idei élmény a DS3, Sekiro, DS1 Remastered, ezekhez mérem és ezektől elmarad. Voltak szar bossok mindenhol, voltak copy paste területek és ellenfelek is, de nem ilyen mértékben és minőségben, mint itt.
(Az pedig csak az én markáns és teljesen szubjektív véleményem, hogy egy olyan játék nem lehet jobb a DS1, DS3, BB triónál, amihez az utolsó bosshoz kompletten buildet kellett cserélnem, mert amivel 70 órán keresztül mindenhol gond nélkül boldogultam, az nagyjából hatástalan volt az end boss ellen.)
Spoileres konkrétumok nélkül ennyi a lényeg.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Yodamest #3203 üzenetére
Bossok tekintetében marad el a korábbiaktól. Sok szempontból nem lehet összehasonlítani ezeket a játékokat, de ebből a szempontból nagyon is egy kalap, olyan szinten, hogy egy itteni boss az első részből Sif movesetjét használja, egy másiknál meg a moveset felét a Nameless Kingtől vették át.
Vannak nagyon jó harcok amúgy itt is, ahogy a DS2-ben is voltak, de az összképet rontják a fejlesztők hibás döntései.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
cyberkind
félisten
válasz Yodamest #3208 üzenetére
Amellett, hogy tele vagyunk cpoy paste bossokkal, nagyon sok az üresjárat, a duengeon-ök nagy része felesleges, és könnyű, a stzori bossok száma meg kevés, nagyon kevés.
Persze, értem én, hogy ezzel sikerült bevonniuk még többeket ebbe a stílusba, de szerintem a fanoknak, akinek a DS3-BB kettős az abszolút legjobb játék, azoknak nem, sőt, ezzel magamnak mondok ellent, de még a totál szar DS2-nél is rosszabb, mert open world, és annak hagyatékai.Az DS1-3-at többször, több NG+-ban kitoltam, akartam és élveztem, ellenben itt, az első kör után ami rohadt jó, semmi se visz rá, mert egyszerűen ennyi, először nagyon jó, de utána semmi, lehet itt írni, hogy over the top szint meg társai, az ow mindenhol egyfajta hígulást hoz, van aki ezt tudja kezelni, van aki nem (fejlesztő).
És akkor még nem emeltem ki semmi negatív változás a gameplay-ből, pedig ott is van. Én leírtam mindent a Steam értékelésnél, fanként 6 pont, totál átlag gamerként 9 pont, de ennyi 140 óra után.[ Szerkesztve ]
Paranormal Cocktivity
-
Garsza
veterán
válasz Yodamest #3208 üzenetére
Én Elden Ring -ig Souls szűz voltam, soha nem vonzott a zsáner, pedig volt ismerős aki győzködött hogy próbáljam ki de egyszerűen nem vonzott.
Azt az elden ringről annyi jót hallottam, hogy kipróbáltam, és hát beszippantott. És elsősorban a nagy nyílt világ, a gearelődés. Division 2 megjelenése óta nem volt ennyi játékidőm egy játékban sem.Biztos vannak olyanok akiknek nem tetszik ez vagy az, de én még nem láttam olyan játékot a játék ipar történelmében, amiről mindenki csak pozitívan vélekedett volna mert egyszerűen mindenkinek megfelelni nem lehet. És azt hogy egy játék jó e vagy sem, nem egyének fogják eldönteni, hanem a tömeg, az hogy mennyien játszanak vele.
-
cyberkind
félisten
válasz Yodamest #3211 üzenetére
Akkor élvezzétek, nyilván teljesen más még ez a játék is, mint a többi mainstream játék, de már nem az, mint volt, nincs az az intenzív érzés, mint az előzőekben, hogy bonfire-től bonfire-ig figyelni kell, mert ki tudja mi és hol szopat be, vagy a titkos falak, vagy az olyan szintű boss harc, mint Gael a DS3-ban, stb., ez van, jó-jó, de a kevesebb néha több, mondom, ha az első soulslike játékom, vagy a többiben nincs több 100 órám (471 összesen a trilógiában, nem is annyira sok), vagy azokat nem szeretem, akkor mindent visz, csak nem ez van.
[ Szerkesztve ]
Paranormal Cocktivity
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Yodamest #3211 üzenetére
A mérték a lényeg. DS1-ben van egy darab copy-paste boss három helyen, ez a játék meg tele van velük. Olyan van többször minden részben, hogy egy korábbi boss később sima mobként tér vissza.
Amúgy az igaz, hogy az open world gyakorlatilag kihagyható egy átlag játékos számára is, nagyjából szintben tudja végigvinni felfedezgetés nélkül.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
siposz
aktív tag
válasz Yodamest #3211 üzenetére
DS3 jobb volt:
Amikor először viszed végig, akkor minden egyes Bonfire megtalálása sikereélmény volt. Hát itt most nincs ilyen, még csak Liurniába vagyok, de bitang egyszerű megtalálni a grace helyeket.
Jobbnak éreztem a multiplayer rendszert is, most itt meg szöszölni kell a tárgyakkal hogy legyen invasion.
DS3ban volt Sellsword twinblade, ebben meg nincs.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Yodamest #3219 üzenetére
Arányaiban is több a copy-paste. Erről már írtam itt korábban, bárhogy vizsgálod (100%, vagy csak a kötelezők, vagy csak a remembrance-t adók), több lesz az újrahasznosítás.
Annyi viszont továbbra is áll, mint a korábbi játékokban is, hogy a mainline, sztori szintű bossoknál teljes egyezés nincs nagyon, csak részleges, max a 3D modell ugyanaz.
De amúgy persilnek abban igaza van, hogy ha valakinek magas az ingerküszöbe ezzel kapcsolatban, annak nem gáz, ezért nem is írtam az eredeti, problémákat soroló kommentbe.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Yodamest #3224 üzenetére
A lávagyík a legkisebb, abból csak három van.
A Monster Hunter sorozat fősodorbeli játékai a kezdetektől fogva farmolósak voltak. A soulslike eredendően nem ilyen.
Amúgy emiatt jár a pacsi a fejlesztőknek, mert nincs farmra kényszerítő acsi az Elden Ringben. El nem tudom mondani az agybaj mértékét, mikor a DS1-ben a minap a Silver Knight kardot meg lándzsát farmoltam (2% eséllyel dobják mindkettőt...).Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Döglött Róka
veterán
válasz Yodamest #3203 üzenetére
Pedig igaza van, jo jatek az elden nagyon, de erezheto hogy a mennyiseg a minoseg rovasara ment. Szamomra a DS1 az etalon, es a palyadesign miatt.
Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő
Új hozzászólás Aktív témák
- SSD kibeszélő
- Nagyrobogósok baráti topikja
- Android szakmai topik
- Távcső topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Realme GT 5G - versenyképes
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Milyen légkondit a lakásba?
- Könyvajánló
- További aktív témák...
- RTX 2080TI ROG STRIX GAMER PC
- AKCIÓ !! M3 Chip - MacBook Pro 14" 8C CPU / 10C GPU / 8 GB/ 1 TB / Bontatlan / Magyar
- Tidradio td-h3 akkumulátor
- HP ZBook Studio x360:i7 9850H,32GB,512GB,P2000,15.6" UHD 3840x2160 TOUCH 600nit 100%AdobeRGB,HP gari
- i7-es PC, i7-4790 CPU, 16 GB DDR3 RAM, 1030 2 GB VGA, 240 GB SSD