-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
sp8787
addikt
válasz Woodslave #2735 üzenetére
Talismanokbol 3 fontos van a "Havel" ring, a Fizikai vedelmet ado, meg az Ugrabugralo tamadast novelo. A lottyot meg ugy kevertem ,hogy stance tamado + charged attack novelo.
A masodik helyett lehet mast hasznalni(pl. van bekapott damage-t csokkante), az OHKO-t megakadalyozo egy fosch azt nem hassznalnam. -
S e t h
nagyúr
válasz Woodslave #3068 üzenetére
Jól van, jól van, nem csak én szopok ott.
Van a játékban 100-120 órám, de most gondoltam először rá, hogy letörlöm ezt a fosht.Inkább kiléptem, most pihentetem egy kicsit.
Az a legszebb az egészben, hogy az első alkalommal lement az első fázis, aztán a másodikból is kb. 60 % és azóta másfél óra alatt 2x sikerült csak újra elérnem a második fázist, konstans szopás.
Kicsit szépít csak a dolgon, hogy opcionális boss, de nem szívesen hagynám ott. Behívtam segítséget is, de tök felesleges volt, ha rajtad van aggro és nem véded ki a támadását, akkor 1-2 hit vagy neki.
This signature is completely useless! Don't waste any time by reading it!
-
lastmohican2
tag
válasz Woodslave #3068 üzenetére
A hármas támadása sebzés nélkül elkerülhető. Először el kell futni előle, a második támadásánál felé kell dodge-olni, míg a harmadiknál lehet futni és dodge-olni is. Ezt a videót találtam hirtelen: https://www.youtube.com/watch?v=Oujhvh9ySM4
Viszonylag gyorsan megtanulható. Ha egyből halsz, érdemes több HP-val bemenni...
Maga a boss nem lenne annyira nehéz, ha a HP-ját nem töltené vissza. Én azért adnék még esélyt neki... -
-
Yodamest
addikt
válasz Woodslave #3197 üzenetére
"lehet csak én érzem így a bossok egy része nem olyan "fairplay" mint a korábbi részekben. Lehet pont a túlszintezés lehetősége miatt ezek a one hitelések meg azt se látod mi van csak you died"
De ezt most kimondottan az endgame bossokra érted gondolom, mert itt a közepénél ahol még én vagyok semmi nem fair play dolog nem volt. Viszont amennyiben tényleg a végére érted, akkor ez ha belegondolsz mindegyik from játéknál így volt: a végére iszonyat elborult bossok jöttek, nagyon túl lett tolva mindegyik részben, egyáltalán nem megylepő ha ez itt sincs másképp. Most nem részletezem de gondolj csak vissza mikkel találkoztál a korábbi részek DLC-iben... ha meg már a Sekirot úgyis említettük hát ott is a vésgő Ishhin fight (főleg a 4 fázisos) az most komolyan az mi volt? Életem legnehezebb bossa ever és az is lesz szerintem örökre.
[ Szerkesztve ]
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Woodslave #3272 üzenetére
Mind a kettőről kilométereket lehetne írni, hogy miért rosszak dizájn szempontból és ellentétesek a korábbi From filozófiával.
(Mielőtt valaki nekem esne: korábbi játékokban is voltak rossz bossok.)
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
S e t h
nagyúr
válasz Woodslave #3272 üzenetére
Malenia miatt több napot pihent nálam is, sőt, miután olvastam guideokat a weben, utánuk sem éreztem késztetést, hogy próbálkozzak.
Aztán tegnap este mégis beléptem, csináltam egy kis átalakítást a karakteren és 4-5 próbálkozás után meglett, igazából még meg is lepődtem, mert kb. semmi hp volt már mindkettőnknek.
This signature is completely useless! Don't waste any time by reading it!
-
lastmohican2
tag
válasz Woodslave #3320 üzenetére
Értem, nem is akartam végignézni, csak az első pár órát, hogy az alapján tetszik-e. Így volt ez az Elden Ring esetén is, amikor is a network tesztet néztem végig egy random stremertől, s annyira megtetszett, hogy meg is vettem. Viszont, ha már néznék valakitől valamit, akkor egy normális kezdést néznék meg, mert pl. itt az Elden Ringnél van aki egyből lement az Ulcerated Tree Spirittel harcolni a játék legelején, avagy sokan vannak, akik, hogy nehezítsék a dolgukat, nem használnak bizonyos elemeket a játékokukban (pl: nem használ pajzsot, spiritet, fegyver skill-t, vagy senmmilyen craftingot, stb....).
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Woodslave #3701 üzenetére
Több millió játékosról beszélünk, mindig lesz egy hülye, aki ezekkel próbálkozik és ha egyszer valakinek sikerül valami, akkor utána szájhagyomány útján terjedt az info.
A Great Hollow, Gwyndolin DS1-ben, Archdragon Peak, Midir a DS3-ban ilyenek voltak, valaki felrakott képet/videót anno a netre és futótűzként terjedt utána, hogy mit kell csinálni hozzájuk.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Woodslave #3704 üzenetére
A wrong warpot véletlen fedezték fel DS1-ben és azóta a kód része, csak open world lévén ebben a játékban sokkal súlyosabb dolgokat lehet vele művelni.
A zipet nem tudom, hogy produkálták először, de el tudom képzelni, hogy véletlenül történt meg, aztán tesztelgették és végül kiderült, mi is a pontos folyamat hozzá.Olyan közösségről beszélünk, aminek az egyik tagja 50-szer megütött egy falat és kiderült, hogy tényleg kamufal, csak bugos.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
krokk
senior tag
válasz Woodslave #4763 üzenetére
Majdnem jól használnod, vagy legalábbis amit leírtál félrevezető lehet másnak a "cheese" azt jelenti, hogy valamilyen lehetőséget kihasználva (jelen esetben a fegyver ilyen lehet) könnyebben jutsz át egy nehézségen. Nem csalás, csak könnyítés és nem odakészített fegyverhez kötött. Inkább csak azért írtam le, hogy nehogy valaki azt gondolja az ilyen odakészített speckó fegyvertől lesz egy boss cheese így elnevezve
pandras83: De jah ez ilyen, le lehet őket nyomni a fegyver használata nélkül is, de könnyítés. Ha akarod használod ha nem nem, olyan mint az idézés
the funniest thing about this text is that by the time you realize it doesn't say anything it's too late for you to stop reading it
-
vorosmarti
senior tag
válasz Woodslave #4870 üzenetére
ja csak a ds játékosok egy része (tisztelet a jelenlévő kivételeknek) szerette magát egy elképzelt elit klubban tudni, ahova nem kerülhet be akárki
Persze, ez tökéletesen látszott már az összes DS-topic-ban is. De aki ilyen, annak ezer lehetősége van nehezíteni. Level 1-en, kikapcsolt monitorral, háttal ülve, ilyenek... Sztem minél több játékos tartozik egy közösséghez annál jobb mindannyiunknak.
-
Yodamest
addikt
válasz Woodslave #4873 üzenetére
Én csak azt nem szeretem tényleg, amikor már fogyatékosnak nézik a játékost... amikor gyakorlatilag önmagát játssza a játék, te meg csak asszisztálsz. Ennyire azért ne akarjunk már PC-k és mindenkinek kedvezők lenni.
Ez régen sem volt így, régen az SNES, PS1, N64 korszakban egyáltalán nem volt divat az, hogy egy játéknak több választható nehézségi szintje is legyen vagy nem volt szempont, hogy "oké könnyűre csináljuk csak ne sírjon senki". Érdekes módon mégis jó játékok születtek, senki nem panaszkodott, nem volt petíció gyűjtés a Donkey Kong vagy a Megaman X ellen, amiben játékosok ezrei követelték volna az easy módot, de érdekes...
-
Yodamest
addikt
válasz Woodslave #5558 üzenetére
Hát pl. egy Horizon sem ennyire item alapú, meg a legtöbb ow azért nem ilyen. Legtöbbször questekhez vannak az itemek kötve vagy bossokhoz. A from inkább régivágású ilyen szempontból és ezzel tud egyedi lenni az ow és a felfedezés élmény terén. Számomra legalábbis ez a fajta item keresgélés a "pályákon" a régi snes, ps1 korszak játékait idézi meg. Érdekes, hogy még ma is milyen jó működik ez a dolog és pont ez a maradiság teszi egyedivé a felfedezés élményét az Eldenben.
-
consono
nagyúr
-
_drk
őstag
válasz Woodslave #6084 üzenetére
Én most vagy 4x-re csinálom meg a játék elejét. Ez a grafikai tuning pont elég volt, hogy ismét neki álljak. Eddig 1x vittem végig, valahogy a közepén fáradok bele kissé, pedig pont a végét akarnám ismét átélni.
De most végre elértem, hogy tényleg csak 1-2 fő mellék küldetést csinálok meg, a többit otthagyom. (nem,nem kisérem el a malacokat megint a barlangba! ) -
consono
nagyúr
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Woodslave #6393 üzenetére
Jaaa, sorry.
Azokhoz kell valaki, aki segít szétütni és loot lesz benne. Általában van a közelben legalább egy nagyobbfajta ellenség, akit oda tudsz csalni és ha eltalálja (lehetőleg úgy, hogy téged ne kapjon el) akkor szétesik a szobor.[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Yodamest
addikt
válasz Woodslave #6417 üzenetére
Katanáknál azért vegyétek figyelembe, hogy slash dmg-et tudnak, szóval a sok páncélos katona, lovag ellen nem hatékonyak. Ezért is hasznos egy másodlagos fegyvert magunknál tartani, más fajta sebzéstípussal, pl. strike. Meg emellett akkor már más infuset is lehet rá tenni, pl. valamilyen holy és akkor a mindenféle undeadekre irgalmatlan sebzés lesz.
Én egy paladin buildet tolok most a DLC-re felkészülvén, még kb a játék közepefelé vagyok: Claymore + Morning star kombóval. Amellett hogy autentikus fegyverek egy paplovagnak, a megfelelő aow-okkal megoldanak minden szembejövő szituációt.
-
persil
nagyúr
válasz Woodslave #6427 üzenetére
Titkok/wiki/stb.
Mindig abbol indultok ki, hogy senki nem jon ra magatol ezekre a dolgokra. Ez igy van. De nem is jon ra senki magatol, hanem mesz, jatszol, veletlen odakursz egy falra es kiderul, hogy illusion. Peldaul. Aztan mar irod is egy forumra es kesz.
Sok tizezer jatekos, minden nap jatszik x orat, egesz egyszeruen random belefut valaki dolgokba es ennyi. Ez minden, csak nem hihetetlen.
Aztan ezek osszeszedve megjelennek egy wikin.
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
DanielLong
senior tag
Új hozzászólás Aktív témák
- XBOX ONE/PS4/PS5/XBOX SERIES/NINTENDO SWITCH konzolt vásárolnék!
- XBOX SERIES/PS4/PS5/XBOX ONE/NINTENDO SWITCH konzolt vásárolnék!
- PS5/PS4/XBOX ONE/XBOX SERIES/NINTENDO SWITCH konzolt vásárolnék!
- Új Dobozos Lenovo Ideapad Flex 5 x360 Érintős Ultrabook Óriás Tab 16" -40% Ryzen 5 5500U 16/512 QHD
- PS4/PS5/XBOX ONE/XBOX SERIES/NINTENDO SWITCH konzolt vásárolnék!