Új hozzászólás Aktív témák
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz laca891 #49746 üzenetére
Nem érzem h feltétlenül muszáj lenne cserélni 4 éves kora előtt, még az is ágyúval pulykára a többiekhez képest...
Amennyire olvasom itt a garanciális ügyintézés menetét, a hajamra kenhetem...
De hogy nem fogok 100k-t kicsengetni egy olajcserére egy vatta új 5ezret futott verdára az hétszentség... Mert nagyon sok pénzt fel merek tenni rá, hogy ők sem fogják kicserélni, de a számlán szerepelni fog...[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
dethroner
veterán
válasz csiga8 #49750 üzenetére
Ezzel az egész helyzettel tudod mi a legnagyobb probléma? Az, hogy amit visszavittél, újra felkerül a polcra és ha jön valaki, el fogják neki adni. Mindezt annak tudatában, hogy a termék minőségileg nem megfelelő, tehát így már az üzlet tudtával fog megtörténni a vásárló megtévesztése és adott esetben akár szándékos károkozása. És itt ezen a ponton már szerintem nem kérdőjelezhető meg a bolt felelőtlensége és felelőssége sem.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
csiga8
senior tag
válasz dethroner #49752 üzenetére
Én néztem, gyári kupakfóliázott, a kupak alatt még SCT tépőfólia. A bolt biztos nem mókol vele.
Ez a fagyálló egy rossz sorozat lesz, nem hinném, hogy ennyire rossz tervezés. ( csak nem!)
Igen, igazad van sajnos. Szinte biztos, hogy nem fogja leszedni a polcról a bolt. Sokaknak nincs fagyálló mérője, meg miért is mérne? Gyári bontatlan csomagolás. Utána fog nagyon sokba fájni. Viszont ugyanabból a boltból vehet alkatrészt is....
-
csiga8
senior tag
válasz AMD Power #49753 üzenetére
Egy másik, nagy autósboltban beszélgettem az eladóval. Évek óta van Mannol olajaik ( fagyálló abból nincs) és soha semmi bajuk nem volt vele.
Az a baj, ha mondjuk egy ugyanilyen szar sorozatú olajból veszel ( mert kifut forgalomba a szar olaj valamiért) és tönkre vágod vele a géped, hát...
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Gyöször #49757 üzenetére
Ha heggeszteni szeretnél...
Anélkül h belemennék a komolyabb villamosságtani magyarázatba, fogadjuk el hogy egyenáramú áramkörökben az elektromos áram a nagyobb potenciálú pont felől a kisebbik felé folyik, tehát ha a pozitívat teszed fel utoljára (és veszed le először) akkor terhelésmentesen tudod oldani a hideg oldalt, tehát nem keletkezik villamos ív. A riasztó sem szereti (meg semmilyen finom elektronika) ha levegőben van a test és tápot kap... Így szokták bezárni a kulcsot...Mindenki úgy csinálja ahogyan jónak látja, én így szoktam, de teherautóban például ezért is szeretem ha van áramtalanító kapcsoló.... Azt sem véletlenül szokás a pozitív saru után tenni és a biztosítékot is.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
-
csiga8
senior tag
válasz 2ozzmexy #49759 üzenetére
Ahogy írták előttem is.
Ha a negatívot kezded leszedni, bármilyen fémhez hozzáérhetsz, minden negatív, nem lesz semmi.
Utána a pozítívnál szintém bármihez hozzáérhetsz, mivel nincs fenn a negatív, megintcsak nem lesz semmi.
Visszafelé szoktam kezdeni a pozitívval, érhetek bárhova, nem lesz semmi. A negatív meg adja magát.
[ Szerkesztve ]
-
TommyY2
tag
válasz 2ozzmexy #49759 üzenetére
A valóságban a szabad elektronok áramlanak a telep negatív pólusa felől a pozitív pólus felé (ez a töltésáramlás valódi iránya).
Ezzel ellentétben a megállapodás szerinti áramirány mégiscsak a telep pozitív pólusa felől a negatív pólusa felé mutat.A saruk felhelyezésének sorrendjére teljes mértékben igaz a fentebb is írt villáskulcs elmélet.
TommyY
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz TommyY2 #49763 üzenetére
Az egyik a fizikai, a másik a technikai áramirány...
Egyébiránt idézem magam: "Mindenki úgy csinálja ahogyan jónak látja..."Én nem mondtam hogy így vagy úgy rossz. A villáskulcs meg alap hogy nem össze-vissza hadonászunk vele...
Részemről ezzel lezártam a témát.
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
őstag
Scross akku csere első kör beszámoló ahogy ígértem.
Találtam magamhoz közel egy akkust akit már régen is láttam séta közben, hozzá vittem, ott van régen és fejlesszük a környezetünk alapon.
Először bemérettem az akkut, az eredmény az volt hogy már gyengus de még elmegy (de tegnap nem volt leállítás gyakran, gondosan mentem 20 kilométert, közbenső megállásnál ment a motor). Maga a bentlévő exide akkura azt mondta hogy nem igazán ajánlják (de nem volt tukkmálós vagy leszólós igazából szimpatikus volt az ember).
Szóval még várhattam volna vele, de beszélgetés után rendeltem bele egy AGM Varta Silver-t ugyanakkorát mint ami benne van (nagyobbra azt mondta csak akkor ha tényleg folyamatosan megyek, plusz az akkut nézve elég szabadon van nem biztos hogy be akarok rakni oda egy fizikailag nagyobbat, nem tudom milyen az alátámasztás). Ez a Varta nem volt készleten, csak Banner márkájú ugyanannyiért (amire azt mondta hogy ugyanazt tudja, nem azt hogy ugyanolyan jó, remélem jól értettem a célzást és maradtam a Vartánál ezt a Bannert nem ismerem). Pénteken rakja be ha minden igaz, 43 ezer lesz az akku (ugye a linkelt boltban 41 ezer a gyári, annál még lehet hogy több a márkakereskedésben).
Mondta hogy csinált már ilyet vitarán és Scrosson nem volt gond, de kérdezek utána a márkaszervizben biztos ami biztos. Ezeknél azt mondta sajna nincs olyan földelési pont amire az Ő cuccát közben rá tudná rakni hogy folyamatos legyen csere közben az áramellátás.
Pénteken reggel megyek olajcserére ott rákérdezek, aztán megyek akkucserére.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz Tom1939 #49766 üzenetére
Csak úgy off-ban, milyenek ezek a banner akksik? Most hogy próbálom magam a témában kicsit felhozni mindenhol azt látom (és az akkusnál is az volt készleten). Olcsó nem volt, pont annyiba kerül mint a varta silver. Jók vagy csak ezerrel nyomják a marketinget (és a kereskedő támogatást)?
-
-
Gyöször
senior tag
válasz Tom1939 #49773 üzenetére
Olyan érdekes ez a banner, vettem a motorba egy bikebull agm akksit 7 évig bírta. Ugyan annál a papánál ugyan abban a boltban vettem a következőt, tök ugyan azt az akksit, 1,5 évig bírta. Trakiban a 154 Ah buffalo bull 10 évig bírta. A végén persze már kínlódós volt. Vartám még nem volt.
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
Ezekiel.
tag
Sziasztok.
Mitől lehet az, hogy mikor hallgatom álló helyzetben az autóban a rádiót akkor tökéletesen szól de viszont amikor elindulok akkor már egyből elmegy a vétel és alig lehet érteni valamit a rádióból(?). Szerintem valami a lefedettséggel van a probléma, mert a Retro rádiónál szól a legjobban, de viszont az összes többi kb. hallgathatatlan.
Mit lehet csinálni ezzel? Gyári rádió van benne.
Suzuki Swift 2006-os autóról van szó.
-
tboldi
nagyúr
válasz Ezekiel. #49778 üzenetére
Egy próbát megérhet egy ilyesmi jelerősítő beiktatása. Nálunk a WagonR-ben sokat dobott a vételen.
-
laca891
aktív tag
válasz Ezekiel. #49788 üzenetére
Csak egy tipp...
Talán a biztosítokot meg kellene nézni, hátha oxidálódottak az éritekezők.
Meg a rádióban is van elvileg biztosíték.
Egyébként, ha nem boldogulsz vele keress fel egy autóvillamosságist.Szükségem van egy erős PC-re, mint gyenge Téesznek az erős traktorra!!!!!
-
AMD Power
titán
Nincs mese jövő hónaptól megkezdődik az SX4 keresés. FB csoportban is keresek majd eladót...
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Gyöször
senior tag
válasz Ezekiel. #49778 üzenetére
Nekem a xiaomi yi dash cam wi-fije megöli a rádiót, esetleg ilyesmi zavarkeltés nincs a kocsiban? Pld. Lehallgatják a telefonod, meg követnek, mert te vagy a maffiavezér csak direkt olcsó kinézetű, de szénné tuningolt autóval jársz
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Gyöször #49793 üzenetére
Biztosan a gyíkemberek megfigyelik...
Azért ha a wifid (2,4GHz) zavarja a rádiót (85-130MHz), akkor ott vannak bajok.... az csak valami felharmónikus lehet.
Mondjuk saomi, nem vagyok meglepve...[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
Nézem erősen a kezelésit, minden frankón le van írva a folyadékok mennyiségéről, de a fékfolyadékról egy betű sincsen... csak annyi h DOT4 (miért nem 5 vagy 5.1!?), de a hűtővízre sincsen konkrét megkötés, a váltóolajra szintén széles a skála...
Valakinek van ezekről infója? (Vitara, K14C, 6MT)[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
csiga8
senior tag
válasz 2ozzmexy #49795 üzenetére
Ha emlékeim nem csalnak, a DOT3 előtti időszakban a Castrol gyártott olajat a fékhez, innen maradt meg a fékolaj megnevezés a köztudatban.
A DOT3, DOT4, DOT 5.1 glikol-éter bázisú fékfolyadékok.
A forráspontjuk más. A DOT3 200 C fok ( dobfékhez), DOT4 230C fok ( tárcsafék és általános felhasználás), DOT 5.1 260 C fok ABS/ESP rendszerekhez
A DOT5.0 teljesen más, szilikonbázisú, leginkább amerikában használják.
/ a fékfolyadék tartály kupakjára ráírják mi a min. ami beleveló/
A hűtőfolyadékból csak töményet vegyél, G12, G12+, ez alubarát. (általában rózsaszín)
Magadnak bekevered kb -35C fokra, azt csókolom.A váltóhoz keress gyári szervízkönyvet, vagy majd itt segítenek. Ha nem, megnézem a Würth WOW-ban.
Esetleg itt az olajválasztóban rákereshetsz: [link]
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz csiga8 #49797 üzenetére
Hűtőfolyadékból én a gyári előrekevertre szavazok (esetemben Honda Type 2 Coolant, Suzukinál meg az Ecstar megfelelője), jellemzően az tartalmazza a legtöbb öregedésgátló adalékot, ritkábban kell cserélni. És ez biztosan tudja azt a hőmérsékletet, ami rá van írva, különben egyik autógyártó sem adná a nevét hozzá.
[ Szerkesztve ]
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz tboldi #49796 üzenetére
és @csiga8:
Ahogyan csiga8 is írja, szilikonbázisú az 5 és 5.1, csak furcsálom h csupán DOT4, viszont mennyiséget nem ír... 1L vagy 2 !?
Válótolajra annyit ír h Suzuki gyári 75W váltóolaj (GL4 minimum kell bele szerintem) (Xado lesz valószínűleg...)
Hűtővízről szintén nem ír semmit, csak a gyári "kék" és "zöld" folyadékot magyarázza...@csiga8: Igen, a forráspontokat és a többit tudtam, ezért furcsálom h egy ABS+EBD és ESP (esetenként vészfékasszisztenses) autóban miért elég a DOT4... a 2001-es corollámba is az kellett...
Néztem a gyári előkevert hűtőfolyadékot, erre 5L-es kiszerelésben van -35fokra belőve... csak a kocsiba 5 és fél lityi kell....
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
Új hozzászólás Aktív témák
- TCL LCD és LED TV-k
- Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
- Mobil flották
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Hobby elektronika
- PlayStation 3
- Az MSI RadiX AXE6600 tesztje – router, játékosoknak
- Külpolitika
- További aktív témák...