Új hozzászólás Aktív témák
-
Zolás
addikt
válasz Chereiose #48851 üzenetére
Én háromévest vettem 17k kilóméterrel, 4.2 millióért. Igaz hogy 3 éve is ennyibe került nagyjából, de a használtpiac 3 milló alatt nagyon lutri. Kintről behozott autók 120k km állással, 4! szervízbejegyzéssel 3 évesen. Köszi, de inkább meghagyom másnak. Első olajcsere 36k állásnál, aztán 54k, és 89k. És ezeket adják szervízkönyves, megkímélt autóként.
Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
addikt
válasz Chereiose #48849 üzenetére
Én nem mernék belemenni használtba, de nem is vagyok szaki, szóval ha valaki nagy guru az tudja mit kell megnézni.
A mostani hitelkonstrukciók már nem olyanok mint a "'régiek", viszonylag barátságosak. A suszukinál átnéztük az egészet, Nem úgy megy mint anno, az elejétől nagyrészt a hitelt törleszted, nem csak a kamatot, bármikor ~6600 ft-ért előtörleszthetsz és ha mondjuk egy 72 hónapos hitelt az 50. hónapban kifizetsz akkor a fennmaradó 22 hónapra a kamatokat már nem is kell kipengetni.Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
ncc1701
veterán
válasz Chereiose #48849 üzenetére
Nem akarok a zsebedben turkálni, meg hülyeség is lenne, de szerintem(!!!) hitelre csak akkor, ha a felét kp kifizeted, a másik felét pedig 3 éves (gari végéig) koráig ki tudod csengetni. És nyilván ezt a törlesztőt úgy ki tudod fizetni, h eddig dupla ennyi maradt eddig hó végén, amit eddig félreraktál (mondjuk az utóbbi 5 évben).
Szerintem a mai világban 6-12 havi félig-meddig likvid pénznek illik félretéve lennie arra az esetre, ha beütne a gebasz. Ha gond van, és autót, vagy más értéket gyorsan el akarsz adni, az már bukó lesz. A jó üzlet ritkán gyors, és mikor egy válság miatt eladni akarsz, akkor általában sokan akarnak eladni, és ilyenkor inkább vásárolni érdemes. -
Zolás
addikt
válasz ncc1701 #48853 üzenetére
Persze hogy nem szabad, de a piac ezekkel van tele. A 3-15 év közötti autókban is mind 120-130k km van, az is egészen hihető. Mindenhol a trükközés megy, igazából akkor jársz jól, ha tudod, hogy mi a baja, és mivel fognak átverni, és meg tudod csináltatni. Egyébként meg lottó. Ismerősöm elcserélte az ignisét egy focus cmaxra, és hidegen fullad a motor. Az ignis elég rossz állapotba volt, de legalább tudta, hogy mit kell csináltatni. Most meg minden része ismeretlen.
Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
simonjoe
senior tag
Az biztos, h nem 1xű használt autót venni. (No, meg az is, h a szalonból kihozott új autónak nincs párja, b@...szott jó érzés! )
Mi most tettünk pontot egy használt vásárlásának a végére. 3 hónapos keresés és sok-sok km megtétele után vettünk egy 10 éves 65k-t futott németből behozott Splash-t. Sok a tróger a piacon, sokan néznek hülyének, és kereskedőnél el lehet felejteni az alkudozást. 1,6 mill volt a kocsi, 20 ezret engedtek nagy nehezen az árából. Azt hiszem, h szerencsénk volt, vagy pontosabban a hosszú keresés meghozta az eredményét. De, így is lesz vagy két millió a vége, mire rendben lesz teljesen, vagy még felette. Átíratás, full szerviz, minden folyadék, szűrők, gyertyák, szíjak cseréje, futómű állítás, ezeken kívül még cserélni kellett a két hátsó fék munkahengert, stabilizátorokat, lengéscsillapító porvédőket. Új akkut, gumiszőnyeget és nappali menetfényt is kapott Jövő tavasszal lesz egy alváz és üregvédelem. Szóval lett rá locsolva nem kevés, de rendben van így már.
#48850dethroner: az ötszázezres megbízható, jó autó szerintem nem létezik. Kerestük, ez volt az első elképzelés, de a magyar piacon ennyiért nincs olyan amiben a feleségem szívesen kiengedtem volna az utakra!Joe
-
zhali1
csendes tag
Új vagy használt témához. Tavaly nézegettem használt Suzukit és Hyundai i20 vagy i30-at. Megnéztem többet is egy haverral, aki benne van a témában. Amikor a sokadik kamut, rosszat, stb. megnéztük ( pl. vezetett szervizkönyves német i20, a nívópálca felül rozsdás volt ) és még költeni kellet volna rá, ( gumi, fék, stb), akkor mondta haver, hogy miért nem nézek újat.
És igaza volt. Vettünk egy Balenot szalonból. Igaz drágább volt, de megérte. Azóta is imádom.[ Szerkesztve ]
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz ncc1701 #48848 üzenetére
És hány év alatt lett kicserelve az a pár kopó - fogyó? Sajnos a piac tele van szervizt sosem látott darabokkal, ami még karban volt tartva és olyan mint a yarisod, azok fél nap és mennek, nem vicc, vagy kamuk. "oh, azt most vitték el de mutatok másikat pont olyan csak kék és picit olcsóbb... " nah, amiért hívtam jó autó volt, a kék meg egy vödör csavar...
Most képzeld el h felemeled és rá jössz h amit a yarisod kért x év alatt, azt ez is kéri demoströgtön mert lóg a bele mindennek a futóműben, az akku csoda h tulelte az előző telet, a generátor a névleges töltés felét sem adja le, gumik repedezettek, fektarcsa limiten, betét dettó, klímát alhangon tölteni kellene, hosszbordás gyári, hűtővíz és váltó olaj dettó, a fékfolyadék minimumot, fekcsovek oda és ha ehhez még van egy-két műanyag gond Akkor nettó GTK a buli... Na ilyen 140ezret futott Mazda 6-okat és Avensis-eket néztem majd egy évig és bele fáradtan, vettünk Vitarat..."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Zolás
addikt
válasz ncc1701 #48859 üzenetére
Ilyennek van hirdetve mind, az a baj. Aztán elmész megnézni, és sírni támad kedved, hogy a bontó kapujából visszarángatott vacak miatt üzemanyagot, és időt áldoztál. Minden itthon eladó százezer öregebb autóból egy olyan, mint a tied volt. Annyi esélyed van megtalálni, mint tűt a szénakazalban. És sajnos a kazal rohadt nagy.
Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
dethroner
veterán
válasz simonjoe #48858 üzenetére
De, létezik. Csak el kell fogadni a realitásokat. Túl sokat akar az olcsó használtautó vásárló, irreális elképzelései vannak. Az olcsó autó legyen műszakilag megbízható. Pont. Ennyi, nem több. A karcolások, extrák hiánya normális, ezeken nem kell fennakadni és máris százával dobja a hahu az ilyen járgányokat.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
simonjoe
senior tag
válasz dethroner #48864 üzenetére
...na, pont a lényeget írtad: "műszakilag megbízható". Ami majd akkor lesz ha a vételár közel a dupláját ráköltöd ezekre az autókra. Csodákat ne várjunk már huszonéves több száz km-t futott autóktól. Aminek az utolsó csavarjában is benne van az idő és a futásteljesítmény.
Teljesen reális képpel rajzolták meg a témát 2ozzmexy és Zolás !
Amikor még nagyon benne voltunk a keresésbe és az 500eHUF határ egyre jobban kúszott felfele, akkor vett a szomszédom egy BMW-t 300 ezerért!! Lehidaltam amikor megláttam. Az volt a reakció, h "van rajta 2 év műszaki, akkor xar nem lehet". Pedig DE! Csak haza tudott jönni vele, azóta a garázsban áll, mozgásképtelen.
Nekem sokáig új autóim voltam, kis és középkategóriás, az új autónak sajnos ára van, de meg tudom mutatni (minden autómról vezetek egy javítási listát az utolsó csavarig), h mennyi a ráköltött összeg. Az utolsót 10 év után adtam el, 0 azaz nulla meghibásodással, csak kopó alkatrészek voltak cserélve és a kötelező szerviz. 4 évvel ezelőtt megkergültem és teljesen elvarázsolt egy Passat CC. A barátomé volt aki cserélte egy új csillagos márkára. Garázsban tartott, esőt vizet sosem látott mert volt másik is amivel ki tudta váltani. 100k-voltl benne, szalon állapotú, ezért is mertem megvenni. Nagyon boldog voltam. Nála semmi meghibásodás, én viszont a négy év alatt majdnem a vételárat költöttem rá. EGR, folytószelep, szívooldali csappantyúsor, gyári lengéscsillapítók stb. A kettőstömegű és a DPF még hátra van, az utóbbi gyári ára egymillió körül van. És nem érdekel mi mennyibe kerül ha valami baja van, csak gyári alkatrészt kap. Ellenben Q..va jó vele hosszú utakat tolni. Ezért vettül meg a Splash-t, h ki tudjuk váltani csip-csup távokra. Szóval hiába vettem kevés km-es szinte új autót az idő abba is benne van.Joe
-
[CS]Blade2
addikt
válasz simonjoe #48865 üzenetére
Én meg sem néztem élőben a használtakat, már a képeken, a szöveggel, papírokkal a legtöbb erősen gyanús. Az a baj, hogy nem csak az 500k-s 20éves kategória gáz, hanem pl. 1-1,5-ért olyat adnak, amit szerintem Japán-ban már műszakin nem engednének át. 2 felett meg a vevőnek is lehessen már igénye, de azok is le vannak harcolva, maximum kívülről még jól néznek ki, de a legtöbbnél látom, hogy azért eleje, hátulja lezúzva, hátulja behorpadva, és ez extra, ez a gyári fény. 1-3 évesek meg majdnem új árban vannak. A kiszemelt valós 85k-t futott 2 éves még éppen csak megérte volna 2,8-ért. Az elment, a 2. legolcsóbb aszem most 3,2. Némelyik külföldi papírral, a szervízkönyv már 1-3 évesen sem tökéletes.
Az a gond, hogy az árat nem tekerik vissza az órával, így 2 éves már 85k, egy 4 éves 127k, aztán egy 8 éves már csak 65k-120k, egy 10 éves 150k. Ha az elejétől nézed, akkor drága a fiatal, a hátuljától visszafele meg drága az öreg használt.
Egészen máshogy van az értékvesztés, mint ahogy évjáratonként be vannak árazva.Van egy egész csoki (200Ft), 6 év alatt megeszem a felét, és akkor eladásra kínálom: fél csoki 100Ft, ráadásul 6 éves. 100Ft-ért egy fél újat kellene adni-kapni. Egy fél használt 100Ft-ért... akkor azon olyan kuplungnak, féknek, guminak kellene lennie... Ha a használt vétel után ezeket még te veszed meg, akkor két használtnál már ott vagy az úgy árának a 85-90%-ánál.
[ Szerkesztve ]
-
Chereiose
addikt
Szalonban kérhető az új kocsihoz gyári üléshuzat? Jó lenne védeni, valami normális gyárival ami pontos rá és jól néz ki, mert néztem pl. küszöbvédő az van meg ilyesmik.
-
addikt
-
dethroner
veterán
válasz simonjoe #48870 üzenetére
Kezdetben nem volt prémium, kb a malacorrú, vagy még a B4 és B5 sem volt. De utána elkezdte elhinni magáról a fauvé hogy ők bizony prémiumgyártó, és ennek tükrében a passatra úgy is tekinthetünk. Főleg a CC, az már az árában is tükrözi a prémiumságot Szóval szerintem 500-ért lehet megbízható öreg autót venni, csak nem a rengeteg extrát, gyönyörű külsőt, kevés km-t kell keresni. Kicsit kopott, kicsit horpadt, kicsit karcos, sok km, ez mind lényegtelen. Az árához kell nézni az autót. És az üzembiztos működés nem függ össze a rengeteg csiricsáré extrával. Kormány, fék jó legyen, generátor töltsön a hűtő ne szivárogjon. Egy ilyen szívómotor kimegy a világból.
A német autókat meg tessék kerülni, túlárazott és nem a megbízhatóságról híresek az elmúlt bő 10 év termései.
A megbízhatósághoz egy még: 27 éve vezetek, de nem sok suzukit, és egyéb olcsó régi vackot láttam árok szélén lerohadva és dögszállítón utazva. Annál több "viszonylag új és prémium" németet.[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
ncc1701
veterán
válasz dethroner #48872 üzenetére
A WV csoport prémiumja az audi amúgy.
A használttal pedig tök igazad van, annyi a dolog, h rá kell szánni még pár 100-at futóműre, kopó-fogyókra. Közlekedőedényt azért lehet találni épeszű árban. Persze nem árt, ha az ember nem sajnálja összekoszolni a kezét apróságokkal.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
Valaki cserélte már Scrosson/vitarán a gyári tárcsákat/betéteket valami jobbra? Kicsit idegesít amilyen hangos és ahogy nyiszog mikor lassan megyek. Rendesen fékez meg minden, de már újonnan is ilyen volt. 38k után (ezt még mint km számot túl is élném, automata az ilyen állítólag, manuális gépeim minimum 70 ezret bírtak, és csak betét kellett elsőre nem rögtön tárcsa is) cseréltem az első tárcsát/ betétet, még garis volt így gyárira. Dettó ugyanaz. Örülnék valami pozitív tapasztalatnak (a kicsit drágább, de csendes és jó irányban ). Bár ahogy hallom a fékbetét anyag változás (talán no azbeszt?) miatt ez mostanában nehezebb.
Eddig a Zimmermann-ról olvastam hogy jobb. Ha lenne valami biztos tapasztalat arra cserélnék mindent következőre. Remélem több tapasztalat lesz ebben mint automata váltó olaj cserében (ott én leszek az infó forrás attól tartok)
-
Brogyi
senior tag
Nekem is lenne egy kérdésem a LED-es fényszórókról. Ezek beállítása mechanikus mint régen, vagy buszon keresztül? Tudom újak még, de hátha valaki tudja.
-
tboldi
nagyúr
válasz Tom1939 #48874 üzenetére
Zimmi jó, nálam teljesen kussban voltak a Jazzen. Illetve az EBC Premium Disc-Yellowstuff páros is csendes, csak porol nagyon, de sokkal-sokkal jobban is fog, úgyhogy megbocsátom.
A WagonR-en meg most Ate van, ~50k km után kezdtek el egy kicsit visítani lájtos fékezéskor, de van rajtuk még bőven husika, 2 hete kapott műszakit is.
Erre is Zimmit akartam akkor, csak nem volt készleten sehol.[ Szerkesztve ]
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz [CS]Blade2 #48866 üzenetére
Én még kiegeszitenem annyival, h ami képek alapján jó az nem olcsó és ami karbantartott = olajat cseréltek benne...
Mi 3M körül néztünk, és már elnézést de 6-8 éves karbantartott egy gazdas autónál hadd legyenek igényeim is..."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
dethroner
veterán
válasz Tom1939 #48874 üzenetére
Ha hangos a fék, kend be zsírral, sokkal csendesebb lesz
Tizenéves korunkban hülye haverom simsonján visított a fék. Megkérdezte az egyik nagy szakit mit csináljon vele, ő meg viccből mondta hogy zsírozza be. MegtetteA hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
-
válasz 2ozzmexy #48877 üzenetére
3M-ért már lehetnek igények, ott már lehet válogatni. De az 500k kategóriában ezeket a második sorba kell tenni.
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
Zolás
addikt
válasz 2ozzmexy #48877 üzenetére
Ha egyáltalán találsz ilyen egygazdás, karbantartott autót. Általában ezek az autók nem kerülnek kereskedésbe, hanem az ismerősi körben gazdára találnak. Amit meg a kereskedő rád akar sózni egygazdás, karbantartott címen, egy agyonhajtott vacak. Néztem egy vitarát kereskedésben, 105k km, 4 olajcserével, 3 tulajdonossal, 4 milláért. Egy forintot se akart engedni, 4 nappal később már el is vitték. Elvittem a szerelő ismerőst megnézni, az első amit észrevett, hogy alapjáraton furán remeg a motor. Persze még a gyári gumikkal, ami szintén cserés, mert kopott, és a fékeket is cserélni kellett volna. Tehát kezdésből egy nagyszervíz, gumikkal, meg az átírással együtt 4.5-4.7 millió, egy négyéves autó. 5.2 az új.
Ja a kereskedő meg akarta magyarázni, hogy hiába van 3 tulaj bejegyezve, egy gazdás volt, mert az első cég, a második a cégtulaj saját névre rakta, harmadik meg a keresztlánya nevére, de neki nem kellett, azért lett eladó. Tehát higgyem el, hogy háromszor is átírta ugyanaz az ember, mert szeret átírásra pénzt kidobni.Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
addikt
Az tuti, hogy ha én valaha is használt autó vételre adnám a fejem, akkor csak tulajtól és autószerelő haverral vennék. A kereskedő, akármilyen nyomott áron is jut a verdához, rálapátolja a hasznát, ráadásul kizárt, hogy minimum egy kicsit nem fényezi túl az autót ha lehetséges vevő jön. Magyarán, magas áron válogathat az ember olyan autók között, amik a kereskedő elmondásánál "szinte" biztos rosszabbak....
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
simonjoe
senior tag
válasz mefistofeles #48882 üzenetére
Sajnos ez sem tuti, anyuka, nagyi árulja a fia-unokája széttaposott autóját sajátjaként. Az egyik volt kollégám régi SX4-e nyolc év alatt egyszer sem volt szervizbe(nem volt rá pénze), csak boltba járt vele (max 4km). Sosem volt tele tankolva és beletekert a 8 év alatt 15k-t. Szerinted? Szóval itthon (is) nagyon rizikó. Én azért választottam a kereskedőt, mert amit szerettünk volna, egyrészt nem volt másnál, és kifejezetten német vagy osztrák behozott kellett, az ottani utak nem viselik meg az autókat, mert az utolsó gazdasági feljárat is tükörsima, ott van pénz szervizre stb. Ebben a Splash-ben 65k-van, nem zörög, jó állapotban van, valós szervizkönyve van. A kinti kereskedés a mai napig működik. Nagyon sok dolog árulkodott arról, h nem tekert, nem "elcsalt" az autó. A nejem beszélt velük kint, és alvázszámra visszaigazolták a kocsit, h tőlük van. Visszavitt, beszámított autó volt. Egy kicsit szerencsénk volt ezzel. Mondjuk az itthoni kereskedő már trükközött. Mint írtam, az árból csak minimálisat 20 ezret engedett. Amikor megnéztük és kipróbáltuk akkor új akku volt benne, amikor meg elhoztuk teljesen más márka és egy lepusztult xar raktak bele, első körben cserélni kellett. A hirdetésben pótkerék készlettel volt feltüntetve, a kocsiban viszont csak a ragacs és a kompresszor volt. Amikor ezt szóvá tettem, csak a vállát vonta, elírás jogát fenntartjuk és kell, vagy nem?, volt a válasz erre. Én szívem szerint hagytam volna, de három hónap és az ország keresztül kasul járása után már belefáradtam. A nejemnek meg tetszett, hisz neki vettük, így maradt a kosárba.
Természetesen majd az idő igazolja a döntésünket.Joe
-
Tomeeka28
aktív tag
válasz simonjoe #48883 üzenetére
Na én ezek után tuti hagytam volna... azzal a piti kereskedővel aki ezt megcsinálja, tuti nem kötök üzletet. Én amúgy ezért vettem ujjat. 2-2,5 m ért veszel valami 10 éves használtat. Rálocsolsz 500e-t mert hiba az csak akad benne. 5 év múlva eladod valamennyiért és újra veszel egy 10 éveset... Na most a Vitarta belekerült mindennel 6m-be. Nem kell más spórolása, bénasága miatt szívnom. Meg kap mindet ami kell és remélhetőleg 10-15 évig jól el leszünk vele.
HTC 8X / Lumia 1020 / Lumia 930 / HTC One M8 / Lumia 950 / iPhone 6 / LG G4 / iPhone 7 / MacBook Air / iPhone Xs Silver / iPhone Xs Space Gray / iPhone 13 Mini
-
addikt
válasz Tomeeka28 #48884 üzenetére
Az a helyzet, hogy neked is igazad van meg simonjoe-nak is. Mindenki addig nyújtózhat csak ameddig a takarója ér.
Nyilván a te megoldásod magában hordozza az új autó minden előnyét, de meg is fizetted az árát.... 5-6 milliót szerintem ma elég kevés háztartás tud csak úgy a fiókból kiköhögni, sokan pedig a bizonytalan gazdasági helyzet miatt most pl. akkor sem mernek belevágni egy hiteles autóba ha egyébként a jelenlegi anyagi helyzetük megengedné.
Vegyük az én példámat. El tudnék hozni a szalonból egy GL swiftet és nem jelentene gondot a ~39K törlesztő de a nejem munkahelye eléggé bizonytalan, nem tudjuk mi lesz vele jövőre és így ő nem mer belevágni a dologba, nekem meg nem ér meg annyit, hogy minden reggel gyomorgörcsel keljen az idegességtől.... Használtat viszont nem veszek, mert nem értek hozzá és még ha igen, akkor is átverhetnek, szóval marad az öreg swift egyenlőre.Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
csiszi91
csendes tag
válasz Tomeeka28 #48620 üzenetére
Úgyszint ilyen szettet vettem, én 210-ből úsztam meg mindennel. Mire fizettem a számlát már fel is pattintotta a gumis a kocsira. Elugrottunk párommal Anyóshoz gumihotel céljából pár kmre. Majd 700m arrébb családi progit ejtettünk meg pár órára.
Hazafele, XXII. kerből XIII. kerbe félúton jelzett a fedélzeti hogy TPMS Service...
Ami fura a történetben, hogy félúton jelzett be csak. Vártuk párommal hogy mire mélygarázsba begurulunk megtanulja a szenzor a kocsit de nem igy lett. Gondolkozok hogy szoljak a gumisnak, nem-e kellett volna tanitani is. Mélygarázsban a fedélzeti --- jelet rakott a nyomások helyére.
Plusz info, hogy nem első tulajdonosa vagyok, mk6 fiestából pattantam Júliusban a gl+os vitarába. Tanulom még a járást.
Szerintetek későn kapcsolt volna a fedélzeti hogy oda a szenzorok mert azok a nyári abroncsban? Guruljak még hogy tanulja meg a szenzorokat? Vagy guruljak 20km-t vissza gumishoz hogy kukkancson rá? Vagy ezen csak a szerviz tud már segiteni?
Sok mindent olvastam már, valahol pár 100m emlitenek valaki több mint 20km-ről számol be felismerésre...teljesen elbizonytalanodtam -
Tomeeka28
aktív tag
válasz csiszi91 #48886 üzenetére
Én most raktam fel magamnak, eddig semmi hiba, mondjuk csak egy 5 km-et mentem vele még. Azt mondtak csak felrakom és kész. Nem kell tanítani. Meglátjuk remelem így marad.
HTC 8X / Lumia 1020 / Lumia 930 / HTC One M8 / Lumia 950 / iPhone 6 / LG G4 / iPhone 7 / MacBook Air / iPhone Xs Silver / iPhone Xs Space Gray / iPhone 13 Mini
-
TommyY2
tag
válasz csiszi91 #48886 üzenetére
Én is most raktam fel először az új téli kerekeket, féltem is, hogy nem ismeri fel a szenzorokat, de mire hazaértem (max 5km), mindet felismerte. Igaz, hogy én gyári Continental szenzorokat vettem, már csak az élettartam miatt is (legalábbis bízok benne, hogy akár kétszer annyit is kibírhat, bár még nincs rá tapasztalat). Máshol írta valaki, hogy már 7 éve használja, az utángyártott lehet, hogy nem bír ki ennyit?
TommyY -
simonjoe
senior tag
válasz Tomeeka28 #48884 üzenetére
..tudom miről beszélsz, volt már nem egy új autónk. Ezt a Splash-t, egy rohangálós-hétköznapi autónak vettük. A nagyobb kocsi bent a garázsban, sokat utaz(t)unk nagy távokat, arra jó a viszonylag nagy és erős dízel amibe lehet rohadt sokat pakolni és még takarékos is, bár a fenntartási költsége elég gáz, ennek ellenére szeretjük, nem akarjuk még lecserélni így és ezért kellett egy köztes megoldás. Az asszony 25km-re dolgozik, anyós 10km-re, bevásárlások stb. Ezek a rövid távok ítélik halálra a dízelt. Hát ezért kellett lépni. Tervben van pár év múlva egy komolyabb hibrid, (talán a Suzuki-nak lesz addigra már). 1,6mill egy erős lélektani határ volt, így is kettő lesz a vége mire minden oké lesz vele. Szívem szerint én is hagytam volna a pics@...ba, de komolyan belefáradtam a hétvégi eredménytelen autózásokba. A nejemnek tetszett, nem volt mit tennem. Ráadásul az elején még több márka is játszott, Honda, Renault, Nissan. Én már Q...vára örültem, h megtetszett neki a Splash, így leszűkült a kör. Az egész országban 2 db. volt ilyen felszereltséggel. Ráadásul a másik még honosítás előtt állt, az plusz 2-3 hét. Ezen tények birtokában nem akartam otthagyni, még ha sértő és inkorrekt is volt a kereskedő hozzáállása. Megvan, a rémálomnak vége, örül mindenki. Egyébként kipróbáltam én is, valóban nem rossz autó, kicsit szokni kell a másik után, de teszi a dolgát, nem is nagyon kényelmetlen. A csomagtartója nevetségesen kicsi, de ez van. A fogyasztása meglepően jó 4,7 és 5,5 között vegyes használat mellett.
Joe
-
simonjoe
senior tag
Ma nagy meglepetésemre találtam a kormányoszlop alatt egy OBDII-es csatlakozót. Van valami teszt szoftver ehhez a márkához? Valami diagnosztikai rendszer, vagy használ ilyet közületek valaki?
Joe
-
-
simonjoe
senior tag
válasz tboldi #48892 üzenetére
..gondoltam, h nem VCDS szintű programozást igényel, csak meglepett, de ha már van, jó lenne használni!
#48893ncc1701: na, végre valaki megért! Mi azért többet megyünk mint 5k km. Tavaly decemberben 7x tankoltam, egy tankkal, 1000km-t tudok úgy elmenni, h még azért "messze" van a tartalék lámpa.Joe
-
ncc1701
veterán
válasz simonjoe #48894 üzenetére
Mi ha nincs covid, akkor egyszer megyünk nyáron az osztrák alpokba, egyszer a szlovén tengerparta (portorozban lakik a span, onnan 20km a horvát tengerpart, ugyanannyi olaszország), plusz van pár balaton, ilyesmi. Az 5kkm-el fölé is lőttem. De imádom a vasat, nagyon más kategória, mint a suzuki. Tankja 70L, pályán ha nem bántom nagyon 6.5 literekkel elvan, lehet hatótávot számolni, igaz, nem 10eft egy teli tank sem.
-
Chereiose
addikt
Amit írtatok Sx4 ajtó beázás, ez annyira gàz, hogy minden darabot érinthet? Csak mert egy ideig nekünk kint fog àllni, és elég gáz, ha így télen a vadi új kocsi majd beázogat
-
blakey
titán
válasz Chereiose #48896 üzenetére
Valószínűleg csak akkor fogod megtudni ha megvetted és már érte "rendes" víz. Nem érinti mindegyiket, ahogy írtam, a gyártó tud róla, nem oldotta meg így bárki kifoghat olyat amelyik beázik.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Vodafone mobilszolgáltatások
- PlayStation 5
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- Milyen HASZNÁLT notebookot vegyek?
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
- Assetto Corsa Competizione
- Honda topik
- További aktív témák...