Új hozzászólás Aktív témák
-
dReFiX
senior tag
válasz [CS]Blade2 #48580 üzenetére
Bárhogy lehet cserélni, de kell a szenzor mert anélkül csipog villog a műszer fal mint a karácsonyfa az újban.
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz [CS]Blade2 #48580 üzenetére
Swift-ben nem vagyok annyira otthon, abban ncc1701 és dethroner szokták előről-hátulról vágni mi merre hány méter, de a TPMS kvázi egy rendszer. A tengelyenkénti csere működőképes (most teszteltem hétvégén), egy kukot sem adott ki... kell a szelep bele, mert különben semmi mást nem fog a központi kijelző mutatni csak a "TPMS error"-t, tehát se megtehető út, se fogyasztási adatok se semmi, ami eléggé elkeserítő, plusz műszakin is instant bukó, mint a világító check engine. Nekem még sosem volt bajom vele (kop-kop-kop), de többektől olvastam hogy hibákat dobált nekik. Egyedül a pótkerékbe nem tettem, abban sima gumiszelep van, mert felesleges, ha leenged valamelyik, akkor úgyis vinnyogni fog... ha van fent pótkerék helyette, ha nincs... Amennyire én tapasztaltam és kikódoltuk a kusza leírásokból és kommentekből, a tengelyenkénti csere nem probléma, csak ami jobb oldalon volt, az maradjon is jobb oldalon és vica versa... szerintem attól bolondul meg, hogyha egyszercsak a jobb hátsó jelét bal előről kapja.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
válasz [CS]Blade2 #48621 üzenetére
Banyek, dupla lett, bocsi.
[ Szerkesztve ]
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
válasz [CS]Blade2 #48621 üzenetére
Na, akkor:
Ha jól tudom mind a 10 évig oda kell hordani, ha kell a garancia, igen.
A dolog meg úgy működik (2019 scross, de gondolom Swiftnél igy ugyanúgy megy), hogy az 1000km utáni első szerviz az 1 év / vagy 15k km. Amelyik miatt viszed (te esetedben 1 év) onnantól végig azt kell követni, tehát 10 év alatt 10x kell vinned.
1000km-nél kb csak ránéznek hogy minden rendben van-e, meg megkérdezik, hogy volt-e valami gond. (Mondjuk ezt nálam az 1 évesnél is kérdezték)
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
szivacs1987
aktív tag
válasz [CS]Blade2 #48656 üzenetére
2018 Swift GL+: érintőképernyős cucc játszik USB/SD-ről MP3-at
másikat nem tudomGigabyte B450 Aorus Pro ● R5 3600 allcore 4,2GHz 1,31V ● Asus ROG Strix RTX 3080 V2 White OC Edition
-
dethroner
veterán
válasz [CS]Blade2 #48656 üzenetére
Használd a kézikönyvet, az minden ilyen kérdésre tudja a választ.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
addikt
válasz [CS]Blade2 #48662 üzenetére
...tolatni és parkolni meg ugye nem árt ha megy segédek nélkül is....
[ Szerkesztve ]
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
Pist@bácsi
őstag
válasz [CS]Blade2 #48662 üzenetére
Az ülésfűtés pont a rövid utakon, vagy induláskor a legjobb. Egyből melegít, míg a fűtéshez kell egy kis idő.
-
addikt
válasz [CS]Blade2 #48665 üzenetére
Hát sajnos lamborghinit még nem vezettem, de ott aztán felesleges is hátra fordulgatni. Mondjuk spec. én swiftel is simán két tükörből parkolok, tolatok, egyáltalán nem kell a hátsó kilátás.
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz [CS]Blade2 #48665 üzenetére
Csak a facelift Vitara ülésfűtéséről tudok nyilatkozni, de amíg nem volt nem értettem miért kell egyeseknek annyira... Mióta van, azóta mondogatom hogy soha többet e nélkül autót... Én is sok rövidet megyek, van h 1km-t se, mert megállok 50x mire hazaérek, de a rendes fűtés az esetek 99%-ban a fasorban sincsen amikor az ülés már meleg, olyan 3-4 perc alatt már melegszik és nem kell kabátban vezetni ha kint - 10 fok is van, mert nem fázom induláskor sem már...felfázósabb hölgy utasok verekedni szoktak a jobb1-ért, a derekam meg azóta is hálát rebeg ha bekapcsolom télen. Csak lesnek az emberek h a pingvin is feljebb tekerni a fűtést otthon én meg beülök a kocsiba farmer+pulcsiban és nem úgy szállok ki belőle mint egy jégkocka...
Szóval csak ajánlani tudom, a telefon tükrözés szintén nagy királyság, főleg ha wazze sem bal lábbal kelt és Sirinek sem jött meg...[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
addikt
válasz [CS]Blade2 #48668 üzenetére
Ha jól látom ez egy countach. Azon még nem sokat érhetett a tükör. Mondjuk azt sem tudom, hogy az újabb modelleken mit ér de legalább elég széles és jól kitették a kaszniból. Az igaz, hogy elég vékonka mind..... A suzukimon a gyári szép nagy tükrök vannak, mindent meg tudok velük csinálni....
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
addikt
válasz [CS]Blade2 #48681 üzenetére
Te is swift vásárlás előtt állsz?
Mikorra tervezed? Én megmondom őszintén, nekem nem éri meg a GL+ A könnyűfém felni jól néz ki de a bentiek közül csak az ülésfűtés és a digi klíma hiányzik nekem. Az meg nálam nem ér meg fél misit.Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
addikt
válasz [CS]Blade2 #48683 üzenetére
Nekem a használt autó az nagyon gázos.. Én elhiszem, hogy ki lehet fogni jókat de bele is szaladhat az ember a faszerdőbe, aztán rá megy a gatyája, hogy egyáltalán guruljon. Aki annyira szaki az oké de én nem vagyok az és nem tudom mit kéne meglátnom, hogy elgondolkodjak rajta.
A Jazz az jó kis autó lehet, nagyobb csomagtérrel de megbízhatóságban és fenntartási költségben a suzuki verhetetlen.
Nekem már nagyon viszket a tenyerem az új GL swiftre de asszony még vacillál, fél, hogy mit hoz a jövő.... Ugye nem egy táska pénzel vennénk, hitelre lenne. Mondjuk most baromi jó feltételekkel lehet elhozni és törleszteni. Ha rajtam áll, idén meglesz.Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
ncc1701
veterán
válasz [CS]Blade2 #48679 üzenetére
Nem tudom, én 4 gigással használom, sima fat32-re van formázva. Mivel max 256k-s mp3-at tud, ezért válogatást teszek rá, abból meg piszok sok rámegy. Ami negatív, h nem veszi el a hangot, ha a bt-n keresztül a telefonról dumálna a waze.
-
ncc1701
veterán
válasz [CS]Blade2 #48683 üzenetére
Nálam a 16-os kerekeken ment el a GL+ swift. Nem voltak hajlandók a GL+-os autót a 15-ös kerekekkel adni, nem is értettem, mert az emberek 90%-nak kell a nagyobb felni, szerintem jó biznic lett volna nekik, de ennyire rugalmasak voltak. Mondjuk az első gumicserénél már elgondolkodnak a nagy felnisek, meg majd a futóművesnél is, de a népek nagy része ebbe bele sem gondol vásárlásnál.
Csak összehasonlítás, az insigniámon 17-es kerekek vannak. Vannak, akik 20-as papucsokat tesznek rá, nekem így 30k egy gumi, nekik a duplája, triplája simán. -
KubanitoS
veterán
válasz [CS]Blade2 #48692 üzenetére
Az irásod alapján én azt mondanám, hogy talán kicsit túltolod ezt az autóvásárlás témát. 16 évre előre tervezni egyszerűen nem lehet és szerintem tök felesleges is. Bármi történhet, összetörik a kocsit, megunod, vagy egyszerűen nem fog annyit kibírni, vagy elköltözöl Madagaszkárra...
Egyetértek veled, hogy a használt autó lutri, az új meg drága. A helyedben maradnék egy új Swift mellett és akkor inkább egy alapszín GL+ felszereltséggel, mint metál sima GL-lel.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
addikt
válasz [CS]Blade2 #48704 üzenetére
Isten őriz', hogy bele szóljak de 16 évre kalkulálni nonszensz.
Megunod, kinövi a család, nyersz a lottón, egy vadbarom lenullázza stb. ez túlagyalás.
Látom a szíved a Jazz felé húz. Akkor azt a linkelt példányt miért nem veszed meg? 20K kilóméter? Az gyakorlatilag semmi. És meg van álmaid autója. Minden más csak kompromisszumok sora. Legalább is ez jön le az írásodból.Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
ncc1701
veterán
válasz [CS]Blade2 #48704 üzenetére
Csomagtartó méret: ebben a kategóriában egy vicc az, h 100 litereken megy a makettkodás. Tök mindegy, h 300, vagy 400, minden autónál eljutsz oda, h kicsi tud lenni, ha anya még a medencét is akarja vinni a gyereknek nyaraláshoz. A swift 2 felnőttnek, meg egy gyereknek bőven elég, ha nem, ott a cuccolással van gond. Egy mai kis autó akkora, mint 10 évvel ezelött egy alsó-közép kategóriás volt.
De nézz be egy normális, felső-közép kategóriás, esetleg kombi puttonyába, és megérted, miről beszélek. Abban van hely rendesen.[ Szerkesztve ]
-
ncc1701
veterán
válasz [CS]Blade2 #48750 üzenetére
Nekem a swiftbe befért az összes. Igaz, a hátsó üléseket ledöntöm.
-
dethroner
veterán
válasz [CS]Blade2 #48750 üzenetére
4db 16-os kerék felnire szerelve.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz [CS]Blade2 #48866 üzenetére
Én még kiegeszitenem annyival, h ami képek alapján jó az nem olcsó és ami karbantartott = olajat cseréltek benne...
Mi 3M körül néztünk, és már elnézést de 6-8 éves karbantartott egy gazdas autónál hadd legyenek igényeim is..."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz [CS]Blade2 #48904 üzenetére
Azért írtam a 2,7-2,8bar-t, mert csal a gyári kompresszor mérője felfelé, 2,8-ra fújva mér a TPMS 25x kPa-t, ami az ideális neki:
De a gumistól lemosást, kavicsozást, gumiápolózást ne várjunk amikor 900 forint akciósan a 4 gumi tárolása a hotelben egy szezonra...
Plusz nem is áll érdekében nagyon sokat törődni az állagmegóvással...A lényeg h nem kétségbe kell esni, ez egy rádiófrekis jelátvitel, a tökéletestől messze van, és sok minden zavarhatja. Én ezért sem szeretem sokat szállítmányozni a csomagtartóban a leszerelt kereket, nehogy megbolonduljon a rendszer, amit leveszek az a kocsi mellé megy a földre (vagyis alá félig amíg az emelőn van, biztonsági okokból...), de nekem még nem nyávogott. (lehet nem is működik )
Beállítás függő h mennyire kell fújni (Comfort/Eco/Standard):
Ha neki pirickézett benne 2bar vagy alatta, akkor jogosan dobott hibát. Igazából a gumist minősítette a rendszer, nem a felhasználót.
Ezért is szoktam ajánlani a TPMS-el szerelt autók tulajainak hogy legyen náluk lábpumpa legalább... mert ilyen esetben semmi mást nem mutat a két óra közötti okoskijelző.[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
tboldi
nagyúr
válasz [CS]Blade2 #48938 üzenetére
Ezt a cikket is lehet ajánlani.
[link]Én igyekszem 2000-en tartani városban, ha ez alá megy a fordulat, inkább visszaváltok. Elváltani 2500-3000 között szoktam, mikor hogy.
És a 2-t váltást sem erőltetném, túl nagy a különbség, ha egyet kihagysz, nagyobb terhelést kap a hajtáslánc feleslegesen.
-
ncc1701
veterán
válasz [CS]Blade2 #48938 üzenetére
Előző Yarisomat is 2000 körül elváltottam, nem toltam neki. A gépet 385ekm-el adtam le úgy, h a motorhoz hozzá sem kellett nyúlni, ugyanannyit fogyasztott, ugyanúgy ment, mint új korában.
Szerintem az gyilkolja, ha alacsony fordulaton nyomja neki az ember. Amikor nyomni akarom, mert menés van, akkor hagyom pörögni, 5500-6000-ig simán, de még tiltás elött elkapcsolok. Ha csak simogatom a pedált városban, akkor kb úgy váltogatok, ahogy a vas a nyilakkal kéri. Ezzel is tartom a forgalom ritmusát a városban.[ Szerkesztve ]
-
pigmeus
tag
válasz [CS]Blade2 #48938 üzenetére
Igen, pont ez a baj, hogy itt mindenhol van benne tartalék, nem igazán érezni a különbséget, ha el is váltasz, megy ugyanúgy, nincs meg a rángatás efektus. Bár én városban, nem tudom 3000ig pörgetni, mert akkor kb gyorsítás és fékezésből állok ki. Ennyiből félrevezető az autó. Így szerintem én 1500 és 1800 körül használom, max 2000nél váltok. Országúton szoktam, hagyni rövidebb, hosszabb ideig 3000 körül forogni. Már ha ez ér vmit.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz [CS]Blade2 #48957 üzenetére
taposnám, végsebességgel mennék
És végre én lehetnék az autópálya királya, a legtöbb villanydelejes autónak 140 a vége, a nyamvadt Jazzemnek meg 170.
-
dethroner
veterán
válasz [CS]Blade2 #48957 üzenetére
Azt el kéne felejteni hogy ez a mostani szinte ingyen autózás fennmarad. Az állam hatalmas bevételt kaszál az üzemanyagárba épített jövedéki adón, ami a benzin árának kb a felét teszi ki. Szerinted lemondanak a kb napi 11 millió liter üzemanyag kiesése miatti adóbevételről? Nem hinném. Nem azért lesz villanykocsi, hogy az átlagjuzer járjon jól.
Ha a szarnak értéke lenne, akkor a szegényember seggén nem lenne lyuk[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
addikt
válasz [CS]Blade2 #48995 üzenetére
Én is elhűlve olvasom a gondokat..... A swift kuplung hibájáról pl. még nem is hallottam.
Az én 13 éves swiftemen máig olyan a kuplung mint új korában. A beázás meg nonszensz... Egy 20 éves dacián is az lenne, nem egy új suzukin.....Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz [CS]Blade2 #48995 üzenetére
Nem feltétlenül lenne visszalépés, csak más, elérte a fogyasztói társadalomnak nevezett őrület az autóipart, olcsón előállítható eldobhatós autókat gyártanak, az alkatrész árakat pedig a '90-es évek óta mesterségesen magasan tartják (meg a szerelhetőség nem szempont), hogy ne érje meg megvenni a régit, hanem vegyél újat, mert a régiből "nincsen hasznuk", már ha érted hogy értem...
Ha belegondolok hogy a régi autóm simán elment 180k+ km-t és 20 évet, úgy hogy apróságokon kívül semmi sem volt vele... (gyertya, gyújtótrafó, fékbetét, izzók, folyadékok+szűrők, ablaktörlő lapát, kuplugncsere, abroncsok, aztán sanyi...)@mefistofeles: "Van 1 literes 100 lovas verzió is, az városba még sok is..." Micsoda? Abban annyi az erő mint egy nagymálnában, ne viccelj már, amikor a plúgín hibroty tud 180-at? Úgy lelép a lámpánál h közöd nincsen hozzá, pár év és amilyen tempoban terjednek a villany-hybrid-turbósbenyás autók, a 100LE-vel nem tudod majd tartani a forgalom ritmusát...
@Zolás: Az egy nagyon jó motor... fűkaszába, kávédarálóba, stb. Az a 0,9TCe motor a fogyasztó tudatos megtévesztése, mert rettentően karbantartás igényes (tehát drága fenntartású) és amikor működik sem egy leányálom vezetni, olyan "tedd ki hadd hüljön" kategória... Hogy az elmenne 100k+ km-eket nagyobb hiba és bontás nélkül? Erősen kétlem, de mindenkinek a saját szíve joga eldönteni mit akar az életben, de nekem van elég problémám az autó nélkül is, legalább az ne legyen problémás ha már a többi szolgáltató folyton palira akar venni (NKM, Digi, BKK, soroljam még?)
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
pigmeus
tag
válasz [CS]Blade2 #48995 üzenetére
ezeket max 10 évre gyártják 10 év után eldobod és veszed a másikat.
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz [CS]Blade2 #49008 üzenetére
Erről beszélek, de senkinek nem ment át az infó...
Ami még fontosabb és mindenki elfelejti: EURO6D emberek, a motorvezérlő át fogja állítani a vezérlést a károsanyag kibocsájtás béka fenek alatt tartása miatt, akár a teljesítményvesztés árán is! A vellanymoci meg jó gumival leteszi a flaszterre a motorerőt, mert dög nehéz és ugye a villanymotor nyomatéka nem fordulatszámfüggő...@SyMbioTe: Nem is eur6c 16V elől-hátul változó szelepvezérléssel "okoskerékkel". Az EUROIV-es corollával én is "körbeautóztam" mindenkit, de ugyanezt egy euro6x benzines 95LE körüli astrával már nem tudtam abszolválni, pedig ugyanazt tudta mindkettő menetteljesítményre...ha csupán a nyers számokat nézem...
@mefistofeles: Ha összeadod (mert vonóerő!) a benzines és villanymotor teljesítményét, de nem kell elhinni, üllj be egy Hybrid Rav4-be, vagy egy hybrid Aurisba és rögtön érteni fogod, lerugod a pedált és teszi a dolgát, csak győzz kapaszkodni a kormányba... Vagy hogy témába vágjunk beszéljünk a K14C-D motorcsaládról, ami a nyomatéka 90%-át (200+Nm) leadja 1500-as fordulattól egyenletesen 5500-ig!?
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
blakey
titán
válasz [CS]Blade2 #49008 üzenetére
Pedig egy 3 tonnás Hummerre gondoltam.
Azért ne nézzük madárnak egymást, egy 100LE-s autóval vígan lehet élni a városi forgalomban, nem kell ezt túl magyarázni, körültekintő vásárlás esetén a 100LE-s autó bőven megteszi, sőt a kisebb is.*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
ncc1701
veterán
válasz [CS]Blade2 #49008 üzenetére
A 2019-es GL+ swiftem papíron 840kg (ebben benne van a 80kg sofőr, folyadékok, és fél tank benzin, mert szárazon ezek nélkül csak 720kg), és 90 paci. Szóval, elég meglepően szedi a lábát
-
tboldi
nagyúr
válasz [CS]Blade2 #49008 üzenetére
Az én 2006-os Jazzem ~1100 kiló és 83 ló.
De szerencsére van 119 Nm, ami már 2800-nál megvan, úgyhogy annyira azért nem lassú.
Illetve nem kizárt, hogy a 100-as benzin, a K&N légszűrő és az NGK irídium gyerták miatt elenyésző mértékben többet tud az enyém.A rákövetkező generáció viszont hiába lett 99 lovas, semmivel nem megy jobban, mert a tömeg és nyomaték nagyjából ugyanannyi maradt, ráadásul az utóbbit csak 4-5000 környékén adja le (ez már 16V ugye), nem tol alulról, így akár gyengébbnek is érződhet.
De a WagonR sem megy jobban, hiába van meg a bűvös 10kg/ló (932 kg és 93 paci), ez is csak 116 Nm, amit a 5-6000 között ad le.
[ Szerkesztve ]
-
dethroner
veterán
válasz [CS]Blade2 #48995 üzenetére
Azért a te szokásaidról is elmond mindent a19 éves váltóolaj. Lehet nem neked való egy új autó.
Soha semmit nem kellett cserélni, ezt hogy érted? 20 éve nálad van?#48996mefistofeles Holnap lesz 1 éves a swiftem. Semmi baja a kuplungnak
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz [CS]Blade2 #49008 üzenetére
Ha az új Jazz-ről beszélsz, akkor ott ha jól tudom csak 1,5-ös motor és automataváltó van. Nincs más. Az ilyen váltó meg ki tudja, mennyire engedi a tempósabb haladást, pörgetést.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
tboldi
nagyúr
válasz [CS]Blade2 #49020 üzenetére
Az újabb Jazzeknél is tetten érhető a minőségromlás. A motor megbízhatóságával továbbra sincs baj, de pl. kevesebb lett a műanyagburkolat egyes részeken, rondábbak a hegesztések, stb.
A GE-k (2008-2014) pl. hajlamosak is rohadni a tanksapka körül emiatt, mert a kerék odaveri a trutymót, a régebbi GD-nél, ami nekem is van, ez tulajdonképpen elképzelhetetlen.
A kínai gyártásúaknál (LUC kezdetű alvázszám) állítólag gyakrabban hullik a klímakompresszor is. Az enyém még japán (JHM).Beázás előfordulhat a csomitartónál (lásd Becsületesnepper videója), de nem nehéz és viszonylag olcsó is javítani, Sikaflex kell hozzá, meg kinyomópisztoly. Nálam mondjuk ezalatt a 4 év alatt nem jött elő.
Olajcsere: csak akkor 6 hónap, ha olyan módon használod, ami indokolja, egyébként 1 év. De a Suzuki is pont ugyanígy adja meg.
Amúgy ha 3-5 éveseket nézel, ott nem igazán van még kockázat, akkor sem, ha nem félévente cseréltek olajat. Egyszerűen ennyi idő alatt nem lehet bennük kárt tenni.dethroner: Az eggyel korábbiról van szó, azaz a GK-ról. Abból volt 1,3-as és 1,5-ös is manuális és CVT váltókkal.
[ Szerkesztve ]
-
dethroner
veterán
válasz [CS]Blade2 #49026 üzenetére
Rönőm 24 éves (egyem a szívét ) és abba is azt mondták örökélet a váltóolaj. Azért csak lecseréltettem pár éve és tavaly decemberben is. Látszik a színén a használat. Kapcsolással nem volt gond, ebből kifolyólag jobb sem lett. De ha van rá pénzem és ki lehet cserélni, akkor csinálja meg.
Ha új swiftben gondolkodsz, nem kell félned a turbós motortól, és ha igaz a nyelestengelycsapágy dolog-más még nem írt erről, már csak szívó swiftet kapsz. Hacsak nem a sport verzióra pályázol, abban van turbó.A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
tboldi
nagyúr
válasz [CS]Blade2 #49026 üzenetére
A csapágyprobléma az M13A motorokra volt jellemző, amit már 10 éve kifuttatattak, emiatt ne aggódj.
Megjegyzem, a mi M13A-s WagonR-ünk váltója 16,5 év, illetve 185k km után is kussban van.
-
ncc1701
veterán
válasz [CS]Blade2 #49026 üzenetére
Minden autóban, minden váltóban kell cserélni, a gyártónak nem érdeke, h sokáig használd a vasat. Élettartama 60ekm/4év. Beszélgess egy váltó szerelő szakival, nekem elég drága volt megtudnom, h szükséges a csere, tanulj inkább a mások kárán.
-
válasz [CS]Blade2 #49026 üzenetére
Persze, hogy élettartam, csak ugye mit nevezünk élettartamnak?
Ha 50k km után megy szét a váltó akkor is élettartam volt, ha 200k után, akkor is.
Érdemes azt is cserélni, pár évente ki lehet bírni.„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
tboldi
nagyúr
válasz [CS]Blade2 #49035 üzenetére
Jazz: 120k km vagy 6 év, illetve az átlagnál több rövidtáv és hidegindítás esetén a fele, azaz 60k km vagy 3 év.
Az új Swiftet nem tudom, a régebbieknél 45k km volt.
-
ncc1701
veterán
válasz [CS]Blade2 #49477 üzenetére
Az tény, h 2019 elején 3.1-ért baromi jó vétel volt a kis 1.2-es GL swiftem.
[ Szerkesztve ]
-
zhali1
csendes tag
válasz [CS]Blade2 #49477 üzenetére
Nézz meg egy Balenot, 2016 utánit.
-
pigmeus
tag
válasz [CS]Blade2 #49477 üzenetére
Ha kapsz, mikor én nézelődtem, sehol nem volt. Ami jött be már mind le volt foglalva. Amit ki raktak most a szalonban már el is vitték... ami ki volt állítva volt 5 millió, így lett SX4 inkább. Most foglald le és jövő ilyenkorra kiszállítják
-
a_tesz
Korrektor
válasz [CS]Blade2 #49477 üzenetére
Ha belefér a költségvetésbe a 4M, akkor mindenképp az új mellett szavaznék. Faterék 13 éves Swiftjére (újonnan vásárolt) eddig a kötelezőkön kívül egy sebességjeladó szenzor (12 000 Ft), egy pár hátsó lengéscsillapító (20 000 Ft), és egy elem a távirányítóba a szalonból (ha jól emlékszem, 3000 Ft) kellett költeni. Egy 10 éves autó ennél sajnos jóval többet fog elkérni, addigra jó eséllyel sok minden elfárad annyira, hogy a következő 10 évben költeni kell rá, és még értékcsökkentve is úgy fogja kiadni a matek, hogy lehet jobban jársz egy új autóval. Persze az elkövetkezendő fél év ki tudja, megint mit hoz, a jövőbe nehéz látni, de az elmúlt kb. 2 év azt mutatta, hogy nem lesznek olcsóbbak az új autók, és ez magával fogja vinni a használt autók árát .
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
Brogyi
senior tag
válasz [CS]Blade2 #49570 üzenetére
Látod, te vagy a legjobb példa arra, hogy lépniük kell.
-
Chereiose
addikt
válasz [CS]Blade2 #49898 üzenetére
Dugóban mondjuk tehetetlen minden motor, kivéve a hybrid, de ahogy nézem azért nem fogyaszt rosszul ez a facelift swift, ha nem full álló forgalom van akkor szerintem 8 alatt hozható vele.
Amúgy a motor az változott valamit abban az első 2005-öshöz képest? -
ncc1701
veterán
válasz [CS]Blade2 #49919 üzenetére
2019-es.
-
Chereiose
addikt
válasz [CS]Blade2 #49910 üzenetére
Vadonat új a fékrendszer elől hátul, mégis egy szar ebben a poloban Bár az újkori tesztjében is ezt írtàk negatívumként, ez sajnos ilyen.
Új hozzászólás Aktív témák
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Microsoft Office és Office 365 topic
- Garancia kérdés, fogyasztóvédelem
- Microsoft Outlook topic
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Lenovo Legion és IdeaPad Y széria
- Ford topik
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- További aktív témák...
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Xiaomi Mi Smart Speaker okoshangszoró dts hanggal - használt, újszerű - 1 db.
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000