Új hozzászólás Aktív témák
-
Chereiose
addikt
Sziasztok!
2005-ös 1.3-as GLX Swiftben meg van halva az a kis kijelző, ami mutatja a celsiust, fogyasztást stb. Igazából csak pár led világít benne az is össze-vissza tehát rossz. Ennek kb mennyi lenne a cseréje illetve hogyan lehet kivitelezni? -
Chereiose
addikt
Sziasztok!
Swift 2005-ben a kuplung kiegyenlítő tartály az vajon hol található? Kuplung probléma jött elő, hogy nem nagyon akarja bevenni az 1-est, igaz mivel 2 éve cserélték a váltót így eleve nehezen vette eddig is. Valaki tippre a kiegyenlítő tartályt mondta, hogy nézzünk rá, meg talán okozhatja a váltó olaj is, meg nyilván a maga a kuplung de mivel azt cserélték 2 eve így talán nem az a gond. Jól sejtem, hogy ez a kiegyenlítő tartály csak némi megbontás után látható /hozzáférhetó?
-
Chereiose
addikt
válasz 2ozzmexy #47219 üzenetére
Az a helyzet, hogy barátnőméké a kocsi aztán ma reggel produkált nekik ilyet, hogy alig vette az egyest meg mintha 2 fokozat között berreggett volna és erős kuplung szagot árasztott. Én is mondtam neki a kinyomó csapágyat, szerintem is az a valószínűbb, jó lenne minél előbb szerelőhöz vinni. Hogy mit cserélték és mit nem azt pontosan nem tudom, de a váltót 2 éve tuti és szerintem ahhoz akkor kuplung szettet is.
-
Chereiose
addikt
Swift 2005, menet közben felvillan néha az ajtó nyitva jel meg a biztonsági öv jel, ez kontakt hiba lesz?
-
Chereiose
addikt
Sziasztok!
Szeretnénk venni egy új swiftet / ignist (vagy vitara, vagy sx4, de az ár miatt inkább a kisebbek). Főleg városi használatra ti melyiket vennétek? Ignisben jó ilyen magason ülni, de vicc, hogy 4 üléses a jobban felszerelt, és kicsi a csomagtartó, és épp ezek szólnak a swift mellett. Viszont az üléspozíció miatt a családnak jobban bejön kicsit az Ignis. Fogyasztásuk is megegyezik vajon?
-
Chereiose
addikt
válasz mefistofeles #48698 üzenetére
Hát mondjuk ez az állandó tologatás meg elég macera az ignis esetén, hátulról meg a formája azért jobb a swiftnek, előröl viszont meg jobb az ignis Szerintem ha maradunk ezen a vonalon, akkor úgyis egy teszt vezetés után fog eldőlni ez a kérdés. Legegyszerűbb a Vitara lenne ami úgymond mindent megold, csak mivel rendszerint helyben rohangálunk inkább, így kicsit feleslegesnek érzem, főleg úgy, hogy az ignis enne 5 alatt, a vitara meg inkább 7 fele.
dethrone: Amit írsz mondjuk főleg a mi esetünkben nagyon nem mindegy, mert 5-6 éves lízingre vennénk a Vitarát/S-crossot. A Swift miért nem tartja úgy az árát?
[ Szerkesztve ]
-
Chereiose
addikt
válasz mefistofeles #48709 üzenetére
Na igen, és ennyiért inkább venném az alap vitarát. Az a helyzet, hogy ezekkel a drágulásokkal nagyon max egy GL+ éri meg a kisebbekből, utána már inkább akár egy alap vitara.
Amúgy ha jól látom, GL+ felszereltség esetén a Vitara és az S-Cross között annyi a lényeges eltérés, hogy Vitarában holttéfigyelő és táblafelismerő van, az SX4-ben pedig kulcsnélküli indítás?
-
Chereiose
addikt
válasz SyMbioTe #48711 üzenetére
Mindenképp GL+ lenne véve, így ahogy összenéztem a felszereltséget szerintem csak azok különbözben amit írtam, gondolom kicsit modernebb az új FL-el a vitara ezen rendszerei, ezért is tetszik nekem jobban. (pl. a 3D-s színes kijelző a műszerfalon, holttérfigyelés, táblafelismerés)
-
Chereiose
addikt
Az Ignisben és a swiftben is van már részecskeszűrő?
-
Chereiose
addikt
És az új hybrid swiftben/ignisben annak ellenére, hogy szívó, van bennük részecskeszűrő? Mert a szalon felsorolásában ott van a leírásban
-
Chereiose
addikt
válasz Pist@bácsi #48731 üzenetére
Hát az kár, de legalàbb kettőstömegű nincs benne legalább gondolom.
-
Chereiose
addikt
A vitara/scross turbó motorja nem kokszosodik egyébként? Csak mert minden modern turbó benzinre jellemző kb, bár elég újak még gondolom ahhoz, hogy erről többet tudjunk.
-
Chereiose
addikt
Megnézve a konkuerencia kínálatát, ennyi pénzből (~5,8m) úgy döntöttünk, hogy maradunk a Vitara/Scross vonalon. Kinek mi a véleménye, melyiket venné? Tudom, az Scross nagyobb, de annyira ez nem döntő szempont, mindkettő GL+ lenne, vitara ugye idén frissült és a biztonsági rendszerei jobbak, S-cross pedig jövőre kap faceliftet, így annyira nem venném már a "régit"
-
Chereiose
addikt
válasz Tomeeka28 #48795 üzenetére
Én is így vagyok, elölről még jó az sx4, hátul már papás. A műszerfal kijelző tényleg sokkal jobb szintén a színes 3D, meg a holttér figyelőrendszer ami nagyon bejött nekünk. Viszont gondolom normális kulcsot nem adnak hozzá csak azt a 20 éves műanyagbetétet, sx4-nél meg ugye rendes távirányítót adnak, meg ott a tükör behajtható elektronikusan Érdekesek ezek az ide-oda való spórolgatások, nem könnyítik meg az ember dolgát
[ Szerkesztve ]
-
Chereiose
addikt
válasz blakey #48802 üzenetére
Hát akkor lényegében tényleg csak a dizájn dönt, nálunk a méret mellékes mert javarészt 1-2 ember használja egyszerre, ritka már az, hogy akár 4-en. Azért azon mosolygok, hogy a mostani 2006-os golf plusunk mennyivel tágasabb ezeknél az újaknál Ez az ajtós beázós dolog meg elég ciki, ha ez ilyen típusbetegség gyanús akkor inkább vitara lesz.
-
Chereiose
addikt
Értem, ezeket észben tartom azért
Vitarához ha már nincs kulcs nélküli indítás, normális kulcsot adnak vagy kb azt amit a swifthez 95-ben?
-
Chereiose
addikt
válasz 2ozzmexy #48814 üzenetére
Valóban vicc. Az a baj, hogy önmagában emiatt az SX4 felé billen a mérleg, de ma úgyis teszteljük a vitaràt, talán több minden kiderül. Másik moslék a légbeömlők, ilyen idióta formában szerintem nem is hatékony, SX4-ben sokkal szebbek meg hagyományosabbak, jobban vezetik a levegőt talán.
-
-
Chereiose
addikt
Scrossban/vitarában van részecskeszűrő? Teszt úton a kereskedő azt állította, hogy már nincs bennük
-
Chereiose
addikt
Szalonban kérhető az új kocsihoz gyári üléshuzat? Jó lenne védeni, valami normális gyárival ami pontos rá és jól néz ki, mert néztem pl. küszöbvédő az van meg ilyesmik.
-
Chereiose
addikt
Amit írtatok Sx4 ajtó beázás, ez annyira gàz, hogy minden darabot érinthet? Csak mert egy ideig nekünk kint fog àllni, és elég gáz, ha így télen a vadi új kocsi majd beázogat
-
Chereiose
addikt
Na úgy néz ki, hogy S-Cross lesz feketében
Valaki, akinek ilyenje van és problémája volt az ajtóbeázással, az tudna írni? Érdekelne, van-e rá megoldás.
-
Chereiose
addikt
válasz 2ozzmexy #48986 üzenetére
Pedig a Golf 8 külseje engem nagyon megfogott, viszont normális motorral meg már 1m-val drágább mint az S-cross, család meg úgyis SUV-ot akar, szóval igazából el van dőlve a kérdés, no meg ha esetleg az 1.0 TSI-vel vennénk akkor 7 év múlva nehezen tudom elképzelni, hogy azt bárki megvenné eladás esetén, Suzukira azért lesz kereslet szerintem. Aztán ha meg lejár az amúgy se sok garija a golfnak gondolom jönnek elő majd a százezres tételek javításra.
-
Chereiose
addikt
válasz csubuka #49082 üzenetére
Azért a hazai gyártás, nagy darabszámban eladott típus és az ebből következő kedvező árú és megfelelő ellátottságú szervizháttér miatt nem hinném, hogy annyira locsolni kéne a pénzt rá, főleg, hogy 150e km van benne. Azért ha használtautóról van szó, szerintem mindenképpen kérd egy szakértő segítségét, rengeteg ilyen van a neten is, 15-20k környékén átvizsgálja neked egy profi a helyszínen, azzal azért eléggé ki lehet szűrni, ha valami roncsot akarnának eladni neked
-
Chereiose
addikt
válasz csubuka #49085 üzenetére
Szerintem ha valóban pályás használat során került bele ez a km mennyiség, nagy baja nem lehet még. Viszont ha ennyire tartasz tőle, ott a vitara sima 1.6 szívóval, bár tény, hogy nevetségesen magas áron hirdetik őket, kb mint amennyiért vették újan anno őket, már csak elvből sem fizetnék annyit egy olyanért...
-
Chereiose
addikt
válasz dethroner #49107 üzenetére
Pont ezen gondolkodtam én is, hogy majd ha 1 éves lesz az S-cross, akkor kérhetek-e bele olyan olajat, amit én akarok, bár még nem néztem utána abba mi az ajánlott és ők mit tesznek (akarnak) bele. Szűrő cserékhez meg én is ragaszkodnék évente, elég tróger ha lespórolják