Új hozzászólás Aktív témák
-
dethroner
veterán
-
válasz tboldi #48952 üzenetére
Az hatalmas.
#48950 dethroner
Azzal a résszel egyetértek, ha valaki gyakrabban megy hosszú utakra, akkor a töltés nagyon meg tudja nyomni az időt.
Nekem a másik ilyen aggályom, ha mondjuk hirtelen menni kell valahova (bármikor megeshet), de majdnem üres az autó, akkor szintén meg vagy lőve.De aki városban használja, és otthon tud tölteni, annak hibátlan a villanyautó.
Aki meg nem tud tölteni, de szintén csak városozik, 1-1 bevásárlás alkalmával olyan helyre megy, ahol van töltő, tölt fél-1 órát, azzal ismét elvan egy darabig.Legnagyobb probléma szerintem továbbra is az ár. Ilyen 2-300km hatótávokkal városba el lehet lenni, és ha fullon van 1-1 hosszabb út is belefér simán.
4-5-600 meg már mindenre elég lesz kb.[ Szerkesztve ]
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
dethroner
veterán
válasz SyMbioTe #48954 üzenetére
Igen, a hatótáv para viszonylag ritkán jön elő aki városozik. De ha sokkal elterjedtebb lesz az ilyen autó, akkor szinte minden áruházi és közteres parkolót meg kell csináljanak töltősre, különben nem fogja bírni a rendszer kiszolgálni.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
válasz dethroner #48955 üzenetére
Naigen, most még elég a jelenlegi rendszer, de ja, ha tényleg elterjed, akkor felkészültnek kell lenni a töltőhálózatnak is.
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
[CS]Blade2
addikt
válasz dethroner #48950 üzenetére
Nekem megérné, mert én csak havi 600km körül megyek, csak nem annyiért, amennyiért adják, meg garanciával az akku-ra. [200-300km-es hatótávúval hűtenék-fűtenék, taposnám, végsebességgel mennék]
150.000km és 20 év gari kellene. Vagy adja két fillérért bérbe, és akkor amikor lepusztul, akkor adjon másikat.
Úgy nem buli, hogy megvennék egy Dacia-t 4 millióért vagy 4,5-ért támogatással, majd gari után mondjuk 10 évesen 60.000km után mondjuk kér egy 2.000.000Ft-os akkupackot + a csere díja. De, ha 15 évesen hal be a kora miatt, az sem tuti, mert akkor ér mennyit, max. 500.000-et?, de az akkupack az 1 évesbe és a 15 évesbe is 2.000.000, ergó extrém totálkárossá tud menni egyik napról a másikra, ha pár cella behal.Ez úgy lenne buli, hogy 4,5-ért megveszed, és tulajként élvezed, hogy 400-700Ft-ból tankolsz 100km-re villanyt, meg, hogy kevesebbet javíttatod, de fék, futómű és karos így is van, meg csapágy, szimering, vízhűtés, vezérlő elektronika, érzékelők, stb. [Benzin-motor és váltó nincs, de van villanymotor és inverter.]
Úgy nem, hogy 400-700Ft/km, meg X millió/xxxxx km bizonytalan időben jó eséllyel 1x a vételárban, meg 1x garin túl cserével, de, ha peched van, akkor törés vagy valami hiba miatt akár egész jó pack is elpatkolhat.
Egész extrém tartósnak kell lennie az akkunak, szinte csak úgy buli. Pl: ha 300.000-nél hal be, akkor mondjuk 2.000.000/300.000km. Az még 666Ft/100km. Úgy 1066-1366Ft/100km.
Benzines hasonló kisautó: 5 liter x 380Ft. Legyen 1900Ft.Könnyedén ott tudsz lenni a benzines fogyasztásánál, vagy akár sokkal rosszabb helyzetben. Akár, ha veszel még egy packot, vagy az első elpatkolásánál egyszerűen leadod a bontóba az egyébként még milliós árat érő gépet.
Azoknak ajánlanám, akiknek nem szempont a pénz, és azoknak nem, akiket a legjobban próbálnak rábeszélni, hogy ez aztán a paradicsom, 400-700Ft/100km...
Az akku hardver, de a fogyasztásába kellene számolni. Egy elhasználódó-fogyó összetevő.Nagy hatótávval és sok km futásra is hasonló lesz egyébként a matek. Nagy akkupack a vételárban, később a cserénél megint ott a nagy akkupack sok pénzért.
BP Tesla Taxi - Műhelypornó - gariba cserélték még az akkupackot és a villanymotort inverterrel. Az akkupack 9.500.000ft használt, bontott, a motor 1.500.000ft, használt, bontott. 1 évvel később hal be, akkor tulaj tejel. Nem tudom, hogy mennyi volt benne, de valami 400.000 körül. 11.000.000-val, és akkor magának otthon kicserélte, leprogramozta: 2750Ft/100km még hozzájön a töltéseken felül.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz [CS]Blade2 #48957 üzenetére
taposnám, végsebességgel mennék
És végre én lehetnék az autópálya királya, a legtöbb villanydelejes autónak 140 a vége, a nyamvadt Jazzemnek meg 170.
-
-
[CS]Blade2
addikt
válasz tboldi #48958 üzenetére
Ennek a villany Dacia-nak Kínában vagy hol futó Renault változata valami egész vicces. Aszem valami 105 körül.
Az a lényeg, hogy ilyen km-nél nem kellene csinálni ezt a hülye spórolást, hogy téli kabátban, tötyörögve, csiga tempóban, még a zenét is csak halkan vagy sehogy, mert fogy az elektron.Szerk.: A Dacia-é 125km/h, és eco gomb-al még 100km/h-ra tovább korlátozható. Szóval még a 140-et sem tudja.
[ Szerkesztve ]
-
dethroner
veterán
válasz [CS]Blade2 #48957 üzenetére
Azt el kéne felejteni hogy ez a mostani szinte ingyen autózás fennmarad. Az állam hatalmas bevételt kaszál az üzemanyagárba épített jövedéki adón, ami a benzin árának kb a felét teszi ki. Szerinted lemondanak a kb napi 11 millió liter üzemanyag kiesése miatti adóbevételről? Nem hinném. Nem azért lesz villanykocsi, hogy az átlagjuzer járjon jól.
Ha a szarnak értéke lenne, akkor a szegényember seggén nem lenne lyuk[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
tboldi
nagyúr
válasz SyMbioTe #48959 üzenetére
Ha az 1.2-s váltóját szerelném fel, akkor lehet, hogy én is közelíteném. Érdekes, hogy a Honda pont a gyengébb verzióra tett hosszabb váltót, így mindkettőnek ugyanúgy 170 a vége, csak a kisebb nem bírja leküzdeni már a légellenállást, a nagyobb 1.4-es - amilyen az enyém is - meg leforog.
(#48960) [CS]Blade2: Itt, Mosonmagyaróváron futkározik pár Leaf és i3, kivétel nélkül ilyenek. Tiszta pára az összes ablak, de fűtést inkább nem kapcsolnak, esőben vagy szürkületben sem világítanak, csak amikor már nagyon muszáj, mert ők sem látnak...
Kérdem én, egy olyan városban, ami max. 6-7 km "átmérőjű", nem mindegy, hogy mondjuk 130 helyett 107 km a megtehető táv?[ Szerkesztve ]
-
[CS]Blade2
addikt
válasz dethroner #48961 üzenetére
Biztos, hogy nem fognak. Be lesz építve valahova valamilyen formában. Az is biztos, hogy kell majd akkupack-ot venni, és a sűrűn kell majd javítani is. Nem akarnak tartós gépet csinálni a gyártók. Kell az alkatrész eladás, a márkaszervíz, stb.
Akiket viszont mostanság bepaliznak főleg azok, akiknek nem volt szempont a pénz, meg egyébként is eladták a gépet még mielőtt totálkáros hiba jött volna elő, és a 2. tulajnál halt be vagy fog behalni a cucc, erre az olcsó autózásra számítanak. Az lett nekik bemesélve, hogy ezeket nem kell javítani, nem kell adót fizetni, az akku örök élet +1nap. -
Chereiose
addikt
Na úgy néz ki, hogy S-Cross lesz feketében
Valaki, akinek ilyenje van és problémája volt az ajtóbeázással, az tudna írni? Érdekelne, van-e rá megoldás.
-
addikt
Ha már megy itt a diskurzus az elektromos autókról....
Nyűg elektromos autóval járni ha nem tudod otthon tölteni?Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
válasz mefistofeles #48967 üzenetére
+1, akartam linkelni de elfelejtettem.
Nagyjából egyet is értek vele.„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
Szajo
őstag
Swift Kuplungot nekem most fognak cserélni másodjára. Viszont most mást tesznek bele elvileg...
-
SirKero
őstag
válasz Chereiose #48964 üzenetére
Nekem volt/van.
Vissza vittem garanciában javítani. Csináltak rajta valamit akkor egy darabig jó volt de utána újra beázik. Főleg a vezető és az ( első ) utas oldali ajtókat érinti. Nagyobb eső után az ajtón alul elhúzod a kárpitot folyik belőle a víz.
Megoldás nincs rá sajnos. Próbálták szilikonnal kikenni a díszléc és a gumi közötti rést de ez sem oldotta meg tökéletesen. A gyártó semmit sem ismer el szerinte ez így jó. A vicc benne hogy az első szériától a mai napig legyártottat is érinti ugyan ez a hiba és semmit sem tesznek elleneMost olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
blakey
titán
válasz ncc1701 #48972 üzenetére
Vannak lyukak, csak épp sz@r a víz elvezetése, beázik az egész. Volt aki azt írta, hogy egy autómosás után is tocsog a vízben. Ráadásul SirKeronak előtte Vitarája volt, így tudja, hogy milyen is lehetne a "kb. ugyanolyan" ajtó.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
M_AND_Ms
addikt
válasz ncc1701 #48972 üzenetére
Az ajtón alul ott vannak lyukak. A fólia is létezik, csak a rögzítése nem korrekt, el tud mozdulni pont a tükör melletti köztes ablakkeret résznél, ahol elve (minden autón) be tud folyni a víz az ajtó testbe. Így pont, ahol, nagyon nem kéne ott van a rés pajzson, vagyis a fólián, miatt a víz a kárpit felé tud folyni.
Aki tejszínhabot szeretne, az inkább verje ki a fejéből!
-
SirKero
őstag
válasz ncc1701 #48972 üzenetére
Az a legnagyobb gond,hogy a víz befelé folyik az utastér felé nem pedig alul ahogy te is mondod + a fólia alkalmatlansága miatt az összes elektromos cucc a hangszóróval az élen ázik
#48974blakey A Vitaránál az volt az különbség hogy egyben van az üveg. Az S-Crossnak osztott az üvege és ott ázik be.
[ Szerkesztve ]
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
M_AND_Ms
addikt
válasz blakey #48974 üzenetére
A Vitaránál azért nincs gond, az ugyanolyan belső fólia kialakítás ellenére, mert ott az egész oldalablak egyben van és nincs a tükör melletti plusz keret...aminek a tövében mindig van lehetősége a víznek bemenni
Aki tejszínhabot szeretne, az inkább verje ki a fejéből!
-
blakey
titán
válasz M_AND_Ms #48977 üzenetére
Azért nincs gond, mert jó konstrukció. Ahogy a kalaptartó "rögzítése" is "jobb". Amikor Kornéllal taliztunk összahasonlítottuk, míg nála kellett valamilyen filc anyag a kalaptartó alá addig nálam semmi nem kellett és a hátsó részén a gumiknak volt egy kis mélyedésük amibe szépen belecsúsztak.
Írtam, hogy "kb. ugyanolyan ajtó".*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
blakey
titán
válasz SirKero #48976 üzenetére
A Vitaránál az volt az különbség hogy egyben van az üveg. Az S-Crossnak osztott az üvege és ott ázik be.- És ez indok és magyarázat arra, hogy miért nem javítható? Nem, ez megoldható normálisan is, nekem is volt osztott ablakos autóm, nem ázott be, ráadásul lassan 5 éve nem oldják meg, szánalmas és felháborító.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
SirKero
őstag
Egy szóval sem mondta,hogy ez elfogadható. De ez van.
5 éve nem csinálnak semmit a mai napig ugyan azokkal a hibákkal jönnek ki az új autók is.
A teljesség igénye nélkül.
Ajtó beázás , zörög a kalaptartó/rendszám ( Vitaránál is ) zörög a műszerfal és az első utas felöli ablak , nem csukódik rendesen a csomagtér ajtó ( Vitara ) . Kb ennyi ami most hírtelen eszembe jutott.
Eddig az volt a válasz hogy ez egy "olcsó" autó ezekkel a hibákkal együtt kell élni.
Ez eddig sem volt elfogadható magyarázat de mostmár amikor közel 6M egy GL+ nekem ne magyarázzák meg hogy ez egy olcsó autó.Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
blakey
titán
válasz SirKero #48980 üzenetére
Nálam így 3,5 év után szerencsére továbbra sem zörög a műszerfal és a kalaptartó. A rendszám "rögzítése" valóban érdekes, de menet közbeni zörgés nincs, megoldottam, oda kellett filces csillapítás.
Eddig az volt a válasz hogy ez egy "olcsó" autó ezekkel a hibákkal együtt kell élni. - ez nem válasz, inkább kifogás, de nem azért zörög, mert olcsó és valóban ennyi idő és panasz nem elég ahhoz, hogy csináljanak valamit? Az olcsó autó nem itt kezdődik illetve a drága autóknál is előfordul, hogy kopog vagy zörög a műanyag, ahol ez semmiképp sem megengedhető na az már valóban drága. Ezek a dolgok már minden terméknél előjöhet, sajnos.*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz blakey #48981 üzenetére
A Vitaráról tudok nyilatkozni max, a hátsó rendszámtábla ahogyan írtad orvosolható, de az is játszik - ha eléggé elvetemült vagy - hogy teszel az aljába is csavart. A kalaptartónál ki van spórolva pár gumibakocska, ha azok benne lennének nem zörögne hanem befeszülne. A műszerfal és az ajtókárpit dettó, több helyen lenne rögzítve (még 3-4 db patentel középen) akkor nem rázkódna -> nincsen zörgés.
Ezek mind az elspórolások, hogy a gyártásánál azt a pár csavart meg nehény patentet ne kelljen rákölteni, de akkor mondja azt a Suzuki h "emberek ez van, nekünk is van családunk - és igen népes és éhes..." - úgyhogy 50ezerrel drágább, cserébe nem zörög...
De tudod amikor beülltem hétvégén a havercsaj vatta új Q2-jébe és fapadban egy rohadt tolatókamera sincsen hozzá, nem parking assitant meg radar... és drágább mint a GLX Vitara... de egy nyomorult sávtartót vagy holttérfigyelőt se várjál, távolságtartó tempomat meg luxus... Cserébe elárulom hogy az is zörög a pösti utakon, de 4karikát tol maga előtt, úgyhogy annyiba is kerül. Aztán eszembe jutott amikor az Audiban voltam Győrben és a saját szememmel láttam hogy az itt-ott lógó műanyagokat önmetsző csavarral és akkus furóval hajtják vissza a vidám melósok a helyére és ez egy Q7 volt konkrétan...
Na ezek után akkor milyen olcsó autóról beszélünk? Kinek olcsó? Nekem vagy a gyárnak, mert qrvásul nem mind1...
U.I: Ezúton jegyezném meg hogy a műszerfal nekem sem zörög (kop-kop-kop), a kalaptartó csak akkor ha balhere vagyok és nem jól teszem vissza, illetve olyan főútvonalon amit máshol útnak sem mernek gúnyolni, vagy ott "már rég megették a törzsi vezetőt..." (Aranyosi Péter) pl M0, M3 kivezető jobb sáv, Könyves Kálmán körút, Váci út, stb. A rendszámtábla hála a zseniális ötletednek, már nem veri a fényezést, mert a filckorong csapódik hozzá amit a műanyag keret hátuljához ragasztottam... két oldalt és alul két helyen elég hogy csend legyen...
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
válasz 2ozzmexy #48982 üzenetére
Audi / VW alapmodell az ugye drága, de legalább full fapados is, szó szerint minden extrát neked kell bepipálni.
Amikor Scrosst vettük, egy Polo-t / Golfot is felkonfigoltam, Scross / Vitara GL+ szintre, valami 7-8 milla jött ki végösszegnek.Mondjuk az új 8-as alap, ami 6M, az nem rossz biznisz szerintem.
[ Szerkesztve ]
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
válasz Chereiose #48984 üzenetére
Az lehet, nem tudom mennyire javítottak az újabb TSI motorokon.
De 6.6-ért lehet kérni 1.5 TSI-vel is. Az már rendes, 4 hengeres.„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Chereiose #48984 üzenetére
Az, bicikli láncos vezérléssel meg 30k km-es olajcserével, beálló balanszerrel, kettőtömegűvel, biztosan jó verda lesz...
Tudom h Passat-od van, de én német autót se vennék soha többet, a régi Golf4 is nettó betegágy volt, a dízel meg egyenesen pénztemető, ha nem szerelemből veszed, akkor totális csalódás mindegyik... A gond az hogy a vatta új prémiumban is annyiért cserélnek kopó-fogyókat, mint a 300ezret futott 6-8 éves példányon, ezt nem értik meg sokan. én már csak japánt veszek, bár az utóbbi időben a Toyota és a Mazda sokat veszített a szememben, a Suzuki és a Honda még tartja magát, Nissan-al meg Mitsuval sosem volt tapasztalatom...
Aztán ha bepöccenek lehet veszek britt autót, ahhoz olcsó az alkatrész legalább.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Chereiose
addikt
válasz 2ozzmexy #48986 üzenetére
Pedig a Golf 8 külseje engem nagyon megfogott, viszont normális motorral meg már 1m-val drágább mint az S-cross, család meg úgyis SUV-ot akar, szóval igazából el van dőlve a kérdés, no meg ha esetleg az 1.0 TSI-vel vennénk akkor 7 év múlva nehezen tudom elképzelni, hogy azt bárki megvenné eladás esetén, Suzukira azért lesz kereslet szerintem. Aztán ha meg lejár az amúgy se sok garija a golfnak gondolom jönnek elő majd a százezres tételek javításra.
-
válasz dethroner #48988 üzenetére
Hajjaj, múltkor volt TC műhelyprn-ba.
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
dethroner
veterán
válasz SyMbioTe #48989 üzenetére
Nekem meg volt a seggem alatt, kezeim között bő fél évig Amikor megy, akkor nagyon vaddisznó, mint az álom. Csak az a fránya főtengely, az meg ne pusztuljon, mert akkor el is égethette volna a vételárat a júzer.
[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz dethroner #48988 üzenetére
Pont ezért hagytam ki, mert senkit sem akartam megbantani, tapasztalatom nincs velük, de amiket hallok innen - onnan már nem is szeretnék annyira.
Biztosan jó, de valahogy engem sosem fogtak meg, akárcsak az evő-k, hondabol is az accord jön be egyedül."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Chereiose #48987 üzenetére
Crossover... szegény Vitaramat is SUVozza mindenki, pedig mostmar tényleg atmegyek a haveromhoz és mellé állítom egy fotó erejéig az XC90-et... Hátha úgy látszódna a difi.
Volt német autóm, VW, csillag, a családban több VAG és ezidáig mindenkinek megindul a nyáltermelése ha szóba kerül a német autó és a megbízhatóság egy mondatban... német igényekre tervezték mindet, 5 év aztán hulljon szét, ide a Balkánra az is jó lesz...
Gondolom PDTDI a passat cc-d, gyönyörű és nagyon jó vezetni, igazi élmény de ha nem megy akkor egy örök nyűg... Mintha a franciák csinálták volna, régen azok voltak ilyenek. Valamikor a golf 5 körül eljátszottak a bizalmam és nem nyerték vissza még... A franciák a 406 hdi-nel, az olaszok a fiat barava mk1-nel, az Opel a H Astraval, a merci a w210-el, bmwben meg sosem bíztam."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Chereiose #48993 üzenetére
Valóban simonjoe-nak van passat-ja, my fault...
A lényeg hogy részemről a japánokon kívül mindegyik autógyár leírta magát, most azért lett Suzuki, mert:
1. A Toyota kollaborál a Mazdával (remélem előbbi gyártja a kasztnit, különben szopó) a motorjai pedig a 4ZZ óta nettó erőtlenek és foglalkozósak
2. A többi gyártó olyan szinten túlárazza a minőségben és tartósságban vacakabb termékét, hogy egyszerűen nem éri meg a feláratEgy C-HR ronda és még drága is, CX-3 dettó, plusz a Mazda új dízel-benzin motorjától félek egy kicsit, Hondából sincsen már Accord (ami nagy szerelem volt annó, amíg el nem öntötték a fritz-labanc import tekertórás rozsdakupacok a használt piacot), Mitsubishi rablás, és még beteges is újabban, Subaru meg nem igazán győzött meg, valahogyan a többi autónál (pedig tavaly aztán körbejártuk Kónyát-Baranyát, a zasszony már azt mondta hogy inkább elvállik, mert már unja ezt a témát) nem volt meg ez "huh, ez kell" érzés, mint egy Mazda6 vagy egy Accord vagy akár egy Avensis kapcsán. Aztán osztottunk-szoroztunk és ara jutottunk, hogyha ez a kis Vitara annyi pénzt fog kérni 20 év/~180k km alatt mint az E11 facelift Corolla, akkor piszokul megéri, cserébe új autó, nem lesznek meglepetések (remélhetőleg), biztonságosabb, tele minden földi jóval, ami működik és nem kell attól rettegni h mikor térdel le egy ülésfűtés, egy digitklíma vezérlő, lukad ki a hűtő, szakad ki a hátsó híd a rozsda miatt, mert azért tegyük a szívünkre a kezünket, szerintem innen mindenki ha évente 1-2 alkalommal alá megy az autójának, az már nagy szó... A használtakat én kétszer láttam alulról, amikor megvettem és amikor eladtam...
Volt régen az a poén hogy az ember kétszer örül a kispolszkinak, először amikor megveszi másodszor amikor valakinek el tudja adni, no most ez kb a japán autókon kívül mindegyikre igaz, ennyit változott a világ..."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
[CS]Blade2
addikt
válasz 2ozzmexy #48994 üzenetére
Amikor itt olvasok a napokban, az is elég elkeserítő. Váltó hiba, kuplung hiba, beázás 0,5-1 éves autókon. Amit lecserélnék 20 éves technika, gyári a váltója, soha semmit nem kellett cserélni rajta, csak idén 19 évesen cseréltünk egy váltóolajat, és 20 évesen sem ázik be egy cseppet sem.
Lehet, hogy a 2001-es technikához képest bármit vennék, visszalépés lenne... -
addikt
válasz [CS]Blade2 #48995 üzenetére
Én is elhűlve olvasom a gondokat..... A swift kuplung hibájáról pl. még nem is hallottam.
Az én 13 éves swiftemen máig olyan a kuplung mint új korában. A beázás meg nonszensz... Egy 20 éves dacián is az lenne, nem egy új suzukin.....Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
blakey
titán
válasz mefistofeles #48996 üzenetére
Ezért kell olyan autót venned ahol az ilyen problémák nem merülnek fel, még akkor is ha kompromisszumos. A beázás esélye nálam abszolút kizáró ok, mindegy, hogy minden másban jobb lenne. Én már csak úgy vásárolok, hogy felállítok egy listát és annak meg kell felelni, amelyik már az egyik pontnál elvérzik az kiesett, mindegy, hogy van valamilyen buhera megoldás vagy sem. Ez a mai világ. Nem szabad márkahűnek sem lenni, pontosabban nem éri meg. Lehet, hogy egy másik márkánál megtalálod a kiválasztottat. Ha most vennék autót akkor nem tudom mi lenne az, talán egy elektromos lenne a megfelelő. Pl. a mostani S-Cross és Vitara nem vonz semmilyen szempontból. A kisebb Suzukik nem érdekelnek. Azért a jövő évi kínálatra kíváncsi leszek.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
addikt
válasz blakey #48997 üzenetére
Persze igazad van de az embernek vannak határai. Ha most a suzukikat kiveszed akkor már olyan magasságokban jár az autó ára (nálam használt nem játszik) ami nekem megfizethetetlen. Jövőre jön az új dacia sandero de gyaníthatóan simán verni fogja a suzuki árakat, más meg ebben a kategóriában nincs.
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
Zolás
addikt
válasz mefistofeles #48998 üzenetére
Jó lenne a Dacia, ha lenne hozzá motor is. De a 900Tce motort még önindítónak is kicsinek tartom.
Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
addikt
Van 1 literes 100 lovas verzió is, az városba még sok is...
Az a baj, hogy már nem gyártják mert jövőre jön az új széria, így a maradékból lehet választani. Ahol még van új azt meg pofátlanul drágán adják....[ Szerkesztve ]
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
Új hozzászólás Aktív témák
- Hálózati / IP kamera
- PlayStation 1 / 2
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Napelem
- World of Tanks - MMO
- Magisk
- LEGO klub
- Mobilinternet
- 3 évig még biztosan nem rendelhetünk Xiaomi EV-t
- bobalazs: RTX 4070 Super Undervolting and Overclocking Alulfeszelés és túlhajtás
- További aktív témák...