Új hozzászólás Aktív témák
-
Zolás
addikt
Nem, nem is találtam ezt a Flash modellt, de a kinti maximum felszereltségű vitara sokkal drágább, mint az itthoni, és mivel kizárt, hogy nálunk ennyivel olcsóbb legyen ugyanaz, valami felszereltségnek lennie kell, ami nálunk nem elérhető.
Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
blakey
titán
Ez egy limitált kiadás, 100 darab készül belőle, hogy ki és hol veszi meg az nincs definiálva, ez nem egy piacra szánt modell. Te is megveheted ha úgy gondolod, hogy neked ez kell.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
Zolás
addikt
válasz blakey #48255 üzenetére
Nem a limitált szériáról beszélek, ha elolvastad volna, amit linkeltek, abban bennevan az osztrák ára a kinti vitarának, ami 3 millióval drágább mint itthon a max felszereltségű. Nem a limitált 11 milliós, a sima max felszereltség.
Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
Zolás
addikt
Nem tartom valószínűnek, hogy itthon 3 millióval olcsóbb lenne ugyanaz az autó, mint a szomszédban. Ekkora különbségért még a gazdag német is itt venne suzukit nálunk, és nem kint a saját országában. Fordított helyzetben, ha itthon 5.2 a kezdőár, Bécsben meg 3.9 lenne ugyanaz, a kutya nem venne itthon autót.
Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
blakey
titán
Mo-n olcsóbb a Vitara, 3 évvel ezelőtt is közel 6,5-7 millió lett volna Németo-ban ugyanaz amit én 4,3-ért vettem. A cikket már napokkal ezelőtt olvastam, gyakorlatilag ua. a felszereltség van mindenhol, esetleg 1-2 extrával több pl. GL+-nál adták az órát és a könyöklőt amit itthon csak pénzért vagy alkuval. Nem kell azt hinni, hogy máshol jobbat adnak.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
blakey
titán
válasz ncc1701 #48261 üzenetére
Igen, de az nem Suzuki. Ahány autómárka annyiféle felszereltség és lehetőség az extrákra, Suzukinál nem lehet csak úgy plusz extrákat venni míg pl. egy Opelnél kb. bármit variálhatok, ilyen színű kárpít, olyan központi egység, stb. Suzukinál van 3 felszereltségi szint és egy-két kiegészítő. Eltérő üzletpolitikát és kínálatot biztosítanak a gyártók. Toyotánál ahány piac annyiféle felszereltségi szint is elképzelhető, teljesen más elgondolással kínálják az autókat. Engem egy picit zavart a Suzukinál, hogy nem kérhetek egyedi kárpítot vagy a GL+-ba ledes beltéri világításokat, vagy másik fejegységet míg más márkánál ezt megtehetem. Tehát az európai Suzuki kínálat nagyjából egységes, esetleg a helyi forgalmazó gondolhatja úgy, hogy 1-2 plusz kiegészítőt hozzácsap a felszereltséghez, hogy könnyebb legyen eladni.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
2ozzmexy
aktív tag
KiItthon is volt limited, Vitara S-nek hívták....
De van különbség, ugyanis osztrákiában másképpen számolják a forgalomba helyezést és a biztosítást, ott mindkettő alapja a környezetvédelmi besorolása.
Toyota pl gyárt direkt osztrák piacra legkisebb motor +AT+ legnagyobb felszereltség. VW is onnan nem vezette ki az 1,2TFFSI-t, vagy az 1,6PDTDI-t,különben bizonyos modelleket a kutya nem venné meg, mert annyiba kerül rá pl Bécsben a biztosítás mint egy albérlet.
A németeknél más a helyzet, náluk sok belpiacos autó van, mert ott a legtöbb autó (70%+) 5 évente gazdát cserél és 10-15 éves kortól nem megy át műszakin sem a rozsda vagy az olajfogyas miatt, ezért ezeket hordják hozzánk meg a halálkaravánok is ezeket hurcolják, a magyarnak, románnak, bolgárnak tökéletes autó az, majd utána toltoget a tízvénegyvenuniverzálból... Csak addigra már elment kétszer a Holdra, de a belseje patika, minden működik rajta, ezért kívül csecse belül kaka az összes, mert a valós futása a mutatott érték 3-4szerese, a német nem esik kétségbe ha 120km-re kell dolgozni járni, az neki egy óra, mert mindenhova autópálya van. Számold ki, 5 év 2000 munkanap napi 240km...ugye az pont évi 10ezer km... Vagy nem...@blakey: ezen a könyök támasz témán nem tudtam napirendre térni soha, pedig a Vitara S-hez járt, de még az allgrip-es GLX AT-hoz is feláras volt anno, pár évvel később pedig a GL+-hoz is kaptam...
@ncc1701: a Toyota nem jó példa, mert ő régió kodosan gyárt, ha egy magyar Yarist vennél alkatrésznek mellé, lennének csodálkozások. Az alvazszam elején van a titok, asszem azok a Yarisok vagy JT vagy SB kezdetűek és az utána jövő régió kód adja meg hova készült, persze atfedések vannak.
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Qtya123
őstag
válasz laca891 #48163 üzenetére
Ez az ABS kocka műszeres átmozgatása mennyire létszükség?
Sokszor cseréltem már fékolajat a családban mindenféle autón, de lévén nincs ilyen műszerem az ABS kocka nem volt átjáratva. Nyilván nem a legjobb, hogy abban marad valamennyi a régiből és keveredik, de nagy gond lenne ez? -
ncc1701
veterán
válasz Qtya123 #48264 üzenetére
Ahogy a mester is mondta, h van a rendszerben max 6 deci fékfolyadék. Mi a klasszikus módszerrel ezt átpumpáltuk a rendszeren. Szerintem átmegy az abs kockán a friss folyadék is, de ha mégsem, mennyi szorulhat bele? Felhigul. Amellett pedig a féknyeregnél kap hőterhelést az olaj, ott kezd elhasználódni, és azt tapossa ki belőle az ember a leghamarabb.
-
Nirvatti
tag
Valakinek van jó/rossz tapasztalata a Fóti, illetve a Váci Suzuki szervizzel kapcsolatban?
Lassan időszerű a garanciális 15000 km-es szerviz és ezek lennének közel.
Számít az bármit is ha oda viszem, ahol vettük az autót? Azon kívül hogy nekik fizetek.Idei SX4-S-cross a páciens.
Panaszmentes, de cseréltessek valamit pluszban? Téma volt mostanában a fék- és váltóolaj csere.
Előre is köszönöm a tanácsokat! -
mvkly
senior tag
Ha már megvolt az első havi átnézés, egyúttal felrakattam a télit. Tudom korán, de mikor fixáltam az időpontot, jövő héttől már eléggé hideg időjárást jósoltak. De nem is ez a lényeg, csak itthon vettem észre a következőt:
Az elsőknél van kerékagy csavar, a hátsóknál csak ez a rozsdás kúp. Valaki elmagyarázná, pontosan mit is láthatok? Régi Swiftnél volt csavar elöl-hátul, plusz a takarókupak, úgyhogy nem igazán értem.
[ Szerkesztve ]
-
2ozzmexy
aktív tag
Elől hűtött tárcsa fék, hátul sima tárcsa fék/dob...
Hol a hiba? A hátsónál két csavar menet van az anyagban amivel le tudod tolni az agyról, az első esetében ki kell ütni az anya leszedése után a féltengelyt. Hátra minek anya? Ez rendben van így, vagy mi a kérdés? Gondolom nem allgrip...[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
AMD Power
titán
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
-
AMD Power
titán
válasz csaba1203 #48274 üzenetére
Az szép! Sok jót hallottam én is róla!
Csökkent a Swift teljesítménye, drágább is lett, mégis jó így isEladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
dethroner
veterán
válasz AMD Power #48276 üzenetére
Egy mondat megragadta a figyelmem.
tavaly decemberben, már szintén 12V-os hibridrendszerrel 3,39 millió forintról startolt a Swift, ma 3,99 millióról.
Ez vajon hogy jött ki? Tudtommal eddig csak a GLX felszereltséghez tartozott a hibrid, amit eddig SVHS-nek jelöltek. Én tavaly novemberben vettem, akkor 4,2 milla volt az ára. Az említett 3 egész párszázezer az alap GL volt, abban meg nem volt hibrid.A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
Brogyi
senior tag
Sajnos van egy negatív vonzata is ennek a sok jóságnak. Ugye bekerült az ACC, RBS, esteleg DSBS.
Állítólag GL+ felszereltég. No, fiúk most már akkor gyakrabban kell nézni a visszapillantóba, hogy a paraszt milyen közel van a seggedbe. Ugyanis ezek a Fittipaldik fognak a seggedbe belecsúszni. Senkinek nincs olyan reakciódeje mint egy CPU-nak, és nem tehetsz majd róla. A rossz reagálás "akkor kikapcsolom".
Alá fognak becsülni, mert az csak egy Suzuki. Nálam már egy sz@ros biciklis életét megmentette. A neadervölgyi piroson, a zebrán hajtva ment át, mert rá nem vonatkozik a KRESZ. Ő még átfér, hiszen teker.
Mindegy szokjatok rá, hogy nézitek a hátsó forgalmat is.
Akinek volt ráfutásos esete annak tilos kikapcsolni.[ Szerkesztve ]
-
-
dethroner
veterán
válasz ncc1701 #48284 üzenetére
Azért ne röhögtesd már ki magad!
Milyen kocsit tudsz mondani ami elektromos módban megy több mint 300Km-t és 5 millióba kerül? Mondd és már veszem is.
A legolcsóbb amit tudom a Skoda CITIGo 6,5 milla, és 265Km-t ír a gyártó.A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
ncc1701
veterán
válasz dethroner #48286 üzenetére
Nem azt írtam, h van ilyen. Csak azt, h én mennyit adok érte, nekem nem ér többet. Mikor veszel valamit, azért az életeddel fizetsz, ha nem veszed meg, annyival kevesebbet kell dolgoznod, és annyival több időt tölthetsz azzal, ami számodra értékes. Számomra az életem drágább annál, h divat kacatokat gyűjtsek, inkább elmegyek 50-55 évesen nyugdíba. Ha ehhez az kell, h ne járjak 6-10 millás vasakkal, akkor nekem ez jó deal.
Egy vellany autó sokkal egyszerűbb felépítésű valami, egyszerűbb gyártani. Az akku még szopóka, de bízom bele, h 5 év alatt eljutunk oda, h le lesz váltva valami olcsóbb dologra.
-
dangerzone
addikt
Sziasztok! Az 1.2-es 90LE-s Swiftről érdekelne, hogy mennyire bírja az autópályatempót? 130-cal mennyit forog a manualis valtoval? 150-et bir még vajon hosszabb távon, vagy az már sok neki?
Van valakinek esetleg tapasztalata? Sajnos neten nem nagyon latok videot.
[ Szerkesztve ]
-
dethroner
veterán
válasz dangerzone #48289 üzenetére
Bírja. GPS szerint mentünk 150-et, motorhang elhanyagolható. Ami zavaró, az a gumihang és szélzaj. De picit hangositasz a zenén és elnyomja. Fordulattal ne foglalkozz, tartós szívómotor ez, nem lesz baja, inkább a fogyasztás ami zavaró ilyen tempóval, 8 liter felett nyalja a benyát.
[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
Medocsabi
addikt
Sziasztok!
Ma tulajdonosa lettem egy 96-os kis swiftnek. Kicsit megviselt, mert idős hölgyé volt, aki láthatóan nem igazén érezte az autó "hatalmas" méreteit a parkolásnál, naponta kb 3 doboz cigit elszívhatott benne (a szélvédő belseje olyan retkes volt, csodálom hogy nem törte rommá, ha rásütött a nap konkrétan semmit nem lehetett látni), és szegény szuzi garázst az életben nem látott. Emiatt kb 4 színű.Viszont 130.000 kilóméter van csak benne, motorikusan hibátlan (édesapám autószerelő, 2017-19 között kb mindent kicserélt újra, azóta ment az autó ~ 500km-t). Ami miatt a fentiekre egy szavam nem lehet, hogy ingyen megkaptam tőle Eddig fater autóját használtam, szóval mondhatjuk ez az első autóm
Idén akartam volna autót venni, de van 2 év biztosítás rajta, szóval kapóra jön, mert tudok gyűjteni. (régi vágyam egy Vitara)
És akkor a kérdés, a regény után:
Szeretnék egy valamirevaló rádiót venni bele, mert ami most benne van még kazettás, és rettentő sz@r a hangja. Semmi komoly nincs tervben, ahogy néztem egyébként is csak elől van benne 2 hangszóró, de nem értek a témához.Milyen fejegységet érdemes venni, és milyen hangszórót? Mélynyomót érdemes venni? Én ez utóbbit kicsit túlzásnak érzem, de szeretek Havasit hallgatni, és örülnék, ha szépen szólna, mert jelenleg a telefonom ezerszer szebben szól[ Szerkesztve ]
-
ncc1701
veterán
válasz dangerzone #48289 üzenetére
3000-es fordulaton navi szerint 115-el megy. Ebből már tudsz számolni.
Ilyen kis autóknál azzal kell számolni, h nem biztos, h tud hűlni az olaj rendesen, és megéghet, rendszeresen órákig tuti nem parkettáznám pályán. Arra egy nagy dízel való.
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Medocsabi #48291 üzenetére
Hogy milyet érdemes venni bele... amilyet a pénztárcácskád megbír, Pio, Alpine...
Ha ennyire nem érezte az autót, akkor első körben csápos emelő és össze kellene fésülni mindenét, alját lekezelni mindenhol is, küszöböket kifújni üregvédővel, gumikat, fékeket átnézni, generátorra, akkura és feszstabra rámérni mielőtt Hi-Fi-t teszel bele...
Ha mélynyomó akkor a rendszámokat gumis alátétekkel rögzíteni, mert nincsen annál prosztóbb érzés, amikor hallod hogy a hátsó rendszám ritmusra vibrál... kicsit "sufnituning" benyomást kelt.
Első fényszórók hogy vannak? Sárga már vagy még csak okker?A fejegység előtt érdemes kicsit rendbe tenni az egész vasat... és ha annyira tiritarka a fényezése, akkor egy jó polír lehet ráférne hogy egyenletes legyen a színe legalább. Nem tudom ISO csatlakozás ki van e alakítva, de készülj rá hogy az is kellhet, ehhez a legjobb egy klimpelő és egy szerelhető csati készlet, utána mehet a színre-szín játék.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
AMD Power
titán
válasz dangerzone #48289 üzenetére
150km/h folyamatosan már nem egy 1.2 motornak való. Ideig óráig biztos bírja ,de nem egészséges az már hosszú távon. Ez nem arra való, nem erre lett tervezve! Arról nem beszélve ,hogy ott már erősen zabálni is fog az autó.
ncc1701 Nálam is dettó ez a cél ,hogy 50-55 évesen már nyugdíjba tudjak menni. És ehhez pénz kell. Ezért is veszek 1.5 milláért Sx4 és nem egy új Vitarat.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
anonymus89
addikt
válasz anonymus89 #48167 üzenetére
No tegnap megtörtén a csere modanom sem kell rögtön nyaktiló lett egy kisebb fékezésnél is. Egyszerűen már elfelejtettem milyen a sx4 fékezési hatása.
Visszakellett szokni a lábamnak a finom fékezéshez.
A srác 40 perc alatt kicserélte és még a régit is elhoztam, kaptam egy számlát mely egyben garancia jegy is.Organikus, természetes összetevőjű, 100% tisztaságú bőrápoló termékek //marcsiszappan.hu//
-
AMD Power
titán
válasz anonymus89 #48297 üzenetére
Ilyen jó lett az új fék? Nekem fura ha más autó ülök. Az Astraba Nagyon gyenge a fék. Amikor csak azzal megyek nem veszem észre. De ahogy átülök egy másik autóba akkor érzem ,hogy Jézus.... "nincs" is fék az Astraba!
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Nirvatti #48295 üzenetére
Semmit, csak ami a karbantartásiban van, azt nézzék meg és cseréljék, aminél CS betű van. Nem olyan bonyolult ez. Ha Fót nincsen messze akkor Gusztávék esetleg? M3-Szentmihályi-körforgó-buszmegálló-jobbra-balra és ott vagy...
Csapd fel a kézikönyvet és le van írva mit kell ellenőrizni és mit cserélni. Ha esetleg egy plusz kört meg akarsz spórolni, akkor érdemes a csomagtartóban vinni a télikerekeket ilyenkor és ha már úgyis fent van a csáposon akkor le is cserélhetik.@AMD Power: nem az 1,2-esnek, az 1,4-es sem szereti annyira ha tartósan 4ezren forgatod, de még az 1,6-os kókusz is forralja az olajat, ha leállítod akkor utána hallatszik hogy pattog a karter még 10 percig... a mai down-sized meg főleg nem szeresse, egyrészt turbó, másrészt közvetlen befecskendező, harmadrészt a kicsi hűtőkör miatt... ha megnézed az Astra-ba kell vagy 6-7L hűtőfolyadék, az SX4-é meg kevesebb mint 5L...
Én is így szoktam járni, ha átülök máséba és mindig mormolom magamban kopasz pista örökérvényű szlogenjét: "használt autót csak magánembertől..." Kezitcsókolom, fékgenerál nem férne rá arra az Astrara!? (rásegítő, főfékhenger, folyadék, tárcsák, fékkulcsok cseréje)"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
Új hozzászólás Aktív témák
- Futás, futópályák
- Autós topik
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat
- Gaming notebook topik
- Commodore 64
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- SONY LCD és LED TV-k
- Milyen autót vegyek?
- További aktív témák...
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Centro Energy 410W Full Black Prémium napelem panelek
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- ArenaRacer Craftsman Gamer szék
- LDNIO SEW1080 okos konnektor dugalj Wi-Fi és Bluetooth támogatással fogyasztás mérős 3db
- Gosund SP1 wifi okos konnektor dugalj TUYA SMART 16A 3680w fogyasztás mérős 2db
- NEO NAS-WR10W WiFi okos konnektor dugalj 16A 3680W TUYA SMART 4 db fogyasztás mérős
- TEKA TZ 6415 elektromos főzőlap
- Suzuki Vitara 17"-os felni eladó