Új hozzászólás Aktív témák
-
-
pjen
félisten
válasz hundai #38377 üzenetére
Ha engeded a kuplungot és adsz gázt be is tolja magát.Mért nem mész ki valami hosszú egyenes főútra.Bekalibrálja saját magát.Egyébként én a mostaniban is cseréltem aksit és az előzőben is és nem volt gond.Az elmúlt télen sok rövid utam volt,sokszor töltöttem az akut,hogy levettem a sarukat,de csak a rádiót kellett hangolni.
-
válasz hundai #38377 üzenetére
Én annó 1hétig jártam alapjárat nélkül, 2 hétig meg kuplung nélkül
Nos a kanyar elött szépen visszarakod 2-be és motorfékezel, aztán mielött lefulladna, vissza lépsz a gázra, a kuplungal is játszani kell közben
Amúgy meg 1lábbal lehet egyszerre nyomni a féket meg a gázt, azautóversenyzők is így járnak el kanyarokban, hogy ne essen vissza a fordulat, csak ők más miatt(gázfröccs)[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
-
hundai
aktív tag
válasz hundai #38660 üzenetére
Sziasztok!
Mai napon cserétlem újakra a gyertyákat valamint a 2 trafót kábelekkel együtt, de még most sem jó..
Ugyanúgy rángat, bedadog gázadásra, a kipufogógáz fehér, olajszagú, az 1 es és 3 as henger gyertyái kormolótnak. LPG vel annyira nem érezhető, sokkal egyenletesebb.
Főtengely holtpont jeladót kellene még hogy cseréljem? Más ötletem nincs...[ Szerkesztve ]
-Wake up Neo!
-
Zoleee83
addikt
válasz hundai #38748 üzenetére
Tedd vissza a régi gyertyákat próbaképp az új trafóval.
A gyertyákkal kapcsolatban óriási a minőségbeli szórás. Cimborám a bolt előtt cserélgette az eladó sráccal 4-ből kettő azonnal kuka lett. (Nesze neked irridium gyertya ráadásul nem is olcsó...)[ Szerkesztve ]
* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *
-
@tco@
aktív tag
válasz hundai #38759 üzenetére
Érdekes, pont ilyen gonddal küszködtem egy C Corsánál, ma olvastam a hibáról, még nem tudtam ellenőrizni ismerősömnél, hogy ezért xarakodik-e a műszerfal, meg néha ezért nem indul-e...
Vissza a korábbi hsz-emhez: úgy döntöttem hogy újabb Swift lesz, van is 3-4 jelölt, amik a GC felszereltség és 3 ajtósság okán a többiek alatt vannak árban, ez az egyik:
Felmérős szaki nélkül nézném meg, szervízkönyv stb van, rohadni 7 évesen csak nem rohad...van esetleg bármi szerintetek ami nem szembeötlő, és trágyába nyúlhatok vele? Azt kiszúrom ha az autónak két bal oldala van, vagy ha dinnye méretű buborékot fúj mert hengerfejes, de nem vagyok szerelő
Mod.: amiket megnéznék a világ túloldalán vannak (250km), ezért mennék egyedül/haverral, csak nem akna egy ilyen friss autó.[ Szerkesztve ]
-
Drughi
addikt
válasz hundai #39716 üzenetére
Én mikor megvettem tavaly az ignist 175.000km-rel, 2 próbaúton se hallottam (kikapcsolt rádióval)
Elhoztam, kb 500km és előjött a dolog.Azóta nehézkesen veszi az 1es-t és "kerreg"
Nem tudom mit csináltak vele, de gondolom addig el lett tűntetve a hang, amig valaki megveszi.
Sajnos tanulópénz..Most keresem a megoldást, hogy ne 100e ft legyen a javítás.
[ Szerkesztve ]
-
szaniszlokar
aktív tag
válasz hundai #39716 üzenetére
Nekem a reggeli hidegindításkor az alapjárat is kopogott egy kicsit. Ha kinyomtam a kuplungot, akkor abba maradt. Sokáig fel sem figyeltem rá, csak miután tudatosan figyeltem, hallgatóztam, akkor vettem észre. Az 1-2 fokozatban hallatszó kerepelésre is az asszony hívta fel a figyelmemet, amikor autót cseréltünk. Utána már egyre jobban hallottam én is. Tegnap, hogy kicserélték a kuplungot és a váltót egy felújítottra, újra csendes lett az autó. Ég és föld a különbség a két állapot között. Tegnap, alig tudtam hazamenni vele annyira puha lett a váltó, más lett ugye a fogáspont is. Az első néhány alkalommal majdnem kitapostam a padlót a váltásoknál, vissza kell szokni a puha kuplungra.
Minden ellenállás hasztalan.
-
Zoleee83
addikt
válasz hundai #42337 üzenetére
Én ezt javasolnám:
Motorolaj:
Eneos Premium Hyper 5W-40 4l
(5W30 a gyári előirt, de én is 5W40-et használok, lehetne 0W is, ez hidegindítózásnál lényeg, télen leginkább)Váltóolaj:
ENEOS 75W90 (ebből talán 3 liter kellett amiből a 3. doboz nem kellett teljesen, ha jól emlékszem)Nem rossz a Motul sem, de az Eneos-t sokkal jobbnak találtam, a Castrol váltóolajat kerülném, Eneos ebben nagyságrendekkel jobb.
(Váltóolajat 45.000-nél kell cserélni szóval érdemes megnézni kell-e egyáltalán, mentél-e annyit, nálam is olajcsere lesz jövő héten szintén Eneos lesz a befutó)[ Szerkesztve ]
* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *
-
tboldi
nagyúr
válasz hundai #42337 üzenetére
A Suzuki olyannyira nem ír elő semmit, hogy tulajdonképpen repceolajat is önthetnél bele.
Viccet félretéve, bár 5W30 a gyári viszkozitás, jó bele az is, amit kinéztél. Sőt, ha sok a városi rövidtáv gyakori indítgatásokkal, 0W30-at is önthetsz bele. Amúgy a kettő közül a Motult választanám, nekem szimpatikusabb.
Váltóolaj szintén oké - viszkozitás megfelelő, és a GL4 is megvan, baj nem lehet.
Fékfolyadékból bármilyen DOT4 megteszi. Pontos mennyiséget nem tudok, de egy liter biztosan elég. Egy esetleges átmosáshoz viszont kellhet több.
szerk.: Ugyanilyen motoros WagonR-ünk van, most Shell Helix Ultra ECT 0W30 van benne, ezzel nagyon csendes, de nem mintha az előző Motul 8100 Eco-nergy 5W30-cal hangos lett volna.
Váltóolajból Motul Motylgear van benne, szintén nincs panasz.[ Szerkesztve ]
-
pjen
félisten
válasz hundai #42337 üzenetére
Szia.2006 februári Swift.A szervíz a kötelezőkön mindíg Castrol 10/40 es motor olajat öntött bele.Most is azzal megy.Kétszer volt genne 5/30.Suzuki gyári,és Valvoline.Én nem éreztem különbeéget.Egyszer az Opel Gyulainál cseréltek olajat,opel gyárira,5/30,na azzal talán picit csendesebb volt.
-
Pist@bácsi
őstag
válasz hundai #42869 üzenetére
Érdemes leszedni és úgy megtisztítani, az oxidáció pont a kontaktot rontja és hosszabb távon az akksit károsítja. Ha nem veszed le a sarut, akkor az érintkező felületeken maradni fog kicsapódás.
Ha semmiképp nem szeded le, akkor valamilyen lúgos ( a legtöbb mosószer az) vizes oldattal kéne lemosni, és sűrített levegővel kifújni.
Gépzsírt ne kenj rá, az is savas, van kifejezetten pólusvédő spray, vagy bármilyen semleges zsír, rézpaszta … Ezek lényegében elzárják a levegőtől. -
őstag
válasz hundai #42875 üzenetére
nekem az volt az infóm, hogy pl akku csere után hagyni kell járni üresben egy 10 percet, és "beállítja magát".. ingadozott egy darabig, aztán beállt kb 4 perc alatt a megszokott fordulatra. De olyat nem csinált, hogy egyáltalán nem volt alapjárat. (2005. Swift)
"... and I hope you have a great day!"
-
tboldi
nagyúr
válasz hundai #43642 üzenetére
A Totalcar idevonatkozó cikkéből:
Mi a helyzet a kerti gépekkel?
Nem csak egyes személyautóknál okozhat gondot az E10. A kerti kisgépeknél (láncfűrész, szegélynyíró, kerti kapálógép stb.) fokozottan jelentkezhet pár jelenség, melyekkel nem árt vigyázni.
Végignézve pár nagyobb gyártót (pl.: Husqvarna, Stihl), ezeket írják:
Lehet használni E10-es keveréket a gépeiben, vagyis elindul és üzemel vele, de nem ajánlott az alábbiak miatt:
– Az etanolos üzemanyag-olaj keverék hajlamos a szétválásra, kiválik az alkohol, ami vizet köt meg. A víz-alkohol keverék a rendszerbe jutva teljesítménycsökkenést, elégtelen kenést és a későbbiekben drága javítást okozhat.
– Szezonális üzemeltetésű gépekben hosszú ideig bent hagyott üzemanyag elkocsonyásodhat és nagyon megnőhet a víztartalma és a tartály alján leülepszik a vizes alkohol, amit felszívva a rossz kenés miatt tönkremegy az eszköz.
A megoldás az, hogy:
- Vegyünk etanolmentes benzint, sajnos ezek rendszerint a drágább prémium üzemanyagok.
- Ne tároljunk 30 napnál hosszabb ideig benzint se kannában, se a gépben.
- A nagyobb gyártóknak vannak előre bekevert, hosszú eltarthatóságú üzemanyagai, illetve üzemanyag stabilizátorai amik megnövelik a benzin élettartamát. -
tranceplanet
addikt
válasz hundai #44951 üzenetére
Szia! Köszi a tippeket!
--------------------------------------------------
(#44953) z0l1ka írtaÉn nem értek a lovakhoz! A szerelőm ezt rakta bele legutóbb.
A szerelőm viszont "olcsó" olajat rak bele, tehát én viszem az olajat és betölti, nem ver át. Szervízbe nem érdekelne a dolog, ott úgy is trükköznek az olajjal, nem tehetek ellene semmit. A haver szerelőnek viszont prémium olaja nincs otthon, ezért jöttem ide tanácsokért.Srácok amúgy azt hallottam télre és nyárra más viszkozitású olaj kell, ez igaz? Szívesen fogadok még ajánlásokat!
" Könnyű döntések-->Nehéz élet ; Nehéz döntések-->Könnyű élet " - Válassz!
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz hundai #45393 üzenetére
Third-Party? Valami Homasita/Bárdi stb. helyen trapéz emelőt keresni? Legalább 350mm legyen a max emelése és akkor jónak kell lennie. (Swift-hez talán a 330mm is elég)
Hogyan tudtad szétnyírni a menetet!? A 19 éves corolla emelőjét használom a Vitarához is, gyári állapotban van...Más: Ha már szóba került, lassan itt a tavasz és a Vitara visszakapná a gyári könnyűfém szettet, viszont tapasztaltam egy érdekes dolgot: Nem üll fel a kerékagyra, mint a lemezfelni. Ti is tapasztaltatok ilyet? Hogyan oldottátok meg? Rendelt hozzá valaki tehermentesítő gyűrűt már? Ha igen akkor honnan és milyen méretű kell hozzá? 110-104,5mm?
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz hundai #45398 üzenetére
[link] például ez elég lehet, otthonra meg ncc1701 ajánlása alapján egy ilyet.
A ford-ok gyári trapéz emelője szokott szétmenni, de azokból a műanyag menetespersely szokott kiszakadni... hogy elgörbüljön az a 12-14-es menetes szár...érdekes.
A trapéz az út szélén kereket cserélni ideális, de otthonra szezononkénti átszerelésre inkább krokit vegyél.[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
tboldi
nagyúr
válasz hundai #45398 üzenetére
Amúgy egyetértek ncc1701-gyel, ha otthon akarod használni, akkor inkább krokodil.
Nekem ilyenem van, ide kell a nagy emelési magasság, mert a WagonR hátsó-középső emelési pontja marha magasan van, az átlagos krokikkal el sem emelkednek a kerekek a talajtól.
Új hozzászólás Aktív témák
- Mit tehetsz jogilag, ha átvertek, megkárosítottak a Hardveraprón?
- Hardcore café
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Napelem
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Autós topik
- Philips LCD és LED TV-k
- Filmgyűjtés
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Xiaomi Mi Smart Speaker okoshangszoró dts hanggal - használt, újszerű - 1 db.
- Szürke/fehér íróasztal 120x70x75 cm
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!